יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

מנעולן ברמת גן

מנעולן ברמת גן

תוכן עניינים

מנעולן ברמת גן 24 שעות ביממה

מנעולן מוסמך ברמת גן-תיקון והחלפת צילינדר

אחד השירותים הנפוצים ביותר שחברתנו מציעה הוא תיקון דלתות ברמת גן 24/7 על ידי אחד המנעולנים התותחים שלנו שיגיע אליכם ראשון לזירה לא מאוחר מ 20-25 דקות לכל היותר.

תיקון דלתות זהו שם די כללי למספר שירותים שאנו מציעים שאחד מהם זה החלפת צילינדר, תיקון צילינדר וגם החלפת דלת כליל.

מנעול צילינדר הוא המנעול הנפוץ ביותר בישראל ומשומש היום ברוב המוחלט של האוכלוסיה.

בעזרת הסיבוב של הצילינדר המנעול עצמו נפתח והצילינדר עצמו נתמך במנגון הנעילה שלו מה שהופך אותו למנעול אמין, חזק ופופולארי ביותר.

 

מנעולן ברמת גן
מנעולן מוסמך ברמת גן-תיקון והחלפת צילינדר

בכל שכונות רמת גן – זמן הגעת פורץ מנעולים ברמת גן תוך 15 דקות

איזורי השירות של מנעולן ברמת גן:

  • רובע 1- שכונת הגפן, נחלת גנים, שיכון ותיקים, חרוזים ותל בנימין
  • רובע 2- שכונת הראשונים, שכונת חשמונאים, שכונת יהלום ובן גוריון
  • רובע 3- שכונת הלל, עליות, יד לבנים, מרום נווה, תל יהודה, קריית בורוכוב ותל גנים.
  • רובע 4- גני מרום, רמת עמידר, נווה יהושוע, שיכון מזרחי, אזור הבילויים ומתחם נגבה.
  • רובע 5- קריית קריניצי, כפר אז"ר, רמת אפעל, שיכון צנחנים, רמת חן, גבעת גאולה ורמת השיקמה.

 

למה להחליף צילינדר דרך מנעולן מורשה במקום לקנות בחנות?

אחד היתרונות הברורים ביותר שכדאי לכם לקנות מנעול צילינדר דרך מנעולן מוסמך ומורשה, כמובן שמעבר לעובדה שברוב המוחלט של המקרים תקבלו התקנה מהירה ומקצועית עד הבית ללא צורך בטיפולים ובתיקונים מיותרים הוא שיש אחריות מלאה על ההתקנה וניתן להחליף אותו לתקופה של הרבה זמן באחריות אישית עד הבית!

המנעולנים שלנו עובדים בפריסה ארצית 24/7 ומהעיר רמת גן עצמה אנחנו מקבלים קריאה כמעט כל יום, מבכל זאת מדובר בעיר עם למעלה מ 150 אלף תושבים והרבה יכול לקרות.

השירות שלנו של "מנעולן ברמת גן" זמין לכם גם בסופי שבוע וגם בחגים לרבות הזמינות התמידית שלנו מסביב לשעון ככה שאין לכם מה להילחץ, שיחת טלפון קצרה וגומרים את העניין צ'יק צ'ק!

מנעולן ברמת גן לכל צרה – פריצת רכבים פריצת דלתות ועוד…

בדומה לדלתות של בתים פרטיים, דירות ומבנים, גם פריצה לרכבים זה לא דבר נדיר במיוחד שלוקחים בחשבון את כמות הרכבים האדירה שיש לנו בכבישים ורמת גן היא אחת הערים הפקוקות ביותר בישראל.

פריצת רכבים קורית מכמה סיבות, יכול להיות שהמפתח לא פותח את הדלת, או שיש בעיה בקוד עצמו, או שהשלט הלך טוטאלוס או בכלל איבדנו את המפתח ואין לנו מפתח רזרבי.

 

מנעולן ברמת גן

 

מה שירות מנעולן רכב ברמת גן כולל?

  • פריצה לרכב – ניתן לקרוא עוד כאן
  • שחזור מפתחות חדשים.
  • קידוד מפתחות.

לאיזה רכבים אחנו פורצים וכמה זמן התהליך לוקח?

1.רכבים רגילים- הכוונה ב"רכבים רגילים" היא פשוט לרכבים ללא טכנולוגיה מתקדמת והתחכמות שהדלת נפתחת בלחיצה אחת על השלט או סיבוב המפתח בחלק מהמקרים,

2. רכבים גרמניים- כשמדובר ברכבים גרמניים, לרוב אנחנו מדברים על רכבים עם טכנולוגיה מתקדמת שמקשים עלינו את העבודה מאוד.

נכון שמדובר באמת ברכבים מתקדמים יותר שבאים להגן על בעל הרכב ולכן פותחו בשיטות המתקדמות, אך החסרון שלהם הוא כשהם נדרשים לשירותי פריצה, זה יכול לסבך את העניינים עבור המנעולן מהשורה ולקחת יותר זמן.

באשר לכמה זמן שהפריצה לוקחת, רכבים רגילים זה יכול לקחת עד 45 דקות לכל היותר מאז שאנחנו מקבלים את הקריאה מכם ומגיעים אליכם, בעצם כל התהליך לכשעצמו, ורכבים גרמניים זה יכול לקחת גם שעה+ כי מדובר בתהליך מורכב ומסובך יותר.

יש הרבה מאוד מנעולנים באזור המרכז ובייחוד ברמת גן, כשאתם תתקשרו אלינו בעת צרה, אנחנו נמצא עבורכם את המנעולן הנכון עבורכם שזמין כאן ועכשיו כדי לפתור לכם את הבעיה, תקבלו מנעולן ברמת תוך 20 דקות במקסימום מאז שצלצלתם אלינו.

מנעולן ברמת גן הוא גם מתקין דלתות?

  • התפקיד של מנעולן בעיר רמת גן במקרה הזה הוא לא רק להחליף לכם את הצילינדר או לשחזר לכם את המפתחות של הרכב או להציל אתכם ב 3 לפנות בוקר כי נתקעתם ללא המפתח מחוץ לסף ביתכם.חברתנו מציעה גם שירות התקנת דלתות ברמת גן, דלתות חדשות לחלוטין עם אפשרות של בחירה בעיצוב אישי בקטלוג שאנחנו מביאים ללקוח עד הבית על מנת שיחברת דגם וצבע כמובן בהכוונה והמלצה מקצועית שלנו. לא תמיד יש אפשרות לתקן את הבעיה באמצעות החלפת צילינדר או באמצעות תיקון הדלת ולמקרים חריגים נדרשת החלפת הדלת כליל שזה כולל בחירה של דלת חדשה לאחר שפירקנו את הקודמת והתקנתה מאפס.חלק מהשקולים הם בהחלט דקורטיביים אבל ברוב הוחלט של המקרים זה לא המקרה.

 

 

התקנת דלת ברמת גן
התקנת דלת ברמת גן

מנעולן מומלץ ברמת גן לפריצת כספות, אופנועים ועוד 24 שעות ביממה

  • למצוא מנעולן ברמת גן זו לא בעיה בכלל, הקלדה אחת בגוגל של צמד המילים "מנעולן ברמת גן" וכ 100 מנעולנים שונים יקפצו על ההזדמנות וישמחו לתת לכם שירות בכל שעה, אבל למצוא את המנעולן המתאים עם רקורד ואמינות גבוהה זהו כבר סיפור אחר.חברתנו פועלת בתחום שנים רבות ותוכלו להתרשם בעצמכם בעמוד ההמלצות הראשי שלנו ולתת ללקוחות שלנו לשפוט אותנו מאשר שתאמינו לכל מילה שיוצאת לי מהפה בכתיבת מאמר זה.מעבר לכך שאנחנו מעניקים שירות אמין והוגן כבר מעל 5 שנים, אלא אנחנו מסוגלים לפרוץ כמעט כל דבר בגין הנסיון הרב שצברנו לצד המקצועיות הרבה שלנו. אנחנו מתמחים גם בפריצת אופנועים וכספות בעיר ברמת גן ונגיע אליכם מתי שרק תזדקקו לנו! צריכים להזמין מנועלן? שווה להציץ במדריך שלנו.

מנעולן מומלץ ברמת גן לפריצת כספות, אופנועים ועוד 24 שעות ביממה

  • למצוא מנעולן ברמת גן זו לא בעיה בכלל, הקלדה אחת בגוגל של צמד המילים "מנעולן ברמת גן" וכ 100 מנעולנים שונים יקפצו על ההזדמנות וישמחו לתת לכם שירות בכל שעה, אבל למצוא את המנעולן המתאים עם רקורד ואמינות גבוהה זהו כבר סיפור אחר.חברתנו פועלת בתחום שנים רבות ותוכלו להתרשם בעצמכם בעמוד ההמלצות הראשי שלנו ולתת ללקוחות שלנו לשפוט אותנו מאשר שתאמינו לכל מילה שיוצאת לי מהפה בכתיבת מאמר זה.מעבר לכך שאנחנו מעניקים שירות אמין והוגן כבר מעל 5 שנים, אלא אנחנו מסוגלים לפרוץ כמעט כל דבר בגין הנסיון הרב שצברנו לצד המקצועיות הרבה שלנו.אנחנו מתמחים גם בפריצת אופנועים וכספות בעיר ברמת גן ונגיע אליכם מתי שרק תזדקקו לנו!

 

מנעולן ברמת גן

 

פריצת דלתות ברמת גן דלתות פנים ודלתות ראשיות מכל סוג

  • כמובן שמרבית הקריאות מגיעות אלינו לצורך פריצה של דלתות ראשיות בכל השעות, לרוב מדובר בדלתות פלדלת שנחשבות לדלתות יציבות וחזקות ונדרש בהן עבודה יסודית ומקצועית.התפקיד הראשי של פורץ דלתות ברמת גן הוא לפרוץ את הדלת בצורה הכי מהירה, יעילה ומקצועית שיש כמובן בעבור המחיר ההוגן ביותר שהלקוח ישלם  בגינו.קוי היסוד האלה תקפים לכל מקצוע ולצערנו הרב יש המון בעלי מקצוע בישראל שלוקחים מחיר מופרז בעבור שירות שלא אמור לעלות הרבה כלל.לרוב שאנחנו פורצים דלת אנחנו קודם מאתרים מה הבעיה בדלת, האם מדובר בבעיה קריטית במנעול או במנגון שלה, או שהדלת פשוט לא "יושבת טוב", או שבכלל מדובר בעייפות החומר ובשחיקה.כל אלה הן בעיות ידועות וצריך לאתר ביסודיות את הבעיה המרכזית שבגינה הדלת זקוקה לשירותי פריצה על מנת לתת את הטיפול המתאים ביותר באותה העת.מה היתרונות שלנו לעומת אחרים?אחד היתרונות הבולטים ביותר של חברתנו לעומת אחרים מעבר למקצועיות, לשקיפות ולמחיר ההוגן שתקבלו מאיתנו הוא שאנחנו משווקים את המנעול הטוב בולם, הוא באמת המנעול הטוב בעולם והקשה ביותר לפריצה שיש היום בשוק ואלה לא רק צמד מילים יפות.מה שיבטיח לכם הגנה לטווח ארוך ותוכלו לישון בביתכם בבטחה.

פורץ מנעולים ברמת גן

רשימת סוגי פריצות

  • פריצת דלתות פלדלת.
  • פריצת דלת עץ.
  • פריצת מנעולי כספת.
  • פריצת כספות.
  • פריצת רכבים.
  • פריצת מנעול אופניים.
  • פריצת דלת טרוקה.
  • פריצת דלת פנים.
  • פריצת מנעול הגה.
  • פריצת מנעול דיסק.

 

מנעולן ברמת גן

כמה עולה להזמין מנעולן ברמת גן?

מחירון מנעולן ברמת גן

  • כיאה למנעולן הגון ולא חאפר, יוסף הצדיק ייתן לכם מחירים הוגנים ואף מתחייב למחיר הזול ביותר:
    • ביקור מנעולן ברמת גן – 300-200 ₪
    • פריצת דלת טרוקה ברמת גן – 330-230 ₪
    • פריצת דלת דירה ברמת גן – 260-190 ₪
    • פריצת דלת נעולה ברמת גן – 300-190 ₪
    • פריצת דלת עץ ברמת גן – 340-280 ₪
    • הוספת מנעול לדלת ברמת גן – 620-420 ₪
    • החלפת מנעול לדלת עץ ברמת גן – 330-230 ₪
    • החלפת מנעול חשמלי בדלת כניסה ברמת גן – 360-260 ₪
    • התקנת צילינדר לדלת עץ ברמת גן – 330-230 ₪
    • תיקון מנגנון בדלת כניסה ברמת גן – 300-120 ₪
    • חילוץ מפתח שבור מדלת ברמת גן – 310-200 ₪
    • הוספת מנעול לדלת ברמת גן – 630-430 ₪
    • כיוון צירים בדלת פלדלת ברמת גן – 490-290 ₪
    • פריצת דלת פלדלת ברמת גן – 600-400 ₪
    • החלפת מנעול מקורי ומנגנון של דלת פלדלת ברמת גן – 800-500 ₪
    • פריצת דלת ממ"ד ברמת גן – 310-210 ₪
    • פריצת והחלפת מנעול צילינדר ברמת גן – 900-400 ₪
    • פריצת כספת ביתית ברמת גן – 340-240 ₪
    • פריצת מנעול של אופנוע ברמת גן – 260-130 ₪
    • שכפול מפתח חכם לרכב ברמת גן – 1,100-550 ₪
    • שכפול מפתח עם שלט לרכב ברמת גן – 680-420 ₪
    • שחזור מפתח לרכב ברמת גן (תלוי בסוג) – 1,300-500 ₪אז כפי שאמרנו, מנעולן ברמת גן יכול לטפל בכל סוגי הדלתות, כולל דלתות חזקות כמו רב בריח, פלדלת, מולטילוק, שריונית חסם ועוד. דלתות אלה הן הדלתות הנפוצות ביותר היום בישראל. הן יותר כבדות, המנגנון שלהן יותר משוכלל וכתוצאה מכך הוא יותר קשה לפריצה. אבל אין לכם מה לדאוג, כי מנעולן מיומן ובעל ניסיון יוכל להחליף לכם את הצילינדר גם במקרים כאלה.

      לפרוץ לבד, או לחפש פורץ מנעולים ברמת גן?

       

      אנחנו יודעים, לפעמים הבעיות האלה מתרחשות בזמנים הכי לא נוחים. זה יכול להיות אחרי יום עבודה מתיש וארוך, שפשוט בא לכם להתרסק על המיטה ולישון. או שאולי זה קורה אחרי בילוי מצוין של סוף השבוע וזה כבר שלוש בלילה ואתם סחוטים מעייפות. ישנם שלל מקרים לא נוחים שבהם פתאום לא תוכלו להיכנס לביתכם. למרות זאת, תזכרו שמדובר בדלת פלדלת, שיש לה צילינדר שלא כולם יודעים איך לעבוד איתו. תחשבו טוב טוב אם אתם באמת רוצים לפרוץ אותו לבד או להזמין מנעולן ברמת גן.

       

      אז אם באמת המצב קשה מבחינה כלכלית, או שממש אין לכם כוח למצוא עכשיו מנעולן ויש לכם בטעות צילינדר חדש בהישג יד, אתם יכולים לנסות לפרוץ לבד למרות שאין לכם כלי עבודה שיעזרו לכם בפריצה החובבנית.

      פריצת דלת פנים ברמת גן 1
      פריצת דלת פנים ברמת גן

      איך לפרוץ דלת פלדלת לבד?

       

      תנסו להשיג סיכת ביטחון, תכופפו אותה לצורה של האות L ותכניסו אותה לתוך חור המנעול ותשחקו עם הבליטות שמזכירות את צורת המפתח עד שהמנעול ייפתח. אחרי שהוא ייפתח תנסו לשחק עם הפינים של המנעול וביחד עם הסיכה לחצו לצד ותכניסו סיכה אחרת שבעזרתה תמצאו את הפין הנועל שתרימו לכיוון מעלה. כך המנעול ייפתח. על מנת לבצע פריצה מסוג זה, יש צורך בחוש טכני מסוים.

       

      פריצה מסוג זה היא לא אידיאלית ועשויה להיות די קשה לבן אדם שלא מבין במנעולים ופריצתם. לכן, למרות העייפות ולמרות חוסר החשק, ואולי גם הקשיים הכלכליים, עדיף להתקשר לפורץ מנעולים שיפתח לכם את המנעול במקצועיות, וכנראה יחסוך לכם כסף על טעויות שתעשו כשתנסו לפרוץ לבד.

       

      מה הסיבות להחלפת מנעול בדלת פלדלת ברמת גן?

       

      יכולות להיות כמה סיבות שבגללן תצטרכו מנעולן ברמת גן שיחליף את המנעול בדלת הפלדלת שלכם:

       

      • המפתח אבד – המפתחות שלכם הלכו לאיבוד, ואין לכם שום דרך אחרת לשכפל מפתח.

       

      • הדלת נפרצה – התבצע ניסיון פריצה בדלת הבית או העסק שלכם, והצילינדר נהרס או הושחת כתוצאה מכך. במקרה זה יהיה צורך בהחלפת הצילינדר ההרוס. בדרך כלל בניסיון פריצה מנגנון הנעילה נשאר תקין ואין צורך להחליף אותו.

       

      • הצילינדר תקול – לפעמים קורה שהצילינדר תקול ומשהו בו פשוט נדפק. יכול להיות שהתחזוקה שלו לא הייתה מספיק טובה, יכול להיות שהוא פשוט ישן וכבר לא מתפקד טוב, ויכולות להיות עוד סיבות אחרות לקלקול של הצילינדר. אבל אם וכאשר זה קורה יש להחליף צילינדר

       

      • שדרוג צילינדר – טכנולוגיות הנעילה והצילינדרים מתחדשות כל הזמן, ופעם בכמה שנים טובות כדאי לשדרג את הצילינדר שבדלת הפלדה שלכם.
      התקנת צילינדר ברמת גן 1
      התקנת צילינדר ברמת גן

      איך מנעולן ברמת גן יחליף צילינדר של דלת פלדה?

       

      כשרוצים להחליף מנעול בדלת מסוג פלדלת, מולטילוק וסוגים נוספים ישנם כמה שלבים, שהם לא שונים יותר מידי מהחלפת מנעול בדלת רגילה:

       

      המנעולן יבריג החוצה את הברגים שמחזקים את המנעול משני צידי הדלת, ואז בעזרת כלי העבודה שברשותו הוא יוציא את הצילינדר ממנה. במקום הצילינדר הישן המנעולן ישים לכם צילינדר חדש, יבריג בחזרה את הברגים, והדלת שלכם תהיה כמו חדשה.

       

      מתי יש צורך בשכפול מפתח ברמת גן?

       

      יש צורך בשכפול מפתח במקרים רבים:

       

      • שותפים חדשים לבית – יכול להיות שבן או בת הזוג עוברת לגור אתכם בבית, וצריך מפתח נוסף בשבילם.

       

      • מפתח ספייר נעלם – יכול להיות גם שנעלם לכם מפתח הספייר, ואתם צריכים שיהיה לכם מפתח חדש. במקרה כזה אגב, מומלץ יותר להיעזר במנעולן ברמת גן שיחליף צילינדר מאשר שכפול מפתח, כי אי אפשר לדעת לאן נעלם מפתח הספייר שלכם. יכול להיות שהוא הגיע לידיים הלא נכונות, וכך לא תהיה לכם תחושת ביטחון בתוך הבית שלכם.

       

      • מעבר לדירה חדשה – במקרה שאתם קונים בית חדש או שוכרים בית חדש, אולי אתם תרצו יותר מהעותק האחד שהציע לכם בעלי הבית. במקרה של בית חדש גם עדיף להחליף צילינדר, כי אפשר לדעת לאילו ידיים הגיעו מפתחות הבית.

       

      איך מתבצע שכפול מפתח?

       

      כדי שהמנעולן יוכל לשכפל את המפתח שלכם, יש צורך שתתנו לו את המפתח הנוכחי, מכיוון שהשכפול מתבצע על ידי מכשיר חריטה, שמתבסס על הבליטות והחריצים של המפתח הקיים. המנעולן ישים את המפתח שלכם במכונה, ליד מפתח חדש שבו אין שום בליטות וחריצים, הוא חלק לגמרי. הבליטות והחריצים ייחרטו בעזרת המכונה והמפתח הקיים, כך שהמפתח החדש יידמה לו ב-100%.

      התקנת קודן ברמת גן 1
      התקנת מנעול חכם ברמת גן

      מה עוד יכול מנעולן ברמת גן להציע לכם?

       

      אז כבר אמרנו שאנחנו מתעסקים בכספות ודרכינו תוכלו למצוא פורץ כספות ברמת גן. עולם פריצת הכספות דורש יכולות טכניות, ניסיון וידע. פורץ כספות יכול לפרוץ את הכספת מבלי לגרום לה נזק ולהרוס אותה, בעזרת הידע והניסיון שלו, וכלי העבודה שייחודיים למנעולנים ולפורצי הכספות.

       

      אילו סוגי כספות קיימים בשוק?

       

      ישנן כספות קטנות שבדרך כלל משתמשים בהן בבית או בדירה שלנו, או בבתי מלון. כספות מסוג זה יכולות להיות מקובעות לקיר, לרצפת ארון, והן כוללות כספת מכאנית או כספת דיגיטלית.

       

      • כספת דיגיטלית – כספת מסוג זה תיפתח עם קוד שאותו יקבע הבעלים שלה – המשתמש. לרוב היא תפעל על סוללות.
      • כספת מכאנית – כספת מכאני נפתחת עם מפתח, לפעמים גם בשילוב של קוד שנקבע על ידי המשתמש.

       

      ישנן גם כספות שמותאמות יותר לבתי עסק. מנעולן ברמת גן יהיה נחוץ הרבה יותר עם כספות מסוג זה, מכיוון שהן הרבה יותר גדולות, הרבה יותר כבדות, ועשויות מחומרים יותר איכותיים שמאפשרים לכספת להיות יותר מוגנת מפריצה.

       

      איך מתבצעת פריצת כספת ברמת גן?

       

      אם מדובר בכספת קטנה, פורץ הכספות יכול לפתוח אותה באמצעות מכה חזקה במקום שיאפשר את פריצת המנעול ללא נזק. אך פורצים אמינים ומקצועיים ייפרצו בעזרת קוד המאסטר שנמצא ברשותם, למקרים שבהם בעל הכספת לא זוכר את הקוד לכספת שלו.

       

      כספות גדולות בדרך כלל נמצאות בבתי עסק, מפעלים, משרדים וכיוצא בזה. אם תרצו לפרוץ כספת גדולה, זה כבר ידרוש איש מקצוע דוגמת מנעולן ברמת גן. ישנם סוגים רבים של כספות גדולות בשוק. פורצים לא מקצועיים, או אפילו חאפרים, ישתמשו בדיסק לחיתוך של פלדה. הם משתמשים בעוד שיטת אלימות יחסית שגורמות לכך שהכספת תיהרס ותינזק, ולא תוכלו לתקנה יותר.

       

      פורץ כספות מקצועי ובעל ניסיון יפרוץ את הכספת בשיטות טובות יותר, בעזרת בריחי הכספת, או בעזרת מקדחים שבאמצעותם הוא יעשה חור בנקודה מסוימת, שבעזרתו יהיה אפשר להגיע לבריח הקטן שלה, ולשבור אותו עם מברג או פטיש. אחרי הפריצה, מנעולן ברמת גן יאטום את החור ויחליף את המנעול, כדי שתוכלו להשתמש שוב בכספת.

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק