יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

פורץ מנעולי אופניים

פריצת מנעולי אופניים 24 שעות (1)

תוכן עניינים

פורץ מנעולי אופניים

פורץ מנעולי אופניים בתוך שניות בודדות, זה אפשרי וזה קיים – כל מה שצריך הוא רק לפנות למנעולן הנכון והנה כל מה שגרם לכם להיתקע באמצע היום ליד האופניים שלכם עומד להשתנות במהירות.

יוסף מנעולן יצאת צדיק, מעניק שירות מנעולנות מעל ל-15 שנה ויכול לסייע לכם על כל תקלה שלא תבוא בכל הקשור למפתחות, מנעולים ודלתות. וכל זה בתוך פחות מ-20 דקות מרגע הקריאה.

אם נתקעתם ליד האופניים שלכם ואתם לא יכולים לרכב עליהם ולהמשיך בדרככם, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות תוכלו לקבל את כל המידע הרלוונטי לכם על מנת שתוכלו להבין כיצד לטפל במנעול שמסיבה כלשהי לא נפתח והאופניים שלכם עומדות במקום בלי יכולת להרכב עליהם אל המקום אליו אתם מעוניינים להגיע.

הקריאה תהיה קצרה ולא תדרוש מכם יותר מדי זמן ובטוח תחסוך לכם הרבה כסף בכל הקשור לפריצת מנעולי אופניים.

פריצת מנעולי אופניים (1)
פריצת מנעולי אופניים

הצורך הפתאומי בפורץ מנעולי אופניים

אין צורך להכביר במילים, אופניים הם כלי התחבורה האפקטיבי ביותר למתגוררים בערים. ניתן להגיע מנקודה לנקודה בקלות, לא לשלם עלויות דלק, להתגבר על הצפיפות והפקקים בכבישים, לא לחפש להסתובב שעות בחיפוש אחר חניה, בריאים למשתמש וירוקים לסביבה.

במערב אירופה הערים הצפופות כבר הפנימו ממזמן כי השימוש באופניים הוא פתרון להמון בעיות ולכן מדינות כמו הולנד או גרמניה, ידועות בעריהם הצפופות באופניים.

אך כמו כל כלי תחבורה שימושי, גם בעלי האופניים נאלצים להתמודד עם גניבות ובמקומות גדולים וצפופים כמו העיר תל אביב, נאלצים לא פעם להשאיר ברחוב, בקרן זווית או בכניסה לבניין אופניים ולקשור אותם באמצעות מנעולים שונים.

הצורך הפתאומי בפורץ מנעולי אופניים מגיע כאשר באופן טבעי המפתחות נאבדים, כשל טכני במנעול, או ניסיון פריצה שלא הצליח והשאיר סימני נזק על המנעול. בכל הדוגמאות הללו, המכנה המשותף אליהן כי לא ניתן להתכונן מראש ואז כצעד לפתרון התקלה צריך לפנות למנעולן מקצועי לביצוע פריצת מנעולי אופניים.

אז לפני שתתקשרו ליוסף מנעולן יצאת צדיק, בואו נבין קודם כל איזה סוג מנעול אתם משתמשים לנעילת האופניים שלכם.

פורץ מנעולי אופניים בתל אביב (1)
פורץ מנעולי אופניים בתל אביב

סוגי המנעולים רגע לפני שקוראים לפורץ מנעולי אופניים

לרוב ברגעים שאנו נתקעים, אנו יכולים להימצא במצב לחץ ובחיפוש אחר פתרונות מהירים. ראשית, לפני שמתקשרים ולפני שמציעים פתרונות, מומלץ קודם כל, להבין את הבעיה. הדרך להבין את הבעיה עוברת בשאלה המרכזית – באיזה מנעול מדובר?

ישנם כמה סוגים של מנעולי אופניים נפוצים וסביר כי באחד מהם אתם משתמשים:

  • שרשרת העשויה פלדה – בין המנעולים הנפוצים בישראל, שרשרת פלדה שכל חלק בשרשרת הינו בצורת מעגל אליפטי. בחלק מן השרשראות ישנה שכבה המכסה אותו בבד או פלסטיק גמיש. המנעול הזה מצוי, אך יחד עם זאת מנעול זה קל לפתרון אותו בתוך 30 שניות בלבד. לכן הוא פחות מומלץ.
  • סיבים – מנעול העשוי מתכת כאשר כל סיב וסיב נמצאים בצפיפות גבוהה ומבנה המנעול עם החוטים שבו מאפשרים את גמישות התנועה של המנעול. מנעול זה נפוץ גם הוא והפריצה שלו נעשית בעזרת כלים פשוטים.
  • קריפטונייט – המנעול שנחשב לאמין מבין סוגי מנעולי האופניים. מבנהו בצורת פרסה ששני קצותיו מתחברות לחלק שנסגר על הפרסה בעזרת סיבוב מפתח. מנעול זה מורכב יותר לפרוץ אותו ולכן משתמשי אופניים רבים מעדיפים להשתמש במנעול הקריפטונייט.

פורץ מנעולי אופניים במחיר שפוי

כאמור, פריצת מנעול אופניים אינה דבר מסובך ואינה צורכת עבודה של שעות. לא מעט מן המקרים כפי המתואר למעלה מתרחשים בערים הגדולות והצפופות בהן האופניים משמשות אלטרנטיבה למשתמשים בדרכים. אם אתם מחפשים למשל פורץ מנעולי אופניים בתל אביב, אז יוסף מנעולן יצאת צדיק הוא בדיוק הכתובת בשבילכם.

בכל סיטואציה שבה מפתח נתקע במנעול, מפתח נאבד, שכחתם את הקוד למנעול או כל סיבה שלא תהיה, בתוך זמן קצר הניידת סיוע שלנו תבוא לעזרתכם במהירות וביעילות.

תמיד כדאי להתייעץ או לקרוא למנעולן מוסמך שיבצע עבורכם את השירות מאשר לנסות לבצע את התהליך בכוחות עצמכם וחלילה לגרום לנזק שבסופו תאלצו גם לשלם הרבה יותר.

המחיר לפריצת מנעולי אופניים אינו נחשב יקר וההליך כאמור פשוט מאוד. עלות הביקור של מנעולן, לא משנה עבור איזה שירות, נע בין 200 ל-350 שקלים בלבד. מחיר הביקור הוא כמובן בשעות העבודה הרגילות.

במידה ונתקעתם באמצע הלילה ואתם זקוקים לשירות מיידי, יוסף מנעולן יצאת צדיק פועל ונותן את שירותיו גם בשעות הלילה וכן בסופי שבוע וחגים. אך יש לקחת בחשבון שהתעריף הינו שונה בין יום לבין לילה ובין אמצע השבוע ולבין סופי שבוע.

עוד נקודה שחשוב לציין ולהיות מודעים אליה, כי בלא מעט מן המקרים פורץ מנעולי אופניים יאלץ לבצע פריצה שתוציא משימוש את המנעול, כגון שימוש בכלי חיתוך וכיוצא בכלים אלו הפוגעים במנעול ואז לאחר שעליתם לרכב על האופניים תצטרכו לרכוש מנעול חדש.

עלות ממוצעת לפריצת מנעול אופניים גם היא תנוע בין 200 שקלים לבין 350 שקלים. כאשר בהשוואת שוק לפי מנעולנים נוספים, המחיר לא יעלה על 270 שקלים בלבד.

פורץ אופניים (1)
פורץ אופניים

כיצד יוצאים לדרך ובוחרים פורץ מנעולי אופניים?

הבנתם את הבעיה, קראתם את כל מה שכתוב כאן וכעת אתם כבר רוצים לחייג אל המספר ולהזמין את המנעולן הקרוב אליכם.

רגע לפני שתעשו זאת חשוב שתדעו כיצד להזמין את המנעולן הנכון והמותאם לצרכים שלכם. בהתקשרות אל יוסף מנעולן יצאת צדיק תוכלו לקבל המלצה על פורץ מנעולי אופניים המותאם בדיוק לצורך שלכם.

היזהרו מחיקויים. היות ומדובר בכלי תחבורה נגיש ופשוט, לא מעט מנעולנים יציעו לכם הצעות מפתות במחירים נמוכים. אל תתפתו. לא פעם מדובר בבעלי מקצוע שלא מספיק מקרים את התחום, יכולים לבצע עבודה ברשלנות או חלילה להסב לכם נזק.

מומלץ תמיד, לפני שמזמינים לא רק מנעולן, אלא כל בעל מקצוע שאתם זקוקים ממנו שירות, לבדוק את ההמלצות עליו. בעידן של היום כשהמידע זורם באופן בלתי פוסק ברשת, תוכלו לקבל תמונה מלאה על כל מנעולן ומנעולן שנותן שירות, תוכלו ללמוד על המקצועיות שלו, תוכלו לשמוע המלצות עליו או אולי אפילו להכיר דרך חברים ממליצים שנתקלו באותה בעיה בדיוק כמוכם.

כבר בשיחת הטלפון הראשונה למנעולן, מומלץ לנסות להבין מי הבנאדם שמדבר איתכם, האם הוא שירותי, קשוב, מציע פתרונות ועוד. כל הטיפים הללו יסייעו לכם למצוא את המנעולן שאתם יכולים לסמוך עליו שיבצע עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר מבלי שתצטרכו לחשוש שאולי מדובר בעקיצה.

בנוסף, כדאי לוודא מעבר למחיר, כי המנעולן נמצא קרוב אליכם. בחיפוש אחר פורץ מנעולי אופניים, אין צורך להמתין שעות לשירות כאשר מדובר בתקלה הנחשבת פשוטה באופן יחסי. כך כדי להמחיש את הנקודה הזו, חשוב לדעת ששירותיו של מנעולן כוללים פריצת רכבים ופריצת כספות מאסיביות, כך שלפרק שרשרת שמחוברת לשלט רחוב, לא תהווה עבורו בעיה יותר מדי מורכבת. לכן פשוט תשאלו את המנעולן היכן הוא ממוקם ותוך כמה זמן הוא יכול להגיע אליכם. חבל שתבזבזו יום שלם בהמתנה.

אם אתם צריכים שירותי פריצה ואתם מחפשים פורץ מנעול אופניים, התקשרו כעת אל המספר בתחתית העמוד ואנחנו מיד מדרך אליכם.

פריצת מנעולים של אופניים (1)
פריצת מנעולים של אופניים

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק