יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

תיקון דלתות כניסה

תיקון דלתות כניסה

תוכן עניינים

תיקון דלתות כניסה, לא כמו דלתות פנים הנמצאות בתוך הבית ולרוב הינם דלתות פשוטים יותר, דלתות הכניסה הן דלתות מאסיביות יותר ודלתות הנמצאות בכניסה לבית או המשרד.

הדלתות כניסה מוכרות לרוב הן דלתות רב בריח או דלתות פנדור ורוב האנשים המחפשים שירות תיקון דלתות כניסה, מחפשים תיקון עבור מותגים אלה.

ראשית, אם הגעתם לכאן ככל הנראה אתם מחפשים שירות תיקון דלתות כניסה. אני יוסף מנעולן יצאת צדיק מציע לכם את שירותיי – קחו לכם דקה או שתיים לפני שאתם מזמינים מנעולן וקראו קצת מידע שיסייע לכם להבין מה צריך לעשות על מנת למצוא את המקצוען שיתקן עבורכם את הדלת.

לא רצים להחליף דלת! מנעולן שמגיע עד אלייך בכדי לתקן את דלת הכניסה שלך
לא רצים להחליף דלת! מנעולן שמגיע עד אלייך בכדי לתקן את דלת הכניסה שלך

לפני תיקון דלתות כניסה – חשוב לדעת

מהות דלת הכניסה היא להוות חוצץ בין המרחב הציבורי למרחב הפרטי. לכן דלת הכניסה לרוב היא חזקה יותר ומנגנון הנעילה שלה מתוחכם יותר. בניגוד לדלתות הפנים המוכרות אשר יש בריח אחד הנכנס אל משקוף הדלת, בדלתות הכניסה לרוב מדובר בבריחים היוצאים מארבע כיווני הדלת – משני צידי הדלת, מלמעלה ומלמטה.

כמה דברים לפני תיקון דלתות כניסה – שחשוב לדעת
כמה דברים לפני תיקון דלתות כניסה – שחשוב לדעת

יציאת הבריחים מארבעת צידי הדלת גורמת לדלת להיסגר באופן חזק יותר, בטיחותי יותר ובכך למנוע מגורמים עוינים כגון גנבים להיכנס מבעד לדלת וכן אופן הפריצה של דלתות אלה מורכב יותר.

כאשר אתם זקוקים לשירותיו של מנעולן לתיקון דלתות כניסה, המנעולן מגיע עם הציוד לפתיחת דלתות אלה. אך ראשית חשוב לדעת מה התקלה וממה היא נגרמת.

הסיבות אשר בגללן נצטרך שירות תיקון דלתות כניסה

כל בעל מקצוע שאליו תפנו לקבלת שירות תיקון דלתות כניסה, ינסה תחילה להבין מה התקלה. יכולות להיות מגוון תקלות היכולות למנוע מהדלת להיפתח. כמו כל חומר, גם דלתות איכותיות, עם השנים יכולות לצבור בעיות שונות.

בעיות שאנחנו ביוסף מנעולן יצאת צדיק נתקלים בהם לעיתים רבות:

  • דלת חורקת
  • דלת עם ידית קבועה שנסגרה ולא ניתן לפתוח מבחוץ
  • ידיות נופלות
  • משקופים חסומים שלא מאפשרים לבריחים להיכנס דרכם
  • צילינדר שנשחק עם השנים
  • מנגנון שבור
  • מפתח שנתקע בתוך הדלת
  • דלת שהצירים בה שקעו ויש צורך להרים אותה
  • ועוד
הסיבות העיקריות בהן נצטרך תיקון לדלת הכניסה
הסיבות העיקריות בהן נצטרך תיקון לדלת הכניסה

לכל בעיה יש את הפתרון שלה לכן הכל תלוי בבעיה שאיתה אתם מתמודדים. מנעולן שיגיע אליכם יבדוק תחילה את הצירים ובכך ידע לאבחן מה התקלה וכיצד לפתור אותה.

מתקנים את כל סוגי הדלתות כניסה לבית ולבנין
מתקנים את כל סוגי הדלתות כניסה לבית ולבנין

תיקון דלתות כניסה – באיזו דלת מדובר?

דלתות כניסה אינן בהכרח קשורות אל דלתות הכניסה של הבית. ישנם מקומות רבים בהם יש דלתות כניסה, כגון דלתות כניסה לבניין משותף, דלתות כניסה חכמות למשרדים ועוד. לכן חשוב לדעת מי נושא באחריות עלויות התיקון.

חלוקת ההוצאות צריכה להיכלל על כל דיירי הבניין שהנכס בבעלותם והדלת קשורה אליהם בצורה כזו או אחרת. במקרים בהם מדובר בדלתות המשמשות כמה אנשים הנושאים באותה אחריות, מומלץ לרכז את האנשים, לבצע ייעוץ ולהחליט באופן משותף כיצד לבצע את תיקון דלת הכניסה.

כמו כן, כאשר תפנו למנעולן לטובת תיקון דלתות כניסה, בדקו ממה עשויה הדלת, צלמו תמונות ותנו כל מידע מקדים שאתם יכולים למנעולן על מנת שידע להעריך את התקלה ולתת לכם הצעת מחיר הוגנת.

עוד חשוב לציין, חלק משירות תיקון דלתות כניסה, כולל דלתות אשר עשויות זכוכית. לרוב רואים אותם בכניסה למשרדים. שירותיו של מנעולן מקצועי כוללים החלפה או תיקון משאבות רצפה, כיוון דלתות, החלפת צירים או מנעולים, החלפת מחזיר שמן, התקנה של מנעול נוסף או הוספת מנעול דיגיטלי ועוד.

כל כך הרבה סוגים ומבחר גדול של דלתות אז על איזו דלת מדובר

ישנם דלתות עם אינטרקום אשר נחשבות לבעלות רמת אבטחה גבוהה יותר משאר הדלתות המוכרות. גם בבניינים וגם במשרדים, לעיתים הדלת נפתחת בעזרת קוד הידוע רק לאנשים מסוימים והקוד משמש לאבטחה נוספת.

תקלות של קוד לרוב מתגלה כאשר הקוד לא מגיב, אינו משמיע צליל וכמובן לא פותח את הדלת. לעיתים הדלת דווקא תקינה, אך משהו בקוד השתבש. ברוב המקרים השכיחים, התקלה נובעת מבעיות חשמליות ומנעולן מקצועי יידרש לבצע חיווט.

מחיר עבור תיקון דלתות כניסה

כאמור יכולים להיות מגוון סיבות לתקלות דלת כניסה, על מנת לעשות לכם סדר הנה לפניכם המחיר ההתחלתי לכל סוגי התיקונים השכיחים. חשוב לציין, בכל מקרה, בצעו שיחה עם בעל המקצוע על מנת לקבל את השירות ואת המחיר המדויק עבור התקלה שלכם והמיקום שבו אתם נמצאים.

  • לרוב מחיר תיקון דלתות כניסה מתחיל החל מ-250 שקלים.
  • אם מדובר רק בהחלפת ידית המחיר יכול להתחיל מ-150 שקלים.
  • אם מדובר בהחלפת צילינדר, המחיר מתחיל מ-250 שקלים.
  • אם מדובר בהחלפת מנעול המחיר יתחיל מ-300 שקלים.
  • במידה ומדובר בדלתות זכוכית המחיר קופץ ויכול להתחיל החל מ-800 שקלים.
עלויות תיקון דלתות כניסה לבית
עלויות תיקון דלתות כניסה לבית

יוסף מנעולן יצאת צדיק עובד בפריסה ארצית וכן עובד 24 שעות ושבעה ימים בשבוע כולל סופי שבוע וחגים בנוסף, במידה ואתם מחפשים מנעולן בתל אביב או מנעולן בירושלים  או בכל אזור אחר, יותר מאשמח להציע את שירותיי בנושא תיקון דלתות כניסה.

לרוב התקלות מתרחשות דווקא ברגעים שאנחנו לא מוכנים אליהם, לכן מומלץ לקחת אוויר לפעול בשיקול דעת ולהתקשר למנעולן לקבלת הצעת מחיר.

איך לבחור מנעולן עבור תיקון דלתות כניסה

לאחר שעברנו על סוגי הדלתות, המחירים והתקלות השכיחות, כעת נעבור על תהליך בחירת המנעולן המתאים ביותר עבורכם.

ענף המנעולנות קיבל בשנים האחרונות שם של בעלי מקצוע לא אמינים. אין זה באמת נכון, ישנם סוגים רבים של התמחויות בענף וסוגים שונים של אנשים, וכמו בכל תחום, יש מקצוענים ויש חאפרים.

על מנת להימנע מחאפרים כל מה שצריך הוא לדעת כיצד לבחור את האדם הנכון שייתן לכם שירות תיקון דלתות כניסה אמין ומקצועי.

כל סוגי הדלתות אנחנו מחליפים ומתקנים
כל סוגי הדלתות אנחנו מחליפים ומתקנים

כדי לבחור את המנעולן, שאלו מכרים אם בעבר התמודדו עם תקלות והיו צריכים שירות ממנעולן, חפשו באינטרנט אודות מנעולנים שונים, קראו תגובות של לקוחות ממליצים, והכי חשוב נהלו שיחת ייעוץ ללא התחייבות.

בשיחת ייעוץ תוכלו גם לשמוע את בעל המקצוע באופן ישיר, לקבל ממנו את המידע המותאם לתקלה איתה אתם מתמודדים וכן לקבל הצעת מחיר. השיחה כמובן ללא התחייבות מצדכם והיא תוכל לעשות לכם סדר בראש וגם לגרום לכם להרגיש האם בעל המקצוע שאיתו אתם מדברים הוא אדם שניתן לסמוך עליו ושהוא אכן אדם שירותי ונגיש עבורכם.

מומלץ לוודא שלמנעולן יש תעודת יושר המשטרה. תעודה זו יכול כל אזרח להוציא. כל מה שזה דורש ממנו הוא לגשת לתחנת המשטרה ולבקש מהם להוציא את המסמך מהמערכת שלהם. תעודה זו היא עדות לכך שבעל המקצוע אותו אתם מזמינים ללא עבר פלילי.

התקנה והחלפת כל סוגי הדלתות בראשון לציון
התקנה והחלפת כל סוגי הדלתות בראשון לציון

קצת על יוסף מנעולן יצאת צדיק

יוסף מנעולן יצאת צדיק הוא שירות מנעולנות שאני והשותף שלי מעניקים כבר מעל 15 שנים. הניסיון שצברנו, נתנו לנו את היכולות להתמודד עם כל תקלה, גם אם המורכבות שבהם. חוץ משירות תיקון דלתות כניסה, אנו מציעים שירותי מנעולנות נוספים. בין השירותים שלנו תוכלו למצוא:

  • טיפול בדלתות פנים
  • פריצת רכבים
  • התקנת מעצור לדלת
  • פריצת כספות גדולות וקטנות כאחד
  • תיקון מנעול תיבת דואר
  • שכפול ושחזור מפתחות
  • ועוד

אגב, אנו עובדים מסביב לשעון 24/7 בתל אביב, ראשון לציון ובכללי בכל הארץ.

יוסף מנעולן יצאת צדיק רבע שעה אצלך לתיקון הדלת
יוסף מנעולן יצאת צדיק רבע שעה אצלך לתיקון הדלת

כחלק מהשירות שאנחנו מציעים הוא התחייבות ללקוח להגיע בתוך 20 דקות מרגע הקריאה. כאמור, אנו נותנים שירות בפריסה ארצית ומסתובבים לאורך היום בנקודות רבות, כך שבכל זמן שתתקשרו, ככל הנראה נהיה קרובים אליכם ונוכל להגיע מהר.

עבור תיקון דלתות כניסה – התקשרו כעת!

יוסף מנעולן יצאת צדיק אין דלת שלא ניתן לתקן!
יוסף מנעולן יצאת צדיק אין דלת שלא ניתן לתקן!

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק