יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

מנעולן בבאר יעקב

מנעולן בבאר יעקב והשפלה הדרומית. מנעולן מקצועי שעובד בקרבת הערים נס ציונה וראשון לציון מגיע גם אליכם לבאר יעקב. אתם מוזמנים כבר עכשיו להתקשר ליוסף מנעולן יצאת צדיק ולקבל מאיתנו שירות VIP שלא תקבלו בשום מקום אחר.

מנעולן בבאר יעקב (1)

מי אנחנו?

יוסף מנעולן יצאת צדיק הוא מנעולן מקצועי שעובד בתחום כבר למעלה מ-15 שנה ומעניק שירותים לכל סוגי הדלתות הקיימות במרחב היומיומי שלנו. דלתות הרכב ותקלות שונות בסוויץ', דלתות כספת כבדות ומורכבות ואפילו דלת שירותים שנתקעה לה באמצע היום.

הסיטואציה שבה אנחנו זקוקים למנעולן עבור דלת במצבים שונים של איבוד מפתח, דלת תקועה בגלל תקלה במנגנון הדלת, קרי המנעול וכן תקלות שונות, היא סיטואציה שמוכרת לכולם. בגלל השימוש היומיומי בדלתות בחיינו וחציצה בין הפרטי לציבורי, מתגלות תקלות שונות המשנים את שגרת חיינו.

עם יוסף מנעולן יצאת צדיק, תוכלו למצוא מנעולן בבאר יעקב והסביבה שיחזיר לכם את שגרת חייהם במהירות ובמקצועיות. תוכלו להיות בטוחים שתקבלו שירות שעוד לא קיבלתם מאף מנעולן אחר.

מנעולן בבאר יעקב גם לצרכים שבשגרה

אתם שוכרים במקום חדש לאחר מעבר, רוצים שיהיה לילד מפתח לאחר בית ספר או שאבדו המפתחות. שכפול מפתחות לדלתות הבית הן צרכים שגרתיים שלעיתים מנעולן יכול לסייע לכם.

קבלו מיוסף מנעולן יצאת צדיק כמה טיפים לגבי סוגי המפתחות הקיימים כדי שתדעו בדיוק איזה שירות אתם מחפשים. קיימים ארבעה סוגים של מפתחות הנפוצים בישראל:

  • מפתחות אפס – יכולים להיקרא גם "מפתח אוניברסלי". מפתח זה אינו צורך מנעולן ואינו צורך שכפול. הן מפתחות המיועדות לדלת ללא צילינדר. הן מפתחות פשוטות וניתן למצוא אותן בכל טמבוריה אליה תלכו. מחיר של מפתח אפס עולה שקלים בודדים, תוכלו לקנות אותן בשלושה עד חמישה שקלים.
  • מפתחות משוננים – אלו מפתחות שיש להן שיניים – הן מפתחות המיועדות לפתיחת דלתות שיש בהן צילינדר. הצילינדר הוא גליל הנמצא בתוך הדלת אליו נכנס המפתח ומסתובב בתוכו. מפתח זה דורש שכפול בעזרת מפתח גלם שעובר חריטה כדי להיות זהה לצילינדר אליו הוא ייכנס. מחיר שכפול מפתח משונן ינוע תמיד על שקלים בודדים שמתחילים בחמישה שקלים ויכולים להגיע עד 15-20 ₪.
  • מפתחות משוננים מורכבים – רוב הצילינדרים השכיחים היום בישראל מיוצרים אצל שני חברות חזקות בתחום – חברת רב בריח וחברת מולטילוק. הדגש בייצור צילינדר עבור אותן חברות היא לעמוד בתקני הבטיחות והפרמטרים אותן בסופו של דבר דרוש ללקוח כדי להשתמש במוצרים שלהם. לכן למרות ששכפול מפתחות משוננים כאמור, פשוט יחסית. לעיתים ישנם מקריים בהן העבודה מעט מורכבת יותר. לכן מנעולן מקצועי הוא מנעולן המשתמש בגלמים המקוריים של אותן חברות וכך תקבלו מפתח דמוי המקור.
  • מפתחות מוגני שכפול – מפתחות אלו הינם בעלי בקרת שכפול, כלומר מובנה במפתח קוד וניתן לשכפל אותו רק בעזרת כרטיס שמגיע עם הצילינדר שעליו מוטבע הקוד שחרוט על המפתח. גם מפתחות אלו ניתנים לשכפול אך דורשים מעט עבודה יותר מורכבת ולכן עלויות לשכפול מפתחות אלה יכול לעלות כמה עשרות שקלים בודדים והוא יקר יותר משאר סוגי המפתחות.

טיפים נוספים לשכפול מפתחות

ראשית, אם אתם צריכים מנעולן בבאר יעקב, כדאי לשלב כבר כמה עבודות. כפי שכבר הבנתם על סוגי מפתחות, לא משתלם לכם להזמין מנעולן עד אליכם רק בשביל מפתח בודד. ביקור של מנעולן עולה כסף על עצם הביקור, לכן אם הזמנתם מנעולן ישנם תקלות קטנות שכדאי לסדר. תקלות כגון, ידיות לא תקינות בדלתות פנים, החלפת מנעולים תקולים ושימון הקיימים שלא יהיה בהן תקלות בעתיד ועד התקנת מחזיר דלת או כל תקלה מורכבת אחרת שכבר נתקלתם בה. העצה שלנו שכדאי לשלב את העבודות  שונות שדורשות מנעולן באופן מרוכז.

כמו כן, במעמד השכפול, ודאו שהמנעולן משייף את המפתח. השיוף מדייק את המפתח כך שיכנס לצילינדר והסתובב בו באופן חופשי. קבלתם את המפתח? בצעו איתו מספר סיבובים של פתיחה וסגירה ובדקו שהוא אכן מתאים לצילינדר שלכם.

מנעולן בבאר יעקב (1)

יוסף מנעולן בבאר יעקב מקצועי ואמין

כשמחפשים מנעולן לרוב התקלה מגיעה בזמנים בהם זקוקים לפתרון מהיר. בשלב זה הלחץ מתחיל לעלות ואז פונים לראשון שמוצאים.  בחיפוש ברשת לאחר שרשמנו "מנעולן בבאר יעקב" נמצא מנעולנים רבים ונזמין לרוב את הראשון בתקווה שלא יעשה עלינו סיבוב. אצל יוסף מנעולן יצאת צדיק תוכלו להיות רגועים. יש ברשותנו את המסמכים החשובים לכם כדי שתוכלו להיות בטוחים שהזמנתם את המנעולן הנכון והמדויק עבורכם. האישורים שלנו הם אישורים ממשטרת ישראל. לגבי שכפול מפתחות, הגלמים הקיימים אצלנו הינם גלמים מקוריים מחברת המנעולים עצמה. יתר על כן, על כל עבודה שיוצאת תחת ידינו, מגיעה אחריות ובמידת הצורך תוכלו לחזור אלינו באופן מסודר ולדווח לנו על כל תקלה נוספת אחרת או טעות שנעשתה חלילה בטעות אנוש. השירות שלנו מקצועי ואמין ותוכלו ליצור איתנו קשר להזמנת שירות בראש שקט.

כמה עולה שירות מנעולן בבאר יעקב והסביבה

האם יש גם טיפול בבעיות מורכבות יותר?

כמובן שלא כל הבעיות הן דלתות לא נפתחות או שכפול מפתחות. אצל יוסף מנעולן יצאת צדיק תוכלו גם לרכוש מנעול חכם. מנעול חכם הוא מנעול שמשלב טכנולוגיה מתקדמת לנעילה ופתיחה. לעיתים אין צורך במפתח אלא בקודן, טביעת אצבע, שלט או אפליקציה ישירות מהנייד.

בישראל התחום הולך ומתפתח בקצב מתקדם ומשרדים רבים סוגרים את משרדיהם בעזרת מנעול חכם. התחום מביא איתו מוצרים המיוצרים בישראל וכן מוצרים המיובאים ממקומות שונים בעולם. אם הזכרנו למעלה את החברות הישראליות כמו מולטילוק ורב בריח הישראליות גם הן מייצרות מנעולים חכמים.

אין ספק שמנעול חכם נוח יותר לשימוש, מאפשר בקרה מי נכנס ומי יוצא, שליטה מרחוק גם שאתם לא ליד הדלת כדי לפתוח לילד או לסבתא שנתקעה בחוץ ועד נעילה אוטומטית כך שלעולם לא תשכחו לנעול את הדלת. עם זאת, מחיר מנעול זה הינו יקר לעומת המנעולים הפשוטים שבעיקר תלויים כאמור במפתח. כמו כן, מפתח של צילינדר רגיל, שלא עקום, סדוק, שבור ומשומן מידי פעם יכול להחזיק לעשרות שנים ואילו מנעול חכם דורש החלפת סוללות.

אצל יוסף מנעולן יצאת צדיק תוכלו להתקין את כל סוגי המנעולים וכאמור לשכפל את כל סוגי המפתחות. מה שחשוב שאם יש חשש לפריצות אצלכם בשכונה, היינו מציעים לכם בין אם המנעול חכם או המנעול הינו מנעול צילינדר רגיל, להתקין גם מנעול כספת.

מנעול כספת הוא מנעול נוסף שמותקן בדלת למעלה והוא מאפשר סגירה נוספת שגורמת לפורץ לשקול אם לפרוץ את הדלת. הסיבה לכך שטיפול בשני מנעולים לוקח זמן יותר ממנעול אחד כך שפורץ שרוצה לעשות את הדברים מהר מבלי להיתפס יחפש את הדלתות בעלי מנעול אחד בלבד.

יוסף מנעולן יצאת צדיק מנעולן בבאר יעקב

לסיכום, אם הגעתם לכאן וחיפשתם מעט מידע תוכלו להתרשם מהאתר ולקבל מידע נוסף עלינו ועל סוגי השירות שאנו מעניקים. רק בשיטוט מהיר שלכם תוכלו לגלות שאנחנו עובדים 24 שעות שבוע כולל סופי שבוע וחגים, כך שאתם תמיד תוכלו לפנות אלינו אפילו לשיחת יעוץ ללא עלות.

מחפשים מנעולן בבאר יעקב? התקשרו כעת אל המספר המופיע בתחתית העמוד ונתראה.

לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות