יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

מנעולנים בראשון לציון

שירות מנעולן - פורץ מנעולים ב ראשל"צ

מנעולנים בראשון לציון יש הרבה, אבל יוסף מנעולן יצאת צדיק יש רק אחד. מנעולן שיודע לפתור כל תקלה, בכל זמן ובכל מקום. אם אתם תושבי ראשון לציון והסביבה זה בדיוק הזמן להרים צלצול ולא להישאר חסרי אונים מול דלת שלא נפתחת בפניכם.

אתם צריכים מנעולן? אספנו בשבילכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת כלקוחות פוטנציאלים על ביקור מנעולנים בראשון לציון.  המשיכו לקרוא ונשתדל לענות לכם על כל השאלות.

נשארתם עם שאלה לא פתורה? תמיד תוכלו לחייג אלינו לשיחת ייעוץ ללא עלות ולשאול כל שאלה שתרצו. כאן תקבלו את כל הכלים הדרושים לכם לפני שמגיע המנעולן אליכם הביתה.

מה זה בכלל מנעולן?

ראשית כדי להזמין מנעולנים בראשון לציון, צריך קודם כל להבין מה בכלל עושה מנעולן. מנעולן הוא בעל מקצוע שהמומחיות שלו זה התקנה, פריצה ותחזוקה של מנעולים, מפתחות ומערכות אבטחה שונות. כידוע הדלת היא זו ששומרת על הביטחון שלנו וחוצצת בין המרחב הציבורי למרחב הפרטי. לפיכך דלתות ככל שהן יותר איכותיות, כך גם העלות לדלת יקרה יותר. רק כדי לסבר את אוזניכם, אנשים משקיעים על דלת 4,000 – 9,000 ₪ בממוצע ולעיתים משקיעים אף יותר מכך. לא רק בגלל העיצובים השונים של הדלתות אלא גם בגלל מנגנון הנעילה שלהם. ככל שהמנגנון חזק יותר ואמין יותר כך תחושת הביטחון גדולה יותר.

ישנם המון סוגים של דלתות, דלתות כניסה, דלתות פנים, דלתות רכב, דלתות של כספות, לכל אחד מנגנון בפני עצמו. תפקיד המנעולן הוא לפתוח בפניכם כל דלת באשר היא ולהחזיר אותה לתקינות במהירות האפשרית מבלי שייפגע ביטחונך.

לכן, בחירת מנעולן בראשון לציון או בכל עיר אחרת, מעבר לכך שאתם מחפשים אדם מיומן, אתם מחפשים גם בעל מקצוע שאתם סומכים עליו ויודעים שהוא ייתן לכם את השירות הטוב ביותר בדיוק כפי שאנחנו מתחייבים לעשות ויחזיר לכם את אותה תחושת ביטחון שהתערערה ברגע שנשארתם בחוץ.

בישראל פועלים מאות מנעולנים ומדי שנה מתקבלים יותר משני מיליון קריאות. רק מנעולנים בראשון לציון לבדה, העיר הרביעית בגודלה בישראל, ניתן למצוא בחיפוש פשוט המון מנעולנים, אבל כשאתם בוחרים מנעולן, חשוב מאוד להפעיל שיקול דעת ולהזמין את המנעולן הטוב ביותר עבורכם.

תקלות שכיחות בעת נעילת דלת רב בריח

דמיינו את הסיטואציה הבאה, באתם לצאת מהבית אך הדלת לא ננעלת. יכול להיות שאתם ממהרים, אך לא תוכלו להשאיר את הבית פתוח או כפי שנהוג לומר לא להשאיר פרצה שתקרא לגנב. לפני שאתם נלחצים תנסו לזהות את התקלה, אבחון שלה יסייע לכם לדעת מה המנעולן עומד לעשות.

לשם ההמחשה, ניתן לכם כמה דוגמאות של תקלות שכיחות היכולות להיות בדלתות רב בריח. דלת רב בריח היא דלת שיש בה כמה בריחים לנעילה חזקה יותר. דלת רב בריח ננעלת מארבעה צדדים, משני צידי המשקוף, מהחלק העליון והחלק התחתון. הכנסתם את המפתח, הוא מתחיל להסתובב באופן תקין אך עדיין אתם לא מצליחים להביא את הדלת למצב נעילה סופי? עשו את זה:

בדקו את החורים בהם נכנסים הבריחים – לעיתים במשקוף או ברצפה מצטבר ללכלוך. קחו מברג וקלפו את הלכלוך שמפריע לכניסת הבריחים.

תקלה נוספת ושכיחה שמונעת מאיתנו לנעול את הדלת, היא יציאה מכיוון. כלומר, סגרתם את הדלת והמפתח לא מסתובב עד נעילה סופית? פתחו את הדלת ונסו לנעול אותה כשהיא פתוחה. אם הבריחים יוצאים, כנראה שהדלת יצאה מכיוון והבריחים לא נמצאים מול חורי המשקוף מה שמונע ממנה להסגר. כיוון דלתות גם היא חלק מעבודתו של מנעולן מקצועי.

כמו כן, בדלתות ישנות כאשר הצירים מתיישנים, לעיתים הדלת מעט שוקעת. גם במקרה זה פתיחת הדלת או נעילה שלה לא מתאפשרת ויש צורך בהרמת הדלת או בתיקון הצירים.

כל התקלות הללו, תקלות נפוצות. הכי חשוב הוא לאבחן את הבעיה כמה שיותר בכוחות עצמכם, אפילו אם אין לכם ידע מוקדם בדלתות וכך תוכלו לסמוך על עצמכם שאתם מבינים את התקלה ותוכלו להזמין מנעולן שאתם סומכים עליו.

יוסף מנעולן יצאת צדיק כאמור זמין לכל שאלה. תוכלו לשלוח לנו תמונה של הדלת בוואטסאפ, להתייעץ איתנו ולקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

המלצות כיצד להתנהל מול מנעולנים בראשון לציון

לאחר שאבחנתם את הבעיה, איבדתם את המפתח, שכחתם את קוד הנעילה או כל תקלה שלא תהיה, הגעתם למסקנה שצריך לקרוא לאיש מקצוע. עשו את הפעולות הבאות. פעולות אלו יחסכו לכם את הזמן וגם תפעלו נכון לפתירת התקלה.

  • בדקו עם המנעולן שהוא מחזיק תעודת יושר מן המשטרה. תעודת יושר מצביעה על כך שהאדם שהזמנתם כדי לעשות בשבילכם את העבודה ללא עבר פלילי.
  • הכינו מראש את ההוכחות שאתם בעלי הרכב או הבית כגון: מסמכים, עדים או כל מה שיכול להצביע שאתם בעלי הנכס. מנעולן לא יפרוץ את הדלת ללא ידיעה ברורה שמדובר באדם ישר שהוא רק עוזר לו ולא חלילה מסייע לעבריין להיכנס למרחב הפרטי של מישהו אחר.
  • במידה ויש צורך בהחלפת צילינדר. בדקו שהצילינדר מגיע באריזה חדשה ועם אחריות על העבודה.
  • המנעולן כבר אצלכם ועושה את העבודה, נצלו את הרגע לבקש ממנו הצעת מחיר על עבודות נוספות שאתם צריכים, כגון שכפול מפתחות. כך תחסכו עלות של ביקור נוסף ותתפרו כמה עבודות בו זמנית. משתלם לכם ומשתלם למנעולן.

שמירה על הקיים

כדי להימנע מתקלות עתידיות תמיד כדאי לרסס מדי פעם שמן על הצילינדר והמנעול. שימון הדלת אחת לתקופה של חצי שנה בערך תאריך את חיי הצילינדר והמנעול ותבטיח לכם שקט לזמן יותר ארוך. כמו כן, כדאי גם לנקות את המפתח מדי פעם. מפתח הוא אביזר שמתלכלך די בקלות ושמן עליו רק יכול להועיל.

בחירת מנעולנים בראשון לציון

כשאתם מחפשים מנעולן, לא רק בראשון לציון והסביבה, אלא גם אם במקרה ונכנסתם לאתר הזה ואתם מתגוררים מעבר לים. תמיד כדאי לחפש המלצות על בעל המקצוע או אפילו לשאול אותו אם הוא יכול להביא לכם לדבר עם לקוחות ממליצים. לקוח מרוצה הוא לקוח שאתם יכולים לסמוך עליו שייתן לכם המלצה כנה על האיש שעומד לתת לכם שירות.

יוסף מנעולן יצאת צדיק – האדם הנכון עבורכם

יוסף מנעולן יצאת צדיק הוא מהמנעולנים בראשון לציון המוכרים ביותר. לא מעט מהלקוחות שלנו מתגוררים בעיר ותמיד תוכלו לקבל המלצה, אולי אפילו מהשכנים שלכם לבניין עלינו. אנחנו עם ניסיון של שנים, ראינו כבר הכל ופתרנו לא מעט תקלות בסוגים שונים של דלתות.

אם נתקלתם בבעיה, אל תלחצו, פנו אלינו ואנו מתחייבים להגיע אליכם בתוך 20 דקות מרגע הקריאה. גם אם התקלה התרחשה באמצע הלילה ואתם תקועים בחוץ, לא מעט מן הפתרונות יכולים להיות עניין של דקות בודדות וכל הסיפור יהיה כבר מאחוריכם.

אנחנו זמינים 24 שעות ביממה כולל סופי שבוע וחגים כך שגם אם כרגע אין לכם תקלה, כדאי שתשמרו את המספר בזיכרון הטלפון שלכם. כי כמו שכולם יודעים, תקלות באות תמיד בתזמון גרוע.

אז אם אתם מחפשים מנעולנים בראשון לציון, חייגו כעת למספר ויוסף מנעולן יצאת צדיק בדרך אליכם!

לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות