יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

שחזור מפתח לרכב

מנעולן רכב יצאת צדיק אמין (1)

תוכן עניינים

שחזור מפתח לרכב

 

אבד לכם המפתח או השלט לרכב? אין ברירה, אתם צריכים לבצע שחזור שלהם. כשאתם מחפשים מנעולן רכב שיבצע בשבילכם שחזור מפתח לרכב, חשוב לדעת שיש לו ניסיון, שהוא בן אדם אמין ושהוא לא חאפר שיעשוק אתכם במחיר. בדיוק בשביל זה קודם כל חשוב שתדעו את טווחי המחירים בתחום שחזור המפתחות.

פריצת רכב 24 שעות (1)
פריצת רכב 24 שעות (1)

 

 

כמה עולה שחזור מפתח לרכב?

 

ביקור מנעולן רכב –500-150 ₪

 

שחזור מפתח לרכב בשנת ייצור עד שנת 1994  – 850-250 ₪

 

שחזור מפתח לרכב שיוצר בין 2001-1995 – 1,000-450 ₪

 

שחזור מפתח לרכב שיוצר בין 2008-2002 – 2,100-750 ₪

 

שחזור מפתח לרכב שיוצר בין 2018-2009 – 2,500-900 ₪

 

שחזור מפתח של רכב יוקרה – 2,400-1,000 ₪

 

שחזור מפתח לאופנוע או קטנוע – 800-300 ₪

 

שחזור מפתח חכם לרכב – 2,100-1,400 ₪

 

שחזור מפתח ללא שלט – 1,000-500 ₪

 

שחזור מפתח ושלט רגיל לרכב – 1,500-900 ₪

 

שחזור מפתח לרכב שהמפתח האחרון שלו אבד – עד 2,400 ₪

 

 

 

מתי אנחנו צריכים שחזור מפתח לרכב?

 

אז אחרי שהבנתם פחות או יותר את סדר הגודל של שירותים הנוגעים לשחזור מפתחות לרכב, כדאי שתבינו בכלל מה זה אומר ומתי תצטרכו לקבל את סוג השירות הזה.

 

  • למזלנו זה לא קורה לנו הרבה, כי המפתחות שלנו הם מצרך חיוני ואנחנו שומרים עליהם מכל משמר. למרות זאת, יש מקרים שבהם המפתחות הולכים לנו לאיבוד, אם נרצה או לא נרצה. זה יכול לקרות בכל מקום, אפילו בתוך הבית. תהליך השחזור חיוני בייחוד אם נאבדו לכם שני המפתחות, כולל המפתח ספייר שבדרך כלל אתם שומרים בצד למקרה הצורך. למרבה הצער ישנם מקרים שבהם המפתחות נגנבים. במקרים כאלה חשוב לנטרל את המפתחות, לשנות את הקידוד במחשב של הרכב ואז לשחזר את המפתח.

 

  • ישנם גם מקרים שבהם יש תקלה במפתח או בשלט של הרכב. יכול להיות שהמפתח התעקם ולא יכול להיכנס למנעול, או שאולי הוא לא מסתובב בסוויץ' מסיבה כלשהי. ישנם גם מקרים שבהם המפתח נשבר ולא שמיש יותר. השלט של הרכב שלכם גם יכול להפסיק לפעול פתאום ולא לעבוד. השלט פתאום לא מגיב ולא פותח את הרכב.

 

  • יכול להיות שכלי הרכב שלכם היה בשימוש של אדם קודם שאתם חושדים שהוא מחזיק בעותק נוסף של המפתח לרכב, בלי אישור שלכם. במקרים כאלה גם רצוי לבצע ניטרול ושחזור מפתח לרכב.

 

קידוד מפתל לרכב יצאת צדיק (1)
קידוד מפתל לרכב יצאת צדיק (1)

מה הוא תהליך שחזור מפתח לרכב?

 

שחזור מפתחות לרכב שונה מתהליך של שכפול מפתח לרכב. בניגוד לשכפול מפתחות, שחזור מתבצע רק כשהם אבדו או נגנבו, כולל המפתחות ספייר. השחזור מתבצע בעצם יש מאין.

 

אם לכלי הרכב שלכם אין אימובילייזר או מערכת אזעקה כלשהי, אז אפשר לבצע שחזור מכני של המפתחות באמצעות מדידה של הדיסקיות שבתוך הצילינדר של הדלת או הסוויץ'.

 

כיום לרוב כלי הרכב יש מערכות אזעקה, שלטים ומערכות חכמות מסוגים שונים. כדי לבצע שחזור מפתחות במקרים כאלה, צריך קודם כל לנתק את מערכת האזעקה של הרכב כדי שיהיה אפשר לפתוח אותו בנוחות. יש להתחבר למחשב של כלי הרכב, לנטרל את הקידוד הקיים ולהתאים קידוד חדש למפתח. כדי להתחבר למחשב של הרכב יש צורך בידע וניסיון. ליוסף מנעולן יצאת צדיק יש את הידע המקצועי להתחבר למחשבים של רוב כלי הרכב הקיימים בשוק, לשחזר ולקודד מפתחות חדשים.

 

יוסף מנעולן יצאת צדיק יכול לשחזר מפתח לרוב כלי הרכב שעולים על כבישי ישראל, מכלי רכב ישנים ועד כלי רכב חדשים. מכלי רכב פשוטים ועד רכב יוקרה.

 

שחזור יתבצע לרכבים מסוג פיאט, ניסן, טויוטה, לקסוס, סיטרואן, שברולט, וולבו, פורד, מאזדה, יונדאי, קרייזלר, מרצדס, הונדה, אופל, קיה, סקודה, פיג'ו, מיצובישי, אאודי, רנו, במוו, סוזוקי, דייהטסו, איסוזו, מיני קופר, ביואיק, סיאט ועוד.

 

אבד מפתח לרכב (1)
אבד מפתח לרכב (1)

אילו סוגי מפתחות ניתן לשחזר?

 

כשיש צורך בשחזור מפתח לרכב, חשוב שתגידו למנעולן את סוג כלי הרכב שלכם ושנת הייצור שלו, כדי שהוא יידע למה להתכונן לצורך הטיפול בכם. ישנם שלושה סוגי מפתחות שהם הנפוצים ביותר במדינה ואפשר לשחזר אותם:

 

  • מפתח רגיל – את המפתח הזה כולנו מכירים. הוא מפתח רגיל, אין לו מנגנון ייחודי, צ'יפ או קידוד ממוחשב כלשהו. מפתח מסוג זה נמצא בדרך כלל אצל בעלי כלי רכב ישנים יותר, והוא היה יותר נפוץ בשנות ה-90 ולפני כן.

 

  • מפתחות עם צ'יפ – מפתחות אלה הם מסוג מתקדם יותר ויש בהם שבב אלקטרוני שמאפשר את פתיחת כלי הרכב. השבב הפנימי שנמצא במפתח מתקשר עם המכונית, ואותם מנעולן הרכב צריך לקודד כדי לשחזר את המפתח.

 

  • מפתח חכם עם צ'יפ ושלט – כיום לרוב כלי הרכב יש שלטים ומפתחות חכמים, שנותנים לנו יותר נוחות בהתנעת הרכב ובנעילה או הפתיחה שלו. שחזור מפתח חכם הוא יותר מורכב ודורש הרבה יותר ידע וניסיון, לכן גם העלות שלו גבוהה יותר.

 

איך להתנהל מול מנעולן רכב?

 

כשיש בעיה עם הרכב, רצוי לפנות לאיש מקצוע אמין, איכותי, עם ידע וניסיון ארוך שנים. אנחנו חיים בעידן שבו הרכב הוא הרגליים שלנו, והמחיר שלו בהתאם. הוא יקר ולכן חשוב שנשמור עליו ונטפל בו כמו שצריך. לכן כדאי לוודא את איכותו של המנעולן שאותו אתם לוקחים.

 

חשוב לציין שמנעולן רכב בדרך כלל זמין 24 שעות ביממה, בחגים ובשבתות. זאת מכיוון שמקרים שמצריכים את שירותיו יכולים לקרות בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע. אם אתם מזמינים אותו בשעות חריגות או בשבתות וחגים, תצטרכו לשלם עלות ביקור קצת יותר גבוהה מטבע הדברים, אבל התוספת הזאת תהיה שווה את השקט הנפשי שלכם.

 

כשתתקשרו למנעולן כדי לבצע שחזור מפתח לרכב, חשוב לוודא שמדובר בבן אדם עם ידע וניסיון. תספרו לו מה הבעיה שבה נתקלתם, תגידו לו איזה סוג רכב יש לכם, ומה קרה למפתח או לשלט. כדאי גם שתנסו לשאול אותו שאלות מקצועיות ותשימו לב לתשובות שלו ולידע שהוא מפגין במהלך השיחה. עדיף גם שתשלחו לו תמונות במקרה הצורך, כדאי שהוא יידע כמה שיותר פרטים ויביא איתו את הציוד הנכון לטיפול בבעיה שבה נתקלתם.

 

כדי להימנע מעקיצות או מחאפרים, חשוב לדעת גם שהמנעולן אמין. קודם כל, לפני שהוא בכלל מגיע אליכם, רצוי שתבקשו הצעת מחיר במעמד השיחה. אל תקבלו תשובות כמו: "נראה", או "נסתדר".

 

אחרי שהמנעולן יגיע אליכם, לפני ביצוע שחזור מפתח לרכב, תוודאו שיש לו תעודת מנעולן מוסמך, ותעודת יושר מהמשטרה, שהונפקה בחצי שנה האחרונה.

 

כך תכסו את עצמכם מכל הבחינות ותדעו שמדובר באיש הגון.

 

שחזור מפתח לרכב (1)
שחזור מפתח לרכב (1)

שאלות ותשובות

 

 

איבדתי את המפתחות לרכב, מה לעשות?

 

קודם כל לא להיכנס לפאניקה. לפני שאתם מזמינים את יוסף מנעולן יצאת צדיק, רצוי שתנסו לחזור על עקבותיכם ולנסות לשחזר בעצמכם מה עשיתם, איפה הייתם ועם מי הייתם. כך אולי תמצאו את המפתחות.

 

 

למה לא לפנות ליצרן בשביל שחזור מפתח לרכב?

 

אתם יכולים לפנות ליצרן, אבל זה ייקח יותר זמן. מנעולן רכב זמין בשבילכם באופן מיידי, בכל זמן, עד הבית, עם כל הציוד שברשותו.

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק