יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

מנעולן בקרית אונו

החלפת צילינדר נגד פריצה שקטה בקרית אונו

קרית אונו היא עיר בת 40 אלף תושבים לערך, רוב תושבי העיר במעמד סוציו אקונומי גבוה, אך לא הכל זוהר שם, מסתבר שקרית אונו מובילה באחוז התפרצות לדירות, באיזור בקעת אונו, וזה מתקשר ישירות למאמר הבא שלנו, על מנעולן בקרית אונו.

רובנו לא חושבים או אפילו מדחיקים, את האפשרות שגנב יפרוץ לבית שלנו, ואם כן עוברת לנו המחשב בראש, אז בטח נגיד לעצמנו, לי זה לא יקרה…, שיטה ידועה לא לטפל בדברים חשובים, שיכולים לאחר מכן לעלות ביוקר.

אבל כן זה קורה וקורה לא מעט, מה לעשות יש גנבים ובשנת 2021 יש להם ציוד יותר משוכלל ממה שאתם יכולים אפילו לדמיין לעצמכם, כמה משוכלל אתם שואלים?

ובכן כל כך משוכלל שהם יכולים לפרוץ דלת עם צילינדר פשוט, שמותקן ברוב הדלתות בישראל, תוך פחות מחצי דקה, ובדממה מוחלטת.

נשמע מפחיד נכון? אבל לא באתי להפחיד אתכם, ההיפך הוא נכון, אני כאן כדי להעיר את תשומת לבכם לפתרון הבעיה, וכן יש פתרון לבעיה הזאת.

אז מה הפתרון? ובכן אני הפתרון, מנעולן מקצועי בקרית אונו ידע להתקין לדלת שלכם צילינדר מותאם, שקשה עד בלתי אפשרי לפריצה שקטה, יש כזה דבר בכלל? ועוד איך יש כזה דבר.

כאחד שהתפקיד שלו זה להיות בין היתר פורץ מנעולים בקרית אונו, אתם יכולים לדמיין לעצמכם שפרצתי את כל סוגי המנעולים שקיימים בשוק, ואני יודע איזה מנעול קל ואיזה מנעול קשה מאוד לפריצה.

איזה מנעול ניתן לפרוץ בפריצה שקטה ואיזה מנעול לא ניתן לפרוץ בפריצה שקטה.

לכן בפעם הבאה כשאתם צריכים לבצע החלפת צילינדר בקרית אונו מכל סיבה שהיא, ויכולות להיות המון סיבות לכך שצריך להחליף צילינדר בדלת, פנו אלי ואני מבטיח להתאים לכם את הצילינדר שהכי קשה לפרוץ, באחריות.

פורץ רכבים בקרית אונו

פורץ את כל סוגי הרכבים כולל מכוניות גרמניות - ללא נזק

זה מציק ומעצבן אבל יש לזה פתרון.

מפתח שנשכח וננעל בתוך הרכב, לא נעים לא כיף, אבל יש לזה פתרון מהיר ובלי נזק בכלל, אם המנעולן שבחרתם בו יהיה מספיק מקצועי, כמובן.

זה לרוב קורה בגלל היסח דעת, למשל לקוח סיפר לי שהוא הסיט מבט לשניה הצידה, ומההרגל היד שלו סגרה את פתח הבאגז' מאחור, כרגיל כמו תמיד… רק שהפעם המפתח נשאר בפנים, מעוצבן ומתוסכל התקשר אלי הבחור החביב, וביקש עזרה דחופה, הוא ממהר, חם לו, קיץ 30 מעלות, הוא רוצה להמשיך את שגרת היום שלו.

לא בא לו להיתקע בחוץ בשמש, בגלל רגע אחד של היסח דעת, האמת זה די מובן.

מה עושים במקרה כזה?

עניתם נכון מתקשרים לפורץ רכבים בקרית אונו, אתם יכולים לנחש תוך כמה זמן הגעתי אליו?

ובכן מאוד מהר, תוך פחות מ20 דקות הייתי אצלו, ומה שעוד יותר יפה, שתוך פחות מ10 דקות, הרכב נפרץ ללא נזק, והבחור החביב שלנו יכל להמשיך בנסיעה לבית ולהתקדם הלאה בשגרת חייו.

מה המסקנה?

פורץ רכבים בקרית אונו, יכול להציל לך את היום, אם רק תזדקק לכך, ותבחר את המנעולן הנכון ביותר.

פורץ מנעולים בקרית אונו

השירות ניתן 24 שעות ביממה

דמיינו לעצמכם סיטואציה, יצאתם לאירוע משמח, למשל לחתונה של חברים, חזרתם לבית עייפים אך מרוצים, אולי אפילו עם קצת אלכוהול בדם, כל מה שבא לכם זה לשים את הראש במיטה, הגעתם לבניין שאתם גרים בו, מגיעים לדלת, מפשפשים בכיסים, ואוי ואבוי אין מפתח, פשוט אין לכם יכולת להיכנס לבית.

אז בשלב הראשון אתם מחפשים אולי המפתח נפל פה או שאולי הוא נפל שם, אבל בנתיים הזמן עובר ואתם רק רוצים להיכנס לבית, אתם מחפשים מפתח רזרבי אצל האמא או השכנים, וגם זה אין, אתם מתחילים להבין, שאתם צריכין במקרה הנ"ל למשל, פורץ מנעולים בקרית אונו.

אז קודם כל אני מאחל לכם שזה לא יקרה לכם, אבל אם זה כבר כן קרה, אתם וודאי תשמחו לשמוע, שיש אחד כזה שאפשר לסמוך עליו?

שהוא יהיה אמין, לא יספר סיפורים, עם שירות של מנעולן יצאת צדיק בקרית אונו, הוא יגיע מהר, יפרוץ לכם את הדירה בזריזות, ושכל הסיפור הזה יהיה מאחוריכם, עם נזק כלכלי קטן אבל תחושה טובה בלב, שאלה בסך הכל הצרות שלכם.

נשמע פשוט? אז זהו, רק אם בחרתם במנעולן הנכון בקרית אונו.

לצערנו הרב על בסיס יום יומי, אנחנו שומעים על שרלטנים או חאפרים בכל התחומים שיש, ואם יש דבר שהישראלי הממוצע לא אוהב בכלל, זה לצאת פרייאר, אז אם קרה לכם המקרה, מקורח הנסיבות, שהזדקקתם לפורץ מנעולים בקרית אונו, או מתקין דלתות, או מנעולן רכב בקרית אונו, תקפידו לבחור נכון, יוסף מנעולן יצאת צדיק בקרית אונו תמיד לשירותכם.

מחכה לשיחה שלכם בכל שעה.

פורץ דלתות בקרית אונו

הגעה תוך 20 דקות בקרית אונו והסביבה

על כל עבודה מקבלים אחריות למינימום 12 חודשים

פריצת דלת פנים בקרית אונו מתבצעת על ידי יוסף מנעולן יצאת צדיק בקרית אונו, השירות שלנו מתבצע לרוב על ידי הגעה על גבי קטנוע, לכן אנחנו נגיע אליכם מהר מאוד, זה די קריטי שמדובר על פריצת דלת פנים למשל.

פריצת דלת פנים מתרחשת בהפתעה, ולפעמים יש מישהו תקוע בתוך החדר, זה יכול להיות חדר אמבטיה או שירותים, אם מדובר בילדים הם אף יכולים להיכנס ללחץ מיותר, והאמת לא רק ילדים, זה לא נעים להיות נעול מאחורי דלת תקועה.

היה לי מקרה של לקוחה שנתקעה בתוך החדר האמבטיה לאחר שהדלת לא הגיבה, ולא היה לה אפילו איך להעזיק מנעולן כיוון שהנייד נשאר בחוץ, אז היא צעקה לעובר אורח ברחוב, שהתקשר אלי והגעתי לחלץ אותה.

בסיטואציות כגון אלה אתם מבינים לבד, כמה חשוב הגעה מהירה של מנעולן בקרית אונו אליכם לבית.

אתם בלחץ אתם רוצים כאן עכשיו וברגע זה.

ולכן אנו פה בשבילכם.

תיקון דלתות בקרית אונו

החלפת מנגנון רב בריח בקרית אונו

כיוון דלת בקרית אונו - החלפת מנגנון חוסם בקרית אונו

כל כך הרבה סוגי תקלות יכולות להיות בדלת, בעקבות בלאי טבעי, 2 דברים חשובים, אחד אבחון נכון של התקלה, בפרמטר הזה מאוד חשובה, האמינות והמקצועיות של המנעולן שלכם.

אמינות כדי שלא יספרו לכם סיפורים ויגידו לכם את האמת בקשר לדלת שלכם, אם מדובר בחלק שאפשר לתקן ולא חייב להחליף למשל, מנעולן אמין יגיד לכם את זה, ולא ישר יחייב אתכם להחליף את החלק.

ומקצועיות כדי שהאבחנה תהיה מקצועית ולא שגויה, שהבעיה תיפתר לטווח ארוך,  מקצועיות רוכשים רק על ידי ניסיון רב שנים.

אם התקשרתם למנעולן מתחיל רוב הסיכוי שהוא לא הספיק להיתקל בכל הדלתות ובכל התקלות, והמקצועיות שלו יכולה להיות מוטלת בספק.

גם כאן כדי לחסוך כסף יקר, אתם עושים בדיקה מקיפה, כמו שצריך ולא מזמינים כל אחד כדי לחסוך בעלויות ולא לצאת פרייארים.

 

מנעולן מורשה רב בריח בקרית אונו

בין אם מדובר בהחלפת צילינדר מתוצרת רב בריח, או שמדובר בכלל בהחלפת מנגנון רב בריח, אנו משווקים מורשים ומתקינים של כל חלקי החילוף לדלתות פלדלת של רב בריח.

החלקי חילוף שאנו משתמשים בהם הם אך ורק חלקי חילוף מקוריים של רב בריח, ללא תוספים חליפיים כלל, לכן יש לנו גם ביטחון מלא לתת לכם אחריות עד הבית, כי אנחנו בטוחים במוצר שלנו.

לרב בריח יש מספר דגמי צילינדרים, הבולטים שבהם צילינדר רב בריח דינמיק, צילינדר רב בריח לוקסיס, עם כרטיס נגד שכפול, ופין מגנטי על המפתח, מומלץ. רב בריח קיילוקס, צילינדר די חדש בשוק יחסית גם הוא צילינדר הביניים המומלץ.

על הכל אתם מקבלים אחריות של לפחות 12 חודשים עד הבית.

אעז אם יש לכם דלת רב בריח שזקוקה לטיפול באיזור קרית אונו אנו כאן בשבילכם.

לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות