יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

מנעולן 24 שעות בתל אביב - כל המידע עבור הלקוח - יוסף מנעולים תמיד איתכם!

סיבות מרכזיות להזמנת מנעולן 24 שעות בתל אביב

יוסף פורץ דלתות 24 שעות בתל אביב

במהלך שנותיי כמנעולן שטח בארץ ישראל, נתקלתי בלא מעט מקרה חירום, אשר לקוחותיי היו זקוקים לשירות שלי, כאן ועכשיו גם אם השעה 3 לפנות בוקר, אבל אין ספק שהעיר עם הכי הרבה קריאות חירום, העיר שהכי הרבה היו זקוקים בה למנעולן 24 שעות היא תל אביב יפו.

עיר ללא הפסקה, אז ממש ככה, המון מקרים של איבוד מפתחות, אחרי לילה רווי אלכוהול, בדמם של רוב המבלים, מביאים אותם למצב מאוד מוזר ולא נעים, שהם רוצים להיכנס לבית, אחרי לילה של בילוי ואין ביכולתם, זה רק דוגמא אחת מני רבים, אשר נתקלתי בהם, ומה עושים במצב כזה, אתם שואלים את עצמכם?

ובכן חברים יקרים פה נכנס השירות שלנו, השירות פורץ בתל אביב, כולל את פריצת כל סוגי הדלתות למיניהם, את כל הפריצות אנו מבצעים ללא נזק לדלת, אם מדובר בפריצת רכב בתל אביב, אז גם ברכבים יש לנו מכשור מיוחד, שגורם לרכב להיפתח ללא נזק לדלת הרכב, אגב זה גם מקרה די שכיח בתל אביב, פריצת רכב, אבל על זה נספר לכם בהזדמנות אחרת :), אם מדובר בפריצה הדורשת החלפת צילינדר בתל אביב, גם זה שירות שאנחנו אלופים בו, תמיד יש לנו את כל החלקים באותו רגע במקום, כדי לתת לכם מפתחות חדשים לבית שלכם, במידה וצריך, כי מן הסתם בשעה 2  בלילה לא נמצאה טמבורייה פתוחה לקנות ממנה חלק כזה או אחר לדלת רב בריח.

אז מה הקטע של ה24 שעות, שכל המנעולנים רושמים? ובכן לנו יש תורן לילה אשר אחראי לקבל קריאות מנעולן 24 שעות ביממה בכל איזור תל אביב יפו והסביבה, זאת אומרת שאתם יכולים להרגיש הכי בנוח להתקשר גם ב4 לפנות בוקר, אנחנו פשוט נבוא לחלץ אתכם, זמן ההגעה שלנו ברוב המקרים אם לא בכולם יהיה מהיר מאוד, תוך 20 דקות הגעה, והנה לכם מנעולן עם שירות יצאת צדיק, זמין אצלכם תוך 20 דקות לחלץ אותכם בכל שעה ביום 24 שעות ביממה.

אז אם כבר הגעתם למצב שאתם צריכים פורץ מנעולים 24 שעות אמין בתל אביב, עשו טובה לעצמכם ותרימו לנו צלצול, אנחנו פה בשבילכם תמיד, תודה לכם!

איך פורצים רכב בתל אביב בכל שעה

יוסף פורץ רכבים 24 שעות בתל אביב

נושאי פריצת הרכבים הוא נושא מרתק כשלעצמו, ישנם כל מיני סוגי רכבים, מרכבים זולים ועד רכבי יוקרה, שאנו נקראים לפרוץ, באופן יום יומי באיזור תל אביב והסביבה.

רוב פריצות הרכבים מתבצעות כאשר המפתח נשכח בתוך הרכב, והרכב ננעל כשהמפתח בתוכו, לפעמים אפילו שלא באשמתנו, נעילה מרכזית אוטומטית, שלא מבחינה היכן המפתח פשוט מבצעת נעילה, והנה אנחנו בבעיה, זהו אולי המקרה הכי נפוץ בו נצטרך פורץ רכבים 24 שעות בתל אביב.

ישנם עוד מקרים אולי אפילו פחות נעימים, למשל אם איבדנו את מפתח הרכב לגמרי, שבמקרה כזה בנוסף לפריצת רכב הרגילה אנו גם נצטרך לבצע פעולה נוספת של שיחזור מפתח לרכב על ידי מנעולן רכב בתל אביב, שזה נושא בפני עצמו וגם על זה נפרט בהמשך, אם אתם ממש סקרנים מהו מנעולן רכב תל אביב, ומה התפקיד שלו אתם מוזמנים ישר לדלג לעמוד שלנו "מנעולן רכב".

ובכל שאר המקרים שלא מנינו בפניכם, עדיין שימו לב זה יכול לקרות לכם בכל שעה, ולפי חוק מרפי זה יקרה לכם דווקא ב4 לפנות בוקר, כשרוב המנעולנים ישנים, ואין בנמצא בעל מקצוע לעזרה, בדיוק כאן נכנס עניין השירות של פורץ רכבים בתל אביב 24 שעות ביממה, אנו מתמחים בלתת שירות לילה זמין מהיר אמין ואיכותי, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו, לתת לנו את שם סוג הרכב הדגם והשנתון, ומנעולן מטעמנו כבר בדרך אליכם, לביצוע פריצה חלקה מהירה, וכמובן איך לא… ללא נזק!!!

ישנן כל מיני סוגי פריצות, שאנו מתאימים לפי סוג הרכב, אנו מתמחים בפריצת כל סוגי הרכבים, כולל רכבי יוקרה, לרוב זה לוקח יותר מידי זמן, אין לכם ממה לחשוש, כיוון שהפריצה עצמה מתבצעת ללא נזק כלל לרכב, כך שתוך כמה דקות תוכלו להמשיך בחייכם, ללא חשש, התקשרו אלי בכל שעה.

פריצת רכב

האם כדאי להיעזר במכבי אש כדי לפרוץ דלת פלדלת?

יוסף מתקין דלתות חירום 24 שעות בתל אביב

אז לפני שנענה על השאלה הזאת, קודם כל צריך להבין איך מתבצעת פריצת דלת של כיבוי אש ומה התוצאות והנזק שנגרם לדלת לאחר מכן.

ובכן שירות פריצת דלת של כיבוי אש נעשה בפריצה אלימה, מה שאומר שלאחר מכן נשאר נזק בדלת, לפעמים עד כדי כך שחייב להחליף את הדלת, אני מצרף לכם תמונה לדוגמא שצילמתי מהשטח כדי שתבינו את גודל הנזק שנגרמת בפריצה אלימה.

פריצת דלת כיבוי אש

כמו שאתם רואים תוצאה לא סימפטית בעליל, אומנם פרצנו את הדלת בעזרת הכיבוי אש, שגם גובים תשלום לא מבוטל עבור השירות, אך נשארנו עם בעיה רצינית בדלת שלנו, אם זה קרה בשעת חירום לדוגמא באמצע הלילה, יתכן שלא יהיה אופציה אפילו לתקן או להחליף אותה.

אבל בפריצה עם נזק כמו שמכבי האש פורצים, הדלת נפתחת בצורה הרבה יותר מהירה זה יכול לקרות תוך שניות אפילו, מה שאי אפשר להגיד על פריצת דלת ללא נזק כמו שמנעולן 24 שעות בתל אביב פורץ, הפריצה שלנו אומנם לא לוקחת זמן רב, במיוחד אם המנעולן הוא מקצועי ועובד עם הכלים הנכונים, אבל היא לא מתרחשת בתוך שניות, זה פחות או יותר השיקולים שצריך לקחת בחשבון לפני שבוחרים איך לפרוץ דלת.

מסקנה:

אם מדובר בפריצת דלת כשיש חשש לחיי אדם שלכוד בתוך הבית או שאינו מרגיש טוב ומחייב טיפול מיידי על ידי צוותי רפואה, אז במקרה כזה אין בכלל שיקול של עלויות כלכליות, אלא כל מה שמעניין אותנו זה לחלץ את האדם הלכוד בתוך הבית, לכן זה יהיה נכון להיעזר במכבי האש, חשוב לציין שלא בטוח שצוותי הכיבוי יגיעו לשטח לפני מנעולן שהוא מהיר במיוחד, ואין לדעת במדוייק מי יפתח את הדלת ראשון אם מחשבים את כל זמני ההגעה והגורמים הנלווים לכך וכו', אבל בשביל להיות בטוחים כדאי לנסות את כל האופציות, כשיש חשש לחיי אדם.

מה בקשר למקרה שאין חשש לחיי אדם, אלא רק איבדנו את המפתח, או שיש תקלה בדלת והיא לא נפתחת?

כמובן שלא יהיה שווה עבורנו לבצע בדלת פריצה שהיא עם נזק, מכיוון שהעלות מול תועלת פשוט לא משתלמת לנו כלל, לאחר הפריצה נצטרך ברוב המקרים לבצע החלפת דלת או תיקון מאוד יקר ולא הכרחי, לכן כאן שירות של מנעולן 24 שעות בתל אביב הוא קריטי עבורנו, כי אצלנו הפריצה מתרחשת ללא נזק כלל, מיד לאחר גמר העבודה יהיה אפשר להשתמש בדלת, ואפשר לחזור לשגרת חיים נורמלית, חיסכון בעלויות, חיסכון בזמן, מינימום נזק, לזה נועד השירות של מנעולן מקצועי בתל אביב.

במידה וכבר בוצעה בדלת נזק תוך כדי הפריצה מה כדאי לנו לעשות?

ישנם מצבי חירום שכדאי לפרוץ את הדלת כמה שיותר מהר ובכל מחיר, למשל שיש חשש מיידי לחיי אדם, במקרה כזה הדלת עלולה להיפרץ תוך כדי נזק קל או כבד, לדלת ולמשקוף, במידה והגענו לסיטאוציה כזו, אנו מבצעים תיקון דלתות בתל אביב, בכל שעה ובכל זמן, ולפעמים לא תהיה ברירה ונצטרך להחליף את הדלת וגם זה אפשרי, אנו מבצעית התקנת דלתות פלדלת בתל אביב, בעמודה הבאה נרחיב על האפשרויות הכי משתלמות עבורכם.

לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות