יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

פריצת דלת פלדלת

hour (1)

תוכן עניינים

פריצת דלת פלדלת

פריצת דלת פלדת או כל דלת כניסה מאסיבית אחרת לבית, נוגעת להגנה על בתינו וכן הבטחת בטיחות יקירינו וחפצינו. דלת כניסה אמינה ומאובטחת היא חיונית ולכן השירות שתחפשו עבור פריצת דלת, צריכה להיות בעזרת מנעולן שאתם סומכים עליו שיעשה את עבודתו נאמנה.

 

יוסף מנעולן יצאת צדיק מעניק שירותי מנעולן מקצועיים מעל ל-15 שנים תוך שמירה ובטיחות על הבית בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים היום בשוק. אם אתם מחפשים פריצת דלת פלדלת, אז תדעו כי הגעתם למקום הנכון.

 

על מנת לחסוך את זמנכם, תוכלו להתקשר כבר כעת אל יוסף מנעולן יצאת צדיק למספר המופיע בתחתית העמוד ולקבל את כל המידע הרלוונטי והמותאם לצורך שלכם ולתקלה שאיתה אתם מתמודדים ברגעים אלו ממש.

 

פריצת דלת פלדת להבין את התקלה

כמו כל בעיה בחיים, צריך קודם כל להבין מה התקלה על מנת לדעת כיצד לגשת אליה ולטפל בה בצורה מהירה ויעילה.

 

אנו יודעים כי אין דבר יותר מעצבן מסיטואציה שבה אתם מוצאים את עצמכם מחוץ לדלת הכניסה לבית שלכן ואין לכם שום אפשרות להיכנס. הסיבות יכולות להיות סיבות שונות ומשונות כגון איבוד המפתח לדלת, תקלה במנגנון הדלת או אפילו דלת טרוקה שנסגרה מאחורי גבכם ולא ניתן לפתוח אותה מבחוץ.

 

חשוב שתדעו, הרגע הזה של חוסר הנוחות והבלבול עשויים להשתנות באופן מהיר ויעיל עם שירות מנעולן מקצועי שיגיע לעזור. פריצת דלת פלדלת, היא עניין דחוף שלא ניתן לתכנן אותו מראש ולכן הפתרון צריך להיות מהיר על מנת שלא לשבש לכם את שגרת החיים יתר על המידה.

 

כאשר תהיו נתונים במצב זה של דלת המסרבת להיפתח בפניכם, הדבר הנכון ביותר הוא למצוא את המנעולן שעליו אתם סומכים. לרוב, אנשים רוצים לפתור את התקלות שאיתם הם מתמודדים בכוחות עצמם, אך פריצת דלת פלדלת הינה עבודה מורכבת יותר ולכן ישנם מקרים רבים שהמנעולן הפנימי שבכם לא יוכל לסייע לכם לפרוץ את הדלת.

 

ישנם מקרים בודדים בהם תוכלו לבצע את העבודה בעצמכם בעזרת פלסטיק פשוט, אך מקרה זה אפשרי רק במידה והדלת אינה נעולה. תוכלו לקרוא על כך בין דפי האתר על פתיחת דלת טרוקה באופן עצמאי.

 

על מנת שהמנעולן יוכל לסייע לכם ולתת לכם את השירות הטוב ביותר, תצטרכו להסביר לו את התקלה לפיכך יש חשיבות גדולה מאוד לנסות ולהבין ממה נגרמה התקלה.

פריצת צילינדר (1)
פריצת צילינדר (1)

פריצת דלת פלדלת – 20 דקות ואנחנו אצלכם!

אחת התועלות המרכזיות של שימוש בשירות מנעולן מקצועי היא המהירות. אחרי הכל, מדובר באיש מקצוע שפותח ביום כל כך הרבה דלתות, כך שכל משימה שהוא מקבל יכולה גם להיפתר בתוך דקות בודדות וללא השארת סימנים או נזק על הדלת.

 

כאשר אתם נעולים מחוץ לבית ולא יכולים להיכנס, רובד הזמן הופך להיות מרכזי ביותר וכאן גם טומנת בחובה החשש כי מהלחץ תזמינו מנעולן שאינו מספיק מקצועי ושאינכם סומכים עליו שיסדר את התקלה ויחזיר את ביטחונכם האישי למצוא הקודם.

 

יוסף מנעולן יצאת צדיק, מעניק שירות מקצועי של פריצת דלת פלדלת או כל דלת אחרת במהירות ומתחייב להגיע בתוך 20 דקות מרגע הקריאה. בנוסף, השירות שלנו כולל גם שירות חירום, כאמור דלת כניסה לבית יכול להיות עסק מסתכל עבורכם, אנו מעניקים שירות גם בסופי שבוע וחגים במשך 24 שעות ביממה כך שתמיד אנו כתובת עבורכם לכל שאלה או בקשה.

מפתח נשבבר במנעול (1)
מפתח נשבבר במנעול (1)

לא רק פריצת דלת פלדלת

ישנם סוגים רבים של דלתות כניסה ושיטת הפתיחה שלהם שונה זו מזו. אך לא מעט לקוחות שואלים אותנו שאלה שנובעת מחוסר הבנה של התחום ואם כבר אתם כאן ומחפשים פריצת דלת פלדלת, אז לא מדובר רק בדלתות פלדת, אלא גם בדלתות עם טכנולוגיות מיוחדות. מנעולן מקצועי הוא מי שמגיע עם הכלים הדרושים על מנת לסייע לכם כמה שיותר מהר.

המושג דלת פלדלת נקרא כך משום היצרן. באותה מידה ניתן להגיד דלת רב בריח. בישראל קיימים קיימות מספר חברות ייצור לדלתות העשויות מפלדה. פלדה נחשבת לדלת איכותית וחזקה שתשמור על הביטחון שלכם ולכן הדרך לפרוץ אותה דורשת ידע ומיומנות.

פלדה נחשבת למוצר אמין וחזק שמקשה על חדירה אליו. כמו כן, כמעט כל דלתות הכניסה לבתים או למשרדים בנויה על אותה שיטה של בריחים היוצאים מארבעת כיווני הדלת, מלמעלה, מלמטה ומשני צדדי הדלת. הנעילה הכפולה הזאת יוצרת קושי לפריצה כאשר אין לה את המפתח עם הקוד המותאם לאותו צילינדר.

כמו כן, בלא מעט מהדלתות מותקן בחלק העליון, מנעול כספת לדלת שמגיע עם מפתח נוסף וזאת כדי לגרום לדלת כשהיא נעולה קושי גדול יותר כדי לפרוץ אותה. במילים אחרות, גנב שיראה לפרוץ דלת, סביר להניח שאם יראה מנעול נוסף בחלק העליון של הדלת, הוא יוותר מראש ויעבור לדלת הבאה.

יוסף מנעולן יצאת צדיק, מתקין מנעול כספת לדלת, מתקן מנעולים מסוג זה ועובד עם כל יצרניות הדלת למינהם כגון רב בריח או דלתות פלדלת.

כיום חברות רב בריח ופלדלת נחשבות ליצרניות הגדולות ביותר בישראל ולא מעט מנעולנים עובדים עם אותם חברות בגלל אמינותם כי דלתות אלו מחזיקות מעמד במשך שנים רבות. עוד דלתות מומלצות אך פחות שכיחות בקרב הקהל הישראלי הם דלתות שריונית חסם, עכביש, רב מגן, הרמטיקס, אלידור ועוד.

כחלק מהעבודה שלנו אנו מכירים גם מתקיני דלתות ולומדים את התחום כל הזמן כך שבכל שאלה או בקשה תוכלו לפנות אלינו ללא התחייבות לשיחת ייעוץ.

פריצת דלתות (1)
פריצת דלתות (1)

חוץ מפריצת דלת פלדת, מה עוד אנו מציעים?

כחלק מהמקצועיות שלנו אנו מציעים שירותים נוספים מלבד פריצת דלת פלדלת, כאמור למעלה התקנת מנעול כספת לדלת, התקנת מעצור לדלת, שכפול מפתחות, שחזור מפתחות, פריצת רכבים, פריצת כספות, החלפת צלינדרים או מנעולים ועוד.

לפני פריצת דלת פלדת, אנו מחיובים ליושר וכנות

באופן טבעי כאשר אתם מזמינים מנעולן לבצע עבורכם שירות, לא רק של פריצת דלת פלדלת, או כל כניסה מהמרחב הציבורי אל המרחב הפרטי, אנו דורשים לוודא שמזמין העבודה מזמין את העבודה עבור נכס אשר בבעלותו.

לפיכך לא מעט פעמים אנו מבקשים לראות את תעודת הזהות. כמעט כל מנעולן מחזיק אצלו תעודת יושר מהמשטרה המורה על כך כי איש המקצוע אותו הזמנתם, ללא עבר פלילי. בתחום זה של פריצת דלתות, הלקוח צריך להיות בטוח שאת המוצרים והשירות שהוא מקבל, הוא מקבל בידיעה שהמנעולן לא ישקר לו ולא ישתמש בנתינת השירות שהוא מעניק על מנת חלילה להשתמש בו כדי לפרוץ לבתים לאחר מעשה. לכן גם מצד הלקוח, מומלץ לבקש תעודת יושר מהמנעולן.

לסיום חשוב לנו להגיד, כל עבודה היוצאת תחת ידינו מגיע עם אחריות על העבודה כך שבמידה ומשהו מתקלקל לאחר התיקון, תמיד תוכלו להתקשר ולקבל את השירות שמגיע לכם מתוקף זה שהעבודה נעשתה על עצמנו.

ליוסף מנעולן יצאת צדיק יש לקוחות רבים מרוצים שיושבים תמיד שאם יש בעיה, בכל שעה ובכל מקום, אנו נגיע ונסייע.

אז אם אתם מחפשים שירות פריצת דלת פלדלת – התקשרו כעת להצעת מחיר.

מפתח נשבר בצילינדר (1)
מפתח נשבר בצילינדר (1)

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק