יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

מנעולן בבאר שבע

פורץ מנעולים בבאר שבע

כך תמצאו מנעולן בבאר שבע

 

זה מעצבן, מתסכל, מייאש וזה בדרך כלל קורה בזמנים הכי לא נוחים שיש. אבל אין מה לעשות, פה ושם במשך החיים שלנו אנחנו צריכים להזמין את שירותיו של מנעולן מוסמך ומקצועי. זה יכול לקרות בכל מיני מצבים – הדלת נטרקה ולא נפתחת, המפתח נשבר בתוך המנעול או שהוא לא מסתובב, יש כל כך הרבה מצבים לא נעימים, בלשון המעטה, שבהם תצטרכו מנעולן מוסמך ומקצועי שיביא לכם שירות מהיר ומכל הלב.

באר שבעים, אנחנו כאן בדיוק בשביל מקרים כאלה

יוסף מנעולן יצאת צדיק נמצא בפריסה רחבה בכל האזור שלכם. פריסה רחבה של איש מקצוע אמין ומקצועי היא צורך מאוד חשוב כשמדובר במקרי חירום. כשתצטרכו מנעולן 24 שעות, זמן התגובה של נותן השירות צריך להיות מאוד מהיר, וכך אנחנו פועלים. כשתחפשו מנעולן בבאר שבע ותמצאו אותנו, תדעו שאנחנו מתחייבים להגעה של עד 20 דקות, וזה לא משנה איפה אתם נמצאים באזור.

יכול להיות שאתם נמצאים בשכונה ד' באזור האוניברסיטה עם כל הפקקים של רגר, יכול להיות שאתם בכלל בצד השני של העיר בנווה זאב, ואולי אתם בכלל באופקים, נתיבות, להבים, דימונה או מצפה. איפה שאתם תצטרכו עזרה – שם אנחנו נהיה.

חשוב שתדעו שאתם יכולים לסמוך על המנעולן שלכם

קודם כל חשוב להגיד – אל תתבלבלו בין פורץ מנעולים לבין מנעולן. מנעולן הוא בן אדם שעבר הכשרה מקיפה והוא מוסמך על ידי מוסד הלימודים שלו ועל ידי משטרת ישראל לעסוק בתחום המנעולנות.

תמיד כשתזמינו מנעולן, תדעו שמדובר בבן אדם שמתעסק עם המפתחות והמנעולים שלכם שבדרך כלל שומרים לכם על קודש הקודשים. קודש הקודשים מן הסתם הוא הבית שלכם, המבצר הפרטי שלכם. אבל זה יכול להיות גם האוטו שלכם שמשמש לכם כרגליים, זו יכולה להיות כספת שבה אתם שומרים את הנשק האישי שלכם, דרכונים, תכשיטים ועוד המון דברים חשובים.

במקרה הצורך המנעולן ישכפל לכם מפתחות, או ייתן לכם מפתחות חדשים עם מנעולים חדשים, בגלל זה חשוב לדעת שמדובר בבן אדם ישר, שלא ישמור לעצמו מפתח חדש שהוא הכין לכם, ויוכל לבוא ולפרוץ לביתכם באישון לילה.

לכן, כשאתם מזמינים מנעולן חשוב תמיד לוודא כמה דברים כבר במעמד שיחת הטלפון. אתם חייבים לתאר למנעולן חירום את הבעיה שבה נתקלתם, כדי שהוא יידע אילו כלים להביא אותו ואיך לטפל בבעיה. אתם חייבים גם לשאול אותו קצת שאלות מקצועיות ולראות שהוא נותן תשובות מקצועיות, ככה תוכלו יותר לדעת אם מדובר במקצוען, או בחאפר שרק יוכל לעשות לכם צרות.

כמובן שכדאי שתסגרו עם המנעולן מחיר מראש – אם הוא לא מוכן לזה ואומר לכם משהו כמו "יהיה בסדר" או "נסתדר", תדעו שקרוב לוודאי שהוא יסתדר על חשבונכם ובגדול. כדי שהוא יוכל לקבוע פחות או יותר את המחיר הצפוי, רצוי גם שתשלחו לו תמונה של התקלה שלכם.

אחרי שמצאתם מנעולן בבאר שבע והזמנתם אותו, הוא יגיע אליכם, וכשזה יקרה – הכי חשוב שתבדקו אם יש לו תעודת הסמכה ממוסד הלימודים שלו ואם יש לו רישום פלילי נקי, תקין ורשמי ממשטרת ישראל, שמעודכן לחצי השנה האחרונה. ככה תוכלו לדעת שמדובר באיש מקצוע אמין.

פורץ מנעולים בבאר שבע (1)

יוסף מנעולן יצאת צדיק מעודכן בטכנולוגיות החדישות ביותר

 

בנוסף לכל השירותים הרגילים שאנחנו נותנים אל תשכחו שהיום גם אנחנו נמצאים בעידן מאוד טכנולוגי. כשתזמינו מנעולן בבאר שבע משלנו, אתם תוכלו גם לשדרג את המנעולים שלכם:

מנעול ביומטרי – כיום אפשר לראות ביותר ויותר בתים, בעיקר בתים פרטיים, את הטכנולוגיה המצוינת הזאת שמאפשרת לפתוח את המנעול רק למי טביעת אצבעו הוזנה למאגר של המנעול. כך לא תצטרכו יותר מפתחות, תוכלו גם לצרף למאגר המנעול את בני המשפחה המורחבת, וכך יהיה הרבה יותר קשה לפרוץ אליכם לבית. כשתזמינו מנעולן בבאר שבע, אתם תוכלו לראות שהטכנולוגיה מאוד חזקה היום, ואפשר גם לעשות מנעולים שמזהים פנים, עיניים, קול וכדומה.

מנעול קוד מספרים – מנעול זה הוא בדרך כלל מנעול חשמלי, והוא מאפשר שימוש בהזנה של קוד מספרים או כרטיס מגנטי שישמש במקום מפתח.

מנעול שלט רחוק – מנעול מסוג זה אפשר לפתוח בעזרת הפלאפון, הטאבלט או המחשב. לרוב המנעול עובד על טכנולוגיית בלוטוס ואפשר לעבוד איתו מכל מקום בעולם.

חשוב לדעת כי בגזרת המנעולים החכמים, ישנם מנעולים שמאפשרים לתת קוד זמני לנותני שירות שמגיעים לבית לפעמים כשאנחנו לא שם. אחרי שנותן השירות יעזוב, קוד הגישה שלו לא יהיה זמין יותר.

כמובן, היום יש גם עיניות דיגיטליות שיכולות להחליף את העינית הישנה מזכוכית. עיניות דיגיטליות אלה יכולות להיות מותקנות על הדלת ולקלוט את מי שנמצא בחוץ, על מסך גדול יחסית ושטוח שנמצא על הדלת. בנוסף העיניות גם יכולות להתחבר לאינטרקום ולהגיד לכם מי מצלצל לכם למטה בבניין. פתרון זה הוא פתרון מצוין לאנשים עם ליקויי ראייה, קשישים וגם ילדים שלא יכולים להגיע לעינית הרגילה של הדלת

החיסרון העיקרי במנעולים חכמים הוא המחיר – מדובר במנעולים יקרים יחסית למנעולים הרגילים.

ישנם פתרונות טכנולוגיים רבים שמנעולן בבאר שבע יכול לספק לכם, אך יש גם אנשים שלא מסתדרים עם טכנולוגיה, או שפשוט הם לא סומכים עליה. ובשבילם יש את הפתרונות השגרתיים, כמו דלתות מולטילוק, רב-בריח, פלדלת וכדומה. דלתות אלה הן כבדות וקשות לפריצה, והן פתרון מצוין בשביל מי שרוצה דלת חזקה, איכותית ועמידה, שתהיה קשה לפריצה.

מנעולן יצאת צדיק גובה מחיר הגון

לא רק המקצועיות שלנו חשובה לנו, אלא גם האמינות. חשוב שתדעו שכשתרצו להזמין מנעולן בבאר שבע, אנחנו נתייחס בחרדת קודש לכסף שלכם, אנחנו לא נגבה יותר ממה שצריך. בעיר כמו באר שבע, שהיא גם עיר סטודנטיאלית וגם עיר פריפריאלית, אנחנו נגבה מכם מחירים שהם שווים לכל כיס, ולא יקרים יתר על המידה. אנחנו מבצעים את עבודתנו נאמנה, ואנחנו לא מעוניינים בבצע כסף.

המחירים של מנעולן בבאר שבע הם מחירים ממוצעים לשוק.

מנעולים חכמים:

 

  • התקנת מנעול חכם ENTR (של מולטילוק) – 2,500-2,200 ₪
    • תוספת שליטה מרחוק – 700-600 ₪
  • מחיר התקנת מנעול eLock (של רב בריח) – 2,000-1,800 ₪
  • מחיר התקנת מנעולים של חברות אחרות – 3,000-2,500 ₪
  • תיקון מנעול ביומטרי – 1,400-700 ₪

מנעולים ושירותים רגילים:

 

  • התקנת צילינדר בדלת עץ – 400-200 ₪
  • התקנת צילינדר בדלת פלדלת – 550-250 ₪
  • תיקון ידית פלדלת – 800-500 ₪
  • התקנת צילינדר עם בקרת שכפול – 1,300-500 ₪
  • החלפת צילינדר בשער – 400-200 ₪
  • החלפת צילינדר בדלת רב בריח – 450-300 ₪
  • החלפת צילינדר מולטילוק – 600-300 ₪
  • החלפת צילינדר דלת ראשית בניין – 440-220 ₪
  • פריצת דלת פלדלת – 400-200 ₪
  • פריצת דלת טרוקה – 350-200 ₪
  • פריצת דלת פנימית – 350-150 ₪
  • פריצת דלת ממ"ד – 300-200 ₪
  • פריצת דלת מחסן עם מנעול סטנדרטי – 350-150 ₪
  • פריצת כספת – 350-200 ₪
  • התקנת מנעול עליון לדלת – 600-400 ₪
  • כיוון צירים של דלת כניסה (פלדלת) – 300-200 ₪
  • החלפת מנעול תיבת דואר – 300-200 ₪
  • פריצה של לוקר – 350-200 ₪
לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות