יוסף מנעולן יצאת צדיק

פורץ מוסמך
מנעולן רב בריח
מנעולן מומלץ גוגל (1)
הדירוג שלנו בגוגל
5/5
מנעולן מורשה מולטילוק
פורץ מוסמך

יוסף מנעולן יצאת צדיק

מנעולן - פורץ מנעולים

יוסף מנעולן יצאת צדיק תל אביב
יוסף מנעולן יצאת צדיק

האני מאמין שלי

נעים להכיר שמי יוסף, והמטרה שלי היא לתת לכם את השירות הטוב ביותר, אני מאמין שכל לקוחותיי צריכים לקבל עבודה מקצועית, תוך כדי שירות ברמה הגבוהה ביותר, ולא פחות חשוב במחירים הגונים.

אני גאה להציג בפניכם חוות דעת של לקוחותינו, ואני מזמין אתכם להצטרף עכשיו, למעגל לקוחות מרוצים.

לקוחות מספרים
5/5
ממליצים על יוסי המנעולן, הגיע מאוד מהר, תוך שניה הצליח לפרוץ את הדלת, נתן לנו מנעול, מפתחות, אחלה בן אדם, חייכן, ממש מגניב, תודה
ורד ואיתי
פורץ מנעולים מומלץ
5/5
בשעה 3 בלילה נזקקתי לפריצת דלת, לאחר יום עבודה ארוך במטבח, זו דלת קשה, לא ראיתי סבלנות כזו, הוא עשה את העבודה עם מנעולים מקוריים של רב בריח, עבודה הכי מקצועית שיש, בחיים לא עבדתי עם כזה בן אדם, אתה הכי טוב שיש
ירדן שי
פורץ דלתות מומלץ
5/5
יוסי התותח, הציל אותנו פה באמצע היום הולדת, נתקענו עם הרכב, והאלוף הזה הגיע משום מקום, ועשה לנו חגיגה :)
קאשי
מנעולן רכב מומלץ
5/5
נאבד לי המפתח והזמנתי את יוסי, ביררתי כמובן מחירים לפני, קיבלתי את המחיר הכי טוב אצלך, אף אחד גם לא היה זמין באמצע הלילה, ואתה כן הגעת, אז תודה רבה ממש תודה, המפתחות הכל תקין, רבע שעה אנחנו אחרי החלפת הצילינדר ופריצת הדלת, תודה לך!
אריאל
פריצת דלת פלדלת
5/5
נעזרתי בשירות של יוסף מנעולים, נתקעתי מחוץ לבית, הוא הגיע מאוד מאוד מהר, היה מאוד הוגן, היה מאוד אדיב, המחיר שלו היה מאוד הוגן, ומהר מאוד נכנסתי הבית, תודה רבה רבה יוסף
טל
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
כרגע הוחלף אצלי מנעול, ואני מאוד מאוד מרוצה, ותודה רבה למנעולן
אבי
החלפת צילינדר בדלת פלדלת
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
איבדתי את המפתח ביום שישי בערב, יוסי הגיע תוך 10 דקות, עבד מאוד קשה על הדלת, דלת מאוד ישנה, והצליח לתקן אותה, עשה אחלה עבודה, אני ממש ממש ממליצה עליו
שירה
פריצה ותיקון דלת
5/5
הזמנתי את יוסי המנעולן הגיע הכי מהר שיש, אדיב ברמות, אמין ברמות, שירות מעולה ממליצה בחום
שעיה
פורץ מומלץ
5/5
הוא הגיע אלי תוך 10 דקות, תוך 3 שניות הדלת נפרצה, הוא פשוט חסך לי את כל ההמתנה של הלילה, בלי קשר למחיר שממש ממש שווה, הוא היה אדיב וחייכן
מתן
פריצת דלת טרוקה
5/5
יוסי פשוט הציל אותנו, הוא פרץ לנו את הדלת, בחור מקצוען ממליץ עליו בחום
מאור
פורץ מנעולים 24 שעות
5/5
נתקעתי מחוץ לבית, איבדתי את המפתח, בשעה 1 בלילה, יוסי ישר הגיע תוך רבע שעה, פתר הכל ברמה מעולה
אביתר
פריצת דלת ללא נזק
5/5
תודה רבה ליוסי המנעולן, מספר 1 בעולם, הציל אותי
אלון
פריצה ותיקון דלת לעסק

מנעולן בקריית שמונה

מנעולן בקריית שמונה (1)

תוכן עניינים

מנעולן בקריית שמונה שמגיע במהירות, עובד ביעילות ובמקצועיות ונותן שירותים מותאמים לצרכים שלכם. כעיר הגדולה ביותר באצבע הגליל המשמשת כמרכז אזורי לעסקים, תעשייה ומגורים, אין זה פלא כי אם תאלצו להתמודד עם תקלה בכל דלת באשר היא, תגלו כי העיר מוצפת מנעולנים מכל הסוגים והמינים.

מנעולן בקריית שמונה איכותי זה אנחנו, יוסף מנעולן יצאת צדיק. אנחנו שני שותפים שעובדים בפריסה ארצית ומגיעים גם אל העיר הצפונית לתת לכם את השירות הטוב ביותר. כיום בעיר מתגוררים יותר מ-20 אלף תושבים, ובאופן טבעי כשיש ריבוי אנשים יש גם ריבוי כניסות.

פורץ מנעולים מקצועי ואמין בקריית שמונה
פורץ מנעולים מקצועי ואמין בקריית שמונה

חישבו בעצמכם רגע כמה דלתות אתם עוברים מידי יום, דלתות הכניסה לבית, דלתות המכונית או כל כלי תחבורה אחר, דלתות פנים, דלתות המשרד ועוד. באופן טבעי גם הדלת שלכם סופגת בלאי טבעי שישבית בשלב כזה או אחר את פעולתה התקינה ואז תאלצו לחפש מנעולן בקריית שמונה.

אם הגעתם לכאן, כנראה אתם כבר כעת מחפשים פתרון. וגם אם אינכם מחפשים פתרון כרגע, כדאי לכם לקחת דקה לקרוא ולהבין מה תפקידו של המנעולן וכיצד הוא יכול לסייע לכם, כי מתישהו תזדקקו לשירותיו ותמיד עדיף שיהיה לכם מספר טלפון זמין של איש מקצוע שאתם סומכים עליו.

רגע לפני שמתחילים – חשוב לציין, השירות שאנו מעניקים כולל את כל סוגי הדלתות וכל עבודה היוצאת תחת ידינו נעשית תוך התייעצות עם הלקוח וכן הלקוח מעורב בכל התהליך. נקודה זו חשובה כאשר מחפשים מנעולן בקריית שמונה, כדי לדעת לצפות בעת קבלת השירות.

פורץ מנעולים אמין בקריית שמונה
פורץ מנעולים אמין בקריית שמונה

מתי תצטרכו מנעולן בקריית שמונה?

כאמור, במהלך היום אנחנו עוברים דרך דלתות רבות מבלי לשים לב אליהם יותר מדי ומבלי לייחס לכם יותר מדי חשיבות. אך כל דלת באשר היא, לא משנה מה הסוג שלה והיכן היא ממוקמת נועדה בראש ובראשונה להוות חוצץ בין מרחבים, כגון המרחב הציבורי לבין המרחב הפרטי. לפD7כך כאשר דלת מסרבת להיפתח, זה יכול להיות מתסכל.

מנעולן בקריית שמונה יציע לכם מגוון שירותים בכל הקשור לפריצה או לתיקון דלתות. בין שירותיו של המנעולן תוכלו למצוא – שכפול או שחזור מפתחות, החלפה, שימון ותיקון צילינדרים, החלפה או תיקון מנעולים, החלפת קודן לרכב, התקנות שונות כגון מעצור לדלת וטיפול בתיבת דואר המסרבת להיפתח ועוד.

כל אותם המקרים השכיחים שמצוינים כאן יגרמו לכם להוציא את הטלפון ולחפש במנועי החיפוש "מנעולן בקריית שמונה". וברגע שנכנסים לחיפושים מקבלים רשימה בלתי נדלית של בעלי מקצוע. השפע הזה יכול מעט לבלבל.

ניסיון עם כל סוגי הדלתות והצילינ'רים
ניסיון עם כל סוגי הדלתות והצילינ'רים

לא פעם אנו מוזמנים לתת שירות ללקוח שהלך לרחוץ במקור מים באזור ולא שם לב, המפתח לרכב נאבד והוא לא יכול לחזור חזרה בנסיעה כפי שתכנן. גם באירועים כאלה כאשר צריך להגיע עם הרכב שלנו לשטח ולחלץ את הלקוח, אנו מגיעים במהירות – תוך 20 דקות מרגע הקריאה.

במילים אחרות, על השאלה מתי תצטרכו לקרוא למנעולן בקריית שמונה – תצטרכו מנעולן בכדי לסייע לכם בפריצת מנעולים שונים של דלתות או שערים. דלתות לדירה, לרכב, לכספת וכן לשערים שונים.

בנוסף, לפריצת דלתות, מנעולן גם משכפל מפתחות ומסדר מערכות נעילה טכנולוגיות, החלפה או תיקון מנעולים, החלפת קודן ואימובילייזר ומגוון תקלות, בעיות ואפילו טעויות אנוש שהתוצאה שלהן הביאה אתכם להישאר ללא אפשרות כניסה למרחב הרצוי.

כשאנחנו נותנים לבעל מקצוע לפתוח את דלת הבית או הרכב, מדובר בדלתות הכי אישיות של חיינו כגון כספות או הכניסה לבית, לכן אנחנו מצפים שהמנעולן יהיה אדם שיסייע לנו במקצועיות ויושרה ולא יעשה לנו נזק, ינהג ברישול או גרוע מכך חלילה, השתמש בידע שלו לצורך פריצה וגניבה מאיתנו. לכן לפני שמזמינים בעל מקצוע בדקו מי הבעל מקצוע.

מנעולן רכב מיידי בקריית שמונה
מנעולן רכב מיידי בקריית שמונה

איך למצוא מנעולן בקריית שמונה?

עם הניסיון שצברנו לאורך השנים למדנו להכיר את כל סוגי המנעולים. יוסף מנעולן יצאת צדיק הוא עסק עם ניסיון של 15 שנה. לכן לנו יש את הפתרון האולטימטיבי אם אתם מחפשים מנעולן בקריית שמונה.

כדי למצוא מנעולן מומחה בתחומו כדאי לבצע כמה דברים לפני שמזמינים איש מקצוע:

  • בדקו המלצות ולקוחות מרוצים – הם יעידו הרבה על המנעולן אותו תרצו להזמין
  • בדקו האם למנעולן יש ניסיון והוא מכיר את מנגנון הדלת
  • בדקו המנעולן הוא מורשה, למד את התחום ויש לו תעודת יושר ממשטרת ישראל
  • נהלו שיחת טלפון קצרה ונסו להבין מהשיחה מי האדם שמולכם.

אצלנו ביוסף מנעולן יצאת צדיק עובדים בשקיפות מלאה מול הלקוח, הכל יוצא מאריזתו המקורית, הכל נעשה לעיניו וכל עבודה שיוצאת תחת ידינו, מקבלת אחריות במידה והתקלה חוזרת על עצמה.

מנעולן רכב בקריית שמונה ובכל ישוביי האזור
מנעולן רכב בקריית שמונה ובכל ישוביי האזור

מה המחירים של מנעולן בקריית שמונה?

המחירים יכולים להשתנות ומשוכללים לפי מרחק נסיעה, שעת העבודה וסוג העבודה. על מנת לפשט את שכלול המחיר יותר חשוב להבין ששירות של מנעולן נחשב לשירות חירום ולכן עלינו להיות זמינים 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע כולל סופי שבוע וחגים. יש הבדל מהותי בין הזמנת מנעולן בקריית שמונה באמצע יום עבודה לבין הזמנת מנעולן בקריית שמונה באמצע הלילה.

כשמדובר על מחירים של מנעולן המחיר מתחיל בעבודות שגרתיות הכוללות מאות שקלים בודדים, כגון פריצת דלת טרוקה ב-250 שקלים, פריצת דלת כניסה מאסיבית שמחירה יכול להגיע ל-380 שקלים ועד התקנת דלתות שיכולות להיות מעוצבות ומחירם יעלה בהתאם.

לא כל פורץ מנעולים הוא מנעולן מוסמך ואמין! התקשרו עכשיו למידע נוסף
לא כל פורץ מנעולים הוא מנעולן מוסמך ואמין! התקשרו עכשיו למידע נוסף

עם זאת, חשוב להבין כי הזמנת מנעולן שיגיע אליכם, עלות הביקור, לפני עבודה בפועל מתחילה ב-200 שקלים. לכן הטיפ הכי חושב שאנחנו יכולים להציע לכם הוא במהלך השיחה עם המנעולן והסבר על התקלה, בקשו ממנו הצעת מחיר.

כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת בשבילכם בקריית שמונה והסביבה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להרים טלפון אלינו, לספר לנו מה הבעיה או לשלוח לנו תמונות. ככל שנקבל מכם יותר מידע על התקלה כך נוכל לתת לכם הצעת מחיר מפורטת עם הסבר כיצד אנחנו יכולים לפתור את התקלה.

אנחנו מתחייבים על הצעת המחיר משתלמת ובתנאים נוחים. נתקעתם מחוץ לדלת? אצלנו תוכלו לשלם בצורה יעילה על העבודה באשראי או בכל אפליקציית תשלום מוכרת כמו בביט או בפייבוקס. אנחנו מתחייבים לתת את המענה המקצועי, האמין והמהיר ביותר שתוכלו לקבל.

יוסף מנעולן יצאת צדיק מקצוען בדלתות חכמות
יוסף מנעולן יצאת צדיק מקצוען בדלתות חכמות

כמה זמן ייקח למנעולן בקריית שמונה לפתור את התקלה?

לא מעט פעמים אנו נשאלים כמה זמן ייקח עד שנפתור את התקלה. חשוב לנו לסבר לכם את האוזן ולהגיד לכם שרוב התקלות נפתרות במהירות, בין 20 ל-40 דקות בלבד. אמנם זה בלי לראות את התקלה, אך לרוב התקלות השכיחות נפתרות בקלות וזהו קצב העבודה הסטנדרטי.

יתר על כן, העבודה נעשית במהירות וביעילות בלא להשאיר סימני שריטות על הרכב, על הדלת או על המשקופים. ברגע שתיפתר התקלה ותקבלו את השירות שלנו, לא תזכרו בכלל שהייתה תקלה.

כמי שמאמינים כי ראו כבר הכל וחוו כבר הכל, אנו יכולים להעניק לכם מענה מהיר, יעיל ואיכותי שלא תקבלו כמעט במקומות אחרים.

אם אתם לא מחפשים מנעולן בקריית שמונה, אלא באזורים אחרים, אנחנו מתפרסים על נקודות נוספות ויכלים להעניק לכם שירות גם במקומות אחרים.

אז במקום לעמוד מחוץ לדלת ולהתבאס, פנו אלינו כעת ושאלו אותנו על האזורים שאליהם אנחנו מגיעים.

ואם אתם מחפשים מנעולן בקריית שמונה דווקא, אז התקשרו כעת אל המספר שבתחתית העמוד.

יוסף מנעולן קרית שמונה מגיע ומהר ותמיד עם חיוך
יוסף מנעולן קרית שמונה מגיע ומהר ותמיד עם חיוך

חדש ביוסף מנעולן יצאת צדיק