יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

התקנת דלתות - יוסף מנעולים - כל המידע עבור הלקוח - תמיד לשירותכם בכל שעה!

מתקין דלתות בתל אביב- התקנת דלתות 24/7

התקנת דלתות בתל אביב

הדלת של הבית שלכם הוא הדבר הראשון שאתם רואים לפני שאתם נכנסים לבית החם והנעים שלכם.

תחשבו על זה, זה הבסיס להכל, לפני הרהיטים, לפני העיצוב, החדרים, האמבטיה והמטבח, מדובר בגורם המסנן הראשוני שבנאדם רואה לפני שהוא נכנס להתרשם משאר הבית.

עכשיו אני לא סתם מתעקש על זה, הדלת הראשית היא הדבר החשוב ביותר שיש בכל בית וחשוב מכך גם החוזק והבטיחות שלה.

היא שומרת עליכם ישנים בלילה בנחת בידיעה שהיא עומדת שם איתנה ומרחיקה את הפורץ הפוטנציאלי הרחק מביתכם.

תתפלאו, אבל בישראל יש פריצות רבות מדי יום, גם לבתים פרטיים וגם לדירות, מן הסתם לא תשמעו על זה בחדשות אלא אם כן מדובר באמת בסדרת פריצות רצינית.

ככל שהבית שלכם יפה יותר וככל שאתם מאחסנים יותר דברים בעלי ערך רב כך הדלת הראשית שלכם צריכה להיות מוגנת, חזקה ובטוחה כדי לתת לכם הרגשה של בטחון ונחת.

מתקין דלתות 24/7 בתל אביב זמין לכל שאלה

חברתנו מתמחה בין היתר בתיקון והתקנת דלתות, אנחנו עובדים גם בחגים וגם בסופי שבוע וזמינים לכם לכל שאלה 24 שעות ביממה על מנת לתת לכם את המענה המהיר לכל שאלה שיש לכם במיוחד אם מדובר במקרים דחופים שלא סובלים דיחוי.

קורה לפעמים שהדלת הראשית של הדירה שלכם יוצאת מהמקום, נשברת או שהמנעול מתקלקל ומן הסתם במאורעות מהסוג הזה דורשות טיפול מיידי.

רוב הדלתות הראשיות היום בבתים השונים בישראל הן דלתות פלדלת, דלתות מאוד יציבות וחזקות ויותר מכך קשות מאוד לפריצה.

התקנת דלתות זהו תהליך שלוקח זמן ויכול להערך גם 30-60 דקות בהתחשב בעובדה שצריך קודם לפרק את הדלת הקודמת, לטפל במשקופים, להתקין את המנעול המתאים וכולי.

כמובן שמשך ההתקנה משתנה מדלת לדלת ולמורכבותה.

את התהליך עצמו עושה מתקין דלתות מקצועי בתל אביב במידה ומדובר בעיר המיועדת, חשוב לבחור איש מקצוע מנוסה ואמין שידע מה הוא עושה.

 

התקנת דלתות בתל אביב- כל סוגי הדלתות שאנו מתקינים

חברתנו מתעסקת בהתקנה של כל סוגי הדלתות, אנחנו מתקינים דלתות פנים ודלתות ראשיות בתל אביב בצורה יסודית ומקצועית ואנחנו יכולים לפתור לכם כמעט כל בעיה אפשרית שקשורה להתקנה תקינה של דלתות.

  • דלתות פנים- השירות שלנו כולל תיקון והתקנה של דלתות פנים חדשות, תיקון והחלפת מנעולים והחלפת מנגנונים. כמובן שבמידת הצורך אנחנו גם נחליף לכם את הדלתות אם הן ישנות או שחוקות ואתם מעוניינים להחליף דלת ישנה בדלת חדשה לכל מטרה.
 
  • דלתות פלדלת- יש סיבות רבות ומרובות מדוע יש צורך בהחלפת דלת פלדלת, להזכירכם מדובר בדלת הראשית של הבית והמיגון שלה הוא אחד הדברים החשובים ביותר כי הוא מהווה את הבסיס לבטחון האישי שלכם קודם כל לפני הכל שלא נדבר על שחיקה, עיצוב ואלמנטים נוספים שאתם רוצים לשפר.
 

אנחנו מתקינים דלתות פלדלת בתל אביב כבר שנים רבות ועד עכשיו התקננו בהצלחה מאות דלתות פלדלת שונות ביר הזו בלבד.

התקנת דלת פלדלת , בין אם מדובר בהתקנה של דלת חדשה לגמרי כי לא בא לכם על העיצוב או החלפה של דלת ישנה שזה גם כולל את הפירוק שלה והתקנה של דלת חדשה זהו תהליך קריטי שצריך להיעשות על ידי איש מקצוע מוסמך שנמצא כמה שנים טובות בתחום ויודע בדיוק מה הוא עושה.

התקנת דלת חוסם

פריצת דלתות בתל אביב- מה עדיף, מנעולן או מכבי אש, ומה ההבדלים ביניהם?

כשזה מגיע לפריצת הדלת עצמה ושוב זה יכול לקרות מסיבות רבות שהשכיחות שבהן הוא שפשוט לא קיים מפתח שיפתח את הדלת מבחוץ וסיבות נוספות הן כשהמנעול מתקלקל ולא מגיב לפעולה הפשוטה של פתיחת הדלת ויש עוד.

בכל מקרה, לגופו של עניין, כאשר באמת הגענו למצב שאנחנו מוכרחים לפרוץ את הדלת איכשהו על מנת להיכנס לתוך הבית או לצאת ממנה שזה גם קורה לפעמים, עולות כאן מספר סוגיות בנושא ואותן נפרט כעת.

תראו, כשזה מגיע לפריצת דלתות, המצב הטוב ביותר עבורכם כבעלי הבית או כאנשים שגרים באותה הדירה באותו הרגע הוא לסיים את העניין כמה שיותר מהר עם כמה שפחות נזק שנגרם לאזור המיועד לפריצה.

עכשיו אני אסביר בפשטות למה אני בדיוק מתכוון, כשפורצים את הדלת קיימות מספר אפשרויות לפריצה, יש "פריצה שקטה" שזה בעצם אומר פריצה במינימום נזק שלא מצריך החלפה של מנעול או חלילה של דלת.

ויש פריצה רגילה שזה לפעמים מצריך החלפה של המנעול לגמרי ובמקרים נדירים גם החלפה של דלת וכמובן שזהו מצב לא אידיאלי ולא נעים עבורכם שלא נוסיף את העלות הכספית הגבוהה שזה יכול להגיע גם עד ל 1000 שקלים.

אנשים רבים שזקוקים לשירותי פריצה מתקשרים למכבי אש כי גם הם נותנים את השירות הזה, אז בוא נדבר קצת על ההבדלים ביניהם, על היתרונות והחסרונות.

מנעולן או מכבי אש, מה עדיף ומה ההבדלים?

 

  • מכבי אש- כאשר מכבי אש מקבלים שירות פריצה לדלת, כשהם מגיעים לזירה, כמעט בכל המקרים הם הורסים את הדלת בכללותה והיא נדרשת להחלפה והתמחור יכול להגיע בקלות גם ל 800 שקל שלא נדבר על המחיר של הדלת החדשה.
היתרונות הם שהם מגיעים מהר מאוד ומבצעים את העבודה הכי מהר שאפשר, החסרונות הם שלא מדובר באנשי מקצוע שמבינים בדלתות או מנעולים ויודעים איך לאתר א תהבעיה הנכונה שלא נדבר על העלויות הגבוהות שזה יכול להגיע ללקוח.
  • מנעולנים– מנעולנים הם אנשי מקצוע שמתעסקים לא רק בהחלפה או בפריצה של מנעול, בהתקנה או תיקון דלת או בהחלפתה במקרה הצורך, אלא גם יודעים לאתר בדיוק מה הבעיה בדלת ויודעים בדיוק איך לפתור אותה במינימום נזק.

כי, תראו כמו שאמרנו, אתם רוצים כמה שפחות נזק, כמה שיותר מהר ובמחיר כמה שיותר הגון וזה בדיוק השירות שמנעולן אמין ומקצועי יתן לכם.

כי לפעמים נדרשת איזה פעולה קטנה בלבד בשביל לפרוץ את הדלת ולא צריך לשבור את המנעול או הדלת, אלא צריך שיהיה נסיון ובעיקר לדעת מה לעשות בזמן הנכון.

אז כשמגיעים לנושא פריצת דלתות בכללי, עדיף ב 100% מהמקרים תמיד אבל תמיד להעזיק מנעולן ולא מכבי אש כי זו ההחלטה הטובה ביותר שאתם יכולים לקבל!

מתקין דלתות בתל אביב

מתקין דלתות חירום בתל אביב 24 שעות ביממה

כידוע לכם, החיים מלאים בהפתעות, והרבה מההפתעות לצערנו לא נעימות כל כך.

יכול לקרות מצב שתזדקקו להחלפת דלת לאחר פריצה ב 2 לפנות בוקר, אין מה לעשות, זה קורה על בסיס יום יומי ואני רק יכול לאחל לכם שזה לא יקרה לכם אבל יש לקחת את האפשרות הזו בחשבון.

יש מקרים לפעמים שתזדקקו לשירות של פריצת דלת בשעת לילה מאוחרת, ובחלק מהמקרים תזדקקו גם להחלפת דלת כי אולי הפריצה לא נעשתה נכון או שהבעיה היא בדלת עצמה ולא במנעול, אז מן הסתם לא תלכו לישון בלילה ללא הדלת הראשית של הבית שלכם כי זה לא הגיוני.

חברתנו מתמחה בהתקנה, תיקון ופריצת דלתות בתל אביב בכל שעות היממה ואתם מזומנים לשלוח לנו הודעות בווטאספ ולצלצל אלינו ואנחנו נהיה זמינים לכם לכל שאלה כז ואו אחרת.

 

סוגי הדלתות בחירת העיצוב

כשזה מגיע להתקנת דלתות ולסוגי הדלתות, אז כמובן שיש לכם את יכולת הבחירה.

אנחנו מחזיקים מחסן מלא בדלתות פנים ודלתות פלדלת ראשיות במגוון צבעים ודגמים על מנת שתוכלו לבחור את הדלת שעונה על דרישותכם בצורה הטובה ביותר.

אנחנו מגיעים אליכם עד הבית ומציגים לכם את הקטלוג מול העיניים וכמובן שגם נותנים לכם פירוט מפורט עד לפרטי פרטים על הדלת המיועדת כדי שתעשו את הבחירה שתשרת אתכם על הצד הטוב ביותר.

אם יש לכם כל שאלה לגבי התקנת דלתות או בכלל שאלה קשורה לנושא, אל תהססו להרים אלינו טלפון ואנחנו נענה לכם בצורה הכי שקופה שיש!

לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות