יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

פריצת מנעול רתק

מנעול רתק (1)

תוכן עניינים

פריצת מנעול רתק

 

 

מה זה מנעול רתק?

 

בטוח שאתם נתקלתם לא פעם במנעול רתק. הוא מאוד נפוץ, בעיקר בעסקים, מחסנים, מכולות, סורגים, שערים, חנויות, דוכנים, מפעלים, נגררים ועוד. הוא אחד המנעולים הכי חזקים ואיכותיים בשוק, פריצת מנעול רתק היא מאוד קשה, ולכן הוא המנעול האידיאלי למקומות אלה בגלל החוזקה שלו. כל הסיבות האלה גורמות לכך שמנעול הרתק יהיה מנעול מאוד נפוץ ומבוקש.

 

מדובר בעצם במנעול תלייה די גדול ומאסיבי שנמצא בתוך שני חלקים המרותכים לדלתות ונקראים רתק. הרתק שחובק את המנעול עשוי מפלדה חזקה. שני החלקים החובקים מתחברים אחד לשני כשסוגרים את הדלתות. בתוכם מכניסים את הוו של המנעול בצורת U שאותו מכניסים לגוף המנעול החזק, וכך יש שתי שכבות מגן שעמידות מאוד בפני קידוח וקשה מאוד לפרוץ אותן.

יצאת צדיק פריצת מנעול רתק (1)
יצאת צדיק פריצת מנעול רתק (1)

 

איך מתקינים מנעול רתק?

 

כפי שנכתב למעלה, מנעול הרתק הוא מנעול גדול, חזק ומאסיבי שבנוי מכמה חלקים. בגלל שכל החלקים שלו הם גדולים, קשים ועמידים, פריצת מנעול רתק היא קשה מאוד, ובגלל זה הוא גם כמובן קשה להתקנה. התקנת מנעולים מסוג זה דורשת ידע גדול וניסיון ארוך שנים, ולכן תמיד עדיף שתזמינו איש מקצוע עם הניסיון והידע הנדרשים. כמו בכל בעיה שקשורה למנעולים יוסף מנעולן יצאת צדיק נמצא כאן כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר, ויתקין לכם מנעול רתק בצורה נכונה.

 

לפני שהמנעולן מגיע אליכם עם כל החלקים המתאימים למנעול הרתק, אתם תצטרכו לבחור את המותג ואת הקוטר של המנעול. את זה אתם תעשו בעזרתו של המנעולן שיוכל לייעץ לכם בהתאם לניסיון ארוך השנים שלו. כך תימנעו באופן הטוב ביותר מפריצת מנעול רתק על ידי פורצים.

 

תיקון מנעול רתק (1)
תיקון מנעול רתק (1)

מותג מנעול רתק

 

כמו שבמנעולים אחרים ישנן החברות הגדולות של ייל, מולטילוק, רב-בריח ומותגים גדולים נוספים, כך גם בתחום מנעולי הרתק. ישנן חברות קטנות יותר שהן בדרך כלל סיניות, והן מייצרות מנעולים מסוג זה, וישנן גם חברות ענק שהן מותגים ידועים לכל. החברות הגדולות מייצרות מנעולים איכותיים ועמידים יותר, עם תווי תקן מחמירים יותר והן כוללות את כל החברות הגדולות שאתם מכירים (רב-בריח, מולטילוק ועוד).

 

 

גודל המנעול

 

כדי שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה של מנעול הרתק החדש שלכם, רצוי שתדעו שהוא מגיע בכמה גדלים. הגודל של המנעול נקבע לפי הקוטר של הוו שהקצוות שלו נכנסות לחורי המנעול. כמובן ככל שהוא יהיה יותר גדול, כך יהיה יותר קשה לפורץ לבצע פריצת מנעול רתק:

 

  • גודל ראשון של מנעול רתק הוא קוטר של 10 מ"מ.
  • גודל שני של מנעול רתק הוא קוטר של 13 מ"מ.
  • גודל שלישי של מנעול רתק הוא קוטר של 16 מ"מ.

 

משהו נוסף שחשוב שלא תשכחו הוא שכשהמנעול גדול יותר, כך גם המחיר גדל בהתאם, אבל על זה נדבר בהמשך.

 

החלפת מנעול רתק (1)
החלפת מנעול רתק (1)

החומר ממנו עשוי המנעול

 

כבר אמרנו שהמנעולים האלה מאוד עמידים, עבים, כבדים ומאסיביים. בעקבות התכונות האלה של מנעול הרתק אי אפשר לקדוח אותם עם מקדח רגיל. כדי לבצע פריצת מנעול רתק יש צורך בשימוש במסור דיסק חזק. מסור מסוג זה יוצר רעש וגורם לפריצה להימשך זמן רב, כתוצאה מכך זה לא משתלם לפורצים לנסות לפרוץ אותו ורבים מהם פשוט נמנעים מלנסות לפרוץ אליהם.

 

 

איך פורצים מנעול רתק?

 

מכיוון שהמנעול מורכב מחומרים איכותיים, פורץ מנעולים ישתמש בכלים מיוחדים כדי לפרוץ אותו, זה יהיה הרבה יותר קשה מפריצה למנעולים רגילים. דבר ראשון, לפני שאתם בכלל מזמינים פורץ מנעולים, רצוי שתצלמו לו את המנעול ואת החובקים, כדי שהוא יידע באיזה מנעול מדובר ואיזה ציוד הוא צריך להביא עימו.

 

אחרי שפורץ מנעולים יגיע אליכם, הוא כנראה יעקור את הרתק החובק והמנעול בעזרת זרוע מיוחדת שמתקינים על המנעול, אך תמיד יהיה צורך גם במסור דיסק לחיתוך הברזל. לאחר מכן יוסף יצאת צדיק יבדוק את המנעול ויגיד לכם אם יש צורך להחליפו, או שיש אפשרות לתקן את המנעול ואת החלק הפנימי שלו.

 

ישנם מקרים שבהם לא יהיה צורך לבצע עקירה בעזרת הזרוע, אלא פשוט להחליף את החלק של המנעול שנמצא בתוך חלקי הרתק החובקים. זה מתבצע באמצעות קידוח של הצילינדר והוצאת הוו בצורת U מהמנעול עצמו.

 

אתם תצטרכו פריצת מנעול רתק כשאתם חלילה תאבדו את המפתחות, או כשיהיה נזק למפתחות, או שהמנגנון של המנעול יתקלקל ולא תצליחו בכלל לפתוח אותו.

 

צילינדר למנעול רתק (1)
צילינדר למנעול רתק (1)

איך לבחור את פורץ המנעולים הנכון?

 

כמו שכבר הבנתם זה חשוב לבחור מנעול טוב ואיכותי, אבל זה לא מספיק. כדי לבצע התקנה או פריצה איכותית ומקצועית, חשוב גם להביא איש מקצוע איכותי – איש מקצוע שלא ירמה אתכם, איש מקצוע שיש לו ניסיון וידע רב, ושיידע לעשות עבודה נקייה מבלי לגרום נזק היקפי כלשהו. איך אתם עושים את זה?

 

קודם כל כדאי מאוד שפשוט תיגשו לגוגל ותחפשו המלצות על אנשי מקצוע איכותיים, תקראו את הביקורות עליהם, את ההמלצות, היתרונות והחסרונות. אחרי שתקבלו רקע כללי על פורצי המנעולים, תחייגו לפורץ שאותו אתם רוצים, כמובן אחרי שווידאתם שהוא יודע לבצע פריצת מנעול רתק.

 

כבר במעמד שיחת הטלפון תדברו איתו, תשאלו שאלות מקצועיות, תראו שהוא יודע על מה הוא מדבר ושהוא משתמש בשפה מקצועית. תתארו לו את הבעיה שבה נתקלתם ורצוי שתשלחו לו תמונה של מנעול הרתק שלכם, כדי שהוא יידע באיזה ציוד להשתמש כשהוא יבוא אליכם. חשוב שתסגרו איתו את המחיר עוד לפני שהוא מגיע כדי שהוא לא ירמה אתכם, למרבה הצער יש הרבה חאפרים בחוץ ואתם חייבים להתגונן.

 

המנעולן הגיע תוך זמן די קצר? מצוין, ככה צריך להיות. עכשיו כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לכסות את עצמכם זה לבקש ממנו תעודת רישום פלילי מהמשטרה שהונפקה בחצי השנה האחרונה, ותעודת הסמכת מנעולן שניתנה לו ממוסד הלימודים שלו. כך תדעו שמדובר באיש ישר שבא לעשות את העבודה, לקבל תשלום הוגן וללכת. אחרי שהוא יסיים את העבודה אתם יכולים גם לשאול אותו שאלות מקצועיות בנוגע לתחזוקה של המנעול, או תחזוקה של הדלתות. אם הוא מנעולן איכותי, הוא בטח ישמח לעזור.

התקנת מנעול רתק (1)
התקנת מנעול רתק (1)

 

מחיר פריצת מנעול רתק

 

אחרי שסקרנו את הגורמים המשפיעים על המחיר של מנעולי רתק, רצוי גם שתדעו את טווח המחירים כדי שלא יוכלו לעבוד עליכם.

 

באופן כללי המחיר עבור פריצת מנעול רתק עומד בטווח שבין 500-300 שקל. מה שישפיע בעיקר על המחיר, כפי שכבר צוין, הוא עובי הוו ובסיס המנעול.

 

עבור התקנת מנעול רתק המחיר ינוע בין 1,000-600 שקל.

 

מחיר התקנת מנעול רתק 10 מ"מ מחברה סינית יעלה בין 700-600 שקל.

 

מחיר התקנת מנעול רתק של 13 מ"מ מרב-בריח יעלה בין 900-800 שקל.

מחיר התקנת מנעול רתק של 16 מ"מ מחברה סינית יעלה בין 1,000-900 שקל.

 

ישנה גם אפשרות לבצע התקנה של החובקים בלבד, ללא המנעול עצמו. התקנה כזו תעלה בין 650-450 שקל.

 

התקנת שני מנעולי רתק 16 מ"מ תנוע בין 1,500-1,200 שקל.

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק