יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

מנעולן בכפר סבא

מנעולן בכפר סבא

תוכן עניינים

שירותי מנעולן מקצועיים נדרשים במגוון מקרים ומצבים בהם אתם זקוקים לסיוע וחילוץ באופן מיידי. מנעולן הינו איש מקצוע מיומן ומנוסה בעל הכשרה והסמכה לביצוע מגוון עבודות בכל הקשור לפריצת מנעולים ודלתות של דירות, רכבים, כספות ועוד. השירותים ניתנים בזמינות מלאה 24 שעות ביממה ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדות ציבור בעיר כפר סבא והסביבה.

השירות כולל פריצה ותיקון הנדרשים במצבים של תקלות ובעיות שונות במערכות ובמנגנוני הנעילה של הבית, הרכב או העסק וכן במקרים של אובדן מפתח או מפתח שנתקע בצילינדר.

כולנו מכירים את חוק מרפי ומה שהוא אומר: תקלה מתרחשת תמיד כשלא מצפים לה, כך הוא הדבר גם בכל הנוגע לענייני מנעולים תקולים או אובדן מפתח. כך דווקא לפני שאנו יוצאים לאירוע חגיגי וחשוב או מתכוננים לנסיעה לשדה התעופה, אנו עלולים למצוא עצמנו זקוקים לסיוע ומענה מהירים על מנת להיחלץ ממצב ביש בו איבדנו את המפתח או שמנעול הדלת תקול. במקרים אלה וברבים אחרים, הפתרון היחיד הינו להזמין בדחיפות מנעולן בעיר כפר סבא שיגיע במהירות ויעניק לכם פתרון וחילוץ מהמצב הבעייתי כך שתוכלו לממש את תוכניותיכם.

מנעולן בכפר סבא (1)

היתרונות והחשיבות של שירותי מנעולן בכפר סבא

במידה ואתם זקוקים לשירותיו של מנעולן, חשוב לוודא כי הוא עבר הכשרה והסמכה מתאימות ומחזיק בכל האישורים, התעודות והרישיונות הנדרשים מטעם משטרת ישראל. לאחר הצגת תעודת ההסמכה והרישיון, תוכלו להיות שקטים, סמוכים ובטוחים כי אתם בידיים טובות, מקצועיות ומהימנות וכי תזכו לקבל שירות בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר תוך עמידה בכל כללי, נהלי ותקני הבטיחות המחמירים הנדרשים על פי חוק. שירותי מנעולנות בכפר סבא כוללים: תיקון והגבהת דלתות, פריצת כספות, תיקון משקופים, פריצת מנעולי רכבים ותאי מטען ועוד. כל מלאכת תיקון ופריצה מתבצעת בצורה המקצועית ביותר, כך שניתן להגיע לתוצאה הרצויה ללא פגיעה בדלתות וללא גרימת נזקים נוספים העלולים להיות כרוכים בהוצאות גבוהות ובעוגמת נפש.

מנעולן בפריסה ארצית

זמינות, מקצועיות ואחריות

העיר כפר סבא נחשבת לכזו בה רמת החיים הינה גבוהה ורוב התושבים הינם במעמד סוציואקונומי גבוה. בעיר ישנה בנייה חדשה של בניינים גבוהים רבי קומות מודרניים וכן בתים פרטיים רבים צמודי קרקע. בעיר ישנם מנעולנים רבים, אולם לא כולם מקצועיים ועברו את כל ההכשרות וההסמכות הנדרשות ולכן חשוב לוודא מראש כי אתם בוחרים במנעולן מורשה, אמין, מוכר ובעל ניסיון שפועל בהתאם לחוק וזאת על מנת להבטיח שתקבלו מענה איכותי. מנעולן מיומן ומומחה יגיב לכל קריאה במהירות ויגיע לכל מקום בו אתם נמצאים עם ניידת שירות מצוידת בכל הכלים והמכשור הנדרשים על מנת לפתור כל בעיה ותקלה. בין אם שהמפתח נשבר במנעול דלת הדירה או הרכב, הצילינדר נשבר, לשונית הדלת נתפסה ואינה משתחררת או שפשוט נעלם לכם המפתח ברגע הכי לא מתאים, מנעולן מקצועי יגיע אליכם ויספק פתרון מהיר ויעיל לכל בעיה כך שתוכלו לשוב לשגרת חייכם.

מנעולן יצאת צדיק

זמינות, מקצועיות ואחריות

שירותי מנעולנות בכפר סבא כוללים מתן מענה לכל בעיה ותקלה החל מהפשוטה ביותר ועד למצבים מורכבים במיוחד. חשוב לדעת כי עיסוק בתחום של פריצת מנעולים מחייב אישור משטרה, שכן מדובר בתחום רגיש המבוסס על אמון שהלקוח נותן בבעל המקצוע המקבל גישה לרכוש אישי ובעל ערך כספי גבוה ולעתים גם רגשי. מנעולן מורשה מקבל תעודה ורישיון מתאימים רק לאחר שבוצעה בדיקה לגבי עברו במטרה לוודא כי אין לו בעיה פלילית ורק אז הוא יקבל תעודת יושר ואישור לעסוק בתחום. מנעולן מורשה ומוסמך ישמור על המוניטין שלו ועל שמו הטוב ויעשה שימוש אך ורק במנעולים, חלקי חילוף ורכיבים מקוריים ותקניים מה שיבטיח פתרון לטווח ארוך.

צילינדרר כפר סבא (1)

מה כוללים שירותי מנעולנות?

פריצה, החלפה ותיקון של מנעולים מחייבת מיומנות גבוהה, שכן מערכות ומנגנוני הנעילה כיום הינם משוכללים ומתקדמים במיוחד ונדרשת מומחיות גבוהה על מנת לפתור תקלות בהם מבלי לגרום לנזקים נוספים. בכל מקרה של תקלה או בעיה הקשורה לתחום המנעולנות, תוכלו לפנות למוקד שירות הזמין 24 שעות ביממה ולקבל מענה מהיר. כאשר אתם נעזרים בשירותיה של חברה מקצועית ובעלת מוניטין בתחום, אתם יודעים כי המנעולן שיגיע לספק לכם מענה וסיוע מכיר היטב את כל סוגי המנעולים, החל ממנעולים פשוטים ומיושנים ועד למנגנוני ומערכות נעילה מתקדמות מודרניות במיוחד הכוללות רכיבים אלקטרוניים ודיגיטליים רגישים וחכמים. מנעולן בכפר סבא מטפל בכל תקלה ובעיה העלולה לצוץ בדלתות רב בריח, פלדלת, דלתות זכוכית, דלתות עץ ועוד. לכל סוג ודגם של דלת יש צילינדר בכל מפרט טכני שונה, מה שמחייב התאמת שיטת התיקון והחלקים בצורה ספציפית ומדויקת. לצד הטיפול בתקלות ובעיות נפוצות וסטנדרטיות, מנעולן מקצועי בעיר כפר סבא, מבצע עבודות מורכבות יותר דוגמת החלפת משאבות תת  רצפתיות שאינן מתפקדות כראוי, החלפה של מנגנוני נעילה חשמליים ומשוכללים, החלפת מנגנוני נעילה חשמליים, אביזרים ורכיבים שונים ועוד.

הכשרה והסמכה מקצועית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

העיר כפר סבא הינה עיר גדולה ומודרנית בה ישנם אזורי תעשייה ומסחר מפותחים, בתי עסק רבים, מוסדות חינוך, שלטון, תרבות וספורט ברמה גבוהה. במוקדם או במאוחר, כל אחד מאתנו נזקק לשירותיו של מנעולן. שירותי מנעולנות מקצועיים בעיר כפר סבא כוללים מתן מענה איכותי מבלי לגרום לנזקים מיותרים העלולים לעלות לכם ביוקר. על מנת להיות מנעולן יש צורך ללמוד את המקצוע מהבסיס ועד לרמות הגבוהות ביותר. לצד ההכשרה וההסמכה המקצועיות, חשוב לבחור במנעולן המחזיק בתעודת יושר וכזה בעל ניסיון ומוניטין. בהחלט ניתן ואף מומלץ לקבל המלצות וחוות דעת ממכרים, חברים וקרובי משפחה שאתם סומכים על דעתם.

מנעולן המלצות

מענה לכל צורך ותקלה

שירותי מנעולנות בעיר כפר סבא כוללים מתן מענה ללקוחות פרטיים, עסקיים, חברות וארגונים, מוסדות ציבור ועוד. בין התקלות השכיחות המחייבות קבלת מענה מהיר ומקצועי:

  • התקנת ידיות בהלה במוסדות ועסקים שונים בהתאם לנהלי ותקני הבטיחות המחמירים ביותר.
  • התקנה של סוגר דלת הידראולי – סוגר דלת הידראולי ניתן להתקנה בדלתות פנים וחוץ והוא מהווה פתרון איכותי ומודרני הן מבחינה בטיחותית והן מבחינה אסתטית. הסוגר הנסתר מבטיח כי הדלת תישאר סגורה לאחר כל יציאה וכניסה.
  • תיקון ופריצת דלתות פלדלת תיקון כל סוגי הדלתות והמנעולים כולל דלתות פנים וחוץ, תיקון דלתות הזזה, תיקון דלתות צירים, כיוון דלתות וצירים, החלפת ידיות ועוד.
  • פריצת רכבים – בכל מקרה של תקלה טכנית במנעול, אובדן מפתח או שלט הרכב או שרכבכם ננעל עם המפתחות בפנים, מנעולן מקצועי יגיע אליכם במהירות ויפתור את הבעיה.
  • תיקון סוויץ' – בכל מקרה של בעיה או תקלה בסוויץ', מנעולן הינו בעל הכישורים, הכלים והיכולות לתקן את הבעיה, תוך שימוש בחלקים ורכיבים חדשים ומקוריים.
  • שירותים נוספים – החלפת צילינדר בתיבת הדואר, התקנה של מנעול תפוס או פנוי, קיצור והגבהה של דלתות, תיקון מנעול מגנטי, פריצה ותיקון כספות, שחזור ושכפול מפתחות ושלטים לרכב, החלפת פרזולים ועוד.


מנעולן ופורץ דלתות חירום 24 שעות

יוסף מנעולן יצאת צדיק – שירותי מנעולנות ופריצה לבית ולרכב 24 שעות ביממה

במידה ואתם מחפשים אחר מנעולן מקצועי, מנוסה ואמין בעיר כפר סבא, הגעתם למקום הנכון. יוסף מנעולים הינה חברה המספקת שירות מנעולנות איכותיים שנועדו לסייע לכל מי שזקוק לשירותי פריצה וחילוץ בזמינות מלאה ואחריות ומתוך הבנה כי הלקוח תמיד צודק. צוות המומחים שלנו משקיע את מרב המאמצים על מנת לספק לכם שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר וכל זאת באחריות וביחס אישי. יוסף הינו מנעולן בעל מוניטין וניסיון עם שירות איכותי של יצאת צדיק, ומציע לכם שורה של שירותים ויתרונות:

  • מנעולן מומלץ ובעל מוניטין בעיר כפר סבא.
  • זמינות מלאה 24 שעות ביממה והגעה לכל מקום בתוך 20 דקות בלבד.
  • מנעולן מורשה המחזיק בתעודת יושר.
  • ניסיון מקצועי של למעלה מ – 10 שנים במתן פתרונות לכל סוגי התקלות.
  • מתן אחריות בכתב לכל עבודה.
  • התחייבות למחירים הוגנים ומשתלמים.
  • ייעוץ ומתן הצעת מחיר ללא עלות.
  • שימוש במכשור מתקדם ומומחיות בפריצה ללא גרימת נזקים.

אנו עומדים לשירותכם ונשמח להעניק לכם שירות ומענה באחריות מקצועיות, באדיבות וביחס אישי.

מנעולן רכב בכפר סבא

כמו שצוין כבר, מנעולן בכפר סבא מתעסק גם בכל מה שקשור לפריצת רכבים במידת הצורך. ישנם כמה מקרים שבהם אתם תצטרכו להזמין פורץ רכב מקצועי. זה יכול לקרות בכל רגע נתון וזה אף פעם לא נעים.

פריצת כל סוגי הרכבים בכפר סבא ובסביבה
פריצת כל סוגי הרכבים בכפר סבא ובסביבה

תיקון סוויץ' לרכב

ישנם כמה מקרים שבהם הסוויץ' יהיה תקול: המפתח לא מסתובב בתוך הסוויץ', המפתח נתקע בתוך הסוויץ' ולא מסתובב, המפתח נשבר בתוך הסוויץ', ויכול להיות גם שהמפתח מסתובב אבל כלי הרכב שלכם פשוט לא מניע.

בכל המקרים האלה התקלה יכולה לקרות בגלל מפתח שאולי התעקם בטעות ולא שמתם לב, או שנכנס גורם זר כלשהו לתוך החור של הסוויץ' של הרכב, או שהסוויץ' עצמו תקול. יכול להיות גם שיש פה בעיה של בלאי של הסוויץ' כתוצאה מתחזוקה לקויה, או שפשוט בלאי כתוצאה מעייפות החומר ומכך שמדובר בכלי רכב ישן. בכל מקרה כזה עדיף שתקראו למנעולן רכב מקצועי שיתקן לכם את הבעיה.

יוסף מנעולן יצאת צדיק הוא בעל שנים של מיומנות וניסיון בתחום המנעולנות, והוא זה שיעזור לכם להיחלץ מהבעיה שנתקלתם בה. מנעולן בכפר סבא 24 שעות יהיה זמין בשבילכם בכל שעה – גם בשעות הקטנות של הלילה.

לפעמים זה קורה חייבים לתקן את הסוויץ' ברכב
לפעמים זה קורה חייבים לתקן את הסוויץ' ברכב

שכפול או שחזור של המפתחות או השלט של הרכב

 ישנם מקרים שבהם המפתח או השלט של הרכב ילכו לכם לאיבוד. אתם לא רציתם שזה יקרה, שמרתם על המפתחות או השלט מכל משמר בתוך התיק שלכם, וזה בכל זאת קרה. מה עושים עכשיו?

קודם כל תיקחו נשימה ותירגעו. אל תהיו מתוסכלים ואל תתעצבנו על עצמכם – זה יכול לקרות לכל אחד. אחרי שתירגעו, תתקשרו לפורץ רכב שיבוא וישכפל, או ישחזר לכם את המפתחות והשלט במידת הצורך.

אם יש לכם בבית מפתח ושלט ספייר אז עדיף שתעשו שכפול מפתח. אם איבדתם גם את מפתח ושלט הספייר יהיה כבר צורך לנקוט בפעולת של שחזור מפתח. מנעולן בכפר סבא יעשה את הפעולה הזו בשבילכם באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, גם לשלט וגם למפתח.

וסף מנעולן רכב יצאת צדיק רבע שעה אצלך!
וסף מנעולן רכב יצאת צדיק רבע שעה אצלך!

פעולת השכפול מתבצעת בדרך כלל בחריטה. יכול להיות שיהיו לכם מפתחות משוכללים יותר שידרשו אימובילייזר וקידוד. כשניגשים לשכפול שלט זו עבודה קצת יותר מורכבת. פורץ רכב ייקח שלט שהוא הכין מראש והתאים אותו לכלי הרכב שלכם. אחרי זה הוא יעתיק אותו לשלט אחר, וכך בעצם ייצור לכם שכפול מדויק של שלט הרכב שלכם.

ישנם גם מקרים של שלטים חכמים יותר, שאיתם יהיה צורך לחבר את השלט לשקע שנמצא בכלי הרכב, ואז הקידוד יתבצע דרך המחשב של הרכב.

שכפול ושחזור מפתחות לרכב רק אצל יוסף המנעולן
שכפול ושחזור מפתחות לרכב רק אצל יוסף המנעולן

פריצה מבוקרת לרכב

ישנם מקרים שבהם תצטרכו מנעולן בכפר סבא על מנת לבצע פריצה מבוקרת לתוך כלי הרכב שלכם. זה יקרה אם פתאום המפתח או השלט לא יפתחו את דלתות הרכב, אבל זה יכול גם לקרות אם הרכב שלכם עבר ניסיון פריצה על ידי פורצים שלא הצליחו כל כך לפרוץ אליו. קיימות שלוש דרכים שבהן מנעולן בכפר סבא יוכל לפרוץ לכלי הרכב שלכם:

  1. מוט משיכה – מוט שמיוצר בזווית ומאפשר לאיש המקצוע להגיע בקלות לכפתור המנעול.
  2. כרית ניפוח – כרית שמחדירים בין הרווח של המשקוף לדלת ואז מנפחים באמצעות משאבה. בעזרת הכרית ייפתח חריץ קטן שיאפשר למוט לחדור ולפתוח את הדלת מבפנים.
  3. כלי דגדוג – במכוניות שבהן יש נעילת וואקום הפריצה תתבצע דרך חור המנעול של הדלת – הפורץ יחדיר למנעול כלי דק מאוד כמו סקלפל. הכלי יפנה את הבריחים ויסובב את הכלי ויפתח את כלי הרכב באופן חלק וללא נזק מיותר.
לפריצה לרכב סדר פעולות מאוד חשוב ואסור לדלג על אף שלב
לפריצה לרכב סדר פעולות מאוד חשוב ואסור לדלג על אף שלב

שירותי פריצת כספות בכפר סבא

מנעולן בכפר סבא ייתן לכם עוד מגוון גדול של שירותים, ביניהם גם פריצת כספות.

בעיר בעלת אוכלוסייה ממעמד סוציו-אקונומי גבוה יחסית כמו כפר סבא ישנם בתי עסק רבים שבהם יש פעילות עסקית ענפה, ובהתאם ישנן כספות חזקות, גדולות וכבדות. יש גם בתי אב רבים שהתקינו בביתם כספת ביתית קטנה, בדיוק כמו אלה שאתם רואים בבתי מלון כשאתם יוצאים לחופשות.

גם הכספות הקטנות בבתים וגם הכספות הגדולות והמאסיביות יותר בבתי העסק יכולות להיות יעד משמעותי לפריצה על ידי גנבים ופורצים. מצד שני, לא רק פורצים יגרמו לכם לקרוא לפורץ כספות – יכול להיות גם ששכחתם את הקוד לכספת שלכם, או שאיבדתם את המפתח שפותח אותן. יכולים גם להיות מקרים שבהם הן סתם נתקעות ולא נפתחות לכם.

במקרים כאלה אתם תצטרכו לקרוא לאיש מקצוע בעל ניסיון ארוך שנים, שיוכל לפתור לכם את הבעיה ולפתוח את הכספת ללא נזק משמעותי כלשהו. הניסיון הוא משמעותי מאוד, במיוחד במקרים של כספות גדולות שמצריכות עבודה עם כלים יקרים וייחודיים, שקיימים אצל אנשי מקצוע עם רזומה ארוך שנים.

כספת היא משהו מאוד אישי וחשוב, ובה נמצאים מסמכים רבים, חפצים בעלי ערך כספי וסנטימנטלי, אמצעי זיהוי ומזומנים. בגלל שהכספת היא יעד כל כך רגיש, תבדקו טוב איזה מנעולן בכפר סבא אתם מזמינים אליכם לטובת פריצה לכספת.

  • כספת ביתית פשוטה – התקלה הכי נפוצה בכספות אלה היא לרוב סוללות גמורות. כשנגמרת לכם הסוללה, פורץ הכספות יגיע אליכם ויחבר מכשיר דרך כניסת ה-USB שיפתח את הכספת בקלות. שיטת פריצה זו נקראת "פריצה שקטה". כמובן אל תשכחו להחליף את הסוללות מיד, ותוודאו ביחד עם המנעולן שהכספת נפתחת וננעלת כרצונכם.
  • כספת מאסיבית וכבדה – ישנם כמה בתים או דירות שבהן הבעלים מחזיק כספות כבדות, אך זה מקרה נדיר ולרוב כספות מסוג זה נמצאות בבתי עסק, משרדים, חנויות וכדומה. מכיוון שכספות מסוג זה הן כבדות. הן מאוד מסובכות לפריצה. בגלל שמדובר בפעולה כל כך מסובכת, רצוי להזמין איש מקצוע בעל ניסיון גדול. כל מה שתצטרכו לעשות הוא להתקשר ליוסף מנעולן יצאת צדיק ולהגיד לו איזו כספת יש לכם. כך הוא יידע אילו כלים להביא ויוכל לתכנן את הפריצה בצורה מקצועית ומהירה. בדרך כלל זה קורה על ידי קידוח המנעול או הדופן של הכספת, וסגירה הרמטית אחרי הפריצה.
  • כספת מכאנית – כספת זו יכולה להיפתח גם בפריצה שקטה באמצעות מפתח, אך ישנם גם מצבים שבהם יהיה צורך בפריצה רועשת בעזרת כלים כבדים. יכול להיות שפריצה כזו תשאיר נזק לכספת, אך מנעולן בכפר סבא ידאג לכך שהנזק יהיה מינימאלי ואם יתאפשר הוא כמובן ינסה גם לתקן אותו באמצעים העומדים לרשותו.
  • יוסף מנעולן פריצת כל סוגי הכספות
    יוסף מנעולן פריצת כל סוגי הכספות

מחירון מנעולן בכפר סבא

מחיר פריצת מנעול רכב בכפר סבא: 450-250 ₪

מחיר החלפת מנעול לרכב בכפר סבא: 400-200 ₪

מחיר התקנת קודן בכפר סבא: 500-250 ₪

מחיר תיקון סוויץ' בכפר סבא: החל מ-350 ₪

מחיר החלפת סוויץ' לרכב בכפר סבא: 1,100-800 ₪

מחיר החלפת צילינדר לרכב בכפר סבא: החל מ-400 ₪, תלוי בסוג הרכב והמנעול

מחיר שכפול מפתח רגיל לרכב בכפר סבא: 400-250 ₪

מחיר שחזור מפתח לרכב מ-2019-2008 בכפר סבא: 1,500-1,000 ₪

ביקור פורץ כספות בכפר סבא: 400-200 ₪

פריצת כספת ביתית בכפר סבא: 400-200 ₪

פריצת כספת גדולה בכפר סבא: החל מ-800 ₪

מחירון פריצת רכבים בכפר סבא
מחירון פריצת רכבים בכפר סבא

 

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק