יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

פורץ מנעולים ברחובות

פורץ מנעולים ברחובות והסביבה, מקצועי ואמין בדיוק כמו שאתם מחפשים. לרוב שעוסקים בעיר רחובות, מזכירים רבות את מכון ויצמן והפקולטה לחקלאות. אם רוצים לצאת, אז יוצאים אל פארק המדע, אל בתי הקפה וברים או רחוב הרצל. אך מי מתושבי העיר לא יודע שבחניון של פארק המדע תמיד זה קורה. ולא, אני לא מתכוון אל הקנס מהפקח אחרי 19:00 בערב. אלא הסיטואציה הכה מעצבנת עד כדי איבוד שליטה. הגעתם לחניון, הגעתם לרכב ואז פתאום גיליתם שהמפתח אבד. כעת תצטרכו למצוא מנעולן ברחובות.

למצוא פורץ מנעולים ברחובות זה לא קשה בכלל. עיר שוקקת חיים אשר בתחומה נמצאים קרוב ל-350 אלף תושבים, תמיד יהיה מנעולן זמין. אך בשונה מכל מנעולן אחר שתזמינו, אצלנו תקבלו שירות שמשאיר אבק למתחרים.

יוסף מנעולן יצאת צדיק, פורץ מנעולים מוסמך עם ותק של יותר מ-15 שנה. פורץ מנעולים ברחובות והסביבה. גם אם אתם מנס ציונה, יבנה או רמלה, אם הגעתם לעיר, תקבלו ממני מענה בתוך 20 דקות מרגע הקריאה. אני עובד בפריסה ארצית ועם רזומה עשיר של לקוחות מרוצים שבדיוק כמוכם, יצאו לבלות וכשהגיעו לחניון, למרבה ההפתעה גילו שהמפתח כבר לא בכיס. אז איך נכנסים לרכב? בשביל זה אני כאן, להציע לכם את השירות שלי.

מנעולן ממבט ראשון

לחפש בעל מקצוע, לכל תחום, זה לא כל כך קשה. אנחנו באופן אינסטינקטיבי, מוציאים את הטלפון החכם, נכנסים לגוגל ופונים אל התוצאה הראשונה שאנחנו רואים. בפועל, זה רק נראה קל, השפע מבלבל וכדי למצוא את המנעולן הנכון, צריך להבין שזה כמו למצוא אהבה.

כולם אומרים שהם מקצועיים, כולם כותבים על עצמם מאוד יפה וכולם עושים סרטונים עם הסברים מפורטים. בפועל, רק תחושת הבטן היא זו שכדאי להקשיב לה. כמו שאת לא תצאי עם כל בחור וכמו שאתה לא תזמין כל בחורה להיכנס אליך הבייתה, כך גם בעל מקצוע שיפרוץ לך את דלת הבית צריך להיות מישהו שאתה סומך עליו. הדרך הכי טובה לבחור את האיש המתאים היא פשוט להתקשר. ברגע שתשמעו את הצד השני מדבר, מתעניין בבעיה ומציע פתרונות עבורכם, תדעו פחות או יותר להרגיש אם אתם מעוניינים בכלל בשירות.

לא מעט אנשים שאני פוגש במהלך העבודה שלי, לא רק אנשים שמחפשים פורץ מנעולים ברחובות, אלא כל עבודת מנעולנות אחרת שאני מבצע, מספרים לעיתים קרובות שבעבר הזמינו "חאפר" שלא עושה שם טוב למקצוע ולשירות. כשהם מתארים את הסיטואציה, כמעט רובם טוענים שבתוך תוכם הם ידעו שהאיש שהם הזמינו עובד עליהם, אבל בגלל שכבר הוא הגיע והם הרגישו לא נעים, אז הם נתנו לו לבצע את העבודה ומה שנקרא: "אכלו אותה". שילמו יותר, קיבלו עבודה חובבנית ויחס משפיל. אצלי, יוסף מנעולן יצאת צדיק, אין דבר כזה. אצלי שירות מצוין, זו דרך חיים.

כשאני מגיע לטפל בתקלה, הכל נעשה בשקיפות מול הלקוח, בלי סיפורים ובלי שקרים. כל מנעול וצילינדר יוצא מאריזתו המקורית, כל עבודה שאני עושה מגיעה עם אחריות וכל ייעוץ טלפוני נעשה ללא שום עלות. בכל שלב משלבי התיקון או ההחלפה, אני מודיע ללקוח מה אני עומד לעשות ומקבל ממנו את האישור לבצע את הפעולה.

תתפלאו, למרות הסטיגמה, באמת יש אנשים שאוהבים את העבודה שלהם ואני אחד מהם. כשאני קם בבוקר או אפילו כשאני יוצא לקריאה באמצע הלילה לחלץ מישהו שנתקע מחוץ לרכב, תמיד אני יוצא בשמחה ותמיד מגיע ללקוח במהירות ובחיוך.

לא מתפשרים על מקצועיות

פי שקורה בכל ענף בשוק, גם תחום המנעולים והדלתות, מתקדמים ומתפתחים טכנולוגית. אם בעבר דלת הצילינדר הרגילה הייתה נתקעת, היו עושים בדיוק את מה שעושים היום – קודחים את המנעול ומזיזים את הלשונית הנועלת את הדלת באופן עצמאי. אך היום, עם העידן הדיגיטלי, ישנם דלתות הנפתחות בעזרת קוד, חיישן או טביעת אצבע. גם לדלתות אלו ישנם פתרונות ויותר קלים ממה שאתם חושבים.

בגלל שחשוב לי להיות הכי מקצועי והכי מתקדם בתחום, אני דואג תמיד ללמוד, לעקוב ולראות מה חדש בענף שלי. כמו כן, המכשור שאיתו אני עובד הינו מכשור חדיש, מקצועי ויעיל. לא יוצא פטנט רשום או מהדורת מקדחים חדשה שאני לא דואג שתהיה ברשותי. אני אוסף כלי עבודה כמו שהיו אוספים פקקים של קוקה קולה במבצע. על זה תהיו סמוכים ובוטחים, שאתם מזמינים איש מקצוע, אתם תרצו אדם שאוהב את מה שהוא עושה. היכן שהלב נמצא, שם גם תמצא המיומנות הנדרשת.

אז מתי צריך להזמין פורץ מנעולים ברחובות?

לא מעט פעמים אנשים תוהים מתי צריך להזמין מנעולן. אז קודם כל, מנעולן לא תמיד מזמינים במצבי חירום כמו במקרה שמתואר בחניון של פארק המדע בעיר. לעיתים צריך מנעולן לעבודות נוספות והתקנת פריטים נוספים שאתם מעדיפים שדווקא מישהו שמבין את התחום ידע להציע לכם את השירות שלו. בין השירותים שלי תוכלו למצוא:

  • פריצת רכבים
  • פריצת דלתות פלדלת
  • פריצת דלתות פנים
  • התקנת מנעול כספת לדלת
  • שכפול מפתחות
  • פריצת כספות
  • התקנת מעצור לדלת או סוגר לדלת

ישנם כל כך הרבה סוגי שירותים שאני מעניק כך שאם נתקלתם בבעיה, אל תתביישו – פשוט התקשרו אל המספר בתחתית העמוד.

מה צריך להכין לפני שמגיע פורץ מנעולים ברחובות?

הרבה אנשים נוטים לחשוב שברגע שהם מזמינים מנעולן, מיד העבודה תתבצע. חשוב להבין ולעשות תיאום ציפיות לפני. כמנעולן עם תעודת יושר מהמשטרה, אסור לי לשחק משחקים ולעשות משהו שיכול לסכן אותי, או לסבך אותי. לפיכך חשוב מאוד להכין דברים מראש על מנת שאוכל לבצע את העבודה שלי מולכם בשקיפות.

כדי להמחיש אתן דוגמא. בעקבות תופעות שמתרחשות בעולם, ישנה עלייה רצינית בגניבות הרכב. לא מדובר ברכבי יוקרה דווקא אלא אפילו רכבים פופולריים וסולידיים על הכביש. הסיבה לעלייה נובעת בין השאר בגלל הצורך בחלקי חילוף שמתעכבים בנמלים הבינלאומיים. כמנעולן, בעל רזומה של שנים, שרוצה לשמור על העסק שלו ועל תעודת היושר שלו, אני מצפה מהלקוח שאם הוא מעוניין בפורץ מנעולים ברחובות, שיציג בפניי תעודה מזהה. ללא ידיעה כי בעל הנכס הוא זה המבקש את השירות, אהיה מוגבל בלסייע. הכינו מראש את ההוכחות שאתם זה אכן אתם, ואני כבר יעשה את העבודה בתוך דקות בודדות.

נקודה נוספת וחשובה לא פחות לסיום. תמיד תזכרו, ברגע שנתקעתם, אל תכנסו לבהלה. לכולנו זה קורה מתישהו בחיים שדלת נסגרת בפנינו ולא באופן מטאפורי. מה שצריך לעשות, במקום להיכנס ללחץ, פשוט קחו אוויר, נשמו עמוק ופעלו בשיקול דעת. אנשים שפועלים בלחץ, לרוב יגיעו להחלטות נמהרות שהתוצאה שלכן היא קבלת החלטות שמובילות לטעות שגוררת טעות נוספת אחריה.

פשוט תנסו רגע להירגע. ברגע שנרגעתם פשוט התקשרו אלינו, יוסף מנעולן יצאת צדיק, ואני אדאג כבר להרגיע אתכם ולהסביר לכם שהכל בסדר.

אני בשבילכם ולמענכם כאמור לכל שאלה ובקשה, עובד בסופי שבוע וחגים וזמין לכל קריאה שלא תהיה. הטלפון שלי לא מפסיק לצלצל וכל לקוח בשבילי מקבל יחס VIP.

נתקעתם? המנעול שבור? יוסף מנעולן יצאת צדיק, פורץ מנעולים ברחובות והסביבה מיד מגיע אליכם.

לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות