יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

פורץ מנעולים בתל אביב

פורץ מנעולים בתל אביב הוא בדיוק מה שתצטרכו אם אתם גרים בתל אביב והסביבה ונתקלתם בדלת שלא נפתחת. לפני שאתם מזמינים את המנעולן הדרוש לכם – קבלו מאיתנו כמה טיפים שיסייעו לכם להגיע לתוצאה אותה אתם מבקשים.

כדי למצוא פורץ מנעולים בתל אביב תוכלו כמובן להיעזר במנוע החיפוש של גוגל ולמצוא את בעל המקצוע הקרוב אליכם. עם זאת, אנחנו מטעם יוסף מנעולן יצאת צדיק, ממליצים לכם לפעול באופן מחושב ולקרוא קצת מידע שיאפשר לכם לעשות את הפעולות הנכונות ובכך להזמין בוודאות את המנעולן שיעשה לכם את העבודה במקצועיות, באמינות ובמחיר שפוי.

הרגע שבו הבנו שאנחנו זקוקים לפורץ מנעולים

לפעמים יש את הרגעים בחיים שבהם שגרת החיים נקטעת בלי תכנון וללא הכנה. נתקעים מחוץ לבית, המפתח לרכב אבד או במקרים קיצוניים, נכנסנו לשירותים ציבוריים ישנים ונתקענו בתוך תא השירותים רק עם טלפון ללא יכולת לקרוא למישהו מבחוץ. המכנה המשותף לאותם רגעים שכיחים יותר או שכיחים פחות, רמת הלחץ אצלנו עולה ואנו מחפשים פתרון מידי. ודאי אם מדובר בשעות מאוחרות, בהן רמת הלחץ עולה עוד יותר, הרי לא נעים להיתקע באמצע הלילה.

בכל מצב ובכל אתגר שהחיים מביאים איתם, חשוב תמיד לנהוג בשיקול דעת ולנסות להגיב להתרחשויות בקור רוח. עם השנים והניסיון למדנו שלכל בעיה, גם המורכבת שבהן, ניתן למצוא פתרון יעיל ואפקטיבי.

נתקעתם מאחורי דלת? עצרו הכל ותנו לעצמכם לשוטט ברחבי הרשת עד שתמצאו את בעל המקצוע הנכון עבורכם. בשורות הבאות נציג בפניכם את השירותים שלנו ותוכלו לקבל את כל המידע עבור פורץ מנעולים בתל אביב. בכל שלב תוכלו להתקשר ליוסף מנעולן יצאת צדיק ולהתייעץ בשיחה ללא עלו תוך קבלת מידע נוסף המותאם לכם באופן אישי. כי אצלנו שירות טוב זו לו המלצה – זו דרך חיים.

פורץ מנעולים בתל אביב

פורץ בתל אביב

הגעה על אופנוע - הגעה מהירה בתוך תל אביב

איך לבחור פורץ מנעולים בתל אביב

כולנו כבר מכירים את השיטה כחיפוש אחר בעל מקצוע. אנו כל כך מורגלים לתהליך עד שאנו פועלים על אוטומט. ברגע שעולה שאלה אנו לוקחים את הטלפון החכם ומתחילים בגלישה עד שמגיעים לתשובה. אם תכתבו פורץ מנעולים בתל אביב, תגיעו כיאה לעיר שנייה בגודלה בארץ לרבבות של מנעולנים. כדי לקבל מנעולן מקצועי ולא ליפול על חאפר, קבלו כמה פרמטרים לבדיקת המנעולן:

  • זמינות – בדקו בשיחה טלפונית עם המנעולן בכלל פנוי לדבר אתכם. לא מעט מנעולנים עובדים בשיטה כלכלית שקביעת המחיר לפי הסיטואציה ולא על פי מחירון ידוע מראש. לכן לא מעט בעלי מקצוע חאפרים יתאמו לקוחות לפי ראות עיניהם בהתאם לעלות העבודה. בדיקת הזמינות תגרום לכם להבין האם פורץ המנעולים יגיע מהר או יגרום לכם להתייבש על יד הדלת הנעולה.
  • אינטראקציה – השיחה הטלפונית היא מדד עבורכם כיצד המנעולן מתייחס ללקוחות, האם הוא מקשיב להם, האם הוא עונה תשובות לעניין והאם הוא שירותי. שיחה טובה היא שיחה שיכולה לעשות לכם סדר ולדעת בצורה אינטואיטיבית האם כדאי לכם להזמין את הפורץ.
  • מקצועיות – כאמור למעלה, קראו קצת, תבינו את הבעיה ותשאלו את המנעולן שאלות על סמך הידע שהצלחתם לצבור. לפי המענה שתקבלו תוכלו לדעת עד כמה בעל המקצוע מקצועי ומבין את התחום (דוגמאות לשאלות – תוכלו למצוא בהמשך)
  • המלצות – המלצות הן מדד משמעותי מאוד כשמדובר בבעלי מקצוע. חפשו ברשת לקוחות ממליצים, נסו אפילו ליצור איתם קשר כדי לספר לכם כיצד הם חוו את השירות של המנעולן. במידה ולא מצאתם ממליצים, לא נורא, תוכלו לבקש המנעולן עצמו ויעביר לכם שם או שתיים על מנת שתוכלו להיות בטוחים שהגעתם למומחה לפריצת מנעולים.

אלו הדרכים המקובלות כדי לדעת שהמנעולן אכן מקצועי בלי לקבל "חתול בשק" ולהיכנס למסע של סיפורים, שכנועים, נזקים חלילה ומחירים מופקעים על עבודה שטרם נעשתה.

מושגים בעולם המנעולים והדלתות

כדי שתוכלו לשאול את השאלות הנכונות, קבלו את עשרת המושגים שיסייעו לכם:

מושג 1 – מנעול: לכל דלת יש מנעול. מנעול הוא מנגנון פנימי אשר נח בדלת עצמה. בתוך המנעול נמצאים הבריחים. כלומר הלשוניות הנכנסות אל חורי המשקוף ובכך מבצעות נעילה של הדלת.

מושג 2 – צילינדר: מה מנת שמנעול הדלת יפעל באופן מיטבי, הוא זקוק לצילינדר. צילינדר הוא גליל היושב בתוך במנעול ובעזרת סיבוב מפעיל את מנגנון המנעול, כלומר שהבריחים יכנסו אליו או יצאו ממנו. כדי שהצילינדר הסתובב, משתמשים במפתח שנכנס אליו ומסתובב בתוכו.

מושג 3 – מנעול חבוי: הוא נקרא גם מנעול סמוי. לרוב משתמשים בו בשביל בטיחות ואסתטיקה. הוא אינו נראה על הדלת מבחוץ ולרוב משתמשים בו לדלתות הזזה או חלונות.

מושג 4 – מנעול תליה: כשמו כן הוא, מנעול שנתלה על לוקרים, שערים או דלתות הננעלות בנוסף למנעול הדלת עצמו בעזרת מנעול חיצוני נוסף.

מושג 5 – מולטילוק: חברת מנעולים הפועלת בתחילת שנות ה-70 ונחשבת למובילה בתחום.

מושג 6 – רב בריח: חברה המייצרת דלתות פלדה חזקות. רוב דלתות הנמכרות בישראל הן של חברה זו. היא נקראת רב בריח משום שהבריחים היוצאים מן המנעול יוצאים מארבעת הכיוונים של הדלת ובכך מאפשרים נעילה חזקה יותר ומתוחכמת יותר.

מושג 7 – מעצור דלת: שם כולל למעצורים המנועים מהדלת לזוז או להיסגר.

מושג 8 – שכפול מפתחות: ברוב המקרים לוקחים את המפתח הקיים ומייצרים לו מפתח זהה בעזרת חריטה על מפתח "גלם" שיהיה זהה בשיניו כמו המפתח המקורי.

מושג 9 – משקוף: קורה המובנת בקיר שהדלת נסגרת עליה. למשקוף כמובן יש חורים המיועדים לבריחי הדלת.

מושג 10 – בוכנה: לרוב ניתן לראות אותה בדלתות כניסה לבניינים או משרדים מעל הדלת. תפקידה להחזיר את הדלת לאחר הפתיחה כך שתמיד תישאר סגורה. ישנם סוגים שונים של בוכנות, רובן פועלות על שמן ובכך הן יכולות לנוע בקלות בזמן הפתיחה והסגירה.

פורץ מנעולים באישור משטרת ישראל

פורץ בתל אביב החל מ- 99 ש"ח

שאלות דוגמא לפורץ מנעולים בתל אביב

לאחר שהבנתם כיצד לבחור מנעולן ומושגים בסיסיים כדי לדעת כיצד להסביר את התקלה שאליה אתם זקוקים לשירות – כעת קבלו מיוסף מנעולן יצאת צדיק כמה שאלות דוגמא שניתן לשאול את בעל המקצוע ובכך להתרשם מן המקצועיות שלו.

תחילה נסו עד כמה שניתן לתאר את הבעיה בדיוק כדי שהמנעולן ידע לאבחן את התקלה גם כשהוא לא נמצא ליד הדלת. לאחר שתיארתם את התקלה נסו לשאול כמה שאלות כגון:

  • כיצד נעשית פריצה של דלת? רב בריח/ דלת פנים/ דלת רכב וכ'ו, תוכלו לשמוע באופן תיאורטי את סגנון העבודה, אילו כלי עבודה משתמש המנעולן והאם הוא בכלל מכיר את הדלת עליה אתם מדברים.
  • כמה זמן עבודה על סוג דלת כזו לוקח? כך תוכלו לדעת לתכנן את זמנכם. בנוסף, לא מעט מן התקלות השכיחות נפתרות בתוך מספר דקות, מנעולן שיתחיל לספר לכם שלוקח הרבה זמן ללא הסבר שנשמע הגיוני, יכול לעורר בהם חשד שמדובר בחאפר שבא לעשות עליכם סיבוב.
  • מה עלות העבודה עבור דלת כזו? הצעת מחיר עוד לפני שהגיע בעל המקצוע היא לגיטימית, תוכלו לדעת ולבדוק אם המחיר הגיוני.
  • תספר לי קצת על עצמך ועל הניסיון שלך בתחום. שאלה כללית זו תגרום לכם להכיר קצת את בעל המקצוע ולהבין מול מי אתם מנהלים שיחה. בעל המקצוע שנותן לך שירות, צריך לשכנע אותך שהוא הראוי ביותר להעניק לך שירות.
  • האם יש אחריות על העבודה? חשוב לדעת שפורץ המנעולים נותן אחריות על העבודה שלו ועובד עם המנעולים המקוריים כך שגם לאחר העבודה, אם גיליתם תקלה, שיהיה לכם אל מי לפנות ולא להתחיל לרדוף אחרי פורץ המנעולים לאחר שכבר הלך וקיבל את הכסף.
  • הצילינדר מגיע עם מפתח? צילינדר חדש מגיע תמיד עם כמה מפתחות. שאלה זו באה לבחון את התשובה שתקבלו. אם תקבלו תשובות כגון: מפתח אחד בלבד וכל מפתח נוסף בתשלום או אין מפתחות לצילינדר בכלל אך ניתן בתשלום לקבל מפתח – מדובר בנוכל ואתם מוכרחים להיות זהירים.

ישנם עוד שאלות רבות. כאמור עברו וחפשו מידע נוסף לפני שאתם מזמינים.

יוסף מנעולן יצאת צדיק – פורץ מנעולים בתל אביב

לאחר שקראתם את המדריך כיצד למצוא פורץ מנעולים בתל אביב, כעת נשאר לכם להרים את הטלפון ופשוט להתקשר אלינו. יוסף מנעולן יצאת צדיק מגיע אליכם בתוך 20 דקות מרגע הקריאה וניתן להתקשר בכל שעות היממה כולל סופי שבוע וחגים.

שגרת החיים שלכם נקטעה בגלל דלת שלא ניתן לעבור דרכה? התקשרו כעת ופורץ מנעולים בתל אביב בדרך אליכם!

לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות