יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

החלפת צילינדר מולטילוק

החלפת צילינדר מולטילוק תמונה ראשית

תוכן עניינים

מי שמשתמש בידיות וצילינדרים של מולטילוק יודע שמדובר בחברה איכותית. אין ישראלי שלא מכיר את המותג הזה, ולא קיימים ישראלים שלא שמעו אי פעם את השם הזה. אבל למרות שמדובר במוצר מצוין לבית ולבית העסק, גם הוא לפעמים צריך החלפה או תיקון. כן, לצערכם מתישהו גם אתם תצטרכו החלפת צילינדר מולטילוק.

 

מתי צריך להחליף צילינדר?

 

ישנן סיבות רבות שבגללן אתם תצטרכו להחליף את הצילינדר שלכם, ולא משנה מאיזה סוג הוא. למרבה המזל זו פעולה די נדירה, אבל היא עדיין מתרחשת לפעמים. זה יכול לקרות בגלל שהמפתחות שלכם הלכו לאיבוד, או שפתאום יש לכם צילינדר תקול, וזה יכול לקרות גם בגלל סיבות הרבה פחות נעימות כמו דלת שנפרצה והצילינדר הושחת. מדי פעם גם אתם תרצו אולי לשדרג את הצילינדר, וככה גם כן תצטרכו להחליף אותו.

 

יוסף מנעולן יצאת צדיק הוא מקצוען אמיתי, עם ניסיון ארוך שנים בתחום, והוא מתמחה במערכות של חברת מולטילוק. הוא יוכל לפתור לעזור לכם בלי שום בעיה עם החלפת צילינדר מולטילוק ויעזור לכם גם לבחור את הסוג המתאים ביותר עבורכם.

 

איזה סוגי צילינדר מולטילוק קיימים בשוק?

 

יש כל כך הרבה סוגים של צילינדרים של חברת מולטילוק. נציג בפניכם פה את הטובים ביותר מבין כולם.

שכפול מפתחות מולטילוק
מגוון צילנדרים של חברת מולטילוק קיימים בשוק

צילינדר מולטילוק קלאסיק

 

מולטילוק קלאסיק, כמו שזה נשמע, הוא צילינדר קלאסי ותיק ומוכר. הוא מוגן נגד פריצות עם תו תקן של אבטחה גבוהה, ויש לו 10 פינים טלסקופיים. הצילינדר יכול לפעול גם על ידי מפתח בשני הצדדים, וגם על ידי פרפר בצד הפנימי שלו. הוא מגיע בצבעים ניקל סטאן או מוזהב סטאן.

 

צילינדר מולטילוק קלאסיק פרו

 

צילינדר הקלאסיק פרו מכיל גם הוא עשרה פינים טלסקופיים, ומגן על ידי דרישות אבטחה גבוהה נגד פריצת דגדוג והקפצה. יש לו חריץ בשני הצדדים שלו וכך הוא מתאים את עצמו גם לדלתות רב-בריח החדשות יותר.

החלפת מנעול מולטילוק

צילינדר מולטילוק MT5

 

כשאתם תצטרכו צילינדר מולטילוק בהחלט רצוי שתשתמשו בצילינדר זה שהוא אחד מהמתקדמים בנעילה. יש לו שלוש מערכות נעילה עם פינים טלסקופיים ומערכת של מסילות בצילינדר ופין אלפא במפתח, והוא גם כן מגן נגד פריצות ברמת אבטחה גבוהה. יש לו חריץ בשני הצדדים שמותאם גם לדלתות החדשות של רב-בריח. עלות: 380 ש"ח.

החלפת צילינדר מולטילוק

צילינדר מולטילוק ENTR

 

צילינדר ENTR הוא צילינדר מאוד מבוקש והוא מעניק נוחות, ביטחון ושליטה על הדלת שלכם, כשהוא הופך אותה הלכה למעשה לדלת חכמה. כשיהיה לכם את מנעול ה-ENTR אתם תוכלו להגן על עצמכם בעזרת נעילה ופתיחה אוטומטית בעזרת טכנולוגיה שנמצאת רק בתקנים המחמירים ביותר עולם. הצילינדר החכם יהיה יותר יקר, אבל הוא משמעותית יעזור לכם יותר נגד פורצים, והעלות: 1,680 ש"ח.

 

צילינדר מולטילוק MTL800

 

כשתצטרכו החלפת צילינדר, ללא ספק הצילינדר הזה הוא הצילינדר ההכי מתקדם בתחום הנעילה. הוא יכול להגן עליכם נגד פריצה שקטה, בצורה מיטבית בעזרת מערכת פינים טלסקופיים ומערכת מסילות עם פין מסוג אלפא במפתח. המפתח מוגן מפני פריצה בדרישות אבטחה גבוהות. הוא מגיע באריזה שבה ישנם שלושה מפתחות וכרטיס מגנטי. עלות: 360 שקלים חדשים.

 

החלפת צילינדר
עלות הזמנת מנעולן מולטילוק מקצועי תעלה לכם בין 590-170 ש"ח

עלות הזמנת מנעולן בראשון לציון מולטילוק מקצועי תעלה לכם בין 590-170 ש"ח. 

מה הם היתרונות והחסרונות של צילינדר מולטילוק?

 

כתוצאה מהפטנט הרשום על חור המנעול, יש לו איכות בלתי מבוטלת והוא לא קל לשכפול. תכונה זאת גם נותנת לו חיסרון גדול לפחות כשמדובר בבתים, הוא הרבה יותר מתאים למשרדים ובתי עסק.

 

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק