יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

פורץ מנעולים הרצליה

✔️ שירות פריצת דלת בהרצליה החל מ300 ש"ח

איך למצוא פורץ דלתות בהרצליה

פורץ מנעולים בהרצליה, פורץ שהוא איכותי ומגיע אליכם בתוך 20 דקות. אם הגעתם לכאן, ככל הנראה אתם מחפשים פורץ מנעולים בהרצליה.

אם הגעתם אל ביתכם בהרצליה והדלת מסרבת להיפתח, נתקעתם בתוך חלל חדר ואתם לא יכולים לצאת. קודם כל, והכי חשוב, להגיד את המשפט הכי מעצבן בעולם: הירגעו.

אל תדאגו, הגעתם למקום הנכון ובזמן הנכון. השירות שאני מציע פשוט ומהיר אז הנה לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת.

אספתי עבורכם את המידע שנצבר בתוך 15 שנה ניסיון מהשטח כדי לתרום לכם ולעזור לפתור עבורכם כל תקלה שלא תהיה.

אם אתם צריכים פורץ מנעולים בהרצליה, התקשרו אליי, יוסף מנעולן יצאת צדיק וכמו שכתוב, הלכה למעשה, אני או השותף שלי, מגיעים בתוך 20 דקות.

לפני הכל – מחיר של פורץ מנעולים בהרצליה

רוב האנשים רוצים לדעת מחיר לפני שבכלל מתחילים לקרוא.

מחירים אלו הם המחירים הסטנדרטים לרוב האירועים ומשתנה בהתאם לשעות, המרחק וסוג התקלה.

  • ביקור מנעולן – 150
  • פריצת רוב סוגי המנעולים הפשוטים – 250 שקלים
  • דלתות פנים – המחיר נע בין 150 – 400 שקלים
  • פריצת מנעול תיבת דואר והתקנת מנעול חדש -200 שקלים
  • פריצת כספת – 320 שקלים
  • פריצת מנעול שער כניסה – 500 שקלים
  • דלת פלדלת המחיר נע בין 350 – 500 שקלים
פורץ מנעולים בהרצליה 1

דלת שנפרצה בקידוח מדוייק בהרצליה

שירותי פריצה שמבצע פורץ מנעולים מקצועי

תקלות לא חסר והן שונותו לעיתים מוזרות האחת מן השנייה. יש תקלות שניתן לפתור בקלות ויש תקלות שצריך בהם מעט תחכום. אך לכולן יש פתרון. בואו ואעשה לכם מעט סדר כדי שקודם כל תבינו מה התקלה שעמה אתם מתמודדים ושנית לא תישארו מולה לבד.

  • פריצת דלת סגורה – פעמים אנו נתקלים בדלת שנסגרה על פנינו מבלי יד מכוונת, אולי בטעות ולא ניתן יותר לפתוח אותה. אולי אפילו לא נעולה. בעיה כזו יכולה להיות כאשר ידית הדלת קבועה ולכן לא ניתן לפתוח אותה ללא מפתח מבחוץ. או מישהו בפנים הכניס מפתח למעול וכל מי שבחוץ לא יכול לפתוח את הדלת עד שלא יוציאו את המפתח שנמצא בפנים.
  • המפתח מתעקש לא להיכנס לצילנידר ולהסתובב בתוכה – לרוב מדובר במפתחות שמרוב שימוש נשחקו או התעקמו. אפשר לנסות לפתוח עם מפתח אחר לבדוק את בריחי הדלת, האם הם יוצאים באופן תקין אל המשקוף. אפשר גם לנקות ולשמן צילינדרים ומפתחות ולהוציא את הלכלוך.
  • מפתח שלא מבצע השלמת סיבוב בצילינדר – לרוב התחושה כי המפתח אכן מסתובב בתוך הצינילדר כאופן תקין, אך הסיבוב אינו מלא כפי שצריך להיות. לעיתים המנעול אכן מוציא את הבריחים אך לא עד הסוף.
  • מפתח שנתקע או נשבר בדלת – מצב זה כנראה נובע בעיקר משום מפתח לא תקין. הפעולה שביצעתם גרמה ככל הנראה להשבתת המפתח שממילא עמד להישבר. לעיתים תקלות מסוג זה נובעות מחלודה והתיישנות טבעית.
פריצת דלת בהרצליה 2

פריצת מנעול כספת בהרצליה בפריצה שקטה

לפני שמזמינים פורץ מנעולים בהרצליה – לומדים את השיח המקצועי

✔️ אנו זמינים בכל רחבי הרצליה, 24 שעות ביממה, הגעה תוך 20 דקות לשכונות הבאות: הירוקה, גליל ים, הצעירה, המרינה, נווה אמירים, נוף ים, נווה ישראל נווה עמל, ויצמן, שביב, הדר, צמרות, גבעת הפרחים ונוספות

פריצת דלת בהרצליה 1

לכל ענף יש את הז'רגון המקצועי שלו. אם תדעו את השפה המקצועית, ככל הנראה, לא תפלו על 'חאפר'. אחרי הכל, ידע זה כוח, ידיעה קלה של המושגים תעזור לכם להבין כיצד מנעולן עובד ומה הוא בדיוק מתכוון לעשות עם התקלה שאליה הוא ניגש. הרי בכל דלת תמצאו מנעול, צילינדר ומפתח. אז מהם בעצם?

המנעול הוא המנגנון היושב בתוך הדלת. המנעול מוציא ומכניס את הבריחים למשקוף הדלת כאמור מעלה. כדי שהבריחים יצאו אל המשקוף צריך צילינדר.

הצילינדר הוא מעין צינור הנמצא בתוך המנעול ולו שני פתחים משני הצדדים, הפתחים הללו הן הפתח להכנסת המפתח. כאשר הצילינדר מסתובב בתוך המנעול, הוא מפעיל אותו וגורם לו להוציא את הבריחים החוצה או פנימה.

וכעת, המפתח. מה שמתחיל את כל הפעולה. בעזרת השיניים שלו המותאמות לקוד שבתוך הצילינדר, הוא מסתובב בפנים ומפעיל את כל שרשרת הפעולות לנעילת או פתיחת הדלת.

כאשר אחד מהם, כלומר, המפתח, הצילינדר או המנעול פועלים באופן לא תקין – אז זה הזמן להרים צלצול ליוסף מנעולן יצאת צדיק.

לא רק פורץ מנעולים בהרצליה

פורץ מנעולים בהרצליה פותח את כל סוגי המנעולים הקיימים בשוק. מנעול לרכב, מנעול לכספת, מנעול לבית או למשרד ועוד מגוון דלתות שונות. מנעולן מקצועי מטפל בכל סוגי האירועים. לפתוח את הרכב עבור אנשים שנתקעו בחוץ או בעיות עם קודן הרכב. כל התקלות הללו, יכולות להיפתר במהירות ובתוך זמן קצר בעזרת התערבות של מנעולן מקצועי, מוסמך, שמכיר את המקצוע

חשוב לציין, פריצת רכבים היא ענף בפני עצמו בתחום המנעולנות. הרבה מן הקריאות שאני מקבל, הם שירות עבור אנשים שנתקעו דווקא עם הרכב עוד לפני שבאו הבייתה או בדיוק לפני שהם יוצאים לנסיעה.

גם כספות. הרבה פעמים יש מפתח גיבוי למקרה שאבד מפתח אחד. בכלל, לכל דלת יש כמה מפתחות, ואם אין רצוי לשכפל. אם דלת הכספת עושה בעיות, מנעולן מקצועי ואמין יכול לפתוח את כל סוגי הכספות,  אפילו את הכבדות שבהן. חשוב שתדעו, לא כל מנעולן שמצהיר שהוא פותח כספות אכן פותח אותן. על מנת לפתוח כספת, יש צורך בציוד מיוחד ואיכותי. לכן יש לוודא שהציוד אכן קיים אצל המנעולן אותו תזמינו.

אני משתמש בציוד מתקדם וגם מחדש את המלאי שלי כל הזמן. בנוסף, אני עוקב אחרי כל כלי עבודה חדש שיוצא בשוק. למרות שרוב המנגנונים עובדים באותה השיטה כבר שנים רבות, עדיין לשוק יוצאים כלי עבודה חדשים ואני תמיד דואג להישאר מעודכן. כמו כן, מבחינת הכלים עצמם, גם בהם נוצר בלאי טבעי, לכן, אני תמיד שומר על הציוד שיהיה חזק ואמין לכל סוג עבודה שאליו יקראו לי.

מנעולן בהרצליה 24 שעות 1
מנעולן בהרצליה יצאת צדיק 1

פורץ מנעולים בהרצליה ובערים נוספות

אם תעשו חיפוש קצר במנעוי החיפוש האינטרנטי ותחפשו פורץ מנעולים בהרצליה תמצאו אין סוף בעלי מקצוע, עשרות אם לא מאות מנעולנים. החיפוש אחר מנעולן אמין ומקצועי בחבילה אחת, יכול להיות מתיש, וצריך לדעת איך למצוא בעל מקצוע הוא הטוב ביותר למה שאתם מחפשים.

הדרך הטובה ביותר למצוא פורץ מנעולים בהרצליה היא בעזרת קריאה עליו. בדיוק כמו מה שאתם עושים ברגע זה שאתם קוראים את תוכן האתר.

חפשו המלצות, תבינו אילו שירותים הוא נותן ומה הצעת המחיר שלו. עשו גם שיחה טלפונית ובקשו המלצות. מנעולן מקצועי חוזר בדיוק עכשיו מעוד לקוח מרוצה שיכול לספר לכם עליו.

כאתם מביאים אדם שאינכם מכירים שיטפל לכם בבעיות שונות שהתגלו, אדם שיש לו גישה בעייתית או לא נעימה, יהיה לכם קשה לעבוד מולו. אצלי, יוסף מנעולן יצאת צדיק, אתם יכולים להיות בטוחים גם מהבחינה המקצועית, וגם מבחינת יחסי האנוש שלי.

אצלי שקיפות מלא מול הלקוח זה ערך שאין לו תחליף. כל העבודה שיוצאת תחת ידי, תוך הסבר ללקוח מה נעשה, מה צריך לעשות, הצעת מחיר לפני תחילת העבודה, כל אלו גורמים ללקוח להיות בשליטה על הסיטואציה ויכול תמיד לבחור אם להמשיך או לעצור את העבודה בכל רגע נתון.

בנוסף, בחלק מן השקיפות, כל שירות שיש איתו צורך בהחלפת צילינדר, מנעול וכן שכפול מפתח, מגיע מתוך אריזתו המקורית ותוך נתינת אחריות על העבודה.

העבודה נעשית אל מול עיניכם ואתם יכולים לשאול כל שאלה שתחפצו ולהגיד כיצד לדעתכם צריך לפעול אם אתם חושבים שצריך לפעול בדרך אחרת. יותר מהכל חשוב לי שגם הבעיה תיפתר מצד אחד וגם שהלקוח ירגיש מרוצה משירותיו של העסק יוסף מנעולן יצאת צדיק.

יוסף מנעולן יצאת צדיק הוא פורץ מנעולים בהרצליה וכן בגוש דן. אני זמין עבורכם בכל שעה במהלך היממה, כולל סופי שבוע וחגים. והכל כאמור בשקיפות, ולקוח שיגיד שהגיע בעקבות מה שכתבתי גם יקבל הצעת מחיר שלא יוכל לסרב לה.

יש לכם דלת שמסרבת להיפתח? צרו איתי קשר כבר עכשיו למספר המופיע בתחתית העמוד.

החלפת ידית בהרצליה 1
לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות