יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

פורץ רכבים בירושלים

סרטון הסבר על פריצות רכבים

צריכים פורץ רכבים בירושלים?

אם הגעתם לפה אז כנראה שאתם בצרה ולא יודעים כל כך איך לפתור אותה. כלי הרכב פתאום לא נפתח? שכחתם את המפתחות בתוך הרכב והוא ננעל עם המפתח בפנים? השלט של כלי הרכב לא עובד, וגם לא שלט הספייר? המפתח נשבר בסוויץ' או פשוט לא מסתובב בתוכו? יש כל כך הרבה בעיות שיכולות לקרות לכם. אז מה אתם אמורים לעשות עכשיו? ובדיוק עכשיו כשאתם צריכים ללכת לעבודה? כן, מרפי עושה לכם הרבה בלגאן היום.

אתם יודעים איך זה בירושלים, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לצאת לעבודה או לכל יעד אחר באיחור. כל העיר פקוקה, זה סיוט להגיע עם כלי הרכב לכל מקום בעיר, וגם מחוצה לה. מבשרת ציון, מעלה אדומים, לא משנה לאן אתם נוסעים, תמיד יהיה עומס וזה תמיד ייקח זמן. ככה זה כשאתם גרים בעיר שהיא עיר בירה ומרכז דת עולמי!

פורץ רכבים בירושלים

אז אל תדאגו ירושלמים יקרים!

יוסף מנעולן יצאת צדיק פה בדיוק בשביל זה – לחלץ אתכם ברגעי המשבר האלה, בשיא המהירות ושיא היעילות.

מעכשיו כשאתם תצטרכו פורץ רכבים בירושלים והסביבה, תדעו שיש לאן לפנות. בלי כאבי ראש מיותרים של חיפוש בגוגל, בלי לתהות אם הפורץ הוא אמין או חאפר, עם 100% אמינות, 100% שירות ו-100% דאגה לכם, כדי שלא תאבדו עשתונות!

אם באמת נתקעתם במצב ביש שבו אתם צריכים את כלי הרכב שלכם כמה שיותר מהר, יש לכם מקרים דחופים או מקרי חירום, אל תהססו להתקשר. לא משנה באיזה רחוב או שכונה אתם תהיו, אם מדובר במקרה חירום, אנחנו נגיע עד 20 דקות מרגע הקריאה. כשתתקשרו לפורץ רכבים בירושלים של יוסף מנעולן יצאת צדיק, אין מצב שתצאו ללא מענה, גם אם זה בשבתות, לילות, חגים, אנחנו זמינים בשבילכם בכל יום ובכל שעה.

מי הוא פורץ הרכבים?

אז עכשיו אחרי שנשמתם ונרגעתם כי פשוט הגעתם למקום הנכון, חשוב קודם כל שתדעו מי הוא פורץ הרכב ומה תפקידו. אז פורץ הרכב הוא מנעולן, שלמד את המקצוע במוסד רשמי וקיבל תעודות הסמכה.

כמו כן, הוא איש מקצוע מורשה מטעם משטרת ישראל לעסוק בתחום המנעולנות ופריצת הרכבים. אישור ממשטרת ישראל ניתן לפורץ רק כשיש לו מסמך רישום פלילי נקי, וזה חובה לכל פורץ רכבים בירושלים. זאת מכיוון שפורץ המנעולים והרכבים מתעסק עם הדברים שהכי אישיים והכי חשובים לכם בחיים, אם זה מנעולי הבית שלכם, ואם זה בשביל הנושא שאליו התכנסנו – פריצת כלי רכב. הוא חייב להיות איש ישר, שלא ישכפל לעצמו איזה שלט או מפתח לכלי הרכב שלכם בטעות, וישאיר אותם לעצמו למקרה הצורך.

אז כן, כשפורץ הרכבים מגיע אליכם, קודם כל חשוב לוודא שיש לו את המסמכים הדרושים: תעודות ומסמכים מהמשטרה. ואגב, סתם כטיפ קטן – כשאתם מדברים בטלפון עם יוסף מנעולן יצאת צדיק, חשוב שתגידו לו בדיוק את מהות הבעיה שנתקלתם בה, ואת סוג הרכב שבו מדובר. לכל כלי רכב יש מנגנונים שונים, שלטים שונים ומפתחות שונים. פורץ רכבים בירושלים חייב לדעת אילו כלי פריצה להביא עמו, כדי לבצע את העבודה שלו בשיא היעילות והמהירות, לשביעות רצונכם.

מה השירות שנותן פורץ רכבים בירושלים?

ישנן הרבה פעולות והרבה עבודות שפורץ רכבים יכול לעשות על כלי הרכב שלכם במקרה הצורך:

  • שכפול ושחזור מפתחות לרכב – שכפול או שחזור של מפתחות הרכב אלה פעולות מאוד נפוצות, שחשוב שייעשו על ידי איש מקצוע שיודע מה הוא עושה. שכפול המפתחות נעשה בכמה טכניקות, זה תלוי במנגנונים הקיימים אצלכם בכלי הרכב.

 

במידה שיש לכם מפתח, הטיפול יכול להיעשות בחריטה רגילה. יכול להיות גם שיש לכם מפתחות מתקדמים יותר ואז זה ייעשה על ידי קידוד של המפתח. מצד שני, יכול להיות שיש לכם בכלל שלט. האמת שסביר להניח שיש לכם שלט, כך רוב המכוניות היום בארצנו הקטנטונת. אז אם יש לכם שלט, הפורץ יביא איתו שלט קיים שהותאם לסוג הרכב שלכם, הוא יעתיק אותו ואז הוא יקודד אותו בהתאם.

עם הטכנולוגיה של היום יש גם שלטים חכמים שהקידוד שלהם יתבצע דרך מחשב הרכב.

  • פריצה רגילה ומבוקרת לכלי הרכב שלכם – כשתזמינו פורץ רכבים בירושלים, הוא יבצע את הפריצה לרכביכם במינימום נזק לרכב, כדי שלא תצטרכו לשלם עוד אקסטרה כסף על תיקון הנזק המשני שייגרם מהפריצה.
  • שיטת פריצה ראשונה אפשרית היא כרית הניפוח – הפורץ יחדיר את הכרית ברווח שבין המשקוף לדלת, ואז ינפח אותה על ידי משאבה. כך ייפתח חריץ קטן שיאפשר את חדירת הכלי שאיתו הפורץ יפתח את המנעול.
  • פריצת דגדוגפריצה זו נעשית במכוניות שיש בהן נעילת וואקום. הפורץ יבצע את העבודה דרך חור המנעול של הדלת. הפורץ יחדיר למנעול כלי דק שדומה לסקלפל (אזמל, סכין מנתחים), שיחוש את הבריחים שנועלים את המנעול. ברגע שהוא יצליח לפנות את כל הבריחים, כל שנותר הוא לסובב את הכלי ה"מדגדג" סיבוב פשוט וכך הרכב ייפתח בצורה חלקה.
  • מוט – כלי נוסף הוא מוט ברזל הנקרא "מוט משיכה". הוא מיוצר בזווית שמאפשרת להגיע בקלות לכפתו המנעול. אחרי שנוצר מרווח קטן על ידי כרית הניפוח, המוט ייכנס דרך המרווח הקטן, יתפוס את כפתור הנעילה וישחרר אותו.

כל פעולות הפריצה האלה, שמתבצעות על ידי פורץ רכבים בירושלים שהוא איש מקצוע מוסמך, לא משאירות שום נזק לכלי הרכב. כמו כן, זמן העבודה בפריצות אלה הוא יחסית מינימאלי, ותוך זמן קצר אתם תהיו מוכנים לנסוע לעבודה, להביא את הילדים מהגן, או כל מקרה חירום אחר שנתקלתם בו.

חשוב לציין שפורץ רכבים בירושלים יכול גם לפרוץ לכם לאופנוע. באופנועים הבעיות העיקריות שיכולות להתפתח הן בעיקר בשלט שלו ובסוויץ': מפתח לא מסתובב, מפתח נשבר בסוויץ' ועוד שלל בעיות אחרות שיכולות להיות.

כמה עולה לנו שירות פורץ רכבים בירושלים באמצע היום?

קודם כל חשוב לציין שאם הזמנתם איש מקצוע הגון ואמין, המחיר יהיה בהתאם לסטנדרט הקבוע בשוק, והוא לא יעשוק אתכם. רוב מנגנוני הנעילה הם דומים יחסית, וכך גם אפשרויות הפריצה. ההבדל העיקרי במחיר מתבטא ביצרניות של המכוניות. פריצה לרכב גרמני למשל, היא הרבה יותר קשה מפריצה של רכבים צרפתיים או אמריקניים כמו פיג'ו או שברולט. פריצה לרכבים חשמליים גם תהיה יקרה יותר בדרך כלל מאשר רכב רגיל שיש לו מנגנוני נעילה שונים. להלן טווח המחירים האפשרי כשאתם מזמינים פורץ רכבים בירושלים:

 

  • מחיר לפריצה רגילה בירושלים: 300-200 ₪
  • מחיר לפריצת רכב נעילת וואקום בירושלים: 700-450 ₪
  • מחיר לפריצת כלי רכב קיה בירושלים: 390-220 ₪
  • מחיר לפריצת כלי רכב טויוטה בירושלים: 330-220 ₪
  • מחיר לפריצת כלי רכב רנו בירושלים: 220-330 ₪
  • מחיר לפריצת כלי רכב יונדאי בירושלים: 330-220 ₪
  • מחיר פריצה לרכב נעול בירושלים: 550-220 ₪
  • מחיר פריצת מנעול רכב בירושלים: 440-220 ₪
  • מחיר החלפת מנעול בירושלים: 350-150 ₪
  • מחיר החלפת צילינדר לרכב בירושלים: החל מ-400 ₪, תלוי בסוג הרכב והמנעול
  • התקנת קודן בירושלים: 490-270 ₪
  • תיקון סוויץ' בירושלים: החל מ-340 ₪

כמה עולה לנו שירות פורץ רכבים בירושלים באמצע הלילה?

שירות פורץ רכבים בלילה, כמובן יעלה לכם יותר כסף, מאשר ביום ובשעות העבודה הרגילות.

כמובן שגם בשבת וחג זה עלול להשתנות.

לרוב זה יעלה ב- 20% יותר מהמחירון הרגיל.

רוצים להיות יותר בטוחים כמה זה עולה לכם?

התקשרו ליוסף המנעולן וקבלו הצעת מחיר ללא עלות.

לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות