יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

פריצת דלת טרוקה

פריצת דלת טרוקה (2)

תוכן עניינים

פריצת דלת טרוקה היא בעיה נפוצה. ניתן להגיד שאחד הדברים שהכי יכולים להטריד אותנו במהלך היום והכי יכולים לעצבן אותנו, היא לצאת לרגע מהדירה לכמה רגעים ולגלות שהדלת טרוקה ואתם נמצאים בצידה השני של הדלת ולא יכולים להיכנס פנימה.

כאמור בעיה זו נחשבת נפוצה מאוד ומנעולנים רבים נדרשים לשירות במקרה של דלתות טרוקות. יתר על כן, פריצת דלת טרוקה מהווה אחוז גבוה באופן יחסי של עבודות אותן מעניקים מנעולנים שונים.

אמנם זה מעצבן, אך למרבה הפלא, לבעיה הידועה הזו יש פתרון קל שאולי תוכלו לבצע בכוחות עצמכם בלא שתצטרכו לקרוא למנעולן מקצועי.

אם אתם צריכים שירות פריצת דלת טרוקה ואתם עומדים כרגע מחוץ לדלת, הגעתם למקום הנכון. יוסף מנעולן יצאת צדיק, בעל ניסיון של יותר מ-15 שנה בתחום, יכול לתת לכם מספר טיפים שיסייעו לכם לפרוץ את אותה הדלת שמסרבת להיפתח. קחו לכם דקה או שתיים לקרוא ולהבין. במידה ולא הצלחתם לפתוח את הדלת הטרוקה בעצמכם, תוכלו תמיד ליצור איתנו קשר ותקבלו מאיתנו הצעת מחיר משתלמת ומותאמת לצרכים שלכם.

פריצת דלת פנים טרוקה (1)
פריצת דלת פנים טרוקה

לפני פריצת דלת טרוקה – מה זה בכלל דלת טרוקה?

ראשית, בואו נבין מהי דלת טרוקה. הבנת הבעיה תעזור לכם להבין כיצד לפעול באופן נכון על מנת לפתוח אותה.

דלת טרוקה היא דלת כמובן סגורה, אך היא אינה נעולה. כלומר מה שמונע מהדלת להיפתח היא הלשונית המשולשת הנמצאת בתוך משקוף הדלת. לרוב עם ידית הדלת נעה, ניתן לסובב את הידית והדלת תיפתח. במידה וידית הדלת קבועה, לא ניתן לפתוח את הדלת מבחוץ ואז צריך להיות מעט יצירתי על מנת לפתוח אותה.

בלא מעט מקרים, יצאנו רגע לבקש חלב מהשכנים או יצאנו מכל סיבה אחרת לרגע מחוץ לבית והדלת נסגרה. כעת צריך לפרוץ את הדלת מבחוץ מבלי להשאיר סימנים ומבלי שחלילה ייגרם נזק לדלת. לרוב, פריצת דלת טרוקה היא קלה ולא גורמת נזק.

לפריצת דלת טרוקה, כל שתצטרכו הוא בקבוק פלסטיק של ליטר וחצי. כמעט בכל מקום תוכלו למצוא בקבוקי קולה, בקבוקי מים מינרליים במכונית או במחזורית ליד הבית. קחו את הבקבוק, את חלקו החלק והלא מחוספס, גזרו או חתכו את ראש הבקבוק ואת תחתיתו לאורכו וצרו מעין קלף פלסטיק במידה הרצויה.

לאחר שחתכתם את הבקבוק ויצרתם מעין קלף פלסטיק, הכניסו את הפלסטיק במיקום שבין המשקוף ללשונית הדלת ולחצו כלפי מטה. לעיתים ניעור קטן של הדלת יסייע לכם גם כן. פעולה זו תעזור לכם לפריצת דלת טרוקה.

חשוב מאוד להיזהר – לעיתים רבות אנשים משתמשים בכל מיני פלסטיקים אחרים על מנת לפרוץ את הדלת וחושבים לפתוח את הדלת כמו שעושים בסרטים, בעזרת כרטיס פלסטיק שלרוב זה כרטיס אשראי או כרטיס מועדון כלשהו השוכב בארנק. אל תבצעו את הפעולה הזו כך, כי הכרטיס יישבר והנזק יהפוך ליקר הרבה יותר ממה שציפיתם.

גם מנעולן מקצועי שיגיע אליכם בהתחלה ינסה לבצע את הפעולה הזו. לכן אם תנסו לבצע אותה בעצמכם תוכלו לחסוך את הקריאה לאיש מקצוע. אם לא הצלחתם תוכלו להגיד למנעולן שהשיטה הזו לא עבדה ובכך לעבור לשלב הבא בפריצת דלת טרוקה.

החלפת צילינדר בדלת פלדלת רב בריח (1)
החלפת צילינדר בדלת פלדלת רב בריח

איך מנעולן מקצועי מבצע פריצת דלת טרוקה?

קודם כל חשוב להבין, המנעולן מחויב לעבוד בהתאם להוראות הדין ולכן סביר להניח כי כל מנעולן שתזמינו, הדבר הראשון שיבקש מכם לאחר שהגיע למקום, את תעודת הזהות שלכם על מנת לדעת בוודאות שאתם בעלי הדירה ושלא חלילה הוא מבצע דבר עברה ופותח את הדלת בפני מישהו הדלת אמורה להימנע ממנו להיכנס.

לא מעט מנעולנים הנקראים לפריצת דלת טרוקה, מצלמים גם תעודת הזהות, על מנת שיהיה להם הוכחה זמינה לכך, במידה ופעם ישאלו אותם שומרי סף על השירות שבצעו עבור הלקוח. כמעט כל מנעולן מחזיק תעודת יושר מהמשטרה המוכיח כי הוא עובד ביושר וכי אין לו עבר פלילי, ולכן המנעולן לא יבצע פעולה שיש בה משהו המרגיש לא מוסרי.

ברגע במנעולן מקצועי יגיע לבצע שירות פריצת דלת טרוקה, הוא יאלץ להוציא את הידית הקבועה ולאחר מכן יכניס מברג ויפתח את הדלת מבחוץ.

החלפת ידיות לדלת פלדלת (1)
החלפת ידיות לדלת פלדלת

איך ניתן להימנע מהסיטואציה בה צריך לבצע פריצת דלת טרוקה?

כאמור, אמנם מדובר בבעיה נפוצה אך גם ממנה ניתן להימנע במספר פעולות שכדאי לזכור ולעשות באופן קבוע. גם אם אתם מתמודדים כעת עם דלת טרוקה, כדאי שתדעו את הדברים ובכך לא תצטרכו בכל פעם שהדלת נסגרת לחפש במנועי החיפוש – שירות פריצת דלת טרוקה.

אם אתם יודעים כי אתם צריכים לצאת רק לרגע קט מהבית, השתמשו בסוגר העליון הנמצא על משקוף הדלת והוציאו אותו כלפי חוץ. פעולה זו תמנע מהדלת להיסגר על הסוף ולהשאיר אותה פתוחה עד שתגיעו.

כמו כן, מומלץ תמיד לתת מפתח ספייר לשכן שאתם בקשרי ידידות איתו ויכולים לסמוך עליו. מפתח רזרבי הינו המלצה שכל מנעולן נותן לא רק לדלתות הבית אלא גם לדלתות הרכב ותוכלו למצוא אצלנו ביוסף מנעולן יצאת צדיק את הטיפ הזה חוזר על עצמו כמעט בכל דפי האתר, מזאת מכיוון שברגע שיש מקום שבו תתקעו ותאלצו להתמודד עם אותה סיטואציה, תמיד יהיה לכם בנמצא מפתח שיוכל לסייע לכם.

חשוב לציין, חלק מהשירותים שמעניק מנעולן, הוא ביצוע שכפול או שחזור מפתחות. תמיד כאנו מעניקים שירות ללקוח אנו ממליצים לו לנצל את השירות שגם ככה אנחנו נמצאים לפתוח עבורכם את הדלת ולבצע שכפול מפתח נוסף בתוספת תשלום לא משמעותית, על מנת למנוע להישנות של מקרים מעין אלו.

כמו כן, מומלץ להתקין בדלתות צילינדר פרפר אשר מובנה בצידו הפנימי מפתח קבוע ובכך למנוע ממכם להשאיר מפתח מאחור. כי כשיש מאחור מפתח, לא תוכלו לפתוח את הדלת עם מפתח בצד השני כי הצילינדר יהיה חסום.

בכל מקרה שלא יהיה, הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לבצע היא פשוט לקרוא למנעולן מוסמך שיודע את העבודה. אחרי הכל, העיסוק של פתיחת דלתות כל יום במשך שנים, גורם למנעולן להיות מיומן יותר ולדעת כיצד לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר בכל סיטואציה, בכל סוגי הדלתות ובכל סוגי הידיות.

החלפת ידיות לפלדלת (1)
החלפת ידיות לפלדלת

מחיר עבור שירות פריצת דלת טרוקה

העבודה של פריצת דלת טרוקה, אינה נחשבת לעבודה מורכבת ועלות העבודה בממוצע היא כעלות הקריאה למנעולן. כלומר, 200 – 300 שקלים והדלת תיפתח.

במקרים בהם מדובר ביותר מדלת טרוקה, או בבעיה שהיא מעט יותר מורכבת ואז צריך לבצע התקנה כגון החלפת צילינדר, החלפת מנעול וכיוצא בשירותים אלה, עלות העבודה יעלה בהתאם לסוג השירות ולסוג המוצרים אותם תאלצו לקנות.

על מנת לקבל את הצעת המחיר הטובה ביותר, כל שתצטרכו, לקחת את הטלפון, לצלם את הדלת כולל הידית, להתקשר למספר הטלפון ופשוט לדבר עם המנעולן ולהסביר לו מהי התקלה. המנעולן ייתן לכם הצעת מחיר ותוכלו לדעת באופן מדויק לצרכים שלכם האם כדאי להזמין את אותו בעל מקצוע או לא.

יוסף מנעולן יצאת צדיק זמין 24 שעות ביממה כולל סופי שבוע וחגים ומתחייב להגיע אליכם בתוך 20 דקות מרגע הקריאה.

אז אם אתם מחפשים מישהו שיבצע עבורכם פריצת דלת טרוקה – התקשרו כעת אל המספר שבתחתית העמוד.

מנגנון לדלת פלדלת רב בריח (1)
מנגנון לדלת פלדלת רב בריח

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק