יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

ניתוק קודן לרכב

ניתוק קודן לרכב (1)

תוכן עניינים

ניתוק קודן לרכב

קודן רכב הוא מתקן שנועד לפקח על התנעת הרכב ולמנוע התנעה של רכב נעול, אפילו באמצעות מפתח. לפני שנתייחס לניתוק קודן לרכב, נדגיש שהקודן הוא חלק ממערכת האבטחה של הרכב. הוא מנתק באופן יזום את מנגנון ההתנעה עד שאתם מנטרלים אותו בצורה תקינה. כלומר, הקודן מאפשר להתניע רק על ידי סיבוב מפתח בסוויץ' בשילוב הקשת קוד סודי מספרי. עם כל החשיבות של הקודן, ישנם מצבים שבהם נדרש ניתוק קודן לרכב. בשורות הבאות נסביר כל מה שצריך לדעת על ניתוק מסוג זה, מתי נהוג לבצע אותו, מי יכול לבצע את הניתוק, איך לזהות איש מקצוע מיומן ומהם המחירים של השירות.

באילו מצבים יש צורך להזמין ניתוק קודן לרכב

באופן כללי, לא רצוי להתעסק יותר מדי עם הקודן, אלא אם כן יש איזו תקלה או בעיה או מצב מיוחד. יוסף מנעולן יצאת צדיק מסביר על כמה מצבים שבהם עולה הצורך להזמין ניתוק קודן לרכב.

ניתוק קודן לרכב אם שוכחים את הקוד

אם אתם לא זוכרים את הקוד המתאים, המשמעות היא שאין לכם שום דרך להתניע את הרכב ולצאת לדרך. מכיוון שבימינו יש כל כך הרבה קודים וסיסמאות לכל אחד, לפעמים הקוד נשכח או שרשמנו אותו היכן שהוא והרישום אבד. הזמנת איש מקצוע שיבצע ניתוק של הקודן מהסיבה הזאת היא מקרה הרבה יותר נפוץ מכפי שחושבים. אם אתם מנסים להקיש את הקוד ולהתניע וזה פשוט לא הולך, אין ספק שזה מתסכל, לא נעים ולא נוח. זה מאוד דומה למצב שבו ננעלתם מחוץ לרכב עם המפתחות בפנים. הרכב לידכם, הוא תקין והכל בסדר, אבל למרות זאת אין לכם סיכוי להתניע. על מנת להחזיר לכם את הגישה לרכב, תוכלו להזמין מנעולן רכב מנוסה ואמין שיפתור לכם את הבעיה.

מנעולן רכב משחר מפתח (1)
מנעולן רכב משחר מפתח (1)

ניתוק קודן לרכב בגלל שהקודן לא תקין

חשוב לומר כי קוד שהלך לאיבוד או נשכח הוא לא הסיבה היחידה לכך שאין אפשרות להתניע את הרכב. יוסף מנעולן יצאת צדיק מסביר כי ישנם מקרים שבהם אנשים זוכרים את הקוד הנכון, אבל עדיין הקודן לא פועל. הסיבה היא תקלה. בואו נזכור כי קודנים לרכב הם אמצעים אלקטרוניים, ויש בהם מעגלים שיכולים להתקלקל. תקלות עשויות להתרחש כמעט בין רגע, אפילו ללא שום סימנים מוקדמים. על כל פנים, כאשר הקודן תקול הדבר לא יאפשר לכם את התנעת הרכב, גם כאשר אתם מנסים להכניס שוב ושוב את הקוד הנכון. אין ספק שזה מתסכל ולא נעים וזה בדרך כלל קורה בדיוק ברגע הלא נכון, כאשר ממהרים לנסיעה חשובה. במקרים כאלה של תקלה אלקטרונית, הזמנת פורץ רכבים שמתמחה בניתוק קודנים יפתור את הבעיה.

ניתוק קודן לרכב מסוג ישן

מלבד שתי הסיבות שכבר הזכרנו, יש סיבות נוספות שיכולות להצריך ניתוק של קודן. ניתוק קודן לרכב יכול להתאים אם הקודן ישן מאוד ונראה לכם שהוא עשוי להתקלקל בקרוב. אם לפעמים הוא עובד ולפעמים לא או שאתם רוצים להתקין קודן מסוג חדש יותר, יש תחילה לנתק את הדגם הישן. החלפה לדגם חדש יותר יכולה לתת לכם שקט נפשי למשל במידה ובשכונה שלכם נגנבו רכבים בעלי אמצעי אבטחה מיושנים ופחות יעלים.

ניתוק קודן לרכב לקראת מכירה או העברת בעלות

עשוי להיות מצב שבו ניתוק קודן לרכב יתבצע לקראת העברת בעלות או לאחריה. בעת מכירה או העברת בעלות יתכן שהבעלים החדש לא יהיה מעוניין שהרכב יהיה מצויד בקודן. פעולה הניתוק יכולה להיעשות ביוזמת הבעלים הקודם או ביוזמת הבעלים החדש. על כל פנים, לשם ביצוע הפעולה צריך לפנות לאיש מקצוע מוסמך ומיומן.

מנעולן רכב מומחה לקודנים (1)
מנעולן רכב מומחה לקודנים (1)

את מי כדאי להזמין לצורך ניתוק קודן לרכב

יתכן שאתם עומדים לפני מצב שבו אתם צריכים ניתוק קודן לרכב מאחת הסיבות שציינו ויתכן שמדובר בסיבה אחרת. בנקודה זאת עולה השאלה את מי כדאי להזמין. אם אתם סבורים כי צריך להזמין מנעולן, הרי שהתשובה נכונה אבל היא חלקית ולא מלאה. חשוב להזמין פורץ רכבים שהוא גם מנעולן מוסמך שבקיא במנגנוני נעילה לרכב ובטיפול בקודנים.

חשוב לוודא שאתם מזמינים מנעולן מקצועי ואמין שמתמחה בכל מה שקשור עם מערכות אבטחה לרכב, כולל מנגנוני נעילה של דגמי רכבים שונים וכן טיפול בקודנים. מנעולן רכב אמין ומנוסה יהיה בעל המומחיות הנדרשת הן כדי לנתק את הקודן והן כדי לבדוק האם יש למכשיר יותר מנקודת ניתוק אחת (זו נקודה שמונעת התנעה עד לנטרול). חשוב לדעת שישנם קודנים שמחוברים למנגנון בכמה נקודות ניתוק ולכן הניתוק צריך להיות שלם ומלא כדי לאפשר לכם להתניע את הרכב ולנסוע לדרכם ללא שום בעיה. בנקודה זו חשוב להמליץ לוודא שמדובר במנעולן שמכיר את אופי העבודה עם סוגי קודנים שונים ובקיא בעבודה מול דגם הרכב שיש ברשותכם.

למה לא כדאי לנסות לבצע ניתוק קודן לרכב לבד

רבים שואלים לגבי האפשרות לנתק את הקודן לבד. בעוד שטכנית זו פעולה שיכולה להיות אפשרית, לרוב זה לא מומלץ. עבור אנשים שיש לכם את כלי העבודה אבל אין להם את המומחיות הדרושה התוצאה יכולה להיות מפח נפש, נזק גדול יותר והוצאות נוספות. אם אתם לא בטוחים לגמרי שאתם יודעים כיצד לפרק ומבינים את כל המנגנון, במהלך העבודה עלול להיווצר נזק למערכת החשמל ברכב או למערכת האבטחה של הרכב.

נזקים מסוג זה יכולים לגרום לבעיה מול חברת הביטוח וכן להוצאות נוספות לצורך תיקון. קודן שהוא חלק של מערכת האבטחה לרכב עשוי לגרום למי שאיננו מיומן לבצע ניתוקים לא נכונים של מערכות שלא בטוח שכדאי לגעת בהן ללא ידע מדויק. בקצרה, הניתון דורש הבנה מקיפה של מבנה המערכת, של החיווט וצורת הניתוק האופטימלית. לבעל רכב שאפילו מבין בכלי עבודה אבל לא ביצע קודם לכן ניתוק קודן בהצלחה, מומלץ לפנות לאיש מקצוע. לרשותכם יוסף מנעולן יצאת צדיק שיבצע את הפעולה באמינות, במקצועיות וכמה שיותר מהר.

תיקון קודן לרכב (1)
תיקון קודן לרכב (1)

עוד כמה דברים חשובים לפני שמזמינים מנעולן רכב

לפני שתזמינו את המנעולן לביצוע העבודה, מומלץ לבדוק מהו טווח המחירים שלו (בהמשך נציין מחירון). כמו כן, בדקו מהי הזמינות, האם הוא פועל עם רישיון ומהו הניסיון שלו בניתוק קודנים לרכב.

מה צריך לדעת על המחירים של ניתוק קודן לרכב

אם הרכב לא מניע בגלל קודן תקול או ששכחתם את הקוד ואתם זקוקים לפתרון, כדאי לדעת מהם המחירים המקובלים של ניתוק קודן לרכב. ראשית, חשוב לדעת שיש הבדל בין סוגי קודנים שונים וכן יש משמעות למספר הנקודות שבהן הקודן מנתק את מנגנון ההתנעה (זו יכולה להיות יותר מנקודת חיבור יחידה).

  • העלות של ניתוק קודן רגיל לרכב, עם נקודת חיבור וניתוק אחת ויחידה עולה כ-200 – 300 ₪.
  • העלות של ניתוק קודן לרכב, שדורש יותר מאשר חיבור מחדש של נקודת ניתוק יחידה עולה כ-300 – 500 ₪.
  • העלות של ניתוק קודן מיוחד לרכב, שיש לו גם חיבור עם כספת לשמירת חפצי ערך, עולה כ-450 – 800 ₪.
  • במידה ורוצים להזמין ניתוק של קודן וגם התקנה, יש לקחת בחשבון שעלות התקנת קודן עומדת כיום על כ-300 – 600 ₪.
  • חשמלאי רכב מנתק קודן (1)
    חשמלאי רכב מנתק קודן (1)

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק