יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

מנעולן בבית שמש

צריכים מנעולן בבית שמש? הגעתם למקום הנכון

בתור תושבי בית שמש, יש לכם הרבה יתרונות בכל הנוגע לאנשי מקצוע. אתם ממוקמים במרכז המדינה, בין מטרופולין ירושלים לגוש דן, ויכולים להנות מנותני השירות משני הגושים העירוניים האלה. אבל האמת היא שאתם ממש לא צריכים את גוש דן וירושלים, כי כשאתם מחפשים מנעולן בבית שמש, יוסף מנעולן יצאת צדיק נמצא בפריסה ארצית – הכי קרוב אליכם. תוך 20 דקות מרגע הקריאה יגיע אליכם מנעולן מוסמך, במחיר הוגן, ויעזור לכם בכל בעיה שתיתקלו בה.

למה בכלל צריך פורץ מנעולים בבית שמש?

אחד מנותני השירות החשובים שתצטרכו במהלך חייכם הוא פורץ המנעולים/מנעולן. למזלנו הצורך במנעולנים לא קורה הרבה במהלך חיינו, אבל כשהרגע מגיע, הוא מגיע ברגעים לא נעימים במיוחד. בדרך כלל גם בשעות לא נוחות, וברגעים שאנחנו ממש לא מבינים איך נפלה עלינו הבעיה הזו, ולא כל כך יודעים איך ואיפה למצוא מנעולן טוב.

 

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, ופה אתם תלמדו איך להפוך את כל הרגע הלא נוח הזה, לרגע הרבה יותר נעים, שבו תוכלו לתפקד בלי לאבד עשתונות, ובלי ליפול על חאפרים שיעשו לכם את המוות מבחינה נפשית וכלכלית.

מה הם השירותים שנקבל מהמנעולן?

כשתחפשו מנעולן בבית שמש יכולות להיות לכך כמה סיבות עיקריות. פורץ המנעולים מגיע במגוון של מקרים ונותן מענה לשורה ארוכה של תקלות שתוכלו להיתקל בהן.

 

בעיות בבית:

 

  • דלת טרוקה
  • התקנת מנעולים
  • תיקון מנעולים
  • מפתח שבור
  • המפתח נאבד
  • תיקון דלתות ומנעולים לאחר פריצה
  • התקנת מנעולים חכמים עם טכנולוגיות פורצות דרך
  • שכפול ושחזור מפתחות
  • כספת ביתית לא נפתחת
  • תיקון כספות לאחר פריצה

 

בעיות בכלי הרכב:

 

  • המפתח תקוע בסוויץ'
  • המפתח ננעל בכלי הרכב
  • המפתח לא מסתובב בסוויץ'
  • שלט כלי הרכב לא עובד
  • תיקון והחלפת מנעול אחרי פריצה לכלי הרכב
  • שחזור ושכפול מפתח
  • שחזור ושכפול שלט
  • קידוד אימובילייזר
  • שחזור ושכפול מפתח לאופנוע

 

כשאתם מזמינים פורץ מנעולים בבית שמש חשוב לדעת שמדובר באיש מקצוע אמין ואיכותי

כשאתם מתקשרים למנעולן בבית שמש חשוב שבמעמד שיחת הטלפון תשלחו לו תמונות של התקלה, תשאלו אותו שאלות מקצועיות ותשמעו גם שהוא נשמע לכם מקצועי ועונה תשובות לעניין. תסגרו את המחיר כבר בזמן שיחת הטלפון, ותצפו לשמוע תשובה ודאית ולא משהו מעורפל.

 

כשהפורץ יגיע אליכם, חשוב שתבקשו ממנו את תעודות ההסמכה שלו ממוסד הלימודים, ואת המסמכים מהמשטרה שמעידים שאין לו שום עבר פלילי. תזכרו – המנעולן מתעסק עם קודש הקודשים שלכם – הבית, כלי הרכב והכספת. הדברים הכי אישיים ששומרים על הכסף שלכם, המשפחה שלכם, חופש התנועה שלכם והפרטיות שלכם. אם אין למנעולן את המסמכים האלה – מדובר בחאפר, ופשוט אל תתעסקו איתו.

טכנולוגיות הנעילה משתכללות כל הזמן

בעבר היו מנעולי צילינדר פשוטים שהותקנו בדלתות עץ. עם השנים רוב הדירות, הבתים ובתי העסק התקדמו לדלתות חזקות יותר, עם מנגנוני נעילה וצילינדרים משוכללים יותר. אלה בדרך כלל דלתות רב-בריח, מולטילוק, שריונית חסם ועוד. כיום, המנעולים שמרכיבים לדלתות אלה משתכללים יותר ויותר. כשתזמינו מנעולן בבית שמש, תדעו שהוא יוכל להתקין לכם את המנעולים הכי משוכללים שיש – מנעולים חכמים, מנעולים של זיהוי ביומטרי, ושלל סוגים אחרים.

סוגי המנעולים והצילינדרים הקיימים בשוק

 

  • מנעול הצילינדר הכי נפוץ בעולם הוא עדיין מנעול הסיכות. בתוך גליל הצילינדר ישנם בדרך כלל בין חמישה לשבעה קידוחים אנכיים שלתוכם הושחלו פינים עם קפיצים. כשמכניסים את המפתח הנכון, הוא מיישר את הפינים בהתאם לקומבינציה של הצילינדר, וכך הוא בעצם יפתח את המנעול. כשתזמינו מנעולן בבית שמש, הוא יידע לטפל בצילינדר הזה בלי שום בעיה, כי בסך הכל הוא די פשוט.

 

  • צילינדר נוסף שהוא די נפוץ ואפשר לראות אותו במקומות רבים הוא צילינדר המפתח הקבוע. הצילינדר הזה הוא חלק ממשפחת מנעול הסיכות. בצידו האחד של הצילינדר ישנו מפתח קבוע מובנה. את המפתח לא ניתן להוציא מהצילינדר, אך מצידו השני הוא כן ייכנס.

 

  • צילינדר RIM הוא צילינדר שנפוץ מאוד בארה"ב וגם במנעולים חיצוניים באירופה. כשתכניסו את המפתח לצילינדר מסוג זה, אתם תגרמו לסיבוב של פס מתכת צר הנמצא בתוכו. שמו של הפס הוא "זנב הפעלה" והוא זה שמניע את פתיחת המנעול.

 

  • ישנו גם סוג צילינדר שנפוץ מאוד בכספות, והוא נקרא מנעול קומבינציה סיבובי. המנגנון של מנעול זה מבוסס על עיגול עם ספרות שמסתובבות ופותחות את המנעול רק כששלושת הגלגלים הנפרדים המונעים על ידיו עומדים על המספר הנכון בקומבינציה.

 

כשתזמינו מנעולן בבית שמש אתם תוכלו גם לעבור למנעולים חכמים

  • המנעולים החכמים יבנו בשבילכם שכבת הגנה יעילה. ברגע שהפורצים יראו את המנעול החכם על דלתכם הם יירתעו יותר, ויחשבו פעמיים אם שווה להם לפרוץ אותם.

     

    כשתבקשו ממנעולן בבית שמש להתקין לכם מנעול חכם, הוא יעמיד בפניכם כמה אופציות. ישנן הרבה אפשרויות למנעולים חכמים בשוק, ופה נביא בפניכם את האופציות האיכותיות והמתקדמות ביותר:

     

    • מנעול מערכת הגנה משולבת עם מפתח וקוד – Elock Keypad – מנעול זה הוא קל לתפעול, והוא מתלבש על המנעול הקיים בדלת. מכיוון שהוא מנעול יחסית פשוט מבין המנעולים החכמים, יש יותר נטייה לשים אותו במשרדים ומחסנים, אך אפשר להתקין אותו גם בבתים אם תרצו בכך. למרות שהוא די מאסיבי, הוא עמיד ואיכותי ובהחלט ירתיע את הפורצים.

     

    • מנעול טביעת אצבע Lockapp 2 – מנעול חכם המתבסס על טביעת האצבע של הלקוח. ישנם הרבה סוגי מנעולים שפועלים בעזרת טביעת אצבע, אבל מנעול הדגל של חברת רב-בריח, Lockapp 2, הוא מנעול הדגל. כשתזמינו פורץ מנעולים בבית שמש ותבקשו ממנו מנעול חכם, ללא ספק הוא ימליץ לכם על המנעול הזה. הוא אומנם קצת יותר יקר, אבל הוא מעניק הגנה איכותית, הוא לא מאסיבי, הוא מאפשר פתיחה גם עם טביעת אצבע, גם עם אפליקציה וגם עם קוד. במידה ואתם מזמינים אורחים אתם יכולים לשלוח להם קוד חד פעמי ולהגדיר את שעת הכניסה שלהם. כמו כן, אפשר לנהל את המנעול מרחוק.

     

    • מנעול חכם משולב שמתממשק עם אפליקציית הטלפון הסלולרי, Yale ENTR – מנעול זה מעניק לכם שליטה מלאה על המבצר שלכם – הבית. המחיר שלו הוא יחסית יקר ולא פשוט לכל כיס, אבל הוא שווה כל שקל ומעניק הגנה איכותית. המנעול כולל מערכת לזיהוי טביעות אצבע, מסך מגע שמאפשר הקשת קוד וגם שלט אלחוטי. אם תשאלו מנעולן בבית שמש, הוא יגיד לכם שהמערכת מתאימה לרוב סוגי המנעולים הקיימים בשוק, והיא קלה לתפעול. האפליקציה בטלפון הסלולרי נותנת שלל אפשרויות תפעול למשתמשים השונים בבית.

     

    כמו שכבר נאמר לעיל, מלבד התקנת מנעולים וצילינדרים, יוסף יצאת צדיק, מנעולן בבית שמש, נותן עוד מגוון של שירותים. אנחנו נותנים שירות בתחומי הכספות, כלי הרכב, אופנועים וכל מה שקשור למנעולנות. אנחנו ניתן לכם את השירות הכי מקצועי שיש, במחיר שווה לכל כיס. אנחנו יודעים שאתם עובדים קשה בשביל הכסף שלכם, ואנחנו נהיה הוגנים ומקצועיים, כדי שתקבלו את ההרגשה הכי בטוחה שיש.

לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות