יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

פורץ רכבים בחיפה

פריצת רכבים בחיפה 24 שעות (1)

תוכן עניינים

פורץ רכבים בחיפה

פורץ רכבים בחיפה הוא בדיוק מה שאתם מחפשים, בין אם אתם גרים בנווה שאנן, בכרמל, בקריית אליעזר, קריית חיים או בישובי הספר שמסביב לעיר. אם הרכב מסרב להיפתח, מפתח אבד, שלט לא עובד או כל תקלה אחרת, הגעתם למקום הנכון. יוסף מנעולן יצאת צדיק הינו פורץ רכבים מוסמך עם תעודת יושר ממשטרת ישראל יפתור לכם את התקלה שאיתה אתם מתמודדים במהירות, יעילות ומקצועיות בסטנדרטים גבוהים.

חיפוש אחר פורץ רכבים בחיפה יכול להיות מעט מתסכל ואולי אפילו מבלבל בשל היקף בעלי המקצוע מה גם שלהתמודד עם תקלה, במיוחד אם אינה צפויה, היא תמיד לא נעימה ונותנת תחושה של חוסר אונים. הגעתם למקום הנכון על מנת לקבל את כל המידע הדרוש לכם לבחירת מנעולן ברמה הגבוהה ביותר.

יוסף מנעולן יצאת צדיק הינו פורץ רכבים בחיפה והסביבה הנותן מענה לכל סוגי הרכבים כולל רכבי יוקרה ורכבים שתהליך הפריצה שלהם מורכב יותר משאר המכוניות כמו הדגמים הגרמניים.

תיקון שלט לרכב בחיפה (1)
תיקון שלט לרכב בחיפה (1)

מחירון עבור שירות פורץ רכבים בחיפה

השאלה שהכי מעסיקה אנשים לפני שהם מזמינים שירות ממנעולן הוא המחיר עבור השירות. לפניכם מחירון מעודכן עבור שירות פריצת רכבים לשנת 2024.

חשוב לציין, ענף הרכב הינו ענף אשר מתפתח כל הזמן במיוחד בהיבט הטכנולוגי ושיטות הנעילה והפתיחה של הרכב משתנות. אם בעבר הרכב היה ננעל באופן ידני על ידי מפתח, היום הנעילה היא חשמלית והמערכות השונות של הרכב עובדות בסנכרון זו עם זו.

כמו כן, המחירים אינם כוללים מע"מ ויכולים להשתנות בהתאם לסוג הבעיה, למקום שבו נמצא הרכב, שעות העבודה וכיוצא במשתנים אלו הגורמים למחיר להתעדכן. על מנת לדעת את המחיר המדויק לבעיה הספציפית שאיתה אתם מתמודדים ברגע זה, כל שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר אל המספר בתחתית העמוד ולקבל הצעת מחיר המותאמת אליכם.

  • עלות פריצת רכב יונדאי 150-250 ש"ח
  • עלות פריצת רכב חשמלי (טסלה) 200-400 ש"ח
  • עלות פריצת מושב קטנוע 300-500 ש"ח – משתנה בין קטנוע לקטנוע
  • עלות פריצת מושב אופנוע 500-800 ש"ח – לפעמים הפריצה מצריכה שיחזור מפתח
  • עלות רכב מאזדה 150-300 ש"ח
  • עלות פריצת רכב מרצדס 450-800 ש"ח – משתנה לפי שנתון הרכב
  • עלות פריצת רכב קאיה 150-280 ש"ח
  • עלות פריצת רכב סיאט 450-600 ש"ח – משתנה לפי שנתון הרכב
  • עלות פריצת רכב רנו 200-400 ש"ח
  • עלות פריצת רכב פיז'ו 150-300 ש"ח
  • עלות פריצת רכב סיטרואן 170-350 ש"ח
  • עלות פריצת רכב סקודה 250-700 ש"ח – משתנה לפי שנתון הרכב
  • עלות פריצת רכב bmw 300-800 ש"ח – משתנה לפי שנתון הרכב
  • עלות פריצת רכב הונדה – 200-350 ש"ח
  • עלות פריצת רכב טיוטה 150-320 ש"ח

כל מידע על פורץ רכבים בחיפה כדאי לפנות אלינו ישירות, להסביר לנו מה התקלה, לצלם תמונה של הרכב שלכם ותקבלו שירות VIP.

פורץ רכבים בחיפה (1)
פורץ רכבים בחיפה (1)

פורץ רכבים בחיפה – כיצד הוא עובד?

לאחר שתזמינו את שירותינו עבור שירות פורץ רכבים בחיפה, נגיע אליכם במהירות, תוך 20 דקות מרגע הקריאה, כך שאם נתקעתם באמצע בלילה מחוץ לרכב, לא תהיו תקועים כך הרבה זמן. יתר על כן, אנו עובדים 24 שעות ביממה כולל סופי שבוע וחגים מה שאומר בשורה התחתונה כי אנו תמיד זמינים עבורכם.

לאחר שמגיע מנעולן אל הרכב שלכם, יבדוק המנעולן כי אכן אתם בעלי הרכב. לצורך כך יש להכין תעודה מזהה וכן אם יש תעודות נוספות המעידות כי אכן הרכב שלכם. פעולה זו הכרחית על מנת לשמור על היושר המקצועי. אחרי הכל, יוסף מנעולן יצאת צדיק מחזיק תעודת יושר ממשטרת ישראל וכחלק מהעבודה חשוב לנו שמירה על היושרה המקצועית.

לאחר מכן יתאים המנעולן את פריצת הרכב בהתאם לבעיה איתה אתם מתמודדים ובהתאם לסוג  הרכב והשנה שלו. לרוב מי שמחפש פורץ רכבים בחיפה, מחפש משום שנתקע מחוץ לרכב, ארך כמובן יכולות להיות תקלות שונות ומשונות שלאו דווקא מצביעים על צורך בפריצה.

אם מדובר בפריצת רכב ישנם שתי שיטות מוכרות מאוד בענף. הראשונה, פריצה בעזרת כרית בה המנעולן יפריד מעט את דלת הרכב מהמשקוף ויכניס מוט מיוחד שיאפשר לו לדוג בזהירות את כפתור הפתיחה והנעילה של הרכב. השיטה השנייה היא שיטה שנקראת 'דגדוג', בה הפתיחה של דלת הרכב נעשית דרך חור המנעול עצמו.

חשוב לציין שהשירות מפורץ רכבים בחיפה מתבצע בעזרת מכשירים המותאמים לתקלות שונות והכל נעשה במקצועיות מבלי להשאיר סמנים או נזקים לדלת או לצבע הרכב. כמו כן, אם אין לכם את הכלים ואת המיומנות הנדרשת על מנת לפתוח את הרכב, אל תנסו בעצמכם. חשבו על כך, הזמנת מנעולן עולה כמה שקלים בודדים ונזק שיכול להיעשות על ידי אדם לא מקצועי, יכול להסב לכם נזק של אלפי שקלים.

במידה ונתקע מפתח בסוויץ', למנעולן יש את הסמכות ואת היכולת להניע את הסוויץ' כך שלא יישבר ולשלוף את המפתח מתוכו מבלי לפרק את כל המכלול עצמו.

פריצת רכבים בחיפה (1)
פריצת רכבים בחיפה (1)

מיתוסים על פורץ רכבים בחיפה

לא פעם אנו שומעים על חאפרים המגיעים אליכם הלקוחות, מספרים לכם סיפורים ומוכרים לכם לוקשים ומוציאים הרבה מאוד כסף מהלקוח. אותם חאפרים עושים שם רע לענף שלנו ולכן לא מעט אנשים חוששים להזמין פורץ רכבים בחיפה ובכלל.

לכן, הדרך הטובה ביותר לדעת מי המנעולן שאותו אתם מזמינים, כדאי כאמור להתקשר למספר בתחתית העמוד ולהרגיש את מי שמדבר מולכם בקו השני, האם הוא שירותי והאם הוא מקצועי ומכיר את עבודה.

כמו כן, בעידן של היום ניתן למצוא המלצות עלינו, לקוחות רבים רושמים את חוות דעתם ומדרגים את יוסף מנעולן יצאת צדיק. המלצות הם הדבר הכי בטוח לפני שמזמינים בעל מקצוע בכל תחום. אחרי הכל האנשים היקרים לכם שנמצאים מסביבכם תמיד יתנו את ההמלצה הטובה ביותר והמנצחת ביותר על פני כל תוכן שתמצאו בדפדוף באינטרנט.

הדרך של המלצות וכן לדבר בעצמכם עם בעל המקצוע עצמו, יפריך את המיתוס הקיים בענף כי כולם חאפרים שבאים לעשות סיבוב על הלקוח. כמי שעובדים בענף ובעלי ניסיון של מעל 20 שנה, אנו יכולים להעיד כי קיימים מגוון רחב של מנעולנים ישרים ומומחים בתחומם.

מפתח לא פותח רכב (1)
מפתח לא פותח רכב (1)

לסיכום

לאחר שתכירו אותנו תצטרפו גם אתם למשפחה הגדולה של הלקוחות המרוצים שיום אחד השתבשו להם התכניות כי הרכב עשה בעיות או דלת הבית סירבה להיפתח, ולאחר שקיבלו את שירותינו, מיד הפכו ללקוחות מרוצים וממליצים.

זה יכול לקרות לכל אחד. לפחות פעם בחיים קורה מצב שצריך לפנות לפורץ רכבים בחיפה או בכל אזור אחר. הכי חשוב אל תכו על חטא ועל תתבאסו, כי אחרי הכל באירועים כאלה חייבים לשמור על קור רוח ואפילו תופתעו לגלות עד כמה הבעיה היא פתירה, פשוטה ומהירה. איבוד שיקול הדעת יכול להוביל אתכם לקבלת החלטות שגויה ולהוצאת כסף מיותר.

לפני שתקראו לפורץ רכבים בחיפה, קחו אוויר, עברו על ההמלצות שלנו בין דפי האתר ולאחר מכן הרימו את הטלפון ובדקו כיצד נוכל לסייע לכם לפתור את התקלה.

התקשרו כעת לפורץ רכבים בחיפה – אנחנו כבר בדרך…

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק