יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

מנעול חכם לדלת

מנעול טביעת אצבע

תוכן עניינים

איך לבחור מנעול חכם לדלת?

 

האנושות התקדמה כל כך הרבה במאה השנים האחרונות, ובימינו הגענו למצב שבו כל המכשירים שאנחנו משתמשים בהם הופכים לאט לאט לחכמים. כך הם יכולים לתקשר עם הסמארטפונים והטאבלטים שלנו גם מרחוק וגם מקרוב. אנחנו רואים טלוויזיות חכמות, מקררים חכמים, שעונים חכמים, ואפילו ברי מים ומוני חשמל חכמים!

 

אז למה שלא תהפכו את המנעולים שלכם גם לחכמים? מנעולים חכמים לבית, מנעולים חכמים לעסק, או לכל דבר אחר שתרצו. את הכל אפשר למצוא היום ומכל כך הרבה סוגים. אך אם בדלתות עסקינן, כל מה שנותר לכם הוא למצוא מנעול חכם לדלת, ויותר לא תצטרכו להסתובב עם מפתחות מעיקים בכיסים, לבזבז כסף על שכפול מפתחות לילדים או לבני משפחה, והכי חשוב – אתם כל כך תקשו על פורצים להיכנס אליכם הביתה או לבית העסק. אתם סוף סוף תרגישו הרבה יותר בטוחים בתוך המבצר הפרטי שלכם.

 

אז איך מתחילים בכלל לחפש?

 

תתפלאו, לא צריך ללכת יותר מידי רחוק. בסופו של דבר, כמו עם מנעולים רגילים, גם כאן, כשתרצו להתקין מנעול חכם לדלת, המנעולן הוא זה שאחראי לעבודה והוא זה שייתן לכם את השירות הנחוץ. הוא יוכל להמליץ לכם על המנעול החכם הכי טוב והכי יעיל, הוא יוכל להתאים מנעול חכם לדלת שלכם, הוא יתפעל אותו בשבילכם ובשביל כל דרי הבית, וידאג שכמובן תצאו מרוצים מהשירות.

 

המנעולן הוא איש מקצוע מוסמך שעובד בתחום אחרי שהוא למד אותו במוסדות הלימוד הרשמיים, וקיבל את האישורים של משטרת ישראל לעסוק בתחום. הוא חייב להיות נקי כפיים ובעל מסמך מהמשטרה, שמעיד שהתיק הפלילי שלו נקי ללא רישומים כלשהם. כמו שהזכרנו כבר – ביתכם הוא מבצרכם. כשאתם מעסיקים מנעולן, אתם חייבים להעסיק מישהו שאתם יכולים לסמוך עליו, ולא רק בענייני המחיר. אסור שהוא ישכפל לעצמו את מפתחות ביתכם, שלא יאשר לעצמו כניסה בעזרת המנעולים החכמים, וחשוב שייתן לכם להרגיש בטוחים – הכניסה לביתכם נמצאת בידיו.

 

אם בשיחת הטלפון ביניכם המנעולן לא נשמע מקצועי, לא עונה לשאלות, לא נוקב בהצעת מחיר מסודרת בהתאם לבעיה שבה נתקלתם – כדאי שתתחילו לחשוד. וגם אם בשיחת הטלפון הוא לא החשיד אתכם, עדיין רצוי שתבדקו אותו כאשר הוא מגיע אליכם. תבקשו את תעודות ההסמכה שלו ואת מסמך הרישום הפלילי מהמשטרה.

התקנת מנעול חכם לדלת
התקנת מנעול חכם לדלת

אז סיימתם לבדוק אותו – מה עושים לפני שהמנעולן מגיע?

 

אז לפני שתחליטו על איזה מנעול לבחור, חשוב שתדעו שהמנעולים מגיעים בגדלים ועיצובים שונים, שכל אחד בפני עצמו מתאים לדלתות מסוגים וגדלים מסוימים. לכן, לפני שתבחרו מנעול חכם לדלת הבית או לדלתות העסק שלכם חשוב שתמדדו את עובי הדלת, כדי שתוכלו להימנע ממצב שבו המנעול שאתם רכשתם לא יתאים לדלת שלכם. בנוסף, רצוי שתקבלו החלטה שהיא גם כן תהיה חשובה ותשפיע על המחיר, על הביטחון האישי שלכם בבית ועל הנוחיות שלכם: האם לשים על הדלת שלכם מנעול חכם בלבד ולהוריד את המנעול ה"טיפש"? או להשאיר גם את המנעול הרגיל, שלמעשה יעניק לכם נעילה כפולה?

 

עוד משהו שחשוב שתדעו ותחליטו עליו הוא שגם בין המנעולים החכמים, יש את המנעולים החכמים יותר, ואלה שחכמים קצת פחות. יש את אלה שיכולים להתממשק עם הסמארטפונים והטאבלטים שלכם. ויש גם את אלה שיעבדו בדרכים אחרות שלא קשורות למכשירים הניידים שנמצאים בידיכם. לכל סוג מנעול יש את היתרונות והחסרונות שלו.

 

אז סוף סוף, אחרי שהמנעולן הגיע לביתכם, והחלטתם סופית שאתם רוצים מנעול חכם לבית או לדירה שלכם כדי להרגיש יותר בטוחים, הגיע הזמן שתבחרו מנעול חכם לדלת ביתכם.

 

כשמדובר במנעולים חכמים, יש לכם מגוון רחב של סוגי מנעולים ויצרנים:

 

  • מנעול חכם Kwikset Kevo Convert 15 – מנעול מסוג זה הוא די זול ופשוט. הוא מתלבש על המנעול הרגיל שלכם וממיר אותו לסוג של מנעול חכם. הוא מותקן על הצד הפנימי של הדלת ומאפשר שליטה באמצעות הסמארטפון, על ידי התחברות מהאפליקציה Kevo. הנעילה מופעלת על ידי קוד בלוח מקשים, ובגלל שהוא מותקן מבפנים – הפורצים שמגיעים מבחוץ לא יכולים בכלל לדעת שהוא מותקן על הדלת.

 

  • מנעול טביעת אצבע Ultraloq UL3 BT – מנעול חכם מתקדם מאוד שיכול לקרוא ולאחסן עד 95 טביעות אצבע שונות. כמובן גם אליו אפשר להתממשק עם הסמארטפון ולפעול דרך אפליקציה ייעודית. מנעול זה הוא קל להתקנה, והחיסרון שלו הוא שהוא מופעל על ידי שלוש סוללות אצבע סטנדרטיות, שהיצרן טוען שיחזיקו כשנה לפחות.

 

  • מנעול חכם Lockap – מנעול חכם מבית חברת רב-בריח. אז אם כבר אתם בוחרים מנעול חכם לדלת, לא יזיק לתת קצת כוח למוצרים כחול-לבן. מנעול הלוקאפ של רב-בריח מתממשק עם אפליקציה דרך הסמארטפון, ומאפשר גם פתיחה בעזרת טביעת אצבעות.

 

  • מנעול חכם Mul-T-Lock Entr – עוד מנעול כחול-לבן, של החברה הישראלית מולטילוק. זה הוא מנעול חכם וחדיש שגם כן מתממשק עם אפליקציה דרך הסמארטפון ויכול לפתוח ולנעול את דלתות הבית והעסק שלכם בעזרת טביעת אצבע. בעזרת האפליקציה כמובן גם אפשר לשלוט בו מרחוק.

 

  • מנעול חכם Elock Premium – מנעול elock הוא מנעול חכם עם עיצוב יפה ועתידני שמאפשר לפתוח את הדלתות בעזרת כמה אפשרויות: כרטיס קרבה, קוד, צ'יפ, טביעת אצבע, ואפילו יש בו מפתח שבת לשומרי השבת שבינינו. המנעול החכם כולל שלושה מפתחות שבת, שלושה צ'יפים ועד 100 טביעות אצבעות שונות שתוכלו להזין לתוכו ולפתוע באמצעותן את דלת הבית או העסק שלכם.

 

  • מנעול חכם Yale NR-619 – אי אפשר לדבר על מנעול חכם לדלת בלי לדבר כמובן על חברת ייל המפורסמת של עולם המנעולים. מנעול זה כמובן שיתממשק לאפליקציה שלכם בטלפון הנייד ובטאבלט, ויאפשר נעילה ופתיחה באמצעות קוד שאותו תזינו. כמו כן, הוא מתחבר לבתים חכמים.

 

  • מנעול חכם August Smart Lock Pro 3G – מנעול חכם זה הוא חשמלי, והוא פועל בעזרת חיישן שיידע לזהות את מצבה של הדלת – פתוחה או נעולה. כמו כן, הוא יאפשר לכם כמובן לשלוט על המנעול מרחוק עם האפליקציה שתורידו לטלפון החכם שלכם, וכך המנעול יתממשק אליו. בעזרת המנעול המצוין הזה אתם תוכלו לאשר גישה לכל מי שתרצו, לזמן שהגדרתם מראש. האפליקציה זמינה לשתי חנויות האפליקציות: אנדרואיד ו-AppStore. המנעול הוא די קל להתקנה, הוא ננעל ונפתח אוטומטית כשאתם מגיעים הביתה או עוזבים את הבית. יש לו חיסרון אחד משמעותי – הוא מגיע עם סוללות רגילות שמתרוקנות די מהר.

 

  • מנעול חכם Schalge BE469ZP CAM Connect – מנעול זה מותאם למערכות של בתים חכמים ומתממשק איתן. יש לו חיישן אזעקה מובנה – כל פעם שמישהו לא מוכר ולא רצוי יתעסק עם המנעול, אתם תקבלו על כך התרעה. המנעול עובד רק עם הבתים החכמים, וכשיש לכם בית חכם אתם יכולים גם לחבר את המנעול לטלפונים הניידים. בנוסף, ישנה אפשרות להקיש קוד כניסה, וכן – גם לפתוח בעזרת מפתח. החיסרון המשמעותי שלו הוא שהוא לא יכול לעבוד ללא התממשקות למערכות של בית חכם. כלומר, אם תרצו שהוא ישמש לכם מנעול חכם לדלת, אתם חייבים שיהיה לכם בית חכם. בנוסף הוא מגיע עם אחריות לכל החיים ומאפשר לכם שליטה קולית על המערכת.

 

  • מנעול חכם PIN Genie PGD 728 SN – גם מנעול זה מגיע אליכם עם אזעקה שתתריע בכל פעם כשאנשים לא מורשים, ינסו להיכנס לכם לבית או לעסק, או לשחק עם המנעול. בנוסף, המנעול ינעל את המקשים במידה שמישהו יקיש קוד שגוי כמה פעמים. במערכת של המנעול ניתן לאחסן שמונה קודים שתצטרכו להקיש על לוח המקשים. כמובן הוא מתממשק לכם גם לסמארטפון ומאפשר גישה למנעול כל יום – כל היום. המנעול משנה את הסדר של המספרים בלוח בכל פעם שאתם משתמשים בו, ככה שאם בן אדם כלשהו ראה אתכם מקישים את הקוד, הוא לא יוכל לשחזר את המספרים שעליהם לחצתם.

 

ישנם עוד סוגים ודגמים רבים של מנעולים של חברות שונות עם מגוון טכנולוגיות שיהפכו את חייכם להרבה יותר נוחים. בסופו של דבר, כשתרצו לבחור מנעול חכם לדלת, חשוב שתדעו שישנן כמה טכנולוגיות עיקריות שעליהן מתבססים המנעולים החכמים:

 

  • מנעול חכם עם קוד מספרים – מנעולים מסוג זה הם בדרך כלל חשמליים, למרות שעם הטכנולוגיה הנוכחית הם יכולים גם להופיע על מסך מגע. ברגע שמזינים את הקוד שהוגדר מראש, או מעבירים כרטיס מגנטי – ייסגר מעגל חשמלי שיפתח את המנעול.

 

  • מנעול חכם של שלט רחוק – בדרך כלל מנעולים כאלה יתממשקו לטלפון הנייד שלכם, לטאבלט או למחשב – לרוב בעזרת טכנולוגיית בלוטוס. ישנם גם מנעולים רבים שמאפשרים הורדת אפליקציה שדרכה אתם תוכלו לשלוט על המנעול שלכם מכל מקום בעולם.

 

  • מנעול ביומטרי חכם – כשאתם חושבים על מנעול חכם לדלת, ישנם גם מנעולים שמאפשר לאחסן בתוכם כמה וכמה טביעות אצבע, כדי להספיק לשלל בני משפחה וחברים קרובים. לרוב המנעולים המבוססים על טביעת אצבע ישנו גם קוד שבעזרתו המשתמשים יכולים לנהל את הבניין מרחוק. ישנן גם טכנולוגיות של מנעולים שמאפשרים לזהות קול, פנים, עיניים וכדומה.

 

למנעולים חכמים יכולים להיות גם כמה חסרונות למרות היתרונות האדירים שלהם. אבל למרות זאת, חשוב לציין אותם:

 

  • כפי שכבר ראיתם, ישנם גם הרבה מנעולים כאלה שלא מאפשרים חיים ארוכים ויציבים, והם בנויים בעיקר על סוללות אצבע סטנדרטיות, שלא מאפשרות למנעול חיים ארוכים לאורך זמן.

 

  • ישנן לפעמים אפליקציות שקורסות, וכך הן לא מאפשרות כניסה קלה ונוחה לבית.

 

  • אין הרבה מנעולים כאלה – אבל יש גם כמה שלא מסתנכרנים למשהו מלבד בית חכם.

 

 

מחיר מנעול חכם לדלת

 

כשתרצו מנעול חכם לדלת רצוי שלא תיפלו על חאפרים שיגרמו לכם לשלם ביוקר, ותדעו את המחירים הממוצעים בשוק פחות או יותר:

 

  • מחיר ביקור מנעולן – 250-150 ₪

 

  • התקנת מנעול חכם ENTR של מולטילוק – 2,500-2,000 ₪

 

  • התקנת מנעול חכם Elock – 1,800-2,000 ₪

 

  • מנעול טביעת אצבע של Elock – 1,800-1,600 ₪

 

  • מנעול חכם של חברת NUKI – 1,550-1,150 ₪

 

  • התקנת מנעול חכם Yale – 2,950-1,450 ₪

 

  • מנעול ביומטרי סטנדרטי עם טביעת אצבע – 1,500-2,900 ₪

 

  • תיקון מנעול ביומטרי – 1,400-700 ₪

 

  • מנעול חכם של חברת רב-בריח Lock8200 – 2,400-1,900 ₪

 

  • מנעול חכם Lokapp של רב-בריח – 1,400-1,000 ₪

 

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק