יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

תיקון דלתות זכוכית

תיקון דלתות זכוכית

תוכן עניינים

בישראל של היום דלתות זכוכית נמצאות בשימוש נרחב. ישנן דלתות שעשויות מזכוכית בלבד, או כאלה שעשויות מפלדה, עץ וחומרים אחרים שיכולים לשמש מסגרת לזכוכית. הזכוכית הרבה פעמים משמשת גם למיתוג באמצעות הדפסת הלוגו ושם העסק על הדלת. כך גם אפשר למצוא עסקים ומשרדים יותר בקלות בבנייני משרדים.

דלתות אלה נפוצות בעיקר בחנויות, משרדים, קליניקות ובתי עסק שונים. גם בבנייני מגורים דלתות הזכוכית משמשות כדלתות כניסה לבניין, וישנם גם בעלים של בתים ודירות ששמים דלתות זכוכית כדלתות פנים בתוך הבית. הן נותנות למקום מראה יוקרתי עם עיצוב ייחודי, ומשתלבות מצוין עם כל העיצוב הפנימי של בית העסק, הבניינים, הדירות והבתים.

תיקון והחלפת דלתות זכוכית בפריסה ארצית
תיקון והחלפת דלתות זכוכית בפריסה ארצית

תקלות בדלתות זכוכית

 למרות שדלתות אלה מביאות ערך מוסף מבחינת העיצוב והמראה של העסק או הבניין, יש לזכור שהן עדינות ופגיעות יותר, מצריכות יותר טיפול שוטף וזהירות בסגירה ובפתיחה שלהן.

איזה תקלות יכולות לקרות שיצריכו תיקון דלתות זכוכית?

1. סגירה ופתיחה איטיות או מהירות מידי של הדלת

ישנם מקרים שבהם החזרה האיטית של הדלת היא מכוונת, אבל לפעמים היא מתקלקלת וחוזרת הרבה יותר לאט או גם יותר מהר מהרגיל. במקרים אם אתם רואים שדלת הזכוכית שלכם נסגרת לאט יותר או מהר יותר מהרגיל, כנראה שישנה תקלה.

כשזה קורה, הבעיה נמצאת בדרך כלל במחזיר העליון או התחתון של הדלת. יכול להיות שהוא נשחק, או שהוא יצא מהמקום, או שאולי הוא לא משומן טוב. כתוצאה מכך הסגירה או הפתיחה של הדלת תהיה יותר איטית, ובמקרים חמורים יותר יכול להיות שהיא תיתקע.

מה יש לעשות כאשר דלת זכוכית נסגרת מהר או איטי מדי
מה יש לעשות כאשר דלת זכוכית נסגרת מהר או איטי מדי

2. יציאה של הדלת מאיזון

כמו בכל סוגי הדלתות האחרים גם לדלת זכוכית יש צירים וברגים. כתוצאה מטיפול לקוי או חוסר תחזוקה וטיפול שוטפים, חוסר שימון, שימוש מרובה בדלת ושימוש לא נכון בה, הצירים והברגים יכולים להתקלקל, להחליד ולצאת מאיזון. במקרה כזה אתם צריכים איש מקצוע שיבצע בשבילכם תיקון דלתות זכוכית.

3. מנעול או צילינדר תקולים

גם לדלת זכוכית יש צילינדר ומנעול כמו בכל דלת אחרת, והמנגנון הזה יכול להתקלקל עם הזמן בדיוק כפי שקורה בדלתות רגילות. אם פתאום המפתח שלכם נתקע, לא מסתובב ואתם לא מצליחים לפתוח את הדלת, זה כנראה קורה כתוצאה מבלאי של מנגנון הנעילה שלא קיבל טיפול ותחזוקה שוטפים והחליד או נשחק, או שמשהו בתוכו נהרס. זה יכול גם לקרות כתוצאה מגורם זר שנכנס לתוך חור הצילינדר, או מפתח שהתעקם בלי ששמתם לב. גם במקרה הזה רצוי שתקראו ליוסף מנעולן יצאת צדיק שהוא מומחה תיקון דלתות זכוכית.

החלפת צילינדר בדלת זכוכית
החלפת צילינדר בדלת זכוכית

4. סדקים בדלת או דלת שנשברה

דלתות זכוכית הן עדינות יותר מדלתות רגילות. למרות זאת, הן חזקות מספיק ולא נשברות בקלות. ישנם מקרים שבהם הדלת כן יכולה להישבר, וכאן נדרש תיקון על ידי איש מקצוע.

תיקון כל סוגי דלתות הזכוכית רק אצל יוסף מנעולן
תיקון כל סוגי דלתות הזכוכית רק אצל יוסף מנעולן

סוגי דלתות זכוכית

במקרים שבהם נשברת הדלת קודם כל תנשמו ותירגעו. אחר כך תטלפנו מיד ליוסף מנעולן יצאת צדיק שהוא מיומן ובעל ניסיון ארוך שנים, ויבצע בשבילכם תיקון דלתות זכוכית במקצועיות ובמחיר שפוי.

  • דלתות מזכוכית מחוסמת –  זכוכית מחוסמת היא זכוכית בטיחותית שעוברת חימום בטמפרטורה גבוהה מאוד – מה שגורם לה להיות חזקה מאוד ועמידה לאורך זמן. גם אם היא נשברת היא לא תיצור חלקי זכוכית גדולים וחדים שיהוו סיכונים לחתכים. במקום זאת היא תתנפץ לרסיסים קטנים שיותר קשה להיחתך מהם.
  • זכוכית רבודה (טריפלקס) – זכוכית טריפלקס עשויה בעצם משתי שכבות של זכוכית שמודבקות אחת לשנייה באמצעות דבק מאוד חזק. דלת שעשויה מזכוכית רבודה גם מבודדת טוב מאוד מרעשים חיצוניים, וגם בטיחותית מאוד במקרה של שבירה. כשדלת זכוכית טריפלקס תישבר הזכוכית תיסדק אבל לא תפוזר בכל האזור, מכיוון שהרסיסים שלה נדבקים לשכבה של הדבק.
  • זכוכית בידודית – זכוכית בידודית גם היא עשויה משתי שכבות של זכוכית שיבודדו מצוין את הרעשים החיצוניים, אך בשונה מזכוכית טריפלקס, בזכוכית הבידודית יש שכבה של אלומיניום שמפרידה בין שתי השכבות של הזכוכית. השכבה הזאת יוצרת בידוד מצוין שיהיה יעיל במקרים של מזג אוויר קיצוני, חם או קר, שבעצם נבלע ברווח שנמצא בין שתי שכבות הזכוכית.
  • יוסף מנעולן יצאת צדיק תיקון דלתות זכוכית רק אצל המקצוענים
    יוסף מנעולן יצאת צדיק תיקון דלתות זכוכית רק אצל המקצוענים

מנעולן מקצועי יידע להתאים את הזכוכית הטובה ביותר לצרכים שלכם. אם הדלת נשברת הוא גם יידע לבצע בשבילכם תיקון דלתות זכוכית.

מחפשים מנעולן בתל אביב? מנעולן שיגיע אליכם עד 20 דקות! התקשרו עכשיו

שירותים שניתנים בתיקון דלת זכוכית

  • החלפת משאבה רצפתית – לדלת זכוכית יש מחזיר דלת עליון ותחתון שגורמים לדלת לחזור למקומה בצורה מבוקרת ואיטית יותר מדלת רגילה, כדי שלא תישבר. המחזיר התחתון נקרא גם משאבה רצפתית. לפעמים מחזיר זה יוצא מכיול ולא עובד באופן תקין, וכך הדלת יכולה להיטרק בחוזקה ולהישבר. יוסף מנעולן יצאת צדיק יידע לבדוק את רמת הלחץ במחזיר ולהחליף את המשאבה אם יהיה צורך בכך. תקלה זו יכולה גם להתרחש במחזיר העליון (המשאבה העילית). 
  • פריצת דלת זכוכית – כמו שקורה גם בדלתות רגילות, דלת זכוכית יכולה להיטרק ולהיתקע, לעבור ניסיונות פריצה על ידי פורצים, ובסופו של דבר נצטרך להזמין מנעולן מיומן שיוכל לפרוץ אותה. פריצה של דלת זכוכית יכולה להוות סיכון, ולכן מומלץ שרק איש מקצוע מוסמך ובעל ניסיון יעשה את הפעולה הזאת.
תיקון דלתות עשויות מזכוכית בעסקים ומשרדים
תיקון דלתות עשויות מזכוכית בעסקים ומשרדים
  • תיקון הצירים והגלגלים של הדלת – לפעמים הצירים של דלת הזכוכית או הברגים שלה יישחקו או ייצאו מכיול וזה יגרום לדלת לשפשף את הרצפה שמתחתיה. מצב כזה גם יכול להגיע לכך שאי אפשר יהיה כלל להזיז את הדלת. במצב כזה אתם תצטרכו מקצוען שיבצע תיקון דלתות זכוכית. בעזרת ניסיונו ארוך השנים הוא יידע לבצע הגבהת דלת ותיקון של הצירים ולהחזיר את הדלת לפעולה תקינה. אותו הדבר קורה עם גלגלים – אם מדובר בדלת הזזה מזכוכית יכול להיות שיהיה צורך להחליף את הגלגלים או אפילו את המסילה בעקבות התעקמות שלה.
  • החלפת מנגנון נעילה – במקרים שבהם המנעול או הצילינדר לא יעבדו, כפי שצוין מקודם, יש להזמין מנעולן שיודע לעבוד עם דלתות זכוכית והוא כבר יטפל לכם בבעיה באופן בטוח ומהיר.
הכי חשוב בשביל למנוע נזק לדלת, התקשרו לבעל מקצוע מוסמך!
הכי חשוב בשביל למנוע נזק לדלת, התקשרו לבעל מקצוע מוסמך!

שאלות ותשובות תיקון דלתות זכוכית

האם כדאי לנסות לתקן לבד דלת זכוכית?

תיקון דלת זכוכית יכול להיות מסוכן למי שלא מבין איך עושים זאת. במיוחד במקרה כזה כדאי לקרוא ליוסף מנעולן יצאת צדיק, שלו ידע ארוך שנים בתחום ויודע לתקן את הדלתות ללא סיכון מיותר. 

האם אפשר להחליף את הזכוכית בדלת?

ניתן להחליף את הזכוכית בדלת. תהליך כזה הוא תהליך עדין ויכול להיות מסוכן. הוא דורש מיומנות ואיש מקצוע שיידע להוציא את הדלת מהבסיס והמחיצה שלה, ולהכניס זכוכית חדשה בעדינות.

שאלות נפוצות כשמדובר על תקלות בדלתות זכוכית
שאלות נפוצות כשמדובר על תקלות בדלתות זכוכית

מחירון תיקון דלתות זכוכית

תיקון זכוכית בדלת פנים: 570 ₪ .

תיקון זכוכית בדלת עץ: 550 ₪ .

החלפת זכוכית שבורה בדלת: 460 ₪ .

החלפת זכוכית בדלת של חדר: 560 ₪ .

החלפת חלון זכוכית בדלת עץ: 540 ₪ .

החלפת חלון זכוכית בדלת פנימית: 500 ₪ .

תיקון זכוכית שנשברה: 485 ₪ .

תיקון דלת זכוכית בכניסה לבניין משרדי: 500 ₪ .

תיקון דלת זכוכית במשרד: 450 ₪ .

מנעולן דלתות זכוכית עם שנים של ניסיון בתחום
מנעולן דלתות זכוכית עם שנים של ניסיון בתחום

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק