יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

תיקון דלת ממ"ד

תיקון דלת ממד (1)

תוכן עניינים

תיקון דלת ממ"ד

ממ"ד – המרחב הבטוח

הממ"ד, המרחב המוגן, נועד להוות מפלט בטוח בכל עת. כולנו יודעים שמזה שנים נמצאת ישראל במצב של מתיחות מתמשכת מול גורמים עוינים. בשונה מ"סבבי" המתיחות הקודמים שכללו מטחי טילים, ממש עכשיו (סוף 2023), הותקפה המדינה ופרצה מלחמה של ממש. במידה ודלת הממ"ד בביתכם איננה תקינה במאה אחוזים, לדברים הבאים יש עבורכם חשיבות עליונה. כל מה שצריך לדעת על תיקון דלת ממ"ד, הן במצבי שגרה והן במצבי מתיחות ואי שקט בטחוני.

תיקון דלת ממ"ד כי אסור לשכוח – הממ"ד הוא לא עוד חדר רגיל

בימי שגרה, הממ"ד משמש רבים מאיתנו כחדר רגיל בבית. לפעמים חדר ילדים, לפעמים חדר עבודה, לפעמים לא יותר מאשר מחסן. אבל תמיד, מזכיר יוסף מנעולן יצאת צדיק, חייבים לזכור שזהו גם החדר הכי בטוח, מאובטח ומוגן בבית. זהו המקום שבו המשפחה מתכנסת בכל מקרה של אזעקה, בכל מקרה של התקפת טילים או אירוע בטחוני חמור אחר. זהו החדר שבו הקירות עבים במיוחד, ישנו חלון עם סגירה ממוגנת וכמובן, דלת הדף חזקה ועמידה שבמקרה הצורך – מצילת חיים.

דלת תקנית ותקינה של ממ"ד מסוגלת לאטום את החדר מפני כניסה של גזים מסוכנים והיא גם חוסמת הדף של פיצוצים. על מנת לבצע את תפקידה, הדלת מורכבת כיחידה אחת, היא מורכבת על ציר שנפתח אך ורק כלפי חוץ והוא כבדה ומסיבית יותר מכל דלת רגילה.

בזמן שבו הדברים הללו נכתבים, ישראל במצב מלחמה מול האוייב. בזמן זה, כמעט מובן מאליו מדוע צריך שכל הזמן דלת הממ"ד תהיה תקינה. ואם היא לא תקינה, תיקון דלת ממ"ד צריך להיות משימה ראשונה במעלה. אבל גם כאשר הזמנים הללו יחלפו ותחזור השגרה, אסור שמישהו ישכח את הדבר הבא: בחדר שמטרתו להציל חיים, חדר שבו הדלת איננה דלת רגילה אלא דלת מחוזקת ועמידה ביותר, הכל צריך להיות מתוחזק ותקין תמיד.

החלפת צילינדר בדלת ממד (1)
החלפת צילינדר בדלת ממד (1)

מתי צריך לתקן את דלת הממ"ד

אז מתי צריך לתקן את דלת הממ"ד? מנעולן יצאת צדיק מזכיר כמעט את המובן מאליו. קלקולים או תקלות בדלת (או במנעול) של המרחב המוגן בבית חשוב לתקן בהזדמנות הראשונה, ללא דיחוי. זה נכון שבשגרה יש הרבה דברים שכולנו עסוקים בהם, אבל בכל מצב של מתיחות ביטחונית, אסור להיתפס לא מוכנים. בין אם אתם קוראים את הדברים הללו בזמן שגרה ובין אם אתם קוראים את הדברים במציאות ביטחונית לא שגרתית, חלילה, בדקו עכשיו את דלת הממ"ד שלכם. אם הדלת לא נסגרת כמו שצריך, אם יש לכם ספק שאולי יש איזה ליקוי או בעיה, מזמינים ללא דיחוי מנעולן יצאת צדיק, שיגיע עם הציוד המתאים וייגש מיד למלאכה. תיקון דלת ממ"ד – לא בשבוע הבא, לא בעוד יומיים אלא ממש עכשיו.

החלפת ידית ניקל לדלת ממד (1)
החלפת ידית ניקל לדלת ממד (1)

אילו בעיות יכולות להתגלות בדלת של הממ"ד

לפני שניגשים לביצוע של תיקון דלת ממ"ד, שימו לב אילו סוגים של בעיות ותקלות נחשבות לנפוצות למדי:

  1. תקלות בידית – כאשר הידית מתקלקלת, לרוב תראו כי היא נתקעת, לא תמיד חוזרת למקום או ש"הולכת קשה" או לפעמים להפך, דווקא רופפת. יוסף מנעולן יצאת צדיק מסביר כי בדרך כלל בתקלות מסוג זה לא מנסים לתקן את הידית אלא פשוט מחליפים את הידית הישנה בידית חדשה.
  2. גומי אטימה שניזוק – התקנות קובעות כי דלת ממ"ד צריכה להיות אטומה לכניסת גזים, והאיטום כולל מעטפת גומי. אם הבחנתם כי הדלת התיישנה, הגומי ניזוק או לא נראה שלם, רצוי להחליף את גומי האטימה.
  3. דלת הממ"ד תקועה – כמו כל דלת רגילה, גם בדלת הממד ישנה לשונית. יתכן מצב שבו הלשונית התעקמה או נתקעה, מה שמונע את פתיחת הדלת הסגורה. במידה והלשונית או חלק אחר במנגנון הנעילה של הדלת נפגמו, שירות פריצה מקצועי ולאחר מכן תיקון דלת ממ"ד יחזירו את הדלת לכשירות מושלמת.
  4. שקיעת דלת הממ"ד – כאמור, דלת הממ"ד אמורה לספוג הדף של פיצוצים ולכן היא מאוד עמידה וגם כבדה ומסיבית. בגלל משקלה הניכר, עם הזמן הדלת עלולה לשקוע. קל לזהות מתי זה קורה, שכן הדלת נוגעת ברצפה כאשר פותחים או סוגרים אותה. זה כמובן מקשה על פתיחה או סגירה של הדלת. תיקון דלת ממ"ד במקרה הזה מתבצע על ידי כיוון מחדש של הציר ובמידת הצורך מחליפים ציר ישן בחדש.
נעילת דלת ממד (1)
נעילת דלת ממד (1)

דגשים וטיפים לתחזוקת דלת הממ"ד

 

על פי פיקוד העורף, דלת ההדף של הממ"ד חיונית לשמירה על החדר מפני כניסת הדף, רסיסים או גזים מסוכנים. בהנחיות הרשמיות מזכירים כי אסור לפרק את דלת הממ"ד התקנית (אלא רק למטרות תיקון או החלפה). אם רוצים ניתן להתקין דלת פנימית נוספת, דקורטיבית, אך בתנאי שהיא לא מפריעה לפתיחה ולסגירה של דלת הממ"ד. לשימושכם ולבטחונכם, יוסף מנעולן יצאת צדיק ריכז כמה דגשים וטיפים נוספים שכל אחד צריך להכיר.

  1. מדי פעם, כחלק מהשגרה, וודאו שדלת הממ"ד שלכם נפתחת ונסגרת בקלות. במידה ולא – הזמינו במיידי תיקון דלת ממ"ד ואל תדחו זאת.
  2. מדי פעם בדקו שהידית של הדלת יכולה לעלות למעלה (90 מעלות) מה שמבטיח סגירה איתנה ונכונה.
  3. על מנת לבדוק שהאטימה תקינה, סגרו את הדלת ובדקו שאין כניסת אור מבחוץ (דבר שמרמז על גומי שחוק או קרוע). אם איתרם בעיה, הזמינו תיקון דלת ממ"ד או התייעצו עם מנעולן מנוסה שמתמחה בתיקונים מסוג זה.
  4. אם מכניסים לממ"ד או מוציאים ממנו חפץ כבד, רהיט וכדומה, יש להיזהר ולא לפגוע בידית. פגיעה בידית כך שהיא תתעקם או תתרופף, עשויה להקשות על תפעול בזמן אמת. ואם זה קורה, כמובן יש להזמין בהקדם תיקון דלת ממ"ד.
  5. כאשר שוהים בממ"ד או סוגרים את הדלת מכל סיבה שהיא, הקפידו שהדלת סגורה לחלוטין. אם משאירים את הדלת פתוחה מעט ולא סגורה לגמרי, זה מטיל לחץ על הצירים וחבל. סגירה מלאה עוזרת לשמירה על איזון הדלת וחוסכת לכם את הצורך בביצוע תיקון דלת ממ"ד מסוג כיוון צירים או איזון.
  6. רצוי שלא לחשוף את הדלת למים או לכימיקלים לניקוי, למשל בזמן שטיפת החדר או חדרים סמוכים. אמנם הדלת חזקה ועמידה, אבל חשיפה מרובה למים או לחומרים שונים, עלולה לגרום לקורוזיה.
  7. תיקון ציר לדלת ממד (1)
    תיקון ציר לדלת ממד (1)

מחירון תיקון דלת ממ"ד

צריכים להזמין תיקון דלת ממ"ד? אלה המחירים לתיקונים נפוצים:

  • התקנה של דלת חדשה (התקנה בלבד) – 600 – 700 ₪.
  • פריצת דלת של ממ"ד ללא החלפת מנעול – 300 – 400 ₪.
  • פריצת דלת ממ"ד פלוס החלפת מנעול – 600 – 700 ₪.
  • תיקוני גומי איטום שהשתחרר או ניזוק – 300 – 400 ₪.
  • איזון דלת ממ"ד ללא החלפת צירים – 200 – 300 ₪.
  • החלפת צירי דלת הממ"ד פלוס איזון ויישור – 650 – 750 ₪.
  • תיקון או החלפת ידית לדלת ממ"ד – 200 – 400 ₪.

במידה ואתם סבורים כי יש תקלה בידית, במנעול או בדלת של הממ"ד, התייעצו עם איש מקצוע אמין. תיקון לא מקצועי עלול לגרום לכם ללחץ מיותר במצבי מתיחות, כאשר עולה הצורך להיכנס לממ"ד. לרשותכם לכל שאלה, בעיה, תיקון או התייעצות – יוסף מנעולן יצאת צדיק כי מוכנות בכל עת היא הדבר הרצוי והנכון. מאחלים לכל הקוראים ולכל בית ישראל רגיעה ושלווה ובשורות טובות.

החלפת ידית דלת ממד (1)
החלפת ידית דלת ממד (1)

 

 

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק