יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

תיקון דלת פלדלת

תיקון דלת פלדלת

תוכן עניינים

תיקון דלת פלדלת, במידה והדלת שלכם לא תקינה ויש צורך בשירותי תיקון. יוסף מנעולן יצאת צדיק, עם ניסיון של יותר מ-15 שנים, הוא איש המקצוע המתאים לשירות שאתם זקוקים לו.

כל אחד מכיר את הסיטואציה הלא נעימה בה הדלת לא נפתחת או שנאבד המפתח. הרגעים הללו מסוגלים לשנות את לוח הזמנים שקבענו באותו יום, לעכב ואולי אפילו לגרום ללחץ – הרי הדלת היא גם מה ששומר לנו על הביטחון וחוצץ בין העולם האישי לעולם הציבורי. במידה והדלת לא נפתחת מכל סיבה שלא תהיה, זה בדיוק הרגע להרים טלפון ליוסף מנעולן יצאת צדיק.

חשוב לציין, תיקון דלת פלדלת חייב להיעשות על ידי איש מקצוע מקצועי שיודע מה הוא עושה. הסיבה שחשוב לציין זאת מכיוון שדלת הכניסה היא זו ששומרת על המרחב האישי שלכם והיא המיגון הבסיסי ביותר בכל בית.

תיקון דלת פלדלת 2

מהי דלת פלדלת?

דלת הכניסה היא השקעה שאנשים מוציאים עלייה לא מעט כסף כי כאמור היא חוצצת בין המרחב האישי למרחב הציבורי. במילים אחרות הדלת היא קו ההגנה הראשון שלכם בבית ולפיכך על הדלת להיות איכותית ולתת ביטחון ברמה גבוהה. זו בדיוק הסיבה שאנשים רבים משקיעים בדלתות פלדלת.

דלת פלדלת היא בעצם דלת העשויה מפלדה חזקה ומיוצרת על ידי חברה ישראלית ידועה הנקראת רב בריח. כפי שקונים דלת מאדם מוכר ומשווק מורשה לאחר קבלת המלצות, כך שגם במקרה שיש צורך בתיקון דלת פלדלת, פונים למנעולן מקצועי ואמין.

דלת פלדלת היא דלת אשר הבריחים שלה במצב נעילה יוצאים מארבעת צדי הדלת. לכן תוכלו לשים לב במשקוף הדלת כי יש שלושה חורים, בצדדים ובמשקוף העליון. החור הרביעי יהיה ברצפה. לכן דלת זו נחשבת לבטיחותית יותר וגם נחשבת לדלת עמידה מאוד לאורך שנים.

ישנם מפרטים שונים לכל דלת וכן עיצובים שונים, אך המנגנון כמעט בכל הדלתות זהה ועובד באותה השיטה. לכן מנעולן בעל ניסיון ידע לטפל בתקלות השונות של הדלת ביעילות ובמהירות.

תיקון דלת פלדלת 4
דלת פלדלת

אז איך בוחרים מנעולן לתיקון דלת פלדת?

דלת פלדלת היא דלת בטיחותית מאוד ועמידה לחום וקור, אך לעיתים גם המנגנון שלה הן של המנעול והן של הצילינדר עצמו, יכול להישחק עם הזמן ולשבש את כל מהלך היום.

לפיכך כשצריך לבחור מנעולן לעבוד מולו חשוב לפני הכל לפעול בשיקול דעת ולא בלחץ. הסיבה שצריך לקחת אוויר לפני שיוצאים לחפש שירות תיקון דלת פלדלת, היא משום שהרגע שדלת בחיינו לא נפתחת, בין אם מדובר בדלת כניסה לבית או דלת הרכב, הרגעי המתנה הללו מורטים שערות ויכולים להלחיץ את הרגועים שבבני האדם.

לכן, לפני שמוציאים את הטלפון החכם מהכיס ומתחילים לנבור באינטרנט אחר תיקון דלת פלדלת, צריך קודם כל, לנשום אוויר ואז מתוך רוגע לחפש את איש המקצוע המתאים עבורכם.

החלטה לא מודעת שבאה מתוך לחץ יכולה להביא אליכם בעלי מקצוע שממש לא תרצו לפגוש באף סיטואציה.

לאחר שנרגעתם והבנתם כי הסיטואציה שאיתה אתם מתמודדים יכולה להיות לכל אחד ובכל זמן משעות היום, זה הזמן להתחיל לאסוף מידע מכמה שיותר בעלי מקצוע – לחפש הצעות מחיר, לחפש בעלי מקצוע שקרובים לאזורכם, לעשות שיחות טלפון ולהרגיש כיצד המנעולן מתייחס אליכם בשיחה, לחפש המלצות אודותיו ועוד.

תיקון דלת פלדלת 1

אנחנו חיים היום בעולם של שפע שבו היכולת להשיג מידע הוא קל באופן יחסי וניתן להוציא הרבה מידע בתוך מספר דקות של השקעה מינימלית. לכן, עם השפע מגיעים גם אתגרים וצריך להיות מפוקח. אחרי הכל תיקון דלת פלדלת לא דורשת יותר מדי כמו שאולי נדמה לכם.

לא מעט מהלקוחות שפונים אליי, יוסף מנעולן יצאת צדיק, מופתעים לגלות שהפתרונות לתקלות שונות, לעיתים יכולות להיפתר בתוך דקות בודדות.

אני מגיע אל מקום שבו נתקעתם בתוך 20 דקות מרגע הקריאה וזמין עבורכם בכל שעה משעות היום, כולל סופי שבוע וחגים. כך שגם אם חזרתם ממסיבה כל הלילה ואיבדתם את המפתח לפנות בוקר, אני זמין עבורכם באופן מידי.

המחיר של תיקון דלת פלדלת

כמו כולנו, השורה התחתונה היא מה שהכי מעניין אותנו, במיוחד לאור יוקר המחייה שגובה מאיתנו מחירים לא פשוטים בהתנהלות היומיומית שלנו.

המחיר לדלת פלדלת יכול להשתנות לפי פרמטרים שונים כגון מרחק נסיעה, שעת העבודה וסוג התיקון. אך אני יכול להרגיע אתכם ולהגיד שטווח המחירים בין המנעולנים השונים נע בין 310 – 360 שקלים עבור תיקון דלת פלדלת. ומהירות הטיפול היא בין 10 דקות לחצי שעה.

הכי טוב, הוא פשוט להתקשר ולקבל את המידע והצעת מחיר שמותאמת בדיוק לצרכים שלכם ולתקלה שאיתה אתם מתמודדים.

תיקון דלת פלדלת 3
המחיר לדלת פלדלת יכול להשתנות לפי פרמטרים שונים כגון מרחק נסיעה, שעת העבודה וסוג התיקון.

תיקון מנעול כספת לדלת בדלת פלדלת

בלא מעט מן המקרים, אני כיוסף מנעולן יצאת צדיק, מגיע לבצע שירות תיקון דלת פלדת אבל לא של המנעול הרגיל, אלא של מנעול כספת לדלת.

מנעול כספת לדלת, הינו מנעול עליון שמותקן על הדלת עצמה ופתיחת הדלת נעשית עם שני סוגי מפתחות שונים. הסיבה שאנשים מתקינים מנעול כספת לדלת היא כדי לשמור על הבטיחות של הבית באפן מיטבי יותר. כלומר, פורץ שמסתכל על דלתות, לרוב כשיראה כי הוא צריך להתמודד עם כמה סוגי מנעולים על מנת לפתוח את הדלת, לרוב ידלג על הדירה ויחפש אתגר שקל יותר לצלוח אותו. זו הסיבה שאנשים משקיעים במנעול נוסף כדי להדק את הביטחון.

בחלק מהשירות של תיקון דלת פלדלת, גם תיקון מנעול כספת לדלת נחשבת למלאכה פשוטה יחסית למנעולן מקצועי, אמין ובעל ניסיון.

תיקון דלת פלדלת 5
מנעולן דלת פלדלת

מנעולן שיכול לתת ייעוץ בכל נושא

זוהי הזדמנות מבחינתי להגיד שמעבר לשירות מנעולנות רגיל, מנעולן טוב הוא מנעולן שיודע לתת עצות מקצועות ומכיר את הענף באופן מלא. לאחר ניסיון של שנים בתחום ולמידה מבעלי מקצוע מנוסים ומצליחים, אני תמיד דואג להיות מעודכן בכל סוג של דלת או כלי עבודה מהחדישים בתחום.

בהיבט הטכנולוגי ישנם דלתות עם נעילה דיגיטלית עובדת על פי קוד או על פי טביעת אצבע, גם איתם לא מעט פעמים אני כמנעולן צריך להתמודד וישנם כלים ושיטות פשוטות כדי לפתוח כל דלת שעומדת בפניכם או בפניי.

גם אם אתם רוצים לבחור דלת חדשה לביתכם החדש, כדאי מעבר למפרט הטכני להתייעץ עם מנעולן שמכיר את החלקים המקוריים של הדלת ויודע לעבוד איתם. שיחת טלפון קצרה ותקבלו ייעוץ שייתן לכם לבחור דלת בשקט ובביטחון כי עשיתם את הקנייה הנכונה.

 

יוסף מנעולן יצאת צדיק – הכי מהיר, הכי זול והכי אמין

חשוב לי שתדעו כי השירות שניתן לקבל אצל מנעולן הוא הרבה מעבר לתיקון דלת פלדלת. מעבר ליעוץ והתקנת מנעולים, ניתן למצוא אצל יוסף מנעולן יצאת צדיק מגוון גדול של מוצרים ושירותים לבית, לרכב או למשרד.

כשבוחרים דלת פלדלת לרוב מחפשים דלת שתשמור על הביטחון, שתהיה איכותית וכמובן שהעיצוב שלה יקלע לטעמכם. אך כשצריך להזמין מנעולן, לא פעם אנשים מקלים ראש ובוחרים על פי איזה מגנט או ברושור שמישהו הניח על החלון הקדמי ברכב. אל תקלו ראש לעולם בבחירת איש מקצוע.

יש לכם שאלה? פנו ישירות אלינו, יוסף מנעולן יצאת צדיק לתיקון דלת פלדלת או לכל בקשה.

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק