יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

קידוד מפתח לרכב

קידוד מפתח לרכב יצאת צדיק

תוכן עניינים

קידוד מפתח לרכב

קידוד מפתח לרכב הדרך הטובה ביותר לשמור על האוטו שלכם מפני גניבות. גם אם הגעתם לכאן לגמרי במקרה, זה בדיוק הרגע להסביר לכם מהו קידוד רכב ואיך פעולה פשוטה על ידי מנעולן מוסמך תדאג כי הרכב שלכם יהיה בטוח ומוגן ותוכלו להחנות את הרכב עם פחות דאגות על הראש.

יוסף מנעולן יצאת צדיק מעניק שירותי קידוד מפתח לרכב בצורה בטוחה, יעילה, אמינה והטובה ביותר בשוק. כעת, השליטה לגמרי בידיים שלכם.

על מנת לקצר הליכים תוכלו להתקשר כבר עכשיו לשיחת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות ולקבל הסבר מפורט מעבר לכתוב כאן וגם לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

שיחזורים וקידודים למפתחות של רכבים
שיחזורים וקידודים למפתחות של רכבים

מהו קידוד מפתח לרכב?

על הרכב שלנו אנחנו מוציאים לא מעט כסף באופן יומיומי, אם זה עבור תדלוק, אם זה עבור עשיית ביטוח רכב או טיפולים שנתיים וטסט. אז חשבו רגע לעצמכם, לא תוציאו כמה שקלים בודדים כדי לשמור על ראש שקט כדי שהרכב שלכם יהיה מאובטח ב-100%?

ראשית, בואו נבין מה זה אומר קידוד מפתח לרכב. על רגל אחת ובלי יותר מדי הסברים טרחניים שלא יתנו לכם כלום, קידוד מפתחות לרכב אומר שהמפתח שאתם מחזיקים ביד בעת אתם באים להיכנס לרכבכם הינו המפתח היחידי בעולם שיכול להניע את האוטו. כל מפתח אחר או כל דרך כזו או אחרת לא תאפשר הנעה ונסיעה ללא המפתח המקודד.

אמנם, וצריך להגיד ביושר, אף פעם אין 100% וככל שהאמצעים הטכנולוגיים מתקדמים כך שיטות הגנבים והפריצות הופכות מתוחכמות יותר, אך קידוד מפתח לרכב יפחית את הסיכוי לגניבות. יתר על כן, הידיעה שהרכב שלכם יהיה יותר קשה לפריצה והנעה, תגרום לגנבים לחפש רכב אחר ופחות להתעסק דווקא ברכב שלכם.

על מנת לסבר את אוזנכם ניתן לכם דוגמא מתחום המנעולנות שבו אנו עוסקים כבר מעל ל-15 שנים. בלא מעט מן המקרים אנו נקראים אני ושותפי להתקין מנעול כספת לדלת, כלומר מנעול נוסף שנמצא מעל המנעול הרגיל של דלת הכניסה. זאת מן הסיבה שאנשים מבינים שלמען ביטחונם עדיף שיהיה עוד בריח שיבריח את הפורצים הפוטנציאליים.

מנעולן לרכבים יצאת צדיק
מנעולן לרכבים יצאת צדיק

שירות שהוא לא רק קידוד מפתח לרכב

יוסף מנעולן יצאת צדיק מעניק שירותים מגוונים בתחום המנעולנות. בין השאר:

  • מקודדים שלטים לרכב
  • משכפלים מפתחות
  • פורצים רכבים שאבדו לבעליהם המפתח
  • ומטפלים בכל דלת באשר היא

אם דלת מסרבת להיפתח בפניכם, זה בדיוק הזמן לקרוא לנו ואנו מגיעים ישירות אליך בתוך 20 דקות מרגע הקריאה. אנו עובדים מסביב לשעון על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר וזמינים בכל שעה משעות היממה, ימים ולילות כולל סופי שבוע וחגים.

כיצד מתבצעת הפעולה של קידוד מפתח לרכב?

לרוב ברכבים יש על המנעול, הסוויץ' והמפתח עצמו צ'יפ מיוחד, כאשר אותו צ'יפ, הקוד זהה בין המפתח לבין המנעול, כלומר יש התאמה בין השניים ניתן לפתוח את הרכב וכל שכן שגם ניתן להניע את הרכב.

הפעולה של קידוד מפתח לרכב נעשית על ידי התקנה של אותו צ'יפ מיוחד. על מנת להמחיש בצורה ברורה יותר נסביר כי המפתחות לרוב מורכבים משלושה חלקים. כל חלק משלים את השני כדי לעבוד יחד לטובת הנעה ופתיחה של דלתות הרכב. החלקים הם:

  • להב עם שיניים – לרוב הלהב יהיה מנגנון ההגנה הראשון כי השיניים מתאימות למנעול ובכך מאפשרות לו להסתובב ולהתחיל את הפעולה.
  • הצ'יפ – אותו שבב מיוחד המוזכר למעלה המאפשר להניע בעזרת התאמת הקוד בין המפתח לרכב עצמו.
  • מערכת הנעילה המרכזית – בז'רגון המקצועי אנו לפעמים קוראים לאותה מערכת BCM (Body Control Model). מערכת הנעילה המרכזית משתנה מרכב לרכב בהתאם למודל שלו.

חשוב לציין, קידוד מפתח לרכב היא פעולה שאפשר לעשות אותה על כל סוגי הרכבים. כך שאם השגתם את איש המקצוע הנכון אשר יש ברשותו את הכלים הדרושים ואת המיומנות הנדרשת, תוכלו לקבל את השירות על הצד הטוב ביותר.

הפעולה של קידוד מפתח לרכב נעשית באופן יחסית מהיר. לרוב כאשר המנעולן הוא מוסמך ומכיר את העבודה, הוא יוכל לבצע עבורכם את השירות בתוך פחות משעה.

קידוד מפתח לאופנוע
קידוד מפתח לאופנוע

כמה עולה השירות של קידוד מפתח לרכב?

עלות קידוד מפתח לרכב אינו אחיד וזאת מן הסיבה שיש המון חברות בענף הרכב שמייצרות רכבים ומייצרות בנוסף גם סוגי אבטחה שונים לרכב, כך שהמחיר משתנה בהתאם לסוג הרכב עליו תבקשו שירות. כמו כן מקום השירות, אם למשל נתקעתם בדרך עפר שקשה להגיע אליה או באמצע הלילה שאז התעריף משתנה. על הפרמטרים הללו נקבע המחיר הסופי.

על מנת לסבר את אוזנכם המחירים השכיחים עבור השירות יעלה כמה מאות בודדים, בין 150 שקלים ל-600 שקלים.

על מנת להיות חכמים יותר עדיף להבין לפני הכל מה אתם צריכים, להסביר למנעולן ולקבל מחיר המותאם בדיוק לרכב שלכם ולשירות אותו תרצו לקבל.

מנעולן רכב מיצאת צדיק
מנעולן רכב מיצאת צדיק

קידוד מפתח לרכב – רק עם מנעולן שאתם סומכים עליו!

אמנם פעולת קידוד מפתח לרכב אינה נחשבת לפעולה מורכבת כל כך, אך עם זאת, איש מקצוע שאינו מכיר את התחום על הבוריו עלול לגרום לנזק עצום, הן לרכב עצמו והן לכיס שלכם. לכן רצוי תמיד, לא רק כשמדובר בהזמנת מנעולן, אלא בכל תחום אחר, לחפש את ההמלצות, לדבר עם המנעולן ולהתרשם.

אחרי הכל, לא כל יום פוגשים או נצרכים לשירותיו של מנעולן, אך כאשר זקוקים לו השירות הופך להיות חיוני והכרחי עבורכם.

יתר על כן, בלא מעט מהפעמים כאשר זקוקים לשירות ממנעולן, לרוב מדובר בבעיה או תקלה שצריך לטפל בה. לכן לא מעט מן המקרים החיפוש אחר מנעולן כשברקע יש אתגר שצריך להתמודד איתו, דורש מאיתנו לנהוג בקור רוח ובשום שכל ולא ליפול למלכודות שיווקיות שיגרמו לנו להביא את המנעולן הלא נכון ובזמן הלא נכון.

לכן, אין סיבה ללחץ ואין סיבה לדאגה, לפני שאתם מחליטים להזמין מנעולן קחו רגע אוויר, נשמו עמוק ותבינו כי הפתרון ממש נמצא כאן לידיכם והפתרון הזה לא דורש מכם יותר מדי.

על מנת להזמין את איש המקצוע המנוסה עבורכם, כדאי הנוסף להמלצות מלקוחות שונים, גם לוודא כי המנעולן מחזיק בתעודת יושר ממשטרת ישראל, כלומר שהמנעולן ללא עבר פלילי. אחרי הכל, אתם לא רוצים שאדם שאינו ישר התעסק עם המנעולים בחייכם. לא רק מנעולים של רכב, אלא גם מנעולים של הבית או המשרד.

מנעולן מקצועי ידע לבצע עבורכם הרבה מעבר לקידוד מפתח לרכב. הוא יוכל לעזור לכם להוציא מפתח שנתקע בסוויץ', החלפת סוויץ', התחברות למחשב הרכב, חיווט וכן תיקון BCM, תיקון הנעילה המרכזית של הרכב.

במידה והמפתח נאבד או נגנב, מנעולן מקצועי גם יוכל לבצע פעולה של מחיקת המפתח הקודם ממחשב הרכב ולשחזר מפתח חדש לחלוטין.

כל המוצרים מגיעים באריזתם המקורית וכל עבודה היוצאת תחת יוסף מנעולן יצאת צדיק מגיעים עם אחריות כך שבכל סיטואציה ובכל מקרה שלא יהיה תמיד תוכלו לחזור אלינו לבקשת ביצוע הפעולה מחדש במידת הצורך.

לכל שאלה, בקשה או התייעצות בנושא קידוד מפתח לרכב או נושאים נוספים, תוכלו להתקשר למספר בתחתית העמוד ונעמוד לשירותכם.

נתראה

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק