יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

מנעולן בראשון לציון

מנעולן בראשון לציון 24 שעות

מתי נצטרך להזמין מנעולן בראשון לציון?

יוסף המנעולן הכי מומלץ בראשון

אם הגעתם לפה, סביר להניח שחיפשתם מנעולן בראשון לציון, ואם חיפשתם מנעולן או מתקין דלתות בראשון לציון, כנראה שיש לכם תקלה מסויימת בדלת, ושאתם מאיזור ראשון והסביבה, בעמוד הבא אנו ננסה בעזרת מאמרים וטיפים יחודיים ובלעדיים לאתר שלנו, לתת לכם כמה שיותר מידע ולהקל עליכם בכל מה שקשור לבחירת מנעולן בראשון לציון, תיקון דלתות בראשון לציון ופריצת דלתות בראשון לציון, ועוד שירותים שאנו נשמח לעזור לכם בהם במידת הצורך.

לפני הכל אתם תמיד יכולים פשוט להרים אלינו צלצול ולהתייעץ על כל תקלה שיש בדלת, אנו מתמחים בלתת שירות מנעולן באיזו ראשון לציון והסביבה, היעוץ הוא חינם ללא עלות, ואנו תמיד מנסים לעזור כמה שיותר.

ישנם תקלות שתוכלו לפתור בשיטת עשה זאת בעצמך, וישנם תקלות יותר מורכבות שמומלץ להזמין מתקן דלתות בראשון לציון לקבלת עזרה מקצועית ויעילה, כך או כך אנו פה כדי להפוך לכם את כל החוויה ליותר נעימה ויותר קלילה.

מנעולן בראשון לציון

החלפת צילינדר בראשון לציון

לא חייב להחליף, יתכן ואפשר לתקן!

החלפת צילינדר בראשון החל מ-99 ש"ח

5 מצבים שמומלץ לתקן או להחליף את הצילינדר בבית שלנו:

  1. כשנכנסים לדירה חדשה, החלפת צילינדר בראשון לציון זה די מתבקש, מהסיבה הפשוטה, שאנחנו לא רוצים שלכל מי שגר לפנינו באותה הדירה, יהיה מפתח או גישה לדירה, לכן ברגע שאנו מזמינים מנעולן ומבצעים החלפת צילינדר, כרגע רק לנו יש את המפתח לדירה, ואין גישה לכל מי שגר בדירה בעבר.
  2. אם איבדנו מפתח לדירה, מומלץ להזמין כמה שיותר מנעולן בראשון, כדי להחליף צילינדר, מכיוון שהמפתח שהלך לאיבוד יכול להתגלגל לידיים לא רצויות של גנבים, וכך מתרחשות פריצות ללא מעט דירות, לכן אפילו אם גיליתם שאבד המפתח באמצע הלילה, מומלץ להתקשר למנעולן חירום בראשון לציון, ולבקש שירות מיידי להחלפת צילינדר. 
  3. תקלה בדלת, מי מאיתנו לא נתקל במפתח שלא נכנס חלק או שנתקע בתוך הצילינדר, אל תחכו עם זה כי במקרה של תקיעה חזקה בתוך הדלת, יתכן ותגיעו למצב שאתם צריכים פריצת דלת, בנוסף לתיקון או החלפת הצילינדר, לכן במקרה של תקלה כזאת יש להתקשר לשירותי מנעולן בראשון, ולבקש עזרה.
  4. מפתח נשבר בדלת, זה תקלה שלא מעט מתקשרים אלינו איתה, זה גם יכול לקרות, יש לנו מיכשור מיוחד להוצאת המפתח, לתיקון הצילינדר, וברוב הפעמים אפשר להציל את המצב, אז בכל מקרה של צורך במנעולן 24 שעות בראשון לציון אנחנו כאן בשבילכם.
  5. המפתח מסתובב קשה, מפתח שלא מסתובב בצורה חלקה, זה בהחלט יכול להוות תמרור אזהרה עבורינו שמשהו לא תקין, ויש לבצע בדיקה מקיפה בדלת, גם כאן מומלץ לטפל באופן מידי, כיוון שהמפתח שהולך קשה עלול להישבר בצילינדר, ואת זה אנחנו בטוח לא רוצים, מנעולן פלדלת בראשון לציון, יתן לכם מענה בדיקה ויעו חינם ללא עלות, לאיבחון מוקדם של התקלה, ומניעת נזקים בעתיד.
מנעולן בראשון לציון

פורץ דלתות בראשון לציון - פותח ללא מפתח - פורץ חירום בראשון 24 שעות

מתי נצטרך פורץ דלתות בראשון לציון?

יוסף מומחה לפריצה ללא נזק

אולי לא חשבתם על זה אבל יש כל כך הרבה מקרים בהם נצטרך פורץ מנעולים בראשון.

לפעמים אפילו נצטרך אותו כאן ועכשיו בשעת חירום למשל בשעה 2 בלילה.

לכן השירות שלנו של מנעולן בראשון לציון ניתן 24 שעות ביממה.

אם חזרתם מבילוי ואבד לכם המפתח, ואין בנמצא מפתח רזרבי, אתם צריכים פורץ מנעולים שיפרוץ לכם את הדלת ויכניס אותכם לתוך הבית.

כמובן שהמומחיות שלנו היא לפרוץ ללא נזק, משמע שאנו לא עושים נזק לדלת, וכך לאחר סיום הפריצה הכל נשאר בשלמותו ואתם יכולים להמשיך בשגרת חייכם.

עוד דוגמא שבהם תצטרכו פורץ מנעולים בראשון לציון, למשל בסכסוך בין שוכר למשכיר, ישנם לא מעט פעמים, שהדרך היחידה היא לפרוץ את הדלת ולהחליף את המנעול בדלת, זה אגב יכול לקרות גם בסכסוך על ירושות או בין בני זוג, כמובן שהכל צריך להיות מגובה במסמכים הנכונים, והמאושרים מבחינה חוקית לבצע פריצה של הדלת.

במקרים של תקלה בדלת שהיא לא מגיבה לפתיחה של המפתח, גם נצטרך פורץ מנעולים שידע גם לפרוץ את הדלת, וגם לתקן את התקלה לאחר מכן.

ישנם לא מעט מקרי חירום, שיש מישהו בתוך הבית והוא לא עונה או מגיב, זה עוד מקרה קלאסי שצריך פורץ מנעולים כאן ועכשיו וכמה שיותר מהר.

אז כמו שראיתם מנעולן שהוא גם פורץ מנעולים באיזור ראשון לציון והסביבה זה בהחלט משהו שיכול להיות שתצטרכו ברגע מסויים, והרגע הזה יכול לבוא בהפתעה גמורה.

אנחנו כאן תמיד לרשותכם לכל יעוץ ועזרה ללא עלות חייגו אלי עכשיו, שלכם יוסף מנעולים.

מנעולן בתל אביב יצאת צדיק

יוסף מנעולן בראשון לציון - מומחה בפריצה ללא נזק לדלת!

למה חשוב להזמין פורץ דלתות בראשון לציון שהוא מקצועי ומומלץ בלבד?

פורץ מנעולים בראשון תוך 20 דקות אצלך

ובכן כשנזדקק לשירותי פריצה בראשון לציון, זה יהיה כאן ועכשיו ויכול לקרות לנו אפילו ב2 בלילה, אין לנו זמן לחפש ואולי אנחנו אפילו שיכורים אחרי בילוי ואבד לנו המפתח, ואנחנו רק רוצים להיכנס הבית אבל מה בכל זאת חשוב לנו במנעולן בראשון לציון שידע לעשות את העבודה כמו שצריך?

הכי חשוב זה שהפריצה תתבצע ללא נזק, ובזה אנו מומחים, אם בשעת הפריצה מתרחש נזק לדלת, הרי שההוצאה על התיקון תעלה שבעתיים, ותהפוך את כל העניין ללא כדאי עבורינו, לכן פורץ מנעולים בראשון לציון מקצועי ידע לפרוץ את הדלת בצורה חלקה ולהשאיר את הדלת שלכם שלמה ובלי בעיות כלל.

עוד דבר חשוב זמן הגעה וכמה זמן לוקח למנעולן בראשון לפרוץ לכם את הדלת.

אנו מתמחים בלתת שירותי מנעולנות בראשון לציון,  אומר שאנחנו ממש מחכים לטלפון שלכם כדי שנגיע אליכם במהירות שיא תוך 20 דקות, יש עלינו את כל החלקים הנדרשים, במקרה של צורך בהחלפה ותמיד אנו שמחים לתת שירות.

כמה זמן לוקח לפרוץ דלת פלדלת? ותוך כמה זמן תגיעו אלי?

ובכן לפרוץ דלת במהירות זה די תלוי במקצועיות ובאיכות הכלי עבודה של הפורץ, אין תחליף לניסיון טוב ולמכשור מושקע וטוב. 

הרבה פעמים שאנו צריכים פריצת דלת בראשון לציון, במקרה חירום למשל כגון שיש מישהו בדירה שלא עונה, ויש חשש לחיי אדם וצריך לבצע פריצת דלת מיידית, אנו נהיה בלחץ ונצטרך מנעולן חירום בראשון לציון הכי מהר שאפשר, לכן אנו מוכנים לצאת אליכם מיד, ולבצע פריצה בשיא המהירות, אנו משתמשים במכשור הכי הכי חדיש שקיים היום בשוק ויותר מכך פרצנו עשרות אלפי דלתות במצבי לחץ וקיצון, כך שאנו מורגלים לבצע שירותי פריצה בראשון לציון 24 שעות ביממה בשיא המהירות.

האם ישנם מצבים בהם נצטרך לבצע פריצה גם בדלת פנים הנמצאת בתוך הבית למשל דלת חדר השירותים?

התשובה היא כן, פריצת דלת פנים על ידי יוסף מנעולן בראשון לציון, התרחשה לא מעט פעמים, זה קורה בעיקר במצבים בהם מנגנון הנעילה של הדלת נתפס במשקוף, עקב בלאי, ואז הוא לא מגיב לפתיחה וסגירה דרך המפתח שיש לנו, דמיינו לעצמכם את הסיטואציה, אתם בתוך חדר השירותים או המקלחת באמצע הלילה, עם דלת פנימית שלא מגיבה, ואתם רק רוצים לפתוח את הדלת ולצאת, לא בטוח שיש עליכם אפילו טלפון נייד כדי להזעיק עזרה, בהחלט מקרה לא נעים, אבל לכן אנחנו פה, כדי לחלץ אתכם, במצבים כאלה רצוי לבקש עזרה בכל דרך אפשרית מאדם בסביבה, כדי שיעזיק פורץ דלתות בראשון לציון במהירות האפשרית, הכי חשוב לא להיכנס ללחץ ולדעת שכל בעיה פתירה זה רק עניין של זמן עד שהדלת תהיה פתוחה, ואתם תהיו מאחורי הסיטואציה הדי לא נעימה הזאת, מנעולן טוב אף ידע להרגיע את הלקוח ולהשרות תחושת ביטחון כללית באוויר שהכל הולך להסתדר, שנדע רק בשורות טובות, תודה על הקריאה.

כמה עולה להזמין מנעולן בראשון לציון?

מחירון מנעולן בראשון לציון על פי אחד האתרים המובילים בתחום, אתר המקצוענים.

מחירון מנעולן בראשון לציון

איזה צילינדר הכי מומלץ לי להתקין בדלת?

יוסף המנעולן הכי מומלץ בראשון לציון

היתרון הגדול בלהחליף צילינדר על ידי מנעולן בראשון לציון שהוא מקצועי עם ידע נרחב בעולם המנעולים, זה בעיקר היכולת שלו להתאים לכם את הצילינדר הנכון לדלת שלכם.

מן הסתם למנעולן יוצא לפרוץ לא מעט דלתות במהלך היום יום שלו, וכאחד שפורץ המון מנעולים, יש לו הידע לדעת איזה מנעולן קל לפריצה ואיזה מנעול קשה יותר לפריצה, ומפה נובע הידע והמקצועיות להתאים לכם את הצילינדר שהכי קשה לפרוץ אותו.

כך שאם בחרתם במנעולן המקצועי והנכון עבור הדלת שלכם, קחו בחשבון שיהיה שרמת האבטחה על הבית שלכם תעלה, ואם יגיע גנב מזדמן וינסה לפרוץ לכם את הדלת, יתכן שהוא אפילו לא יוכל לנסות, אם הותאם לכם המנעול הנכון שנוגד פריצות שקטות.

צילינדר נגד פריצה שקטה

צילינדר של מוליטלוק נוגד פריצה שקטה, שהותקן בבית בראשון לציון

פורץ מנעולים בראשון והסביבה

הפריצה הכי מהירה שיש - ללא נזק למנעול

ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודל אוכלוסייתה בארץ ישראל, ומתגוררים בה מעל לחצי מיליון תושבים, מתוקף תפקידנו כנותני שירות, של פורץ מנעולים בראשון והסביבה, נוכחנו לדעת, שישנם מקרים רבים אשר מצריכים פורץ מנעולים בראשון לציון, במהירות הבזק, נתקלנו בלא מעט מקרי חירום, לצד מקרים קלאסיים של איבוד מפתחות ומפתח שנשבר בתוך הצילינדר, לא פעם התבקשנו לתת שירות לכוחות המשטרה וההצלה, ברחבי ראשון לציון, כצורך מהיר לפריצת דלת, כאשר הדייר לא מגיב ויש חשש לחייו, למעשה השירות הכי מהיר שלנו של פריצת דלתות הוא נמצא בראשון לציון.

עקב כך יצרנו מנגנון נרחב אשר נותן שירות מנעולן 24 שעות בראשון לציון והסביבה, במחירים ללא תחרות, פסקה הבאה, נציג לכם טבלת מחירון מעודכנת לשנת 2021, מחירון מנעולן בראשון לציון.

זמינות גבוהה עם הגעה מהירה

מנעולנים הם גם בני אדם ולמרות שאנו נותנים שירות 24 שעות, גם אנו לפעמים לא עובדים, ובכל זאת הזמינות אצלנו היא גבוהה מאוד, אז איך זה קורה?

ובכן יש תורן לילה שזמין לרשותכם תמיד, לפריצת דלתות מנעולים רכבים וכספות בראשון לציון והסביבה, והוא זה שאחראי לתת לכם מענה, בשעות חירום, מחוץ למסגרת השעות הסטנדרטיות של העבודה.

קחו בחשבון שאם אתם מזמינים מנעולן חירום בראשון לציון באמצע הלילה, זה עלול לעלות לכם יותר מבאמצע היום, בדיוק כמו שבמונית, יש תעריף 2, אבל באמת שנמצאים במצב חירום שחייב מנעולן בראשון בדחיפות זה פחות רלוונטי, ורוצים מנעולן שזמין בראשון כאן ועכשיו לצידנו.

החלפת מנגנון רב בריח בראשון לציון

יוסף מנעולן מורשה רב בריח בראשון לציון

רק אצלנו אחריות שנתיים על המנגנון ועל העבודה

מנגנון רב בריח הוא המנגנון הנפוץ ברוב הדלתות בארץ, תפקידו של המנגנון הוא להניע פנימה והחוצה את הבריחים אשר נועלים את הדלת על המשקוף, ברוב הדלתות יהיה בריח עליון, בריח צידי, ובריח תחתון המכונה גם בריח תגבור בדלתות החדשות.

מנגנון רב בריח זה מנגנון הדורש תחזוקה וטיפול נכון, ואף התנהלות נכונה למשך הארכת חיי העבודה שלו.

אולם רוב המנגנונים אשר צריך להחליפם לרוב, זה קורה עקב בלאי טבעי, ולא בגלל נזק לדלת.

המנגנון הוא מנגנון אמין במיוחד, אשר מומלץ פה אחד, ובהתנהלות נכונה יכול להחזיק בדלת אף מעל ל15 שנה, כמובן תלוי באופן ובתדירות השימוש בו.

אנו מבצעים עבודות תחזוקה שוטפות לכל סוגי המנגנונים ובפרט למנגנון רב בריח, כמו כן אנו כמובן מבצעים התקנה החלפה ושיפוץ כל סוגי המנגנונים.

סימנים מקדימים שאתם זקוקים למנעולן בראשון לציון, שיבוא לבדוק מה מצב המנגנון שלכם והאם יש צורך לתקנו או להחליפו, יקרו כאשר המפתח יתחיל להסתובב קשה, בצורה לא חלקה ויהיה ממש צורך להפעיל כוח בעת פתיחת וסגירת הדלת, כמובן שזה לא אומר שהבעיה במאה אחוז קשורה למנגנון, כיוון שלאותה תקלה של פתיחה וסגירה קשה של מפתח יכוות להיות שייכות לתקלות אחרות בדלת, אך לרוב זה הוא סימן מובהק לקושי במנגנון ובלאי טבעי אשר נגרם לו עקב כך, מומלץ מאוד לשים לב לפרטים הקטנים האלה, כיוון שהם יכולים לחסוך לנו הרבה כסף בעתיד.

מנעולן בראשון ידע לאבחן את מצב המנגנון שלכם, לעיתים אפילו מבלי לפרק שום חלק בדלת.

רצוי מאוד לא להזניח תקלות במנגנון, מכיוון שאם מזניחים והמנגנון נתקע, אי אפשר לפתוח את הדלת, והדלת חייבת פריצה, מה שאומר שהסכום שתצטרכו להשקיע על הדלת שלכם, ילך ויגדל פי כמה וכמה, מאשר אם תשקיעו מההתחלה בתיקון או בהחלפת מנגנון, וכמובן אם זה יקרה לכם בהפתעה למשל ביום שישי באמצע הלילה, זה עלול לעלות אף יותר, ולפי חוק מרפי זה תמיד קורה בזמן הכי לא מתאים, אז תעשו טובה לעצמכם ותקפידו על מנגנון תקין בדלת תמיד.

החלק הכי מעניין למעשה זה העלויות, ובכן עלות התקנת מנגנון רב בריח יכול לנוע בין 450 – 650 ש"ח, במקרים רגילים.

על ההתקנה תקבלו אחריות מאת יוסף מנעולן בראשון לציון, האחריות תקפה לשנתיים, ותהיה עד הבית כמובן במקרה של צורך שכזה, אבל תנו לנו לשמח אתכם לרוב זה לא קורה.

אנו משתמשים רק בחלקים מקוריים של חברת רב בריח, אנו ספקים מורשים שלהם, לכן אנחנו מאמינים במוצר שלנו ויודעים שהוא אמין וטוב שיש.

לכן מבחינת אחריות אתם יכולים להיות בראש שקט לגמרי. 

החלפת מנגנון רב בריח (1)

כל המידע ללקוח על התקנת צילינדר רב בריח בראשון לציון

כשאתם צריכים לבצע החלפת צילינדר בראשון לציון, בוודאי תרצו לדעת שאחת מחברות המנעולים הכי חזקות בשוק המנעולים של ראשון, זו חברת רב בריח, שמעתם עליה? נכון, מי לא בעצם?

לרב בריח יש צילינדרים מעולים, וחשוב שאתם מזמינים מנעולן להתקנת צילינדר שהוא יהיה מנעולן מורשה, וחשוב אף שהוא יהיה מנעולן מורשה של רב בריח, למעשה מנעולן של רב בריח זה מנעולן שעבד איתם בעבר, או שעבר הכשרה על ידם, אנו משווקים ומוכרים את כל הצילינדרים של רב בריח ובנוסף מבצעים התקנת דלתות של רב בריח באיזור ראשון והסביבה.

תוכן עניינים

תגיות חיפוש מנעולן בראשון לציון

מנעולן זול בראשון לציון
מנעולן בשבת בראשון לציון
מנעולן בלילה בראשון לציון
מנעולן חירום בראשון לציון
מנעולן אמין בראשון לציון
מנעולן מומלץ בראשון לציון
מנעולן 24/7 בראשון לציון
מנעולן 24 שעות בראשון לציון
מנעולן המלצות בראשון לציון
מנעולן טוב בראשון לציון
מנעולן בבתים בראשון לציון
מנעולן מקצועי בראשון לציון
מנעולן יצאת צדיק בראשון לציון
מנעולן זוכה מדליה בראשון לציון
מנעולן מיצאת צדיק בראשון לציון
מנעולן איכותי בראשון לציון
מנעולן מעולה בראשון לציון
מנעולן זמין בראשון לציון
מנעולן לעכשיו בראשון לציון
מנעולן שעובד בשבת בראשון לציון
מנעולן זריז בראשון לציון
מנעולן במרכז בראשון לציון
מנעולן בשפלה בראשון לציון
מנעולן בשרון בראשון לציון
מנעולן השרון בראשון לציון
מנעולן מוסמך בראשון לציון
מנעולן איזי בראשון לציון
מנעולן המקצוענים בראשון לציון
מנעולן מידרג בראשון לציון
מנעולן מדרג בראשון לציון
מנעולן מקצוענים בראשון לציון
מנעולן גוגל בראשון לציון
מנעולן בראשון לציון
מנעולן פורץ בראשון לציון
מנעולן פריצה בראשון לציון
מנעולן פורץ רכבים בראשון לציון
מנעולן פריצת רכב בראשון לציון
מנעולן בראשון לציון
מנעולן מידרג בראשון לציון
מנעולן מדרג בראשון לציון
מנעולנים מידרג בראשון לציון
מנעולנים מדרג בראשון לציון
פורץ מדרג בראשון לציון
פורץ רכבים מידרג בראשון לציון
מנעולן רכב מידרג בראשון לציון
פורץ דלתות מידרג בראשון לציון
התקנת דלתות מידרג בראשון לציון
מנעולן המקצוענים בראשון לציון
מנעולן המקצוענים בראשון לציון
מנעולנים המקצוענים בראשון לציון
מנעולנים המקצוענים בראשון לציון
פורץ המקצוענים בראשון לציון
פורץ רכבים המקצוענים בראשון לציון
מנעולן רכב המקצוענים בראשון לציון
פורץ דלתות המקצוענים בראשון לציון
התקנת דלתות המקצוענים בראשון לציון
מחירון מנעולן מידרג בראשון לציון
מחירון מנעולנים מידרג בראשון לציון
מחירון מנעולן המקצוענים בראשון לציון
מחירון מנעולנים מקצוענים בראשון לציון
מידרג מנעולנות בראשון לציון
המקצענים מנעולנות בראשון לציון
פורץ דלתות זול בראשון לציון
פורץ דלתות בשבת בראשון לציון
פורץ דלתות בלילה בראשון לציון
פורץ דלתות חירום בראשון לציון
פורץ דלתות אמין בראשון לציון
פורץ דלתות מומלץ בראשון לציון
פורץ דלתות 247 בראשון לציון
פורץ דלתות 24 שעות בראשון לציון
פורץ דלתות המלצות בראשון לציון
פורץ דלתות טוב בראשון לציון
פורץ דלתות בבתים בראשון לציון
פורץ דלתות מקצועי בראשון לציון
פורץ דלתות יצאת צדיק בראשון לציון
פורץ דלתות זוכה מדליה בראשון לציון
פורץ דלתות מיצאת צדיק בראשון לציון
פורץ דלתות איכותי בראשון לציון
פורץ דלתות מעולה בראשון לציון
פורץ דלתות זמין בראשון לציון
פורץ דלתות לעכשיו בראשון לציון
פורץ דלתות שעובד בשבת בראשון לציון
פורץ דלתות זריז בראשון לציון
פורץ דלתות במרכז בראשון לציון
פורץ דלתות בשפלה בראשון לציון
פורץ דלתות בשרון בראשון לציון
פורץ דלתות השרון בראשון לציון
פורץ דלתות מוסמך בראשון לציון
פורץ דלתות איזי בראשון לציון
פורץ דלתות המקצוענים בראשון לציון
פורץ דלתות מידרג בראשון לציון
פורץ דלתות מדרג בראשון לציון
פורץ דלתות מקצוענים בראשון לציון
פורץ דלתות גוגל בראשון לציון
פורץ דלתות בראשון לציון
פורץ דלת פנים בראשון לציון
פורץ דלת בראשון לציון
פורץ דלת פלדלדת בראשון לציון
פורץ רכבים זול בראשון לציון
פורץ רכבים בשבת בראשון לציון
פורץ רכבים בלילה בראשון לציון
פורץ רכבים חירום בראשון לציון
פורץ רכבים אמין בראשון לציון
פורץ רכבים מומלץ בראשון לציון
פורץ רכבים 24/7 בראשון לציון
פורץ רכבים 24 שעות בראשון לציון
פורץ רכבים המלצות בראשון לציון
פורץ רכבים טוב בראשון לציון
פורץ רכבים בבתים בראשון לציון
פורץ רכבים מקצועי בראשון לציון
פורץ רכבים יצאת צדיק בראשון לציון
פורץ רכבים זוכה מדליה בראשון לציון
פורץ רכבים מיצאת צדיק בראשון לציון
פורץ רכבים איכותי בראשון לציון
פורץ רכבים מעולה בראשון לציון
פורץ רכבים זמין בראשון לציון
פורץ רכבים לעכשיו בראשון לציון
פורץ רכבים שעובד בשבת בראשון לציון
פורץ רכבים זריז בראשון לציון
פורץ רכבים במרכז בראשון לציון
פורץ רכבים בשפלה בראשון לציון
פורץ רכבים בשרון בראשון לציון
פורץ רכבים השרון בראשון לציון
פורץ רכבים מוסמך בראשון לציון
פורץ רכבים איזי בראשון לציון
פורץ רכבים המקצוענים בראשון לציון
פורץ רכבים מידרג בראשון לציון
פורץ רכבים מדרג בראשון לציון
פורץ רכבים מקצוענים בראשון לציון
פורץ רכבים גוגל בראשון לציון
פורץ רכבים בראשון לציון
שירותי מנעולנות בראשון לציון
לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות