יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

פורץ דלתות בתל אביב

פריצת דלתות בתל אביב 1

תוכן עניינים

פורץ דלתות בתל אביב

 

הדלת שלכם ננעלה ואתם לא מצליחים לפתוח אותה? המפתח נשבר בתוך מנעול הדלת? צריכים שירותים של פורץ דלתות בתל אביב? הגעתם למקום הנכון.

 

זה לא משנה אם אתם גרים בדרום תל אביב, צפון תל אביב, ליד הטיילת, אזור הנמל, או כיכר המדינה – יוסף מנעולן יצאת צדיק יהיה זמין בשבילכם 24 שעות ביממה ויגיע לטפל בכם תוך 20 דקות מרגע הקריאה.

 

אנחנו יודעים שבמיוחד בעיר גדולה כמו תל אביב ישנן בעיות שמצריכות שירות של מנעולן 24 שעות, ושהצורך בפריצת דלת בדרך כלל יכול להיות מצב לא נעים ואפילו טיפה מלחיץ. יוסף המנעולן יעשה בשבילכם את העבודה על הצד הטוב ביותר וירגיע אתכם, כי ברגע שאתם תקראו לו אתם תרגישו ותשימו לב שאתם בידיים טובות.

 

פריצת דלת טרוקה ללא נזק 1
פריצת דלת טרוקה ללא נזק 

איזה סוגי דלתות קיימים בשוק?

 

בימינו ישנם הרבה סוגי דלתות, ואחרי שנים רבות של ניסיון וידע אין בעיה שהמנעולן לא נתקל בה. פורץ דלתות לא רק פותר בעיות במנגנוני הנעילה, הוא גם יכול להתקין דלתות חדשות ולהסיר את הישנות. לפני שנדבר על למה בכלל צריך להזמין פורץ דלתות בתל אביב, בואו נדבר על סוגי הדלתות העיקריות שקיימות בשוק:

 

 

דלת פלדלת

 

דלתות פלדלת הן מאוד נפוצות בישראל בגלל שהן דלתות מאוד חזקות, ויש להן מנגנון נעילה שמקשה יותר על הפורצים לפרוץ אותן ולכן הן מקנות הרבה יותר ביטחון למי שהתקין אותן. בדרך כלל דלתות פלדלת יהיו דלתות ראשיות לבית או לעסק. בנוסף ישנן דלתות דומות כמו שריונית חסם, מולטילוק ורב בריח.

 

 

דלתות פנים

 

בבתים ובעסקים ישנן דלתות פנים שמפרידות בין החדרים והמשרדים. דלתות אלה יכולות גם כן יכולות ליצור בעיות בדיוק כמו כל סוגי הדלתות האחרות.

 

 

דלת ביטחון

 

דלת ביטחון מספקת רמה ביטחון ובטיחות גבוהה מאוד, וכשמה כן היא – היא מאפשרת לכם ביטחון מקסימאלי. לפורצים יהיה קשה מאוד לפרוץ את הדלתות האלה והם יצטרכו הרבה זמן כדי לעבוד על הפריצה שלהן. כשאתם מזמינים פורץ דלתות בתל אביב חשוב שתדעו שיש לו ניסיון וידע רב שהצטבר במהלך השנים, גם דרך השתלמויות וקורסים מקצועיים. הדלתות האלה לא קלות לפריצה והן מצריכות כלים מתקדמים.

 

 

דלתות אש

 

הדבר הכי חשוב בדלתות אש הוא יכולת הבידוד שלהן, שנקבעת לפי טיב החומרים המבודדים שמהם הדלתות מיוצרות. בעת שריפה או אזעקת שריפה הדלתות האלה נסגרות ומונעות מעבר של אש למקומות אחרים בתוך המבנה. כל מי שירצה יוכל לפתוח את הדלת כל עוד נשמרת הטמפרטורה הנכונה משני צדדיה. כשתזמינו פורץ דלתות בתל אביב הוא יוכל גם להתקין לכם דלת אש במקרה הצורך, וגם כמובן לתקן אותה ולפרוץ אליה במידה והיא לא נפתחת. כמובן שרצוי שתוודאו לפני כן שאין שום שריפה במבנה.

 

 

דלת חשמלית

 

מי מאיתנו לא נתקל בדלת חשמלית? עם התפתחות הטכנולוגיה הדלתות האלה נפוצות יותר ויותר בבתים, בעסקים, במשרדים, בקניונים ובמקומות רבים ברחבי העיר. הדלת מצוידת במערכות חשמליות שמאפשרות לסגור ולפתוח אותה ללא מגע אדם. היא יכולה להיפתח בעזרת חיישן, כרטיס או תג, טביעות אצבע, קוד ואפילו דרך אפליקציות שאתם מתקינים על הסמארטפון שלכם ומתחברות היישר לדלת שסוגרת מעגל חשמלי ונפתחת.

 

 

דלת זכוכית

 

דלת זכוכית בדרך כלל נמצאת במשרדים ובתי עסק אחרים. דלת זו היא יותר רגישה מדלתות אחרות, והיא משמשת בעיקר ליופי ולמראה יוקרתי. המנעול של דלתות אלה יכול להיתקל באותן בעיות בדיוק כמו של דלת רגילה, אם אלה בעיות במנעול או בעיות במפתח.

 

פורץ דלתות בתל אביב 1
פורץ דלתות בתל אביב

באילו מקרים תצטרכו להזמין פורץ דלתות בתל אביב?

 

יש כמה סוגים של תקלות נפוצות שיגרמו לכם להזין פורץ דלתות, התקלות האלה יכולות לקרות בגלל הזנחה בטיפול במנגנון הנעילה, שחיקה של המנגנון או של המפתח, סגירה לא נכונה של הדלתות ואפילו מגורים באזור קרוב לים.

 

 

דלת טרוקה

 

לפעמים דלתות נטרקות. אולי אתם או הילדים סגרתם את הדלת בעצבים, או שרוח חזקה טרקה את הדלת ונתקעתם מחוץ לבית, יכולים לקרות שלל מקרים כאלה. במצב של טריקת הדלת הלשונית של המנעול יכולה להיתקע במשקוף. פורץ מנעולים יגיע אליכם וידאג לפתור את הבעיה על ידי כרטיס שהוא יכניס בין הדלת למשקוף, ואז הוא יזיז את הכרטיס באופן שיגרום לדלת להיפתח.

 

 

המפתח הלך לאיבוד

 

לכולנו זה קורה במוקדם או במאוחר במהלך החיים. שכחתם את המפתח במקום כלשהו והוא נעלם, המפתח נפל ממחזיק המפתחות או מהתיק שלכם בלי ששמתם לב, וישנם עוד מקרים רבים שיכולים לגרום לכך שפשוט תאבדו את מפתחות הבית שלכם. מה עושים במקרה כזה? מתקשרים לפורץ דלתות בתל אביב שישתמש בכלי דגדוג כדי לפתוח את הדלת. כלי הדגדוג הוא כלי שהמנעולן מחדיר לתוך המנעול, ומאפשר פתיחה שלו.

 

 

המנעול פגום

 

כמו שצוין בעניין שבירת המפתח, המנעול נפגם כתוצאה מחוסר תחזוקה נאותה. אתם תשימו לב לזה כאשר פתאום אתם לא תצליחו לסובב את המפתח, או שאפילו לא תצליחו להכניס את המפתח למנעול. ישנן כמה דרכים אפשריות לפתור בעיה מסוג זה, הפורץ יחליט על דרכי התיקון במקום. ישנה גם אפשרות שיהיה צורך לקדוח במנעול ולהחליף אותו.

 

 

המפתח נשבר בחור המנעול

 

מפתח שנשבר בחור המנעול יכול לקרות כתוצאה משני גורמים עיקריים: הגורם הראשון הוא שחיקה ובלאי של המפתח, והגורם השני הוא חוסר טיפול והזנחה של מנגנון הנעילה. המנעול צריך להיות מתוחזק כראוי ויש צורך לשמן אותו מדי פעם, הבעיה הזו יכולה להחמיר במיוחד אם אתם גרים קרוב לים, כשהלחות גורמת לחלודה בתוך המנעול. אחרי שתזמינו את המנעולן והוא יטפל בבעיה, תבקשו ממנו טיפים נוספים לתחזוקה שוטפת של המנעול, כדי לא להיתקל בבעיות מסוג זה. פורץ דלתות בתל אביב או מנעולן בחולון ישלוף את המפתח השבור בעזרת חולצי מפתחות שבאים בצורת מחטים אלסטיות שייצרו חיכוך בתוך המנעול, ויאפשרו שליפה של המפתח החוצה.

 

 

איך מזמינים מנעולן מקצוען?

 

חשוב לדעת שכשאתם מזמינים פורץ דלתות בתל אביב, רצוי שהוא יהיה מקצועי, שירותי ואמין. לא כדאי שיגיע אליכם מישהו שגם יבצע יותר נזק וגם ייקח לכם יותר כסף בסופו של יום. כדי לדעת שהפורץ שמגיע אליכם הוא פורץ איכותי, רצוי שבמעמד שיחת הטלפון תספרו לו במדויק על הבעיה שבה נתקלתם, ותסגרו איתו את המחיר מראש. לאחר מכן כשהוא יגיע אליכם, חשוב שתבקשו ממנו להראות לכם את תעודת ההסמכה שלו ממוסד הלימודים שבו למד, ואת תעודת היושר שלו מהמשטרה, שתקפה לפחות לחצי השנה האחרונה. כשאתם מזמינים את יוסף מנעולן יצאת צדיק אתם יכולים להיות בטוחים שהוא יהיה אמין ויעזור לכם על הצד הטוב ביותר, עם ניסיון של שנים בתחום.

 

פריצת דלת זכוכית בתל אביב 1
פריצת דלת זכוכית בתל אביב 1

מחירון פורץ דלתות בתל אביב

 

ביקור פורץ דלתות בתל אביב – 250 ₪

 

החלפת צילינדר בדלת רב בריח אחרי פריצה בתל אביב 350 ₪

 

החלפת צילינדר פשוט בדלת פלדלת בתל אביב – 300 ₪

 

החלפת מנעול וצילינדר בדלת כניסה לבית בתל אביב – 500 ₪

 

פריצת דלתות פלדלת, רב-בריח, שריונית חסם בתל אביב 570-400 ₪

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק