יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

החלפה / פריצה מנעול תיבת דואר

החלפת מנעול תיבת דואר, הוא מהבעיות השכיחות ביותר. לרוב כשחושבים על תפקידו של המנעולן חושבים על פריצת דלתות וכספות שונות. מעט מאיתנו חושבים על תיבת הדואר שלנו שמאכלסת באופן יומיומי את כל המכתבים הרשמיים שמגיעים כגון: הביטוח הלאומי, הבנקים, הפנסיות, חשבונות תשלום שונים. למרות השנים וההתפתחות הטכנולוגית עדיין לא מעט עובדים עם מכתבים. כאזרחי מדינת ישראל, את הפתקים המעניקים זכות לבחור בבחירות המרובות התקיימות כל תקופה במדינה אנחנו עדיין מקבלים בדואר. כך שתיבת הדואר משמשת אותנו באופן תדיר. תקלה במנעול התיבה או החלפתה דורשת מנעולן – אז הכירו יוסף מנעולן יצאת צדיק.

מנעול תיבת דואר (1)

החלפת מנעול תיבת דואר או מתי לקרוא למעולן

כמו כל סוג של מנעול, גם בתיבות הדואר שלנו יש מנעול והוא עלול להיפגם במשך הזמן. התקלות שבהן אנו יכולים למצוא את עצמנו זקוקים להחלפת מנעול תיבת דואר יכולות להיות מהבעיות הבאות:

  • מנעול התיבה לא נפתח – אתם מכניסים את המפתח אך מרגישים שהוא מסתובב בלי משמעות לסיבוב או לא ניתן לסובב אותו בכלל. בעיה שכיחה בהרבה מתיבות הדואר. עבודת ההחלפה היא קלה ופשוטה עבור כל מנעולן.
  • מנעול שבור – גם אלה מהתקלות שמתרחשות לעיתים קרובות. כתוצאה מן השימוש היומיומי במנעול, לעיתים הוא נשבר ואז צריך החלפת מנעול לתיבה.
  • המפתחות הלכו לאיבוד – תמיד יש מפתחות רזרביים שתוכלו למצוא. במידה ולא מצאתם מפתחות רזרביים, לא תוכלו לשכפל חדשים ותצטרכו להחליף מנעול לתיבה.
  • הגעה למקום חדש – מעברי דירה, מעברי משרדים או כל מעבר ממקום אחד למקום שני מחייב אותנו להחליף למען ביטחוננו מנעולים. גם במקרה זה כדאי להחליף את מנעול תיבת הדואר.

החלפת מנעול תיבת דואר לבד

החלפת מנעול תיבת דואר היא פעולה פשוטה וניתן באופן עצמאי להחליף בלא צורך לבעל מקצוע מוסמך.

יוסי מנעולן יצאת צדיק, הוא מנעולן מוסמך יותר מ-15 שנים עם מצבור לקוחות גדול ומרוצה. כולם כבר מכירים את השם ואת המוניטין. לכן, מישהו שרוצה לפתוח מנעול באופן עצמאי במקרה של החלפת מנעול תיבת דואר זה אפשרי בהחלט.

ישנם סוגים שונים של מנעולים וחשוב לפני ההחלפה קודם כל למצוא מנעול חדש ותואם לשלכם. שימו לב בזמן הרכישה שאתם לוקחים בחשבון גם את האורך וגם את הקוטר של המנעול. כדי לרכוש מנעול חדש תוכלו למצוא בטמבוריות שונות וכמובן גם בחיפוש קצר בגוגל וקנייה אונליין.

לאחר הרכישה, כדי לבצע את פעולת ההחלפה ישנם שתי סיטואציות. הראשונה שדלת התיבה פתוחה ואז יש לשחרר את האום של הלשונית ואת האום שמחזיק את המנעול. לאחר מכן מחליפים את הישן והחדש ועושים את אותה פעולה, רק בסדר הפוך כדי לחבר את המנעול החדש בעזרת הצמדת האום.

הסיטואציה השניה, היא מעט יותר מורכבת. במידה ודלת התיבה נעולה ולא ניתן לפתוח אותה. יש צורך בפריצה וציוד מתאים. הפריצה מתבצעת בעזרת קידוח המנעול ולקבל גישה לתוך המנעול כדי לפתוח את הלשונית. אם אין לכם ניסיון שפריצה עדיף לקרוא למנעולן.

העדיפות היא תמיד לפנות אליי אפילו לשיחת ייעוץ ללא תשלום ולא לקחת סיכונים מיותרים. כשאתה קורא למנעולן מוסמך ובעל ניסיון אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהעבודה תעשה ללא נזקים לתיבת הדואר שלך, בעבודה שנמשכת דקות בודדות. יוסף מנעולן יצאת צדיק מבטיח לך שבשונה מאנשי מקצוע אחרים, אנחנו קובעים שעה ומגיעים. אין שיבוש שגרת החיים ואין להמתין בין שעה נקובה אחת לשעה נקובה אחרת. מגיעים בשעה שתרצה, פותרים לך את התקלה והולכים לקריאה הבאה שלנו.

פריצת מנעול תיבת דואר (1)

סוגי מנעולים המשמשים לתיבות דואר

ישנם סוגים רבים של מנעולים המותאמים לתיבת הדואר. אך לצורך החלפת מנעול תיבת דואר, רוב המנעולים הם פשוטים ובעלי קוטר של 19 מ"מ והאורך הסטנדרטי הוא 16 מ"מ, 20 מ"מ או 30 מ"מ.

כל זה נכון במידה ואתם מעוניינים להחליף את מנעול תיבת הדואר הפרטית. כשמדובר בתיבת דואר של הרשות, כלומר בסניף הדואר שלכם בעיר, בקיבוץ או במועצה. לרוב מדובר במנעול שונה קצת. הקוטר הסטנדרטי שלו 16 מ"מ והוארך שלו 7 מ"מ.

יוסף מנעולן יצאת צדיק – אמין, מקצועי ובמחיר משתלם בענף

כפי שצוין למעלה, החלפת מנעול לתיבת דואר היא פעולה פשוטה. כל מנעולן יודע לעשות את העבודה הזו. יתר על כן, יוסף מנעולן יצאת צדיק מתמודד עם בעיות הרבה יותר מורכבות ומתוחכמות. לקוחותינו יודעים שבמקרה הצורך אנו זמינים 24 שעות ביממה וזמינים בכל ימות השבוע גם בסופי שבוע וחגים.

הדבר החשוב ביותר כשמזמינים איש מקצוע היא לדעת עד כמה הוא אמין ומקצועי. כי גם פעולה פשוטה כמו החלפת מנעול לתיבת הדואר, אם לא תמצאו מנעולן אמין אתם יכולים להיכנס לעלויות לא מוצדקות ולקבל כרטיס חינם לפסטיבל מספרי הסיפורים בענף המנעולנות בישראל.

בשוק ישנם חאפרים גדולים ואנחנו בטוח לא מגלים לכם כעת משהו חדש. כולנו מכירים את פורמט הטלוויזיה יצאת צדיק שבו מוזמנים בעלי מקצוע מענפים שונים בשוק העוסקים במשק הבית ונתפסים על חם משקרים וגונבים. אף אחד לא רוצה ליפול על חאפר שחלילה יעשה נזק לתיבת הדואר או במקרה הגרוע ליפול על נוכל שדואג לעצמו למפתח רזרבי לתיבת הדואר הפרטית שלכם או של העסק שלכם. לכן שאתם מזמינים אותנו אתם יכולים להיות רגועים. הכל נעשה בשקיפות אל מול עיניי הלקוח, באריזות מקוריות הנפתחות מולכם במהלך העבודה ואתם גם מקבלים אחריות על העבודה שלנו. שירות מקצועי ואמין הוא חשוב.

גם לגבי המחיר, אין לנו תחרות. שמחפשים מנעולן באזור מגוריכם תמיד מגיעים אלינו, גם כי אנו עובדים בפריסה ארצית וגם משום שהלקוחות מדרגים אותנו באתרים השונים כבעלי מקצוע אמינים, מקצועיים ובמחיר ללא תחרות.

כבר בשיחת הטלפון בו תפרטו על הבעיה תקבלו הצעת מחיר והסבר כיצד אנו מתכוונים לטפל בתקלה. יוסי מנעולן יצאת צדיק מחזיק בכל האישורים הדרושים כדי שתדעו שאנו מכירים את התחום ואין לנו עבר פלילי באישור משטרת ישראל.

החלפת מנעול תיבת דואר נעה בטווח המחירים של 150- 250 שקלים והכל כמובן תלוי לזמן העבודה וסוג המנעול. בגלל שמדובר בפעולה פשוטה שעלותה נמוכה, אין סיבה שתנסו באופן עצמאי לבצע את המשימה, במיוחד אם אין לכם ניסיון בתחום. כדאי לפנות אלינו תמיד גם אם מדובר בשאלה קטנה.

מעניקים מגוון רחב של שירותים ללקוחותינו

יוסף מנעולן יצאת צדיק מעניק שירותים שונים שתוכלו לבקש מעבר להחלפת מנעול תיבת דואר, החלפת מנעולים וצילינדרים שונים בדלתות הכניסה, בדלתות הפנים, בדלתות הרכב, תיקוני סוויץ', פריצת כספות, התקנת מנעול כספת לדלת ועוד.

כל עבודה שלנו נעשית עם הכלים והציוד החדש ביותר בתחום והכל נעשה הלכה למעשה לפי כללי הספר בשמירה מפני שריטות או פגיעות והכל יישאר לאחר עבודה נקי ואסטתי כאילו מעולם לא הייתם זקוקים למנעולן.

במידה ויש לכם תקלה כלשהי באחת מדלתות היום-יום, כניסה לבית, למשרד או לרכב. תוכלו ליצור איתנו קשר. במידה ומדובר במקרה SOS, תוכלו תמיד להתקשר ואנו נגיע אליכם בתוך 20 דקות מרגע הקריאה. התקשרו כעת אל יוסף מנעולן יצאת צדיק.

לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות