יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

תיקון סוויץ' לרכב מחיר

כמה עולה לתקן סוויץ'

תוכן עניינים

תיקון סוויץ' לרכב מחיר

 

 

כלי הרכב שלכם, כמו מכשירים רבים אחרים, גם בו ישנן תקלות לפעמים. יכולה להתפתח תקלה במצבר או בפיוזים של החשמל, אולי גם איזה צמיג שהתפנצ'ר, מזגן תקול, פנסים שרופים וכן – גם תקלות בסוויץ'. הרבה פעמים התקלות האלה יקרו בזמן שבו אתם הכי צריכים את המכונית שלכם. תקלות כמו פנצ'ר למשל, אתם יכולים לתקן בתוך זמן קצר. אבל תקלה של סוויץ' תקול זה כבר משהו שמצריך איש מקצוע ורצוי גם שהוא יגיע מהר, כי כנראה שאתם בדיוק צריכים לנסוע לאנשהו. בדיוק בשביל מקרים כאלה, יוסף מנעולן יצאת צדיק פה כדי לעזור לכם.

 

פורץ מנעולים שלנו יעשה לכם על תיקון סוויץ' לרכב מחיר טוב שנוח לכל כיס, עם רמת אמינות גבוהה והגעה מהירה בהתאם לצרכים שלכם. אנחנו נמצאים בפריסה ארצית ועובדים בשבילכם 24/7 כולל חגים ושבתות, כי תקלה כזאת עשויה לתפוס אתכם בכל יום ושעה במשך השבוע. כמובן שעל שעות לא שגרתיות העלות תכלול מחיר קטן נוסף לשעות חירום.

מנעולן רב מומחה לתיקון סוויץ'
מנעולן רב מומחה לתיקון סוויץ'

 

 

איזה תקלות מצריכות תיקון סוויץ'?

 

  • המפתח נתקע או נשבר בתוך הסוויץ' – תקלה כזאת יכולה לקרות כתוצאה משתי סיבות: א. המפתח התעקם בלי ששמתם לב, או שהיה עליו גורם זר כלשהו שגרם לו להיתקע בתוך הסוויץ'. ב. בלאי של כלי הרכב ותחזוקה לא טובה שלו לאורך השנים.

 

  • הסוויץ' לא מגיב – יכול להיות שהסוויץ' לא יגיב בגלל בעיה שקשורה לחשמל, או שמשהו קרה למנגנון הנעילה של הרכב. יכול להיות גם שבגלל לא מדובר על בעיה בסוויץ', אלא במצבר. אם ניסיתם להניע את האוטו עם מצבר ולא הצלחתם, הבעיה היא כנראה בסוויץ', ואז רצוי שתקראו למנעולן איכותי ואמין, שלא יגבה לכם על תיקון סוויץ' לרכב מחיר גבוה מידי.

 

  • המפתח לא מסתובב בתוך הסוויץ' – ככל הנראה מנגנון הנעילה של הרכב תקול, או שמדובר בבלאי שהצטבר במשך השנים כתוצאה מאבק או בעיות אחרות שעלולות לקרות. במקרה כזה אסור להפעיל כוח, כי המפתח עשוי להישבר. רצוי שפשוט תקראו למנעולן והוא כבר יחלץ אתכם מהצרה.

 

  • בעיה חשמלית בסוויץ' – יכול להיות שאתם מצליחים להניע את האוטו לסירוגין והוא מניע בקושי רב. מקרה כזה לרוב קורה בגלל בעיה אלקטרונית או חשמלית, או אחרי פריצה וחבלה ברכב.
  • תיקוני סוויצים לרכב
    תיקוני סוויצים לרכב

 

 

מה לעשות ולא לעשות כשהסוויץ' תקול?

 

למרות שהיום אתם יכולים פשוט לעשות גוגל ולנסות לתקן את הסוויץ' בעצמכם, רצוי שלא תעשו זאת אם אין לכם ניסיון וידע. אתם עלולים לגרום יותר נזק, וכך אתם תשלמו על תיקון סוויץ' לרכב מחיר הרבה יותר גבוה ממה שצריך.

 

אתם יכולים לנסות לשמן קצת את הסוויץ', כמובן בשמן שמומלץ על ידי היצרן, ואולי הבעיה שלכם תיפתר, ככל שהיא קשורה למפתח שמתקשה להסתובב, או מפתח תקוע.

 

אל תפעילו כוח יותר מידי כדי לא לגרום יותר נזק ממה שקיים. המפתח שתקוע או שלא מסתובב עשוי גם להישבר בתוך הסוויץ' אם תפעילו כוח גדול מידי.

תיקון סוויץ' (1)
תיקון סוויץ' (1)

תיקון סוויץ' לרכב מחיר מחירון:

 

ביקור מנעולן לתיקון או החלפה של סוויץ' מחיר: 800-450 ₪

 

החלפת סוויץ' לרכב מחיר: 1,400-450 ₪

 

תיקון סוויץ' לרכב מחיר: 850-450 ₪

 

תיקון סוויץ' תקוע מחיר: 850-400 ₪

 

שיפוץ סוויץ' לרכב מחיר: 1,000-550 ₪

 

תיקון סוויץ' ברכב סקודה מחיר: 1,100-650 ₪

 

תיקון סוויץ' ברכב יונדאי מחיר: 920-500 ₪

 

תיקון סוויץ' ברכב פולקסווגן מחיר: 1,900-770 ₪

 

תיקון סוויץ' ברכב טויוטה מחיר: 750-280 ₪

 

סוויץ' חדש לרכב מחיר: עד 2,000 ₪

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק