יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

מנעולן באשקלון - פורץ מנעולים באשקלון

מנעולן באשקלון – הכי מקצועי ושירותי שיש

זה עוד יום שבת, אתם באווירה של רוגע ומנוחה, בדיוק אתם יוצאים מהבראסרי במרינה לכיוון הבית שלכם בנווה דקלים. הנסיעה נחמדה, הילדים נרדמו במושב האחורי, אתם חונים ליד הבית שלכם, ולוקחים את הילדים בידיים שלכם בעדינות כדי שלא יתעוררו. ילד אחד ביד שלכם, ילדה שניה ביד של האישה, אתם שולפים את המפתח מהכיס, באים לפתוח את הדלת ופתאום המנעול לא מסתובב. אתם מנסים קצת יותר בכוח ובום! המפתח נשבר!

ברגע שזה קרה, אתם כבר מבינים שהלכה לכם שינת הצהרים ויחד איתה גם הלכה לכם השבת. אתם מעירים את הילדים וחושבים מה אתם אמורים לעשות עכשיו? זה יום שבת, יש מנעולן באשקלון שעובד בשבת ובשעות חירום? אז זהו, שיש! בדיוק בשביל זה, יוסף מנעולן יצאת צדיק נמצא באזור.

בדיוק בשביל מקרים כאלה אתם צריכים מנעולן באשקלון, שיהיה מנעולן חירום וזמין 24 שעות, בכל ימות השבוע והשנה. יוסף יצאת צדיק נמצא בפריסה ארצית, ואם אתם נתקלים במקרה חירום הוא יבוא אליכם וייתן לכם את המענה הדרוש תוך 20 דקות מרגע הקריאה. אנחנו מגיעים לכל מקום באשקלון בלי יוצא מן הכלל: אפרידר, אגמים, ברנע, גבעת ציון, נווה הדרים ובכל מקום אחר שבו אתם תהיו.

מנעולן באשקלון (1)

איזה סוגי שירות תקבלו מאיתנו?

עבודת המנעולן היום היא עבודה קשה. למרבה הצער כל אחד יצטרך מנעולן מתישהו במשך חייו. לפעמים המפתח נתקע ונשבר, לפעמים מנגנון הנעילה כבר לא טוב. אבל אנחנו לא מתעסקים רק עם דלתות, עבודת המנעולן מתפרסת על הרבה תחומים נוספים במנעולנות:

  • מנעולנות רכב – כשהמפתחות לא עובדים בכלי הרכב, בד"כ מדובר על שירות שהוא מקרה חירום שמגיע תמיד בזמן הכי לא טוב. המקצוען שלנו, מנעולן באשקלון יבוא ישירות אליכם תוך 20 דקות מרגע הקריאה ויוכל לבצע את כל מה שצריך: קידוד שלט, שכפול מפתח, שחזור מפתח, פריצת רכב וכו'.
  • פריצת והתקנת כספות – ישנן כספות בגדלים רבים עם מנגנונים שונים. במקומות מגורים בד"כ מחזיקים כספות ביתיות רגילות קטנות, כמו שאתם רואים תמיד בבתי המלון. ישנם גם כאלה שצריכים כספות קצת יותר גדולות בבית. בבתי עסק גם כן ישנן כספות בינוניות וגדולות, שהמנגנונים שלהם שונים וצריך כלים יקרים וידע רב כדי לפרוץ אותן. מנעולן באשקלון של יוסף יצאת צדיק יידע לעשות את העבודה במקצועיות רבה עם ניסיון ארוך שנים וגם יוכל להתקין לכם את הכספות בלי שום בעיה.
  • תיקון דלתות – כשתקראו למנעולן בנוגע לבעיות בדלתות שלכם, ישנן הרבה סוגי בעיות שיכולות לצוץ:
  • מנעולים וצילינדרים – הצילינדר יכול להתקלקל בגלל טיפול לקוי בו כמו חסך בשימון, או בגלל התיישנות ובלאי. גורמים זרים גם יכולים להיכנס לתוך הצילינדר ולגרום לכך שהמפתחות לא יסתובבו כראוי או אפילו יישברו. דבר זה יכול לקרות בכל מקום, אבל אם אתם גרים במקומות שנמצאים בקרבת הים, כמו אזור ברנע, אפרידר ונווה ים אז יש סיכוי גדול יותר שדברים כאלה יקרו, כתוצאה מהמליחות שנמצאת באוויר ויכולה להצטבר בתוך המנעול.
  • החלפת ידית – לפעמים צריך להחליף את ידיות הדלתות. במידה ומדובר בדלת עץ עם מנגנון רגיל, די קל להחליף אותו, לפעמים אפילו בלי איש מקצוע. אך היום רוב הדלתות הן דלתות רב-בריח, מוליטלוק, פלדלת וכדומה. לדלתות אלה יש מנגנונים יותר מסובכים, וזה ממש לא פשוט להחליף את הידיות שלהן. לרוב תצטרכו איש מקצוע, וכשתזמינו מנעולן באשקלון אצלנו, אתם תדעו שהוא מקצועי ויידע לטפל בידיות הדלתות האלה. בד"כ תצטרכו החלפה של הידית בגלל ענייני התיישנות ובלאי, טריקות של הדלת שהורסות לאט לאט את הדלת והידית, או התקנה לא נכונה של הידית על ידי המתקין הקודם.
  • החלפת צירים – הצירים יכולים במקרים מסוימים להתעקם ואפילו להיעקר ממקומם. עם הזמן הצירים מתעקמים כתוצאה מבלאי או כתוצאה מהלחץ שמופעל על הדלת בגלל התקרה שמעליה והמשקוף. כתוצאה מכך אפשר להגיע למצבים שהדלת ממש לא נסגרת, או שלא ניתן אפילו לפתוח ולסגור אותה עד למצב שהיא משפשפת ושורטת את הרצפה והתקרה. יכול להיות שיהיה צורך להחליף צירים, או רק לחזק אותם.

על מי אפשר לסמוך ועל מי לא?

אז אתם יודעים את זה, אפילו לא צריך להגיד לכם שיש הרבה רמאים וחאפרים שם בחוץ. לכן לפני שאתם מזמינים מנעולן באשקלון, רצוי לקרוא כמה טיפים שבעזרתם תלמדו להתחמק מהחאפרים.

ראשית, חשוב שתדעו שלכל מנעולן מוסמך צריכה להיות תעודת הסמכה ממוסד הלימודים שבו הוא למד את המקצוע. מקצוע המנעולנות כמו שאתם כבר מבינים, הוא לא מקצוע פשוט. הוא דורש הרבה ידע והתנסות, ואת הידע הזה צוברים בבתי ספר מקצועיים, כמו בכל מקצוע חשוב בארץ שלנו.

בנוסף, המנעולן מתעסק לכם בקדשי הקודשים, בדברים הכי אישיים שלכם כמו הרכב, הבית והכספות. אתם חייבים שהמנעולן יהיה בן אדם שאפשר לסמוך עליו, ושנדע שהוא לא יפיץ את המפתחות לבית שלכם, או ישכפל מפתח אקסטרה אחד בשבילו כדי שיוכל לגנוב מכם לאחר מכן.

אז כדי להתחמק מבעיות לא רצויות כאלה, רצוי שכבר בטלפון תשאלו את המנעולן אם יש לו תעודות הסמכה, וגם מסמך רישום פלילי מהמשטרה שמראה שהבן אדם נקי. רק כך תוכלו לדעת שאתם לא מתעסקים עם חאפר, שהמנעולן שהזמנתם הוא איש ישר, אבל זה לא מספיק.

התקשרתם למנעולן באשקלון. אחרי שתיארתם לו את הבעיה, רצוי שתשלחו לו גם תמונה, וכך הוא יוכל לדעת פחות או יותר את המחיר של העבודה. עדיף שתסגרו מחיר במעמד השיחה, ולא תקבלו תשובות כמו "נסתדר" וכדומה. גם רצוי לשמוע את השפה שבה המנעולן מדבר ולראות אם הוא מדבר במקצועיות ושואל שאלות נכונות.

כשהמנעולן יגיע, כמובן שתבקשו את תעודות ההסמכה שלו ומסמך הרישום הפלילי ממשטרת ישראל.

כך תדעו שאתם בטוחים!

מחירון שירות של מנעולן באשקלון - פורץ מנעולים באשקלון - מנעולן רכב באשקלון - מתקין דלתות באשקלון

כיאה למנעולן הגון ולא חאפר, יוסף הצדיק ייתן לכם מחירים הוגנים ונורמליים שיתאימו לכל כיס:

  • ביקור מנעולן באשקלון – 300-200 ₪
  • פריצת דלת טרוקה באשקלון – 330-230 ₪
  • פריצת דלת דירה באשקלון – 260-190 ₪
  • פריצת דלת נעולה באשקלון – 300-190 ₪
  • פריצת דלת עץ באשקלון – 340-280 ₪
  • הוספת מנעול לדלת באשקלון – 620-420 ₪
  • החלפת מנעול לדלת עץ באשקלון – 330-230 ₪
  • החלפת מנעול חשמלי בדלת כניסה באשקלון – 360-260 ₪
  • התקנת צילינדר לדלת עץ באשקלון – 330-230 ₪
  • תיקון מנגנון בדלת כניסה באשקלון – 300-120 ₪
  • חילוץ מפתח שבור מדלת באשקלון – 310-200 ₪
  • הוספת מנעול לדלת באשקלון – 630-430 ₪
  • כיוון צירים בדלת פלדלת באשקלון – 490-290 ₪
  • פריצת דלת פלדלת באשקלון – 600-400 ₪
  • החלפת מנעול מקורי ומנגנון של דלת פלדלת באשקלון – 800-500 ₪
  • פריצת דלת ממ"ד באשקלון – 310-210 ₪
  • פריצת והחלפת מנעול צילינדר באשקלון – 900-400 ₪
  • פריצת כספת ביתית באשקלון – 340-240 ₪
  • פריצת מנעול של אופנוע באשקלון – 260-130 ₪
  • שכפול מפתח חכם לרכב באשקלון – 1,100-550 ₪
  • שכפול מפתח עם שלט לרכב באשקלון – 680-420 ₪
  • שחזור מפתח לרכב באשקלון (תלוי בסוג) – 1,300-500 ₪
לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות