יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

פורץ דלתות ברחובות

✔️ פורץ פלדלת ברחובות תוך 15 דקות

✔️תיקון דלתות ברחובות

✔️תיקון מנעולים ומנגנונים ברחובות

✔️ מנעולן ברחובות 24 שעות ביממה

✔️ החלפת צילינדר ברחובות - מנעולן יצאת צדיק ברחובות

ככה פורץ דלתות ברחובות יחלץ אתכם

עוד יום עבר, אתם מתים מעייפות ופשוט חולמים להיכנס בדלת ביתכם, ללכת להתקלח ולהתרסק על המיטה. אתם בדיוק יוצאים ממקום העבודה שלכם בפארק המדע ברחובות, נוסעים לכיוון רחוב הרצל העמוס עד לרחובות החדשה. הדרך הייתה ארוכה ומעצבנת, אבל הגעתם לבית סוף כל סוף. עוד שנייה אתם פותחים את הדלת, מתקלחים והולכים למיטה הרכה והנעימה.

המפתח יצא מהכיס, ופתאום אתם לא מצליחים להכניס אותו למנעול. אתם נאבקים בו קצת עד שהוא נכנס, ואז אתם מסובבים אותו בעצבים ובום! הוא נשבר. חלק מהמפתח תקוע במנעול, ואתם כבר מיואשים מהיום הזה. מה עכשיו? איך אתם נכנסים הביתה? אתם תקועים! אז אל תדאגו, תתקשרו ליוסף מנעולן יצאת צדיק, ותוך 20 דקות מרגע הקריאה יגיע אליכם מקצוען אמיתי, פורץ דלתות ברחובות.

מפתח נשבר בצילינדר ברחובות 1

מפתח נשבר בדלת ברחובות

מתי תצטרכו להזמין פורץ דלתות?

אז כמו שראיתם, המקרים האלה קורים הרבה פעמים בזמנים ממש לא נוחים. לפחות מה שמנחם הוא שהם לא מתרחשים הרבה פעמים במהלך החיים. מנעולים, צילינדרים ומפתחות הם מוצרים די עמידים ולוקח להם הרבה שנים עד שהם נהרסים וצריכים תיקונים כלשהם. אבל אם זה כבר קרה, בואו נראה באילו תקלות אתם יכולים להיתקל, שיגרמו לכם להזמין פורץ דלתות ברחובות:

מנעול פגום

אז כמו שראיתם בדוגמא הקודמת, חור המנעול יכול לקבל בלאי ולהיפגם. זה יכול לקרות בגלל הלחות אם אתם גרים קרוב לים, זה יכול לקרות כתוצאה מגורמים זרים שנכנסו לכם לתוך המנעול ושיבשו אותו מבפנים, כמו אבל או חול למשל. זה יכול גם לקרות בגלל תחזוקה לקויה, רוב האנשים לא יודעים שכדי שהמנעול יתפקד כמו שצריך במשך הרבה שנים, צריך גם לתחזק אותו. כשתזמינו פורץ דלתות ברחובות, חשוב שבסוף העבודה שלו תבקשו ממנו שיסביר לכם כיצד לתחזק טוב את המנעולים, וגם את הצירים של הדלתות.

פורץ דלתות ברחטבות 1

דלת שנפרצה על ידי כיבוי אש, זו בדיוק הסיבה מדוע כדאי להזמין פורץ דלתות מקצועי לפריצת דלת ולא מכבי אש

מפתח שחוק

מפתחות יכולים להישבר בתוך המנעול אם המנעול עצמו נפגם מהסיבות שנכתבו לעיל. הם יכולים גם להישבר או להיתקע בתוך המנעול אם המפתח עצמו שחוק, אחרי הרבה זמן שהוא נמצא בשימוש. יכול להיות שקרו לכם מקרים מסוימים שבהם המפתח התעקם קצת ולא שמתם לב לזה בכלל, וכשתגיעו פתאום הביתה לא תצליחו לפתוח את הדלת.

מפתח הלך לאיבוד

לא רק שחיקה של מפתח יכולה לגרום לכם להזמין פורץ דלתות ברחובות. זה קורה לא פעם שהמפתח הולך לאיבוד. אולי הוא נגנב, או ששכחתם אותו במקום כלשהו ואתם לא זוכרים איפה, והוא נעלם לתמיד. יכול להיות גם שהמפתח נפל לכם מהכיס או מהתיק בלי ששמתם לב, וכשתגיעו הביתה ותרצו לפתוח את הדלת, אתם תשימו לב שאין לכם מפתח.

אם יש לכם יחסים טובים עם השכנים – תמיד טוב לשמור מפתח ספייר אצל אחד מהם. אבל גם אם יש מפתח ספייר וגם אם אין, עדיף להזמין פורץ דלתות, שגם ישכפל לכם את המפתח או ייתן לכם מנעול חדש עם מפתחות חדשים במקרה הצורך.

דלת טרוקה

כשדלת נטרקת בטעות, יכול להיות שבגלל עוצמת הטריקה הלשונית תיתקע במשקוף של הדלת. בנוסף ישנן דלתות שאין להן ידית פתיחה בצד החיצוני של הדלת, ואפשר לפתוח אותן רק עם מפתח. במקרים כאלה תצטרכו להזמין פורץ דלתות ברחובות, שיוכל לפתוח לכם את הדלת שנטרקה.

תיקון דלתות ברחובות 1

תיקון דלת לאחר פריצה ברחובות

עם אילו סוגי מנעולים עובד פורץ דלתות ברחובות?

הטכנולוגיה בימינו מאוד מפותחת, ועם השנים גם הטכנולוגיה של הדלתות והמנעולים התפתחה. פעם היו דלתות עץ עם צילינדרים פשוטים, היום כבר כמעט לא רואים דלתות מהסוג הזה. אנשים רוצים להרגיש הרבה יותר בטוחים במבצר שלהם, והם מוכנים להשקיע כסף בשביל דלת יותר בטוחה, שפחות מאפשרת לגנבים לפרוץ אליה. אז איזה סוגי מנעולים קיימים בשוק?

רב בריח/מולטילוק/שריונית חסם/פלדלת

לדלתות אלה יש מנגנון נעילה איכותי ונכון להיום הן הדלתות הכי נפוצות בישראל, ומשומשות כמעט בכל מקום: בתי מגורים, בתי עסק, אזורים תעשייתיים, משרדים וכו'. לדלתות אלה יש מגוון רחב של צילינדרים חזקים ואיכותיים, שידרשו עבודה קשה כדי לפרוץ אליהן, וכמובן במקרה הצורך אתם תהיו חייבים להזמין איש מקצוע שמתמחה בדלתות כאלה, ולא לבצע את העבודה לבד.

מנעול צילינדר פשוט

מנעול צילינדר פשוט עדיין נמצא בשימוש. הוא עובד בעזרת לשונית שמותקנת בדלת, ואז כשהדלת נסגרת הלשונית נכנסת למשקוף ומונעת מהדלת להיפתח. מנעולים כאלה נמצאים בדרך כלל בדלתות פנימיות או דלתות יציאה למרפסת.

מנעול קוד מספרים חשמלי

מנעול קוד הוא מנעול שנפתח באמצעות סדרה של מספרים שנקבעו מראש, ואף אחד לא אמור לדעת אותו חוץ מכם או המשפחה שלכם. בדרך כלל מדובר במנעול שעובד על סגירת מעגל חשמלי, וכשאתם מזינים את הקוד בשלמותו המעגל נסגר והמנעול נפתח. ישנם סוגים רבים של מנעולים חשמליים, הכי נפוצים הם מנעול קוד או מנעול שנפתח עם כרטיס מגנטי. פורץ דלתות ברחובות יוכל גם לתקן לכם את המנעול וגם להתקין אותו.

מנעול עם מנגנון שלט רחוק

מנעולים כאלה עובדים לרוב על טכנולוגיית בלוטוס מתקדמת, שמאפשרת למנעול להתממשק בעזרת אפליקציה עם הסמארטפון, הטאבלט, או אפילו השעון החכם שלכם, וכך לפתוח מרחוק את המנעול, כמובן ללא צורך בשום מפתח. המכשירים החכמים שלכם יכולים גם לתת קודי כניסה זמניים לאורחים, או שליחים של חבילות וכיוצא בזה. מנעולים מסוג זה שייכים לקטגוריית המנעולים החכמים שמגיעים בעוד הרבה גרסאות מעניינות ומתוחכמות, ביניהן המנעול הביומטרי:

מנעול חכם ביומטרי

המנעול הביומטרי גם הוא עובד על טכנולוגיה חכמה במיוחד שמאפשרת סגירה של מעגל חשמלי באמצעות אמצעים מתוחכמים יותר כמו טביעות אצבע, זיהוי פנים, זיהוי קול, זיהוי העיניים ועוד פרטים אלו ואחרים. המנגנון הטכנולוגי מתוחכם ומאפשר להכניס מספר גדול של אנשים למאגר, כדי שיוכלו לפתוח את הדלת כשיצטרכו. כשתזמינו פורץ דלתות ברחובות הוא ימליץ לכם על המנעול הביומטרי שהכי יתאים לצרכים שלכם, ויסביר לכם איך לתפעל אותו ולצרף אנשים נוספים למאגר. המנעולים החכמים יכולים להיות גם מתוצרת חוץ וגם מתוצרת ישראל, בכל מקרה המנעולים תמיד יהיו איכותיים.

החלפת צילינדר ברחובות 1

מחירי פורץ דלתות

ביקור רגיל של מנעולן ברחובות – 250-150 ₪

 

ביקור מנעולן ברחובות 24 שעות – 500-150 ₪

פריצת צילינדר ברחובות – 350-200 ₪

פריצת דלת רב-בריח, מולטילוק, פלדלת, שריונית חסם ברחובות – 600-350 ₪

פריצת דלת טרוקה ברחובות – 400-200 ₪

פריצת דלת עץ ברחובות – 380-260 ₪

פריצת דלת מחסן עם מנעול סטנדרטי ברחובות – 350-150 ₪

פריצת דלת פנימית ברחובות – 350-150 ₪

פריצת דלת ממ"ד ברחובות – 300-200 ₪

התקנת צילינדר עם בקרת שכפול ברחובות – 1,300-500 ₪

החלפת צילינדר דלת עץ ברחובות – 200-400 ₪

החלפת צילינדר מולטילוק ברחובות – 600-300 ₪

החלפת צילינדר בשער ברחובות – 400-200 ₪

 

החלפת צילינדר בדלת רב בריח ברחובות – 450-300 ₪

החלפת צילינדר דלת ראשית בניין ברחובות – 440-220 ₪

 

תיקון משקוף של דלת עץ ברחובות – 350-200 ₪

 

תיקון משקוף של דלת רב-בריח ברחובות – 350-200 ₪

תיקון ידית של דלת פלדלת ברחובות – 300-150 ₪

תיקון מנעול ביומטרי ברחובות – 1,400-700 ₪

ידית רב בריח בחולון 1
פריצת מנעול תיבת דואר (1)
פורץ דלתות בחולון
לקוחות ממליצים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
יוסי המנעולן עושה את העבודה שלו בדיוק, בנאמנות, ובחיוך, תודה רבה
בצלאל
תיקון דלתות פלדלת
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק
5/5
יוסי המנעולן מקצועי, הגיע ב4 בבוקר תוך 20 דקות, פרץ זריז, ממש ממליץ
טאי
מנעולן 24 שעות ביממה
5/5
נתקעתי היום ב2 לפנות בוקר מחוץ לדלת, מנעול לא עובד, ישר גוגל, מצאתי את יוסי, פה 10 דקות, מנעול חדש, והכל עובד פיקס...
ירדן
מנעולן חירום
5/5
עשיתי קניות, השארתי את המפתחות בסוויץ', הכל נתקע בפנים, והבחור הזהב הזה יוסף המקצוען הגיע, וחילץ אותי עם הקניות לארוחה לסבתא
תומר
פורץ רכבים תוך 20 דקות
5/5
אני רוצה להגיד תודה ליוסי, הוא הגיע תוך 5 דקות, הייתי עם הכלבים בחוץ לא יכולה להיכנס הביתה, הוא עשה עבודה מהירה ויפה, תודה רבה
אלינה
פורץ מהיר
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, ויוסי בא לחלץ אותי מאוחר בלילה, המנעול בסדר, הכל מושלם
רונה
החלפת מנעולים 24 שעות