יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

מנעול חכם לדלת רב בריח

מנעול טביעת אצבע חכם (1)

תוכן עניינים

מנעול חכם לדלת רב בריח

מנעול חכם לדלת רב בריח, מנעול המשלב בתוכו טכנולוגיה המתקדמת המאפשרת את הפתיחה ונעילה של הדלת ללא צורך במפתח. פתרון שהולך ותופס תאוצה לאורך השנים לאור התפתחות הטכנולוגית המואצת בשנים האחרונות.

רוב המנעולים החכמים עובדים על שילוב של מספר טכנולוגיות, כגון טביעת אצבע, אפליקציה או קודן. גם המותג רב בריח שמוכר לכולנו כדלתות הכניסה המובחרות ביותר במשך יותר מכמה עשורים, מציעים היום ללקוחותיהם אפשרות לבחור מנעול חכם לדלת רב בריח.

בישראל יש מגוון רחב של חברות שמייבאות או מייצרות מנעולים חכמים לדלת רב בריח כמו למשל המותג המוביל מולטילוק. מנעול חכם תוכלו להתקין דרך מנעולן מוסמך.

אז אם הדלת לא נפתחת, משהו התקלקל או שאתם מעוניינים להתקין מנעול חכם לדלת רב בריח, הגעתם למקום הנכון. יוסף מנעולן יצאת צדיק, מנעולן מוסמך עם ניסיון של מעל 15 שנה בענף יכול ללכת איתכם יד ביד על מנת לבחור את המנעול הנכון והמותאם עבורכם.

מנעול חכם לדלת רב בריח (1)
מנעול חכם לדלת רב בריח

מנעול חכם לדלת רב בריח – בחירת ההתקנה

לא מעט לקוחות שואלים אותנו איזה מנעול חכם לדלת רב בריח מומלץ להתקין. שאלה זו, שאלה טובה ולא מעט מנעולנים ימליצו לכם ללכת דווקא על התקנה של מנעול חכם לדלת רב בריח של חברת מולטילוק.

הסיבה לכך נובעת מכמה סיבות:

  • נוחיות – הסיבה שבגללה הומצאה הטכנולוגיה של המנעולים החכמים, אחרי הכל, המטרה העיקרית היא לייצר נוחות שימוש. עד לא מזמן זה היה נשמע לא הגיוני שנוכל לפתוח כל דלת באשר היא ללא מפתח, והיום החשש שמישהו יתקע בחוץ כבר פחות חד משמעי כבעבר.
  • היכולת לדעת מי נכנס – ניתור קבוע של הנכנסים והיוצאים מן הדלת. היכולת הגדיר דרך הטלפון החכם הנמצא היום אצל כל אחד, מתי שעות הכניסה ומתי שעות היציאה וכמובן רישום אישי ודאטה נתונים על זמני הכניסה והיציאה.
  • לשלוט בכל מה שקורה – בעזרת מנעול חכם לדלת רב בריח ניתן לפתוח את הדלת גם אם אינכם נמצאים לידה פיזית. כלומר בעזרת שליטה מרחוק תוכלו לפתוח את הדלת באופן מיידי וללא כל מאמץ.
  • לא שוכחים לעולם לנעול את הדלת – אצל חלק מן הדלתות, ברגע שהדלת מגיעה למצב של סגירה, באופן אוטומטי הבריחים יוצאים ונועלים את הדלת. כך שלעולם לא יתרחש מצב שבו מישהו יצא מהבית ושכח לנעול.

מסיבות אלו לקוחות רבים מבקשים התקנה של מנעול חכם לדלת רב בריח, כי כולם היום מבינים לאן העולם צועד וכולם רוצים לשמור על הבטיחות שלהם.

אחרי הכל, הדלת מטרתה בראש ובראשונה לשמור על בטיחותנו, אנו רוצים להרגיש בטוח במרחב הפרטי שלנו ולכן האפשרויות הטכנולוגיות אפשרו לנו לייצר ביטחון אישי יותר ופתרון נוח יותר לנו ולקרובים שלנו.

מנעול חכם לדלת רב בריח של Elock

ישנם לא מעט מנעולים חכמים שניתן למצוא אך יש מנעול מסוים שאנחנו ממליצים עליו במיוחד והוא מנעול חכם לדלת רב בריח של Elock. אם עד היום, מי מכם שהשתמש במנעול חכם, היה רגיל למראה מעט מגושם היושב על צילינדר הדלת ונראה כמעין מפתח פלסטיק ענקי עליו, המנעול החכם של Elock, הוא כבר סטנדרט אחר.

המנעול החכם מציע מגוון פתרונות עבור הדלת שלכם וכל זה במחיר סביר ובמראה אלגנטי שישתלב באופן מושלם על דלת הכניסה שלכם כך שלא יראה כתוספת חריגה ולא טבעית. כמו כן, המראה האלגנטי שלו מוסיף לו גם נופך של יוקרה.

בכניסה אל הבית בחלקו העליון נמצא צג קטן הנותן מידע וכן גישה מלאה להגדרות. יתר על כן, המערכת נתמכת בשפה העברית. ניתן להשתמש בקוד, ניתן להשתמש בטביעת אצבע והכי חשוב, אין צורך במפתח.

לאחר שהאימות נעשה באופן תקין, הידית נכנסת לפעולה

מנעול חכם מבית אילוק (1)
מנעול חכם מבית אילוק

וניתן לפתוח בעזרתה את הדלת. חשוב לציין, כמו בכל דלת גם למנעול חכם של Elock יש מפתח, אך הוא משמש רק כגיבוי. עוד חשוב לציין, הדלת אינה נסגרת באופן אוטומטי, אלא המערכת משמשת כבקרת גישה לידית. כל עוד לא נעשה אימות, הידית מסתובבת על ריק.

למי שאינו מכיר את סוג המנעול החכם הזה, ניתן למצוא אותו בשימוש בלא מעט חדרים של בתי מלון, בה כל המנגנון נמצא כלפי חוץ והתפעול שלו נעשה כלפי חוץ ולא ניתן לפתוח ללא אותו אימות משתמש.,

אז החדשות שאנו נותנים להם כאן הוא כעת ניתן להתקין מנעול חכם לדלת רב בריח, ולא רק מסוג Elock, אלא עוד דגמים רבים של מנעולים חכמים.

דברים חשובים שצריך לדעת לפני התקנת מנעול חכם לדלת רב בריח

החלטתם שהמנעול החכם הוא הפתרון האולטימטיבי בשבילכם? מצוין. כעת חשוב לדעת כמה דברים חשובים.

הדבר הראשון חשוב שתכירו את סוג המנעול שאותו אתם רוצים להתקין, כי כאמור יש המון סוגים של מנעולים ולכן גם מגוון הטכנולוגיות והשימושים הוא יחסית רחב. על מנת שתדעו מה נכון עבורכם, קראו מעט על מנעולים חכמים, מה הייחודיות של כל אחד, כפי שקראתם כאן על מנעול Elock, וכך תדעו להסביר למנעולן איזה מנעול חכם לדלת רב בריח אתם מעוניינים להתקין.

בנוסף, וודאו, כמו בכל הזמנת מנעולן, שאתם סומכים עליו ושתקבלו אחריות על העבודה.

יוסף מנעולן יצאת צדיק, מנעולן עם תעודת יושר ממשטרת ישראל, התקנת מנעולים חכמים לדלת היא משהו שאנחנו עושים כבר המון זמן ומומחים בתחום. כל עבודה היוצאת תחת ידינו מגיע עם אחריות מלאה כך שתמיד יהיה לכם כתובת אליה תוכלו לשוב במידה ולא תהיו שבעי רצון מהשירות.

כמו כן, כל התקנת מנעול חכם לדלת רב בריח, ולא רק, אלא כל התקנה שאנחנו מבצעים, גם העבודות הפשוטות ביותר, הכל יוצא מאריזתו המקורית אל מול עיניי הלקוח – כך תרגישו סמוכים ובטוחים גם באבטחת הבית שלכם וגם שקיבלתם שירות מהטוב ביותר.

מנעול חכם של חברת מולטילוק (1)
מנעול חכם של חברת מולטילוק

מחיר התקנת מנעול חכם לדלת רב בריח

מחירי המנעול החכם לדלת רב בריח יכול להיות שונה ממותג למותג וזה משפיע על מחיר ההתקנה הסופית. מומלץ להתקשר אל המספר המופיע בתחתית העמוד ללא התחייבות מצדכם ולקבל הצעת מחיר ולבחור האם ההצעה נשמעת לכם כדאית.

מחיר התקנת מנעול Elock, הוא 2,000 שקלים כולל המנעול עצמו, כלומר כולל המנגנון של הדלת. הסיבה שאנחנו כיוסף מנעולן יצאת צדיק ממליצים עליו היא מהסיבות המפורטות למעלה, של מראה, אמינות ומחיר נמוך יחסית.

שאר המנעולים יכולים לנוע על מחירים של 2,200 ועד 3,000 שקלים. במקרים מסוימים בהם תרצו תוספות מסוימות כגון האפשרות של שליטה מרחוק, תצטרכו להוסיף עוד 600 שקלים.

הכי חשוב לפני התקנה, לדעת מה אתם רוצים, לבדוק עם המנעולן על כדאיות המוצר ומה המחיר שהוא מציע עבור התקנה. ברגע שתקבלו את התמונה הרחבה, יהיה לכם קל יותר לבחור מנעול חכם לדלת רב בריח.

מנעול חכם (1)
מנעול חכם

לסיום – תקלות שיכולות להתרחש במנעולים חכמים

אם אכן אתם מעוניינים בשירותיו של יוסף מנעולן יצאת צדיק עבור התקנת מנעול חכם לדלת רב בריח, יש כמה דברים שצריך לשים אליהם לב. מעבר לעניין המחיר שנחשב ליקר משאר האמצעים המסורתיים, מנעולים חכמים לרוב פועלים על ידי סוללות לכן מידי פעם יש צורך להחליפם. כמו כן, במידה ותרצו הגנה מפני פריצות, מומלץ לבקש מהמנעולן התקנת מנעול כספת לדלת, מנעול נוסף עליו תוכלו לקרוא בין דפי האתר.

אם התרשמתם עד כה ממה שקראתם, אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף על התקנת מנעול חכם לדלת רב בריח.

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק