יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

פורץ כספות בתל אביב

פורץ מנעולים בתל אביב 1

תוכן עניינים

הרבה אנשים פרטיים ברחבי הארץ בכלל ובתל אביב בפרט מחזיקים היום כספות. הם שומרים בכספת דברים אישיים וחשובים כמו כספים, צ'קים, צוואות, תכשיטים ועוד דברים יקרים מבחינה חומרית. אבל לא רק דברים חומריים, יש גם דברים בעלי ערך סנטימנטלי חשוב שאנשים מחזיקים בכספות שלהם, כמו יומנים אישיים, מזכרות, חפצים שעברו מדור לדור וכיוצא בזה.

 

במדינה כמו שלנו כשיש צורך בכלי נשק וביטחון אישי וציבורי יש גם הרבה אנשים שיש להם רישיון לאחזקת כלי נשק אישי, והם מחויבים על פי חוק להחזיק כספת בבית, שבה הם ישמרו את כלי הירייה שלהם.

 

הכספות מן הסתם לא קיימות רק בבתים פרטיים או דירות, אלא גם בבתי מסחר, עסקים, משרדים וכדומה. כספות כאלה הן בדרך כלל הרבה יותר גדולות וחזקות, ומחזיקות בתוכן גם דברים בעלי ערך הרבה יותר גדול כמו ההון של העסק, מוצרים יוקרתיים, חוזים ועוד דברים שחשובים לבעלי העסק והעסקים שלהם.

פורץ כספות בתל אביב 1
פורץ כספות בתל אביב

איזה סוגי כספות קיימים בשוק?

 

לפני שתבינו למה אתם בכלל צריכים פורץ כספות בתל אביב, חשוב שתדעו בכלל איזה סוגי כספות קיימים בשוק, כדי שגם תוכלו לבחור את הכספת הטובה ביותר עבורכם, וגם תדעו באילו סוגי כספות יכול פורץ כספות לטפל:

 

כספת ביתית פשוטה

 

הכספות הביתיות הן בדרך כלל קטנות ופשוטות, כמו אלה שאתם תמיד רואים בבתי המלון שבהם אתם מתארחים. הן נפתחות על ידי קוד או מפתח – דיגיטליות או מכאניות. כשיש להן קוד הן פועלות לרוב באמצעות סוללה. כספות אלה בדרך כלל מקובעות לקיר, לרצפה, או לרצפת ארון עם ברגים. בדרך כלל הן קלות יותר לפריצה – גם לפורץ הכספות וגם לפורץ עבריין.

 

פריצת ספות 24 שעות 1
פריצת ספות 24 שעות

כספות גדולות וכבדו

 

כספות מסוג זה בדרך כלל נמצאות בבתי עסק, משרדים, חברות ואפילו בנקים. ישנם גם כמה אנשים שיחזיקו כספות גדולות וכבדות בבתים פרטיים, תלוי מה הם רוצים לשמור בכספת שלהם, ומה הצרכים שלהם. כספות אלה יהיו בדרך כלל יותר קשות ומורכבות לפריצה. מנעולן מקצוען עם ניסיון של שנים רבות יוכל לפרוץ לכספות מסוג זה בעזרת הניסיון ארוך השנים שלו. הוא יודע באילו כלים להשתמש ומה לעשות כדי לפרוץ את הכספת במינימום נזק ומקצוענות רבה.

 

 

מתי תצטרכו להזמין פורץ כספות בתל אביב?

 

כשאתם מחזיקים כספת וצריכים שירותי פריצת כספות זה יכול לקרות בגלל כמה סיבות עיקריות:

 

 

שכחתם את הקוד של הכספת

 

יש כספות שהפתיחה שלהן נעשית באמצעות קוד. כולנו בני אדם, ולפעמים קורה שאנחנו גם שוכחים מידע חשוב כמו זה. בדיוק במקרים כאלה חשוב שיהיה לנו מספר טלפון של פורץ כספות בתל אביב, שיידע לבוא ולפתוח לנו את הכספת בקלות וגם לקבוע לנו קוד חדש לכספת. רצוי שהפעם זה יהיה קוד שיהיה לכם יותר קל לזכור אותו.

 

פריצת כספות בתל אביב 1 1
פריצת כספות בתל אביב

איבדתם את המפתח או את הכרטיס המגנטי

 

גם בכספות מכאניות וגם בכספות אלקטרוניות או דיגיטליות, אתם יכולים לאבד את האמצעי שבו פותחים את הכספת. בדיוק כמו עם המפתחות לרכב או המפתחות לבית, גם פה יש מצב שהמפתח יאבד לכם או ייפול לכם מהתיק. במקרה כזה אל תילחצו, יש אנשי מקצוע שיחלצו אתכם ויגיעו אליכם במהרה. פשוט תזמינו פורץ כספות מיומן שייתן לכם את השירות הטוב והמהיר ביותר. תהיו בטוחים שיוסף מנעולן יצאת צדיק ייתן לכם שירות אמין ומקצועי באמצעות הידע שצבר במהלך השנים, והוא ידאג לזה שתוכלו להשתמש שוב בכספת שלכם.

 

אגב, לפני שאתם מזמינים את הפורץ רצוי שתבדקו אם בכספת יש מנעול מכאני לגיבוי.

 

 

ישנה עוד סיבה אחת שבגללה תצטרכו להזמין פורץ כספות בתל אביב, והיא כמובן פורצים או גנבים שינסו לפרוץ לכספת שלכם בהצלחה או ללא הצלחה. בדרך כלל פריצה כזו היא פריצה אלימה ורועשת של הכספת. אם הפורצים לא מצליחים לפרוץ את הכספת, קרוב לוודאי שהם יגרמו לה נזק רב, ופה בדיוק מגיע התפקיד של פורץ כספות, שיעזור לכם לשקם את הנזק שנגרם לכספת ויחזיר אותה לשימוש.

 

 

איך פורצים כספות?

 

כשתזמינו פורץ כספות בתל אביב, רצוי קודם כל שתוודאו שמדובר בפורץ איכותי, בעל ביקורות טובות והמלצות, שייתן לכם הרגשת ביטחון ויהיה מיומן ומקצוען. למרבה הצער לא חסרים בשוק רמאים שיעשו לכם בכספות יותר נזק מתועלת. לפני שאתם מזמינים מישהו, אל תתעצלו. תקראו את הביקורות עליו באתרי האינטרנט השונים, ותמיד תזמינו פורץ כספות שיש לו תעודת הכשרה ותיק פלילי נקי, שיאפשר לכם לסמוך עליו במאת האחוזים, ולא לחשוש שמא מדובר בישראבלוף. כמו שביקשתם ממנו לראות את תעודות ההכשרה שלו, תבקשו לראות את תעודת היושר שלו, שתהיה תקפה לפחות לחצי השנה האחרונה.

 

אחרי שווידאתם שמדובר באיש מקצוע אמין, כל מה שנותר לעשות הוא לפרוץ את הכסף.

 

מנעולן פורץ בתל אביב 1
מנעולן פורץ בתל אביב

פריצת כספת פשוטה

שיטת הפריצה כמובן תלויה בתקלה שבה נתקלתם. אם נגמרה לכם הסוללה הפורץ יחבר לכספת מכשיר דרך כניסת ה-USB שלה, ובאמצעות המכשיר הוא יפתח את הכספת בלי שום בעיה. אחר כך כמובן תחליפו מיד סוללות. במקרה כזה כמובן שלא יהיה שום נזק לכספת שלכם. פריצה זאת נקראת פריצה שקטה.

 

 

פריצת כספת מכאנית

 

כבר אמרנו שכספת מכאנית היא כספת שלרוב נפתחת עם מפתח. פריצה לכספת כזו היא קצת יותר מורכבת ודורשת יותר ידע וניסיון של פורץ כספות בתל אביב. יכול להיות שגם במקרה כזה הפורץ יוכל לבצע פריצה שקטה שתותיר את הכספת ללא שום נזק, אבל ישנה גם אפשרות שיהיה צורך בשימוש בכלים יותר כבדים שישאירו נזק מסוים לכספת. אך אין מה לדאוג, את הנזק בדרך כלל מתקן המנעולן, כך שתוכלו להשתמש שוב בכספת. זה יתבצע בדרך כלל על ידי קידוח של המנעול והחלפתו.

 

 

פריצת כספת כבדה

 

כספות כבדות הן הכספות הכי מורכבות לפריצה. לפני שאתם מזמינים פורץ כספות בתל אביב, רצוי שכבר בטלפון תגידו לו באיזה סוג של כספת מדובר, כדי שהוא יוכל לתכנן את תהליך הפריצה ולהביא אליכם את הכלים המתאימים לעבודה עם הכספת שלכם. בכספות מסוג זה יש שתי אופציות עבודה בדרך כלל: או פריצה על ידי קידוח במנעול או בדופן הכספת, או חיתוך של דופן הכספת וסגירה הרמטית שלו לאחר מכן. בכל אחד מהמקרים נדרש דיוק וידע, כדי לא להרוס את הכספת ולאפשר לכם שימוש חוזר בה.

 

 

פריצת כספות שאלות ותשובות:

 

מי הוא מומחה בפריצת כספות?

 

פורץ כספות הוא איש מקצוע שלמד במוסד מוכר את כל סוגי הכספות והידע לפרוץ אותן עם נזק מינימאלי בלבד.

 

מה לעשות כשמגיע אלינו הביתה פורץ כספות בתל אביב?

 

לבקש ממנו תעודה שמאשרת את עבודתו כפורץ מוסמך.

 

 

מחיר פורץ כספת בתל אביב (מחירון מנעולן – פורץ מנעולים מעודכן 2023)

 

ביקור פורץ כספות בתל אביב: 400-200 ₪

 

פריצת כספת אלקטרונית או דיגיטלית בתל אביב: 500-150 ₪

 

פריצת כספת ביתית בתל אביב: 400-200 ₪

 

פריצת כספות גדולות בתל אביב: החל מ-800 ₪

 

התקנת כספת ביתית חדשה בתל אביב: החל מ-450 ₪

 

פריצת כספת לרכב בתל אביב: 450-200 ₪

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק