יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

פורץ מנעולים בצפון

מנעולן

כאשר אנו מדברים על פורץ מנעולים בצפון או על שירותי פריצה למיניהם בחלק מן המקרים עולות בראשנו מחשבות שליליות, הרי כולנו שמענו לפחות פעם אחת על פריצה שהתרחשה, בין אם מדובר בפריצה לבית או פריצה לבית עסק. אך במקרים מסוימים הפתרון היחידי בו נוכל להשתמש הוא שירותיו של פורץ מנעולים בצפון. כאשר מזמינים את שירותיו של פורץ מנעולים בצפון חשוב לוודא כי אותו בעל מקצוע מחזיק בכל האישורים הרלוונטים וכי מדובר באיש מקצוע מקצועי ובעל ניסיון. חשוב להבין כי אם נזמין את שירותיו של פורץ מנעולים לא מקצועי, כנראה שהוא יהפוך את המצב לגרוע יותר ממה שהיה לפני כן.

במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע הרלוונטי בנוגע לפורץ מנעולים בצפון.

פורץ מנעולים בצפון - ההגדרה לפורץ מנעולים

על פי החוק שקיים כיום במדינת ישראל, פורץ מנעולים מקצועי הוא בעל מקצוע שעבר הסמכה בתחום על ידי הגורמים המתאימים לכך וקיבל אישור חתום לעסוק בתחום זה. במידה ואיש מקצוע ללא הסמכה מתאימה ינסה לבצע שירות של פריצת מנעולים, הוא למעשה מבצע עבירה פלילית.

פורץ מנעולים מקצועי שעבר את כל ההסמכות הנדרשות יפרוץ למענכם כל סוג של מנעול בזריזות.

הכלים בהם נעשה שימוש על ידי פורצי מנעולים נקראים "כלי פריצה", זוהי אחת הדרכים לזהות האם אכן מדובר בפורץ מנעולי מקצועי או שמא מדובר במתחזה.

 

כיצד נבחר פורץ מנעולים איכותי ומקצועי?

ישנם מספר קריטריונים עיקריים עליהם חשוב לעבור כדי להבין האם מדובר בפורץ מנעולים מקצועי ואיכותי או שמדובר בפורץ מנעולים חסר הסמכה.

 

  • מחזיק בתעודת הסמכה – כאשר אתם מזמינים את שירותיו של פורץ מנעולים ואפילו לפני הזמנת השירות, בקשו מאותו איש מקצוע שיציג לכם את תעודת ההסמכה שלו, תעודת ההסמכה מוכיחה לנו כי אותו פורץ מנעולים עבר את ההסמכה הנדרשת כדי שיוכל לתת שירות של פריצת מנעולים.

 

  • מחזיק בתעודת יושר – אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק הוא האם פורץ המנעולים מחזיק בתעודת יושר שניתנה לו על ידי משטרת ישראל. תעודת יושר ממשטרת ישראל מעידה על כך שלא קיים תיק פלילי על שמו של אותו בעל מקצוע. רק איש מקצוע שהוסמך לפרוץ מנעולים יכול לבצע את העבודה הזאת. ישנם מנעולנים רבים שמוכרים שירות של החלפת צילינדרים ושכפול מפתחות, זה לא אומר שהם רשאים לתת שירות של פריצת מנעולים. עקב כך חשוב מאוד לבדוק כי בעל המקצוע אליו פניתם אכן מחזיק בתעודת יושר שניתנה לו על ידי משטרת ישראל.

 

  • פורץ מנעולים בעל מוניטין – ישנוקריטריון נוסף שיעזור לכם לוודא האם פורץ המנעולים שהזמנתם הוא אכן מקצועי ואיכותי, קריטריון זה הוא המוניטין של פורץ המנעולים. בדקו את המוניטין של פורץ המנעולים אליו פניתם, מוניטין הוא נושא שלא ניתן לזייף, מוניטין הוא דבר שנבנה במשך זמן רב, לכן אם פורץ המנעולים אליו פניתם מחזיק במוניטין חיובי, רוב הסיכויים שפניתם אל איש מקצוע איכותי שהרוויח את המוניטין שלו ביושר. 

אין ספק כי בדיקת המוניטין של פורץ המנעולים אליו פניתם היא הדרך הטובה ביותר לוודא כי אכן מדובר באיש מקצוע איכותי ובעל ניסיון.

מתי נזדקק לשירות של פורץ מנעולים?

פורץ מנעולים בצפון הוא איש המקצוע אליו יש לפנות כאשר אנו נקלעים למצבים מסוימים בהם אנחנו לא יכולים לפתוח מנעול כלשהו מסיבות מסוימות. כעת נציג בפניכם מקרים נפוצים בהם יש צורך בהזמנת שירות של פורץ מנעולים בצפון:

  • אובדן או גניבה של צרור המפתחות – במציאות של היום לא חסרים מקרים בהם אנחנו מאבדים את צרור המפתחות שלהם או שהוא נגנב מאיתנו. במידה ואנו לא מחזיקים בצרור מפתחות רזרבי, הפתרון היחיד שיכול להציל אותנו הוא הזמנת שירות של פורץ מנעולים מקצועי ואיכותי. פורץ המנעולים יפרוץ את המנעול וכך נוכל להיכנס חזרה אל ביתנו.

 

  • תקלה במנעול עקב שימוש רב או עקב ניסיון פריצה – כאשר אנו לא מצליחים לפתוח את המנעול עם המפתח המתאים לו שנמצא ברשותנו, כנראה שהמנעול התקלקל מסיבה מסוימת. במקרה כזה יש להזמין פורץ מנעולים שיגיע למקום עם הציוד הדרוש למשימה ויפרוץ את המנעול. באותה עת כדאי לבקש מפורץ המנעולים להחליף את המנעול הישן והתקול במנעול חדש.

 

  • דלתות שלא ניתן לפתוח מבחוץ – ישנם מקרים רבים בהם אנחנו סוגרים את דלת הבית שלנו כאשר המפתח נשאר בצידה הפנימי של הדלת, כתוצאה מכך אנו לא יכולים לפתוח את דלת הבית ולמעשה אנחנו תקועים מחוץ לביתנו מבלי אפשרות להיכנס. במקרה כזה איש המקצוע היחיד שיכול להוציא להציל אותנו מהסיטואציה הלא נעימה הזאת הוא פורץ מנעולים מקצועי.

 

  • הרכב ננעל כאשר המפתחות בתוך הרכב – לא חסרים מקרים בהם אנחנו שוכחים את מפתחות הרכב בתוך מנעול ההצתה ויוצאים מן הרכב, הרכב ננעל ואנחנו מוצאים את עצמנו עומדים מחוץ לרכב ללא אפשרות להתנייד ולהמשיך את היום שלנו. פורץ מנעולים מקצועי יגיע אליכם במהירות, יפתור את הבעיה ואתם תוכלו להמשיך בשגרת היום שלכם.

פורץ מנעולים - כמה זה יעלה לנו?

כעת נציג בפניכם את טווח המחירים ההגיוני לשירות של פורץ מנעולים:

 

  • ביקור מנעולן בשעות העבודה המקובלות – המחיר ההגיוני במקרה זה אמור לנוע בין 200 שקלים ל – 300 שקלים.
  • פריצה של דלת טרוקה – המחיר ההגיוני במקרה זה אמור לנוע בין 250 שקלים ל – 350 שקלים.
  • פריצה של דלת עץ – המחיר ההגיוני במקרה זה אמור לנוע בין 300 שקלים ל – 350 שקלים.
  • פריצה של דלת פלדלת – המחיר ההגיוני במקרה זה אמור לנוע בין 400 שקלים ל – 600 שקלים.
  • התקנת צילינדר לדלת מסוג פלדלת – המחיר ההגיוני במקרה זה אמור לנוע בין 300 שקלים ל – 500 שקלים, מחיר זה מתייחס להתקנת צילינדר רגיל לדלת פלדלת. התקנת צילינדר בעל רמת איכות גבוהה יותר ( 5 כוכבי בטיחות) אמורה להעלות את מחיר העבודה ב- 20%.
  • התקנת צילינדר לדלת עשויה עץ – המחיר ההגיוני במקרה זה אמור לנוע בין 250 שקלים ל- 350 שקלים.
  • התקנת צילינדר בעל בקרת שכפול – במקרה זה המחיר ההגיוני אמור לנוע בין 600 שקלים ל- 1200 שקלים.
  • החלפת מנעול מקורי לדלת מסוג פלדלת – במקרה זה המחיר אמור לנוע בין 500 שקלים ל- 800 שקלים. המחיר מתייחס למנעול פלדלת מקורי. החלפת מנעול למנעול תואם תוזיל את העלות ב-30%.
  • החלפת מנעול לדלת העשויה עץ – במקה זה המחיר ההגיוני אמור לנוע בין 250 שקלים ל- 350 שקלים.

פורץ מנעולים בצפון - זמינות מלאה ושירות מקצועי

חברתנו פרושה בכל אזור הצפון, אנחנו נעמוד לרשותכם בכל שעות היום, גם בשעות הקטנות של הלילה.

לא משנה אם מדובר בפריצת מנעולים בנהריה או פריצת מנעולים בקריית מוצקין, אנחנו נגיע אליכם תוך זמן קצר עם כל הציוד הנדרש ונעניק לכם שירות מקצועי ואיכותי עם חיוך על הפנים.

המטרה שלנו היא לגרום לכל לקוח להיות מרוצה תוך כדי הנגשת המחירים לכל כיס.

לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות