יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

מנעול כספת לדלת

מנעול כספת לדלת הוא שירות נוסף שמנעולן יכול לספק לכם כדי שנעילת הדלת תהיה חזקה יותר. הרבה מהדלתות נפתחות בקלות ולכן יותר ויותר אנשים מבקשים בנוסף למנעול הצילינדר הרגיל התקנת מנעול כספת לדלת. כדי לבצע התקנה, התקשרו כעת אל המספר שמופיע בתחתית העמוד. כדי לדעת מה המשמעות ומי אנחנו ומידע נוסף, פשוט המשיכו לקרוא.

חוששים מפני פריצות ורוצים למגן את הבית יותר?

יוסף הינו מומחה בתחום המיגון והאבטחה לבית

מנעול כספת לדלת

מנעול כספת לדלת – כאב ראש לגנבים

בין השירותים שמעניק יוסף מנעולן יצאת צדיק הוא התקנת מנעול כספת לדלת. הוא נקרא כך משום שהמנעול הזה נחשב למאוד אמין ומשתמשים במנעול זה לרוב בכספות. כידוע, כספת חייבת להיות חזקה מאוד ועל מנת לפרוץ כספת יש צורך בציוד מתקדם ומכשור חשמלי שינסרו את המנעול. גנב הרוצה לפרוץ לבית העסק או לבית פרטי, לרוב כשהוא יראה על הדלת שני מנעולים, כלומר מנעול צילינדר רגיל למטה ומנעול כספת עליון, לרוב יעדיף לוותר אם אין לו מידע קונקרטי על הרכוש הנמצא מעברו של הצד השני של הדלת.

רק כדי לסבר את אוזניכם, בתל אביב בשנה החולפת (2021) נפתחו 3,784 תיקים משטרתיים על פריצות לרכב, לבתי עסק ולדירות. אלו תיקים ידועים של אנשים שפנו למשטרה. כלומר אם תעשו חישוב תגלו שלפחות פי שלושה מהמקרים לא מדווחים בכלל למשטרה. לכן התקנת מנעול כספת שומרת על הנכס שלכם טוב יותר משאר המנעולים הרגילים הקיימים בכל דלת.

אתם מוזמנים להיכנס לנתונים הכלליים של משטרת ישראל ולבדוק בעצמכם לפי קטלוג רשות מקומית ולפי רבעונים כמה פריצות נחשפו למשטרת ישראל.

כיצד נעשית ההתקנה של מנעול עליון

מנעול כספת לדלת הוא מנעול עם שלושה בריחים. הוא בנוי משלוש לוחיות שמסתובבות על פי גבהי השיניים של המפתח. בניית המנעול בתוך הדלת נעשה בחלק העליון. כמו כן, מנעולן מוסמך קודח בנוסף שלושה חורים במשקוף עצמו, כך שהבריחים היוצאים מן המנעול יוכלו להיכנס בצורה תקינה למשקוף.

ברגע שגנב מחפש את המקום המושלם עבורו לפריצה, ברגע שהוא רואה דלת עם כמה מנעולים, זה מוריד לו את המוטיבציה ויש סיכוי שהוא ימשיך הלאה ולא ינסה אפילו לפרוץ.

סוגי מנעולים עליונים

ישנם כמה מנעולי כספת לדלת שניתן להשתמש בהם ותוכלו לקבל מידע נוסף מיוסף מנעולן יצאת צדיק. הרשימה בנויה מהזול ליוקרתי. חשוב לציין, ככל שהוא מנעול יוקרתי יותר כך הוא נחשב אמין וטוב יותר, אך בסופו של דבר כל המנעולים הם טובים לשימוש וכדאי תמיד להתייעץ איתנו על כל מקרה לגופו:

  • מנעול כספת סיני – מנעול זה נחשב לזול יחסית ופשוט שמחירו שווה לכל כיס. החברות המשווקות את המנעולים הללו הן רבות, בין השמות המוכרים תוכלו למצוא שמות כגון: מאגנום או Yale.
  • מנעול כספת סיקורם – מנעול זה הוא מנעול מתקדם יותר המשווק על ידי רב בריח שנחשבת לחברה אמינה למנעולים.
  • מנעול כספת ג'ואל – מנעול אמין מאוד מתוצרת איטליה. מנעול זה משווק על ידי חברת מולטילוק שאף היא נחשבת לחברת מעולים אמינה מאוד.
  • מנעול כספת דדבולט – המנעול הזה נחשב ליוקרתי יותר, אמין יותר ולמרות עלותו אם החלטתם לבחור את המנעול שייתן לכם שקט נפשי ארוך טווח, הוא הבחירה הנכונה. בנוסף, במנעול זה ניתן להתאים מפתח זהה גם למנעול העליון וגם למנעול התחתון. זהו יתרון רציני כדי לחסוך את ערמת צרור המפתחות.

כשאתם פונים אל יוסף מנעולן יצאת צדיק להצעת מחיר, תקבלו בנוסף אחריות על המנעול. כשמדובר על הכניסה למרחב הפרטי שלכם על תקלו ראש ואל תנסו לחסוך.

אנו יכולים לציין שרוב האנשים בוחרים במנעול כספת לדלת של ג'ואל, מולטילוק. כאמור מנעול אמין שייתן לכם את השקט שאתם מחפשים בכל הנוגע לפריצות.

האם ניתן לבצע התקנת מנעול עליון על כל דלת?

ישנם מגוון רחב של דלתות בשוק. חלק מן הדלתות כבר באות עם הכנה מראש להתקנת מנעול כספת לדלת. אך אנחנו צריכים לראות את הדלת כדי לדעת. כמו כן, ישנם גם דלתות הדורשות ציוד מתאים כגון דלתות מעץ שלרוב הינן דקות יותר ולכן ההתקנה לעיתים של מנעול כספת רגיל אינה אפשרית או מורכבת יותר. יוסף מנעולן יצאת צדיק הוא האדם הנכון עבורכם להתקנה ויעוץ על כל סוגי הדלתות. אנו עובדים עם הציוד המתקדם ביותר בתחום כך שכל שאלה, בקשה או שאלה תקבל מענה מקצועי ויסודי.

מתי תצטרכו מנעולן מקצועי

חוץ מהתקנת מנעול כספת לדלת, ישנם מקרים רבים בהם תצטרכו למצוא מנעולן מקצועי. רצוי שתמיד יהיה לכם טלפון זמין של מנעולן לעת הצורך, כי כידוע תקלות הן משהו שקורה באופן יומיומי. מנעולן הוא מי שיפתח לכם את הדלת של הבית, הרכב, העסק וגם של הכספת. נתקעתם בחוץ? אבד המפתח? זה בדיוק הזמן שבו תוכלו לקרוא לנו לפתור לכם את הבעיה.

מגיעים בתוך 20 דקות וזמינים כל שעות היממה

יוסף מנעולן יצאת צדיק הוא מנעולן מומחה ואמין עם ניסיון של שנים בתחום ועם ארסנל של לקוחות מרוצים. תמיד ניתן לפנות אלינו במידת הצורך. אנו זמינים 24 שעות כולל סופי שבוע וחגים כך שאף פעם לא תישארו לבד עם הבעיה. יתר על כן, אצלנו חלק מהשירות הוא המהירות. אנחנו מגיעים בתוך 20 דקות מרגע הקריאה כך שגם אם נתקעתם באמצע הלילה בתוך דקות ספורות הסיפור יכול להיות מאחוריכם.

איך תוכלו להיות בטוחים בבחירת מנעולן?

בכל זאת, בחירת מנעולן דורשת מאיתנו להיות ערניים. פריצת דלת שתאפשר כניסה למרחב הפרטי שלכם דורשת בעל מקצוע אמין שניתן לסמוך עליו בעיניים עצומות. כדי לדעת איזה מנעולן הוא האיש הנכון עבורכם תצטרכו לברר כמה דברים:

  • יש לוודא שהמנעולן הינו מנעולן מורשה מטעם משטרת ישראל
  • לבדוק האם לבעל המקצוע יש לקוחות ממליצים
  • לבדוק האם המנעולן מומחה לבעיה שנתקלתם בה או להתקנת מנעול כספת לדלת.
  • להרגיש אינטואיטיבי במהלך השיחה כיצד בעל המקצוע מדבר איתכם והאם הוא שירותי.
  • בקשו ממנו הצעת מחיר

חוץ מהמהירות והזמינות של יוסף מנעולן יצאת צדיק, השירות שאנו מעניקים מעבר למקצועיות, נעשה בשקיפות מלאה מול הלקוח. כל מנעול נפתח באריזתו המקורית לעיני הלקוח, אחריות על כל המוצרים וההתקנות שלנו ולא פחות חשוב, במהלך הטיפול אני מסבירים ללקוח כיצד אנו עובדים ומה אנחנו עושים. כשאתם מזמינים אותנו אתם יכולים להיות בטוחים שגם נגיע מהר, גם תמיד תוכלו לפנות אלינו וגם הכל ייעשה מול עיניכם.

מגוון סוגים של מנעולי כספת לדלת

מנעול עליון לדלת במחירים ללא תחרות!

מנעול עליון לדלת

סיכום

לעיתים רבות אנו זקוקים למנעולן. יתר על כן, בעלי מקצוע שונים בכל תחום כגון: מיכון רכב, אינסטלציה ואפילו עריכת דין, תמיד רצוי שיהיה לכם את בעלי המקצוע עליהם אתם סומכים ואתם יודעים שבמידת הצורך תוכלו לפנות אליהם לבקשת עזרה.

אם קראתם עד כאן אז הבנתם מהו מנעול עליון ומה יתרונותיו בנוסף למנעול הצילינדר הרגיל. כמו כן הבנתם כי אנחנו נותנים שירות התקנה עבור מנעולי כספת ולא פחות חשוב, הבנתם כי תמיד אנחנו זמינים עבורכם לכל עבודה, שאלה או ייעוץ.

אל תהססו, נתקלתם בבעיה? דלת לא נפתחת? החלטתם להתקין מנעול כספת לדלת? התקשרו כעת ליוסף מנעולן יצאת צדיק ואנחנו מיד בדרך אליכם.

לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות