יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

פורץ רכבים ברחובות

יוסף מנעולן יצאת צדיק 1

תוכן עניינים

פורץ רכבים ברחובות שאתם יכולים לסמוך עליו ולקבל ממנו שירות שמדויק בשבילכם. הגעתם למקום הנכון, כאן תקבלו את המענה לכל השאלות הקטנות והגדולות בנושא פריצת רכבים. אם אתם מתגוררים או מבלים ברחובות והגעתם לכאן, ככל הנראה אתם מחפשים פורץ רכבים ברחובות.

אני יוסף מנעולן יצאת צדיק, עובד כבר מעל 15 שנה בתחום, יש לי את הידע ואת הכלים לגרום לכל אחד ואחת מכם לנהוג נכון בעת שאתם מחפשים מנעולן מומחה.

אני במקצוע באמת הרבה שנים ודואג תמיד להישאר מעודכן גם היום שענף הרכב משתנה בכל יום. הקדישו דקה מזמנכם ותקבלו מידע על המקצוע שיכול לעזור בעת הצורך.

רחובות הינה עיר גדולה במרכז הארץ וידועה בין היתר כמרכז תעשייתי ומסחרי חשוב. כמו כן, רחובות כוללת מגוון אטרקציות תיירותיות כמו מסעדות, חנויות ופארק המדע שמושך אליו מבקרים לא מעטים. חשוב לציין, היות שהכניסה והיציאה אל העיר רחובות הופכת עם השנים לגבוה יותר, ניתן לכנות אותה ללא פחות ממטרופולין. זו עיר שוקקת חיים, ובמקום שיש בו פעילות אנושית יומיומית, אין זה מפתיע שלא מעט אנשים יזדקקו לשירותיו של מנעולן שיפרוץ עבורם את הרכב.

אם אתם מחפשים פורץ רכבים ברחובות, אז הגעתם למקום הנכון.

פורץ רכבים גרמניים ברחובות 1
פורץ רכבים גרמניים ברחובות 1

מחירון פורץ רכבים ברחובות מעודכן לשנת 2023

  • עלות פריצת רכב יונדאי ברחובות 150-250 ש"ח
  • עלות פריצת רכב חשמלי (טסלה) ברחובות 200-400 ש"ח
  • עלות פריצת מושב קטנוע ברחובות 300-500 ש"ח – משתנה בין קטנוע לקטנוע
  • עלות פריצת מושב אופנוע ברחובות 500-800 ש"ח – לפעמים הפריצה מצריכה שיחזור מפתח
  • עלות רכב מאזדה ברחובות 150-300 ש"ח
  • עלות פריצת רכב מרצדס ברחובות 450-800 ש"ח – משתנה לפי שנתון הרכב
  • עלות פריצת רכב קאיה ברחובות 150-280 ש"ח
  • עלות פריצת רכב סיאט ברחובות 450-600 ש"ח – משתנה לפי שנתון הרכב
  • עלות פריצת רכב רנו ברחובות 200-400 ש"ח
  • עלות פריצת רכב פיז'ו ברחובות 150-300 ש"ח
  • עלות פריצת רכב סיטרואן ברחובות 170-350 ש"ח
  • עלות פריצת רכב סקודה ברחובות 250-700 ש"ח – משתנה לפי שנתון הרכב
  • עלות פריצת רכב ברחובות bmw 300-800 ש"ח – משתנה לפי שנתון הרכב
  • עלות פריצת רכב הונדה ברחובות – 200-350 ש"ח
  • עלות פריצת רכב טיוטה ברחובות – 150-320 ש"ח

ההבדל בין סוגי הרכבים

בכל הקשור לענף הרכב, אין צורך להכביר במילים, כולנו יודעים ושומעים על ההתפתחויות הטכנולוגיות המתקדמות כל העת בענף, הן בשוק הרכבים החשמליים המיובאים מסין והן בתפעול הרכב עצמו, אשר נעשה עם השנים יותר ויותר פשוט ויעיל. הכל מחובר למחשב הרכב באופן מרוכז, אך עם זאת, ישנם מודלים שונים של רכבים. פורץ רכבים שיודע את העבודה, יכול לעשות עוברכם את העבודה בקלות, במהירות וביעילות בכל סוג ודגם מבלי שבכלל הרגשתם שפעם הייתה תקלה.

מנעולן מקצועי יכול לעשות עבורכם כל פעולה באופן פשוט, כי רוב הרכבים זהים בסוג העבודה. אך ישנם מקריים בהם העבודה מעט מורכבת ברכבים שהם דווקא גרמניים, וגם זה חשוב שתדעו.

בכל הקשור לרכבים גרמניים, כגון פולקסווגן, BMW, האודי, סקודה ועוד, העבודה מעט יותר מורכבת בכל הקשור לפריצת רכבים. הסיבה לכך היא משום שהרכבים הגרמניים נחשבים לאיכותיים ויקרים יותר ממגוון סיבות:

הרכבים הגרמניים נועדו מלכתחילה להיות מפוארים ויעילים ולפיכך כל תהליך הייצור של הרכב כולל שימוש בטכניקות  וחומרי גלם שנחשבים ליקרים יותר. היות ועלות הייצור יקרה, עלות הפריצה ברכבים כאלה הוא מעט יותר מורכב ועלותו גם יכולה להיות גבוהה יותר. זהו מידע חשוב להרבה אנשים הנוסעים על דגמים אלו.

כמו כן, מעט יודעים זאת, אך כמי שעוסק בענף הפריצות הרבה שנים, אני מעודכן כל הזמן בחידושים ובנעשה בעולם הרכב וככל שחולפות השנים, הטכנולוגיה ברכבים הגרמניים היא מעט יותר מתקדמת משאר המודלים הקיימים בשוק, ונחשבות ליותר בטיחותיות בהשוואה למודלים אחרים בשוק.

כל ההסבר על המודל הגרמני הוא כדי להסביר שדרך הפריצה אל הרכב תעשה באופן שונה. כאשר תפנו אל פורץ רכבים ברחובות, השאלה הראשונה שהוא ישאל אתכם בטלפון, עוד לפני הצעת המחיר, מה מודל הרכב. הסיבה לכך היא כי דרך הפריצה שונה בכל זאת מרכב לרכב, למרות התקלות השכיחות.

רוב הרכבים, ורוב התקלות השכיחות כגון, איבוד מפתח, סוויץ' לא תקין, שלט שהתקלקל ועוד, יכולים להיפתר בתוך דקות מספר ברגע שפורץ הרכבים מגיע אליכם. בעזרת כריות אוויר ומוט ארוך הוא דג את ידית הדלת ופותח אותה מבפנים. אך כאשר מדובר ברכב גרמני המלאכה נעשית כאמור, יותר מורכבת.

דרך הפריצה נעשית בפעולה הנקראת "דגדוג", פורץ הרכבים שמגיע אליכם לעיר, פותח את הדלת דרך המנעול עצמו בעזרת כלים מיוחדים להרמת הפינים הפנימיים ונקודה השליטה על הדלת. אם עלה בכם חשש, אין מה לדאוג, שיטה זו נעשית ללא השארת סימנים על הרכב. ואף אחד מהשיטות והפריצות לא משאיר סימנים על הרכב.

יוסף מנעולן יצאת צדיק מעניק שירות מקצועי ללא סימנים וחבלות ועם אחריות על העבודה.

חשוב לציין, במידה ויש תקלה, תמיד עדיף לקרוא למנעולן שמכיר את העבודה ולא לנסות לפתור את התקלה בעצמכם. כאמור מערכות הרכב כולן מפותחות טכנולוגית, וכל נגיעה לא מקצועית ברכב יכולה להסב נזק רציני ולהביא לעלויות תיקון גבוהות במיוחד.

פריצת רכבים ברחובות 1
פריצת רכבים ברחובות 1

מה תפקידו של פורץ רכבים ברחובות?

עד כה עסקנו במודל הרכב, אבל לא מעט שואלים מה עושה פורץ רכבים ברחובות, ועל כך אני מתכוון להתייחס כעת.

מנעולן הוא איש מקצוע המתמחה בהתקנה, תיקון ושירות של מנעולים ומערכות אבטחה שונות. המטרה העיקרית של כל מנעולן הוא לדאוג לשמור על הביטחון והאבטחה של הבתים, של העסקים ושל הרכבים. כי הרי תפקיד הדלת הוא להוות חוצץ בין העולם הציבורי לעולם הפרטי. לכן, כדאי ומומלץ לבקש מהמנעולן אותו הזמנתם תעודת יושר מהמשטרה, כך תוכלו לוודא שאין לאדם שעומד מולכם עבר פלילי וכי כל המוצרים שהוא יציע לכם לרכוש הם חדשים מהניילונים.

מנעולן שפורץ רכבים ברחובות ולא רק, אלא מדן מעד באר שבע, מספק שירותי חירום במשך כל שעות היממה כולל סופי שבוע וחגים וזאת מכיוון שמי שמכיר את חוקי מרפי יודע, שמה שעתיד להשתבש ישתבש דווקא ברגע הכי לא מתאים. איבוד מפתח, דלת שנתקעה וכיוצא באלה יקרו תמיד בזמנים שאתם ממהרים, שאתם בחופשה ועצירה מהמציאות, בשעות הלילה המאוחרות או בכל נקודה בחיים שבה לא אמורים לקחת בחשבון שצפויה להיות בעיה.

לכן ברגעים כאלה, כדאי תמיד שיהיה לכם מספר של פורץ רכבים שאתם סומכים עליו. אגב, אתם לא חייבים בהכרח פורץ רכבים ברחובות, היות ורחובות היא עיר מרכזית ומסביבה ערים רבות, תוכלו למצוא מנעולן בסביבתה. במרחק נסיעה קצר מרחובות נמצאות נס ציונה וראשון לציון שגם הן ערים גדולות. יוסף מנעולן יצאת צדיק, עובד בכל האזור של רחובות בפריסה מלאה, כולל נס ציונה, ראשון לציון ועוד. כך שאתם צריכים לבחור מנעולן לא לפי עיר, אלא לפי מקצועיות בלבד.

פורץ רכבים 24 שעות ברחובות 1
פורץ רכבים 24 שעות ברחובות 1

איך לזהות מקצועיות אצל פורץ רכבים ברחובות?

כדי לזהות מקצועיות ניתן כבר בשיחת הטלפון הראשונה לדעת עם מי יש לכם עסק. האם הוא אדם שעונה לעניין, שואל את השאלות הנכונות או שהוא רק רוצה להגיע בשביל הכסף בלי להבין את התקלה?

מעבר לכך, גם בזמן העבודה, הסתכלו על המנעולן ותראו כיצד הוא מבצע את הפעולה. ברגע שתראו מנעולן עובד אתם כבר תבחינו מי יודע את העבודה ומי סתם חרטטן שמנסה לעשות קצת כסף. אחרי הכל, גם זה חשוב שתדעו, עלות מנעולן לא נחשבת ליקרה וניתן לראות השוואות מחירים גם כאן באתר של יוסף מנעולן יצאת צדיק, וגם המחירים היום חשופים באינטרנט וניתן לבצע השוואה.

אך כדי להיות הכי מדויק ולקבל את השירות המדויק בשבילכם, כי כדאי להתקשר. הסבירו את הבעיה ותקבלו הצעת מחיר והסבר מדויק כיצד העבודה עומדת להתבצע.

חשוב שתדעו לסיום, שוק הרכבים מתפתח וגם כמות הרכבים הולכת וגדלה בכל שנה. אין מישהו שלא עבר בעצמו או שמע מאחרים על מנעולן. חפשו אצלם פורץ רכבים ברחובות ותקבלו ככל הנראה המלצה. כל מנעולן יודע שהדבר הכי חשוב זה לקוח שמרגיש בטוח ומרוצה.

אם אתם מחפשים פורץ רכבים ברחובות? התקשרו כעת ונחלץ אתכם בתוך 20 דקות.

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק